Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból nadgarstków i kolan

Strona 1 z 229

  • Bol nadgarstkow?

    odczuwam bol nadgarstkow przy wyciskaniu, czym to moze byc spowodowane i jak zrobic zeby bol sie nie powiekszal

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1050| Data: 2007-11-26 17:28:11| Liczba SOGów: 0
  • bol nadgarstkow co robic??

    jakis czas pracowalem na budowie i mialem po tym bole nadgarstkow pewnie je przeciazylem teraz zaczalem cwiczyc i bol powrocil i sie nasilil co robic moze pomoga mi jakies usztywniacze na nadgarstki prosze o pomoc z gory dzieki

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 1840| Data: 2005-09-16 17:43:11| Liczba SOGów: 0
  • OLD SCHOOL : wioslowanie

    stanowily dolne kaptury, pochylenie tulowia 45st wlasciwie to takie by w dolnym polozeniu sztanga schodzila pod kolana , gryf caly czas jezdzil po udach, wiec ruch skosny w tyl. pierwsze opory pojawily sie przy 155kg przytylem do 78kg ,

    Odpowiedzi: 384| Ilość wyświetleń: 91928| Data: 2006-08-16 19:59:16| Liczba SOGów: 67
  • SPLIT 3-dzielny dwufazowy z dniem przygotowawczym, REHAB KOLAN

    split 3 dzielny dwufazowy z dniem przygotowawczym, rehab kolan plan jest pisany pod konkretna osobe a jeszcze konkretniej wuchta34 ,

    Odpowiedzi: 39| Ilość wyświetleń: 3886| Data: 2008-12-28 02:21:26| Liczba SOGów: 1
  • T-BOL THERMOLIFE pilne co o tym myslicie ? prosze o pomoc

    medycyny, jak również używane w odniesieniu do żywności. przykłady to wiele korzystnych właściwości jako środek przeciwbólowy 33 , antihyperglycemic 34 , przeciwutleniacze 35 przeciwwirusowe 36 , wątrobę 37 , antihyperlipidemic 38 ,

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 9706| Data: 2010-01-31 21:55:36| Liczba SOGów: 1
  • bolący kręgosłup...porady i łatwe ćwiczenia

    bolącym plecom czy zastanawialiście się państwo dlaczego bolą nas plecy obawiam się, że dopiero wówczas kiedy ból kręgosłupa jest bardzo dokuczliwy. pomyślmy! czy zawsze chodzimy wyprostowani czy nosimy zakupy w dwóch rękach równomiernie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 171651| Data: 2004-10-04 23:14:32| Liczba SOGów: 8
  • Ból obu kolan - chondromalacja obu kolan

    gdy wracałem do domu lekko wypity już czułem że coś w nim jest nie tak, lekko kuśtykałem, rano gdy wstałem niestety ból pozostawał. nie udawałem się od razu do lekarza, kupiłem fastum i zacząłem smarować kolano, mimo tego nie było rezultatów, gdy

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 5827| Data: 2010-07-01 12:53:27| Liczba SOGów: 0
  • Ból kolan - jak zapobiegać ?

    tak jak w temacie. sprawa jest taka, że po intensywnym graniu w kosza zawsze po graniu bolą mnie kolana, ale jak ide, albo wychodze po schodach itd...jak sobie siedze/leze to nic nie czuje. bolą mnie tylko jeden dzien

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 6060| Data: 2004-07-31 23:19:01| Liczba SOGów: 0
  • Domowe sposoby na bol kolan i stawow ?

    3 hej istnieja moze jakies domowe sposoby na chociaz zmiejszenie bolu kolan po np meczu/silowni koszykowka,siatkowka itp oczywiscie poza odpoczynkiem 7 slyszalem ze goraca kapiel w

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 13922| Data: 2011-01-05 01:02:48| Liczba SOGów: 2
  • bóle nadgarstkow

    witam. po kazdym treningu glownie na workach bola mnie nadgarski mam treningi w srody i piatki wiec od piatku do srody jakos przejdzie gorzej po treningach w srrode bo wtedy nie przechodzi mi bol i mecze sie naworkach z powodu nadgarstkow. mam

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1840| Data: 2008-09-06 09:26:15| Liczba SOGów: 1
  • Prosze o pomoc specjaliste od KOLAN . . .

    sprawa wygląda tak ze jestem 2 mies. po skręceniu lewego kolana i no nie jest dobrze... opisze to jak tylko umiem 41 kolano skręcilem w czasie gry w kosza zgięło mi się w

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 11755| Data: 2005-06-03 23:16:27| Liczba SOGów: 0
  • bol w srodreczu

    witam, od 2,5 tygodnia odczuwam ból w sródręczu zarowno prawej jak i lewej dloni. pojawia się on gdy poruszam palcami serdecznymi, zaciskam i otwieram

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1176| Data: 2010-07-25 22:48:24| Liczba SOGów: 0
  • Ból kolan - help

    bolały mnie kolana, sporadycznie. ostatnio gdy nie grałem już w piłkę nie ćwiczyłem nóg, ponieważ mi się niechciało i bóle kolan nasiliły się. postanowiłem i tak z bólem poćwiczyć nogi ... 2 tygodnie ćwiczyłem, i ból trochę ustał. dzisiaj poszedłem

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5230| Data: 2006-11-09 14:20:13| Liczba SOGów: 0
  • dziwny bol w stawie biodrowym

    napisalem ta pasywnosc w ciagu 2 ostatnich lat zmniejszyla moja sprawnosc ruchowa dramatycznie, przedtem jak glowa do kolan albo i po za nie dosiegalem bez wiekszego wysilku tak teraz moge to zrobic z utrudnieniem po 2 tygodniowym rozciaganiu nie

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4229| Data: 2008-11-22 21:52:41| Liczba SOGów: 0
  • BOL W OKOLICACH KOLANA/POWINIENEM BANDAZOWAC KOLANA??

    juz od ponad 3 lat. w ciagu ostatnich 2 miesiecy kilkakrotnie powtorzyl sie u mnie silny bol w okolicach lewego kolana. z poczatku nie bylem w stanie dojsc czym jest spowodowany bo jezdze duzo rowerem plus chodze do roboty i na silownie. ale po

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2477| Data: 2012-04-15 12:58:30| Liczba SOGów: 0
  • Bieganie, a bolące kolana

    maratonik, a w pozostałe dni tygodnia tak sobie biegam na małe dystanse i robię przebierzki. niestety zacząłem odczuwać bóle kolan głównie podczas biegania, a czasem nawet podczas chodzenia. teraz nie wiem czy mam złą technikę biegania, może za

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 25999| Data: 2005-04-20 13:57:50| Liczba SOGów: 0
  • Trening dolnych partii ciała bez obciążania kolan

    7 miesięcy stracilam sporo w obwodach a głównie o to mi chodzi i zbliżam sie do wymarzonej sylwetki, niestety kosztem kolan ćwiczenia składają sie w duzej mierze z przysiadów, wykroków i wykopów, ponieważ zależy mi na wysmukleniu dolnych partii

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3930| Data: 2007-06-05 11:42:04| Liczba SOGów: 1
  • BÓL PISZCZELI, KOSTEK I KOLAN

    witam, poczytałam trochę na postach podwieszonych o bólu piszczeli, czym może być spowodowany itd. tylko że mnie bolą nie same piszczele jak i również wewnętrzna strona kolan

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 5809| Data: 2011-03-14 16:22:29| Liczba SOGów: 1
  • BOL KOLAN PO TRENINGU

    zrobił przestał cwiczyc zrobic mały odpoczynek czy wyeliminowac z treningu przysiady... moze jakas porada jak uniknać bólu kolan albo jak go wyleczyc ..prosze o pomoc to dla mnie bardzo wazne

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 17167| Data: 2006-04-18 17:58:40| Liczba SOGów: 0
  • bol w nadgarstkach

    od wczoraj strasznie bola mnie nadgarstki. wczoraj cwiczylem miedzy innymi przedramie i biceps, pierwszy raz w rekawiczkach. czy moze to byc tym spowodowane miewalem wczesniej bole nadgarstkow przy cwiczeniu bicepsa ale bol mijal po skonczeniu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2113| Data: 2008-05-01 00:43:42| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}