w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "ból nadgarstków i kolan"

Strona spośród 48  stron dla zapytania: ból nadgarstków i kolan

Ocena treningu + ćwiczenia nie obciążające kolan

ramion z hantelką w podporze o kolano 12/10/8 uginanie ramion z hantlami chwyt młotkowy 12/10/8 uginanie nadgarstków ze sztangą 3 x max czwartek przerwa piątek barki wyciskanie sztangi zza głowy 12/10/8 unoszenie sztangielek

Data: 2007-02-01 15:56:23 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: danielr23 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2602 |

bóle kolan

ta wygląda tak: zaczynam od stepera około 3min potem skakanka około 5min ruchy okrężne barków,ramion nadgarstków i serie bez obciażeń.jaka może być przyczyna,czy to jest chwilowe i przejdzie czy coś zle robie. prosze o rade

Data: 2006-09-14 00:33:59 | Dział: Zdrowie | Autor: Baryla5 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2583 |

Makrocykl!!! (by PLŚ)

robiłem 2 minuty pajacyków. po tym wszystkim wykonywałem krązenia wszystkich stawów. wymachy rąk, nóg, kręcenie nadgarstków stóp, krązenia bioder, głowy, kolan i skręty tułowia. po tak wykonanej rozgrzewce wstępnej przystepowałem do rozgrzewki

Data: 2006-07-04 01:19:03 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: PLŚ | Liczba SOGów: 31 | Trafność: 1726 |

>>> SUPER TRENING NA WYSKOK!! <<<

aby były one związane z treningiem plyometrycznym. wręcz przeciwnie stosowanie ćwiczeń plyometrycznych może zapobiec bólom oraz urazom przedsezonowym. nie jest rekomendowane, aby osoby poniżej 16 roku życia trenowały systemem plyometrics, chyba,

Data: 2008-06-25 18:28:13 | Dział: Sporty Zespołowe | Autor: greku_806 | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 1725 |

ABS II - najlepszy program rozwoju mięśni brzucha

się kręgów podczas pracy mięśni lędźwiowych. taka praca po kilku latach doprowadza do pojawienia się chronicznych bólów krzyża w wyniku degeneracji dysków kręgowych. wystrzegaj się ćwiczeń, w których pracę wykonują mięśnie lędźwiowe oraz

Data: 2005-02-07 21:20:00 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Lukaso1987 | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 1721 |

PRZYSIAD W TRÓJBOJU - Prawie WSZYSTKO o . . .

trochę czasu, zanim nauczysz się w nich dobrze siadać, a może, co jest bardziej prawdopodobne, przyzwyczaisz się do bólu. przepisowa długość bandaży w federacjach zrzeszonych przez ipf pzkfits jest członkiem ipf jest do 200 cm. niektóre z

Data: 2004-01-15 15:10:31 | Dział: Wyciskanie, Dwubój i Trójbój Siłowy | Autor: FairDo | Liczba SOGów: 150 | Trafność: 1719 |

Trening plyometryczny dla wszystkich !!!

aby były one związane z treningiem plyometrycznym. wręcz przeciwnie stosowanie ćwiczeń plyometrycznych może zapobiec bólom oraz urazom przedsezonowym. nie jest rekomendowane, aby osoby poniżej 16 roku życia trenowały systemem plyometrics, chyba,

Data: 2004-01-01 14:17:12 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: TrueBaller | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 1718 |

TEST-Storm+witaminy+dieta(na 4-) by pathetic(podsumowanie str 28-29)

ze sztangielkami siedząc skręt nadgarstka 3 serie 12,10,8 powtórzeń. mięśnie przedramion. ¨zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną nachwytem 3 serie 16 12 powtórzeń. ¨zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną podchwytem 3 serie 16 12

Data: 2007-10-28 11:55:43 | Dział: Suplementacja - NASZE TESTY i promocja | Autor: pathetic | Liczba SOGów: 19 | Trafność: 1716 |

Bruce Lee- treningi

i ramiona tak mocno, jak dasz radę i tym samym ruchem opuść ciężar do ud. 10. zginanie nadgarstków podchwytem w siadzie. 4 serie po max. powtórzeń. obciążenie: 15 kg. lee 29 kg oprzyj przedramiona na udach

Data: 2008-02-20 23:29:28 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: meister47 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1716 |

Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

rozgrzewka w kolejności: 1. bieg w miejscu z krążeniem ramion, przedramion i nadgarstków 5min 2. stanie w wąskim rozkroku, skłony tułowia w przód i w tył z pogłebianiem 10 15 razy 3. stanie w rozkroku, skłony tułowia w bok z pogłębianiem

Data: 2008-05-14 15:14:42 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: Mawashi | Liczba SOGów: 169 | Trafność: 1713 |

TEST-createston- DON GARCIA - podsumowanie str. 17

unoszenie tułowia z opadu zamiennie z martwym ciągiem 3x max unoszenie 12[10[8 martwy prostowanie nadgarstków ze sztangą 3x 20 25 uginanie nadgarstków ze sztangą 3x 20 25 uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą trzymaną przed sobą 2x

Data: 2006-02-23 14:17:52 | Dział: Suplementacja - NASZE TESTY i promocja | Autor: Don Garcia | Liczba SOGów: 15 | Trafność: 1712 |

Plan treningowy na mase (i sylwetke V) do oceny

1seria z 1 szego i 1seria z 2 giego 1. uginanie przedramion nachwytem ze sztangą stojąc: 5x 18 2. uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem: 5x 18 ii dzień np. środa plecy 1. podciąganie w szerokim nachwycie: 4x max 2. szrugsy ze

Data: 2007-10-28 00:17:31 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: BartSpox | Liczba SOGów: 3 | Trafność: 1705 |

[ART] MASA

wszystkim bicepsa świetnie nadaje się tutaj uginanie przedramion ze sztangą stojąc podchwytem. jeśli nie odczuwamy bólu nadgarstków ćwiczenie to powinno być wykonywane sztangą prostą. sztanga łamana jest co najmniej kłopotliwa powoduje, że

Data: 2010-05-24 16:56:10 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Ballomus | Liczba SOGów: 261 | Trafność: 1705 |

PeCo

podczas treningu kolana, kostki, uda maścią rozgrzewającą np. ben gay . również pomaga przy zakwasach, łagodzi ból i obrzęk związany z dużym wysiłkiem. o motywacji jeśli zdecydowałeś się na peco to znaczy, że jesteś

Data: 2004-08-07 10:50:53 | Dział: Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe | Autor: DUDEK | Liczba SOGów: 18 | Trafność: 1704 |

[ART] Rozgrzewka w treningu siłowym

neutralnym zakresie ruchu. dla barków to: szrugsy, unoszenie bokiem, wyciskanie bez ciężaru. dla łokci, nadgarstków kolan prostowanie i uginanie dla kolan także przysiady bez obciążenia , dla stawów skokowych: wspięcia na palce z przejściem na

Data: 2009-09-14 20:33:26 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: rion10 | Liczba SOGów: 168 | Trafność: 1704 |

Ćwiczenia na wyskok

wewnętrzna część dłoni powinna być skierowana do góry. hantlami lub sztangą wykonuj ruchy dłońmi nie ruszaj nadgarstków i przedramion w kierunku do twarzy i z powrotem poniżej kolan trochę trudno to wytłumaczyć . brzuch/plecy 1 brzuszki

Data: 2005-09-06 21:16:45 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Nanti | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1699 |

Wszystko o rozciaganiu... i nie tylko...

rozpoczyna. głowa ma zawsze stanowić przedłużenie prostych pleców. nie rozciągaj się podczas kontuzji oraz bólów mięśni, ścięgien i stawów. nie skupiaj się tylko na rozciąganiu krocza. rozciągnij kark, barki, plecy, brzuch,

Data: 2006-05-04 14:36:38 | Dział: Indywidualne Sporty Ogólnorozwojowe | Autor: RilioN | Liczba SOGów: 10 | Trafność: 1699 |

TEST:MASA 2010/2011 Z VITALMAXEM (test by _Lukasz_K_)

na ławeczce płaskiej: 60x20, 100x12, 110x8, 120x8, 130x4 2. wyciskanie na skosie dodatnim hantlami z supinacją nadgarstków 25x16, 30x12, 35x10, 35x10 3. wyciskanie na maszynie siedząc łączone z rozpiętkami na ławeczce skośnej dodatniej. 4 serie

Data: 2010-11-18 17:43:50 | Dział: Suplementacja - NASZE TESTY i promocja | Autor: _Lukasz_K_ | Liczba SOGów: 39 | Trafność: 1696 |

WAKACYJNA REDUKCJA

ze sztangą stojąc prog 4 5 2.uginanie młotkowe ramion ze sztangielkami 3 4 przedramiona 1.uginanie nadgarstków podchwytem 3 program vi/10

Data: 2004-05-21 20:11:01 | Dział: Odżywianie | Autor: zakrześ | Liczba SOGów: 7 | Trafność: 1691 |

INFO DLA POCZĄTKUJĄCYCH!!!!

i mięśni. po wysiłku aerobowym rozgrzewamy wszystkie stawy poprzez krążenie ramion, przedramion, głowy, kolan nadgarstków bioder i delikatne wymachy rąk, nóg. staramy się dobrze rozgrzać stawy to podstawa. trzeba pamiętać, że staw sam w sobie

Data: 2008-04-30 18:07:29 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: rion10 | Liczba SOGów: 26 | Trafność: 1691 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: turysta 16 | mądre glowy | czy przy tabletkach heparegen mozna wypic alkohol | wysokie tsh tarczycy | ból nadgarstków i kolan | jak pozbyc sie zgagi | duzo cukru | drzenie dolnej powieki | cykoria witaminy | dietetyka studia | cykl metanabolem | obozy sportowe dla dorosłych | ból w nadgarstku przy obkrecaniu | daa opinie | jak wykonywać poprawnie aerobiczną 6 wiedera | koszt reklamy w radiu lokalnym | delfin nauka pływania ćwiczenia na lądzie | jak podniesc tyl astra 2 kombi | jab3czan alkohol | zdjecia kutasow 15 lat