Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy

Znalezione artykuły pod frazą: ból nadgarstków i kolan

Strona 1 z 49

  • Ocena treningu + ćwiczenia nie obciążające kolan

    ramion z hantelką w podporze o kolano 12/10/8 uginanie ramion z hantlami chwyt młotkowy 12/10/8 uginanie nadgarstków ze sztangą 3 x max czwartek przerwa piątek barki wyciskanie sztangi zza głowy 12/10/8 unoszenie sztangielek

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2595 | Data: 2007-02-01 15:56:23 | Liczba SOGów: 1
  • bóle kolan

    ta wygląda tak: zaczynam od stepera około 3min potem skakanka około 5min ruchy okrężne barków,ramion nadgarstków i serie bez obciażeń.jaka może być przyczyna,czy to jest chwilowe i przejdzie czy coś zle robie. prosze o rade

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1470 | Data: 2006-09-14 00:33:59 | Liczba SOGów: 0
  • Makrocykl!!! (by PLŚ)

    robiłem 2 minuty pajacyków. po tym wszystkim wykonywałem krązenia wszystkich stawów. wymachy rąk, nóg, kręcenie nadgarstków stóp, krązenia bioder, głowy, kolan i skręty tułowia. po tak wykonanej rozgrzewce wstępnej przystepowałem do rozgrzewki

    Odpowiedzi: 110 | Ilość wyświetleń: 17199 | Data: 2006-07-04 01:19:03 | Liczba SOGów: 32
  • >>> SUPER TRENING NA WYSKOK!! <<<

    aby były one związane z treningiem plyometrycznym. wręcz przeciwnie stosowanie ćwiczeń plyometrycznych może zapobiec bólom oraz urazom przedsezonowym. nie jest rekomendowane, aby osoby poniżej 16 roku życia trenowały systemem plyometrics, chyba,

    Odpowiedzi: 54 | Ilość wyświetleń: 57665 | Data: 2008-06-25 18:28:13 | Liczba SOGów: 7
  • ABS II - najlepszy program rozwoju mięśni brzucha

    się kręgów podczas pracy mięśni lędźwiowych. taka praca po kilku latach doprowadza do pojawienia się chronicznych bólów krzyża w wyniku degeneracji dysków kręgowych. wystrzegaj się ćwiczeń, w których pracę wykonują mięśnie lędźwiowe oraz

    Odpowiedzi: 37 | Ilość wyświetleń: 61268 | Data: 2005-02-07 21:20:00 | Liczba SOGów: 6
  • PRZYSIAD W TRÓJBOJU - Prawie WSZYSTKO o . . .

    trochę czasu, zanim nauczysz się w nich dobrze siadać, a może, co jest bardziej prawdopodobne, przyzwyczaisz się do bólu. przepisowa długość bandaży w federacjach zrzeszonych przez ipf pzkfits jest członkiem ipf jest do 200 cm. niektóre z

    Odpowiedzi: 131 | Ilość wyświetleń: 83161 | Data: 2004-01-15 15:10:31 | Liczba SOGów: 152
  • Trening plyometryczny dla wszystkich !!!

    aby były one związane z treningiem plyometrycznym. wręcz przeciwnie stosowanie ćwiczeń plyometrycznych może zapobiec bólom oraz urazom przedsezonowym. nie jest rekomendowane, aby osoby poniżej 16 roku życia trenowały systemem plyometrics, chyba,

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 53392 | Data: 2004-01-01 14:17:12 | Liczba SOGów: 2
  • TEST-Storm+witaminy+dieta(na 4-) by pathetic(podsumowanie str 28-29)

    ze sztangielkami siedząc skręt nadgarstka 3 serie 12,10,8 powtórzeń. mięśnie przedramion. ¨zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną nachwytem 3 serie 16 12 powtórzeń. ¨zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną podchwytem 3 serie 16 12

    Odpowiedzi: 315 | Ilość wyświetleń: 21228 | Data: 2007-10-28 11:55:43 | Liczba SOGów: 19
  • Bruce Lee- treningi

    i ramiona tak mocno, jak dasz radę i tym samym ruchem opuść ciężar do ud. 10. zginanie nadgarstków podchwytem w siadzie. 4 serie po max. powtórzeń. obciążenie: 15 kg. lee 29 kg oprzyj przedramiona na udach

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 24951 | Data: 2008-02-20 23:29:28 | Liczba SOGów: 0
  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    rozgrzewka w kolejności: 1. bieg w miejscu z krążeniem ramion, przedramion i nadgarstków 5min 2. stanie w wąskim rozkroku, skłony tułowia w przód i w tył z pogłebianiem 10 15 razy 3. stanie w rozkroku, skłony tułowia w bok z pogłębianiem

    Odpowiedzi: 293 | Ilość wyświetleń: 192000 | Data: 2008-05-14 15:14:42 | Liczba SOGów: 170
  • TEST-createston- DON GARCIA - podsumowanie str. 17

    unoszenie tułowia z opadu zamiennie z martwym ciągiem 3x max unoszenie 12[10[8 martwy prostowanie nadgarstków ze sztangą 3x 20 25 uginanie nadgarstków ze sztangą 3x 20 25 uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą trzymaną przed sobą 2x

    Odpowiedzi: 287 | Ilość wyświetleń: 22091 | Data: 2006-02-23 14:17:52 | Liczba SOGów: 15
  • Plan treningowy na mase (i sylwetke V) do oceny

    1seria z 1 szego i 1seria z 2 giego 1. uginanie przedramion nachwytem ze sztangą stojąc: 5x 18 2. uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem: 5x 18 ii dzień np. środa plecy 1. podciąganie w szerokim nachwycie: 4x max 2. szrugsy ze

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 31517 | Data: 2007-10-28 00:17:31 | Liczba SOGów: 3
  • PeCo

    podczas treningu kolana, kostki, uda maścią rozgrzewającą np. ben gay . również pomaga przy zakwasach, łagodzi ból i obrzęk związany z dużym wysiłkiem. o motywacji jeśli zdecydowałeś się na peco to znaczy, że jesteś

    Odpowiedzi: 76 | Ilość wyświetleń: 35732 | Data: 2004-08-07 10:50:53 | Liczba SOGów: 18
  • [ART] Rozgrzewka w treningu siłowym

    neutralnym zakresie ruchu. dla barków to: szrugsy, unoszenie bokiem, wyciskanie bez ciężaru. dla łokci, nadgarstków kolan prostowanie i uginanie dla kolan także przysiady bez obciążenia , dla stawów skokowych: wspięcia na palce z przejściem na

    Odpowiedzi: 154 | Ilość wyświetleń: 58232 | Data: 2009-09-14 20:33:26 | Liczba SOGów: 170
  • Ćwiczenia na wyskok

    wewnętrzna część dłoni powinna być skierowana do góry. hantlami lub sztangą wykonuj ruchy dłońmi nie ruszaj nadgarstków i przedramion w kierunku do twarzy i z powrotem poniżej kolan trochę trudno to wytłumaczyć . brzuch/plecy 1 brzuszki

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 56032 | Data: 2005-09-06 21:16:45 | Liczba SOGów: 1
  • Wszystko o rozciaganiu... i nie tylko...

    rozpoczyna. głowa ma zawsze stanowić przedłużenie prostych pleców. nie rozciągaj się podczas kontuzji oraz bólów mięśni, ścięgien i stawów. nie skupiaj się tylko na rozciąganiu krocza. rozciągnij kark, barki, plecy, brzuch,

    Odpowiedzi: 18 | Ilość wyświetleń: 25191 | Data: 2006-05-04 14:36:38 | Liczba SOGów: 10
  • WAKACYJNA REDUKCJA

    ze sztangą stojąc prog 4 5 2.uginanie młotkowe ramion ze sztangielkami 3 4 przedramiona 1.uginanie nadgarstków podchwytem 3 program vi/10

    Odpowiedzi: 78 | Ilość wyświetleń: 12434 | Data: 2004-05-21 20:11:01 | Liczba SOGów: 7
  • TEST:MASA 2010/2011 Z VITALMAXEM (test by _Lukasz_K_)

    na ławeczce płaskiej: 60x20, 100x12, 110x8, 120x8, 130x4 2. wyciskanie na skosie dodatnim hantlami z supinacją nadgarstków 25x16, 30x12, 35x10, 35x10 3. wyciskanie na maszynie siedząc łączone z rozpiętkami na ławeczce skośnej dodatniej. 4 serie

    Odpowiedzi: 207 | Ilość wyświetleń: 25841 | Data: 2010-11-18 17:43:50 | Liczba SOGów: 39
  • TEST: DROGA DO PP 2010 z VITALMAXEM-pods.str.13!

    80x15, 100x12, 110x8, drop seria 120x8 ]100x8 ]60 ]10 2. wyciskanie na skosie dodatnim hantlami z supinacją nadgarstków 25x16, 30x12, 35x10, drop seria 35x8 ]30 ]8 ]25 ]10 3. wyciskanie na maszynie siedząc łączone z rozpiętkami na ławeczce

    Odpowiedzi: 161 | Ilość wyświetleń: 19300 | Data: 2010-09-16 12:55:57 | Liczba SOGów: 15
  • PODZIAŁ TRENINGÓW

    3 serie 4. uginanie ramion ze sztangą 3 serie 5. przysiady 2 serie 6. prostowanie nóg 2 serie 7. uginanie nadgarstków podchwytem 2 serie b 1. podciąganie na drązku 3 serie 2. wiosłowanie sztangi 3 serie 3. szrugsy 2 serie 4. francuskie

    Odpowiedzi: 36 | Ilość wyświetleń: 20156 | Data: 2006-01-28 20:43:51 | Liczba SOGów: 23

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}