Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból nadgarstków i kolan

Strona 1 z 51

  • Plan treningu dla osób sredniozaawansowanych

    rozgrzewka w kolejności: 1. bieg w miejscu z krążeniem ramion, przedramion i nadgarstków 5min 2. stanie w wąskim rozkroku, skłony tułowia w przód i w tył z pogłebianiem 10 15 razy 3. stanie w rozkroku, skłony tułowia w bok z pogłębianiem

    Odpowiedzi: 294| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-05-14 15:14:42| Liczba SOGów: 171
  • [art] ACT, czyli trening dla początkujących by georgu!

    w siadzie na skośnej ławce bicepsy , 10. pompki na poręczach tricepsy , 11. uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie przedramiona , 12. wspięcia na palce z obciążeniem na barkach łydki . przykładowy trening act by

    Odpowiedzi: 198| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-09-08 19:25:15| Liczba SOGów: 166
  • Ocena treningu + ćwiczenia nie obciążające kolan

    ramion z hantelką w podporze o kolano 12/10/8 uginanie ramion z hantlami chwyt młotkowy 12/10/8 uginanie nadgarstków ze sztangą 3 x max czwartek przerwa piątek barki wyciskanie sztangi zza głowy 12/10/8 unoszenie sztangielek

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3056| Data: 2007-02-01 15:56:23| Liczba SOGów: 1
  • bóle kolan

    ta wygląda tak: zaczynam od stepera około 3min potem skakanka około 5min ruchy okrężne barków,ramion nadgarstków i serie bez obciażeń.jaka może być przyczyna,czy to jest chwilowe i przejdzie czy coś zle robie. prosze o rade

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1603| Data: 2006-09-14 00:33:59| Liczba SOGów: 0
  • >>> SUPER TRENING NA WYSKOK!! <<<

    aby były one związane z treningiem plyometrycznym. wręcz przeciwnie stosowanie ćwiczeń plyometrycznych może zapobiec bólom oraz urazom przedsezonowym. nie jest rekomendowane, aby osoby poniżej 16 roku życia trenowały systemem plyometrics, chyba,

    Odpowiedzi: 54| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-06-25 18:28:13| Liczba SOGów: 7
  • [ART] Rozgrzewka w treningu siłowym

    neutralnym zakresie ruchu. dla barków to: szrugsy, unoszenie bokiem, wyciskanie bez ciężaru. dla łokci, nadgarstków kolan prostowanie i uginanie dla kolan także przysiady bez obciążenia , dla stawów skokowych: wspięcia na palce z przejściem na

    Odpowiedzi: 157| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2009-09-14 20:33:26| Liczba SOGów: 191
  • ABS II - najlepszy program rozwoju mięśni brzucha

    się kręgów podczas pracy mięśni lędźwiowych. taka praca po kilku latach doprowadza do pojawienia się chronicznych bólów krzyża w wyniku degeneracji dysków kręgowych. wystrzegaj się ćwiczeń, w których pracę wykonują mięśnie lędźwiowe oraz

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-02-07 21:20:00| Liczba SOGów: 6
  • Trening plyometryczny dla wszystkich !!!

    aby były one związane z treningiem plyometrycznym. wręcz przeciwnie stosowanie ćwiczeń plyometrycznych może zapobiec bólom oraz urazom przedsezonowym. nie jest rekomendowane, aby osoby poniżej 16 roku życia trenowały systemem plyometrics, chyba,

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-01-01 14:17:12| Liczba SOGów: 2
  • Ćwiczenia na wyskok

    wewnętrzna część dłoni powinna być skierowana do góry. hantlami lub sztangą wykonuj ruchy dłońmi nie ruszaj nadgarstków i przedramion w kierunku do twarzy i z powrotem poniżej kolan trochę trudno to wytłumaczyć . brzuch/plecy 1 brzuszki

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-09-06 21:16:45| Liczba SOGów: 1
  • Plan treningowy na mase (i sylwetke V) do oceny

    1seria z 1 szego i 1seria z 2 giego 1. uginanie przedramion nachwytem ze sztangą stojąc: 5x 18 2. uginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem: 5x 18 ii dzień np. środa plecy 1. podciąganie w szerokim nachwycie: 4x max 2. szrugsy ze

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-28 00:17:31| Liczba SOGów: 4
  • PeCo

    podczas treningu kolana, kostki, uda maścią rozgrzewającą np. ben gay . również pomaga przy zakwasach, łagodzi ból i obrzęk związany z dużym wysiłkiem. o motywacji jeśli zdecydowałeś się na peco to znaczy, że jesteś

    Odpowiedzi: 76| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-08-07 10:50:53| Liczba SOGów: 18
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    górnej części ciała. ćwiczenia: wyciskania leżąc, na ławce ukośnej, zza głowy; unoszenia sztangielek, uginanie nadgarstków z obciążeniem; biceps na modlitewniku, z uchwytem młotkowym, uginanie ramion ze sztangą stojąc itp. wszystko znajdziesz

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2005-06-09 17:03:54| Liczba SOGów: 26
  • Rozgrzewka (by PLŚ)

    w tej części stosuję takie połączenie ćwiczeń. krążenie głowy krążenie ramion krążenie łokci krążenie nadgarstków skłony boczne skłony w staniu krążenie bioder krążenie kolan krążenie stawów skokowych ilość powtórzeń w każdym

    Odpowiedzi: 92| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-01-28 17:57:46| Liczba SOGów: 86
  • Zwolnij! Szkoda życia %-) Czyli trochę filozofii dla młodych.

    jest granicą minimum do rozpoczęcia treningu. znam wiele osób, które ćwiczą od młodych lat, prawie każdy narzeka na bóle kręgosłupa, kolan łokci, nadgarstków paradoksalnie, ludzie zaczynając ćwiczyć w późniejszym wieku 17 18 lat w bardzo

    Odpowiedzi: 266| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-27 17:43:54| Liczba SOGów: 177
  • Boksero - Masa ~ "sam wyznaczaj sobie cele"

    boki+unoszenie sztangielek na boki w opadzie tułowia 3s x 12p ss: młotki+franuz hantlem 3s x 10p ss: uginanie nadgarstków p/n 3s x max brzuch podciąganie kolan w leżeniu do klatki 4 x max czwartek push press rampa 5 wiosło sztanga rampa 6

    Odpowiedzi: 1693| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2011-06-29 18:27:48| Liczba SOGów: 15
  • Bruce Lee- treningi

    i ramiona tak mocno, jak dasz radę i tym samym ruchem opuść ciężar do ud. 10. zginanie nadgarstków podchwytem w siadzie. 4 serie po max. powtórzeń. obciążenie: 15 kg. lee 29 kg oprzyj przedramiona na udach

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2008-02-20 23:29:28| Liczba SOGów: 0
  • Wszystko o rozciaganiu... i nie tylko...

    rozpoczyna. głowa ma zawsze stanowić przedłużenie prostych pleców. nie rozciągaj się podczas kontuzji oraz bólów mięśni, ścięgien i stawów. nie skupiaj się tylko na rozciąganiu krocza. rozciągnij kark, barki, plecy, brzuch,

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2006-05-04 14:36:38| Liczba SOGów: 10
  • KOMPLETNY PORADNIK TRENINGOWY

    unoszenie przedramion na skośnej ławce 3 10 unoszenie ramion na modlitewniku 3 10 przedramiona zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną podchwytem 4 15 zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną nachwytem 4 15 brzuch unoszenie

    Odpowiedzi: 34| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2004-12-29 10:47:06| Liczba SOGów: 46
  • Makrocykl!!! (by PLŚ)

    robiłem 2 minuty pajacyków. po tym wszystkim wykonywałem krązenia wszystkich stawów. wymachy rąk, nóg, kręcenie nadgarstków stóp, krązenia bioder, głowy, kolan i skręty tułowia. po tak wykonanej rozgrzewce wstępnej przystepowałem do rozgrzewki

    Odpowiedzi: 110| Ilość wyświetleń: 19244| Data: 2006-07-04 01:19:03| Liczba SOGów: 33
  • TEST-Storm+witaminy+dieta(na 4-) by pathetic(podsumowanie str 28-29)

    ze sztangielkami siedząc skręt nadgarstka 3 serie 12,10,8 powtórzeń. mięśnie przedramion. ¨zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną nachwytem 3 serie 16 12 powtórzeń. ¨zginanie nadgarstków ze sztangą trzymaną podchwytem 3 serie 16 12

    Odpowiedzi: 315| Ilość wyświetleń: 20000| Data: 2007-10-28 11:55:43| Liczba SOGów: 19

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}