Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból kręgosłupa szyjnego ćwiczenia

Strona 18 z 459

  • Kto wie co mi jest??? dziwny bol w stopie

    hey! bylem u lekarza a ten wyslal mnie na analize krwi. na to czeka sie tutaj wyspy kanaryjskie ok 2 tyg a ja juz nie me chodzic. opisze blizej.. na stopie srodstopie tuz obok piety po jej wewnetrznej stronie jest cos jakby miesien, teraz jest

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3557| Data: 2004-11-29 18:12:47| Liczba SOGów: 0
  • Bolące ręce

    witam! od 2 dni bolą mnie ręce tak od łokci w kierunku dłoni taki dziwny ból nie wiem co to jest chodzę na siłke i gram regularnie 1 raz w tygodniu w siatkę. ból nie jest nie do wytrzymania po

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5044| Data: 2003-12-05 17:30:58| Liczba SOGów: 2
  • bol po Winstrolu ?!?!

    witam wszystkich. od trzech tygodni wstrzykuje sobie primobolan, dwa dni temu wstrzyknalem sobie winstrol i od tamtego czasu mam bol w posladku. czy jest to normalne wiem ze winstrol jako jedyny jest rozpuszczany w wodzie i moze troche bolec,ale

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 3985| Data: 2001-07-13 00:32:06| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia

    czy moge robic , cwiczenia z dzialu cwiczenia w domu czy jakos i tak i tam jest cwiczenia dla poczatkujacych.i moge robic tak pon cwiczenia z tematu wto aeroby brzuszki pompki , itp środy cwiczenia cwartek aeroby i wiecie tak na zmianie i

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1300| Data: 2009-03-12 17:21:45| Liczba SOGów: 0
  • Bolące stawy (NUTREND FLEXIT GELACOLL czy Glukozamina?)

    co mógłbyście polecić na bolące stawy kolana obciążone ciężkimi treningami taekwon do muszę je trochę zregenerować bo w lutym/marcu mam zawody. i mam też kilka pytań związanych z tym tematem. czy glukozamina rzeczywiście nie trafia do

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3595| Data: 2012-12-16 18:03:19| Liczba SOGów: 0
  • Bol nadgarstkow?

    odczuwam bol nadgarstkow przy wyciskaniu, czym to moze byc spowodowane i jak zrobic zeby bol sie nie powiekszal

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1048| Data: 2007-11-26 17:28:11| Liczba SOGów: 0
  • jak dobrac cwiczenia

    witam panowie mam pytanie bo nie wiem czy aby dobrze dobieram cwiczenia lecz cwicze juz tak dluzszy czas i wchodzi mi tam cos chodze na silownie 5 razy w tygodniu cwicze po 2h cwiczenia zmieniam co 2 dni dzien 1 klatka piersiowa na plasko jakies 5

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1245| Data: 2011-10-08 17:35:02| Liczba SOGów: 0
  • Dieta + cwiczenia do ocenki :) Jak pozbyc sie brzucha ??? POMOCY

    witam prosze o pomoc i przydatne wskazowki dotyczace mojej diety cwiczen ktore pomoga mi zgubic zbedny brzuszek , prosil bym o dobre ktore moga mi pomoc zgubic brzuszek do wakacji :p pozdrawiam i licze na wasza pomoc : a oto moja dieta : 1

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 3065| Data: 2008-03-09 22:54:21| Liczba SOGów: 0
  • jak nauczyc sie przyjmowac bol

    w tym temacie podajemy swoje sugestie w jaki sposob najlepiej 7 nauczyc sie przyjmowac bol po uderzeniach jak dla mnie to stopniowo od malego i w sparingu podnosic sile ciosow. czekam na inne sugestie 7

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 3996| Data: 2008-08-22 23:09:33| Liczba SOGów: 3
  • Bol w okolicach mostka klatki piersiowej

    mam takie pytanie, dwa m ce temu doznałem pewnej kontuzji ktora do dnia dzisiejszego mi nie mineło, chodzi mi o to ze uderzyłem sie dosc mocna poniewaz upadłem z kolesiem na ziemie i uderzył mnie głowa w klatke, do dzis czuje bol. byłem ovczywiscie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3148| Data: 2006-11-24 14:53:06| Liczba SOGów: 0
  • Cwiczenia na boczne miesnie brzucha

    witam jestem tutaj poczatkujacy : chodzi mi o najlepsze cwiczenia w domowych warunkach na boki ktore sa troche za duze : od 10 lat robie pompki codziennie obecnie robie sobie co rano jedna serie po 120 ale brzuch zaniedbalem. przy okazji dzis

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 10121| Data: 2008-01-26 16:01:20| Liczba SOGów: 0
  • bol watroby

    mam maly problem jestem podczas cyklu deki grecka z tesciem 0,1g po trzecim tygodniu odczowam silny bol watroby. myslicie ze to od tego z tego co wiem deka i tesc omija watrobe. a moze od odzywek jem wysoko bialkowa z 30% zawartoscia

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3687| Data: 2005-11-15 12:10:38| Liczba SOGów: 3
  • Miesien plaszczkowaty dziwny bol

    na starcie mowie, ze raczej nie jest to bol piszczeli shin splint. dokladniej chodzi o miesien miedzy piszczelem a brzuchatymi lydki. najprawdopodobniej plaszczkowaty. po wysilku czuje, ze ten miesien jest jakis zdretwialy, jakby nie wiem cos go

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3607| Data: 2011-06-25 11:45:24| Liczba SOGów: 1
  • Jakie cwiczenia na przedramie ?

    witam, mam problem z przedramiem i ogólnie bicepsem, ale pytam tu głównie o przedramie jakie cwiczenia najlepiej wykonywać na tą partie ciała, bowiem mam bardzo cienką, jak dziecko, aż wstyd wyjsc na ulice latem ! help! mam 19 lat, waga 70 kg,

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 14877| Data: 2008-11-08 23:15:27| Liczba SOGów: 0
  • Cykl enanthate + d-bol

    witam! chce zrobic sobie sykl złożony z tych dwóch środków, oba polskie. tydzien prolon d bol 1 ..... 100 ... 3na dzien 2 ..... 100 ... 4 3 ..... 100 ... 4 4 ..... 100 ... 3 5 ..... 100 to bedzie mój trzeci cykl w ciągu 2 lat pierwszy

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 2272| Data: 2003-06-15 22:51:23| Liczba SOGów: 1
  • Bolące sutki - Olać i wjeżdżać na bombę ?

    delikatnie sutki podczas dotykania... lewy mocniej, prawy słabiej no i tak już 3 tygodnie się utrzymuje ten delikatny ból tylko gdy dotykam robić coś z tym chciałem zapodać mete i propa.. ale już sam nie wiem. zmieniony przez

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 2659| Data: 2010-01-18 18:53:52| Liczba SOGów: 1
  • Cwiczenia hantla

    witam mam 19lat 176cm wzrostu i 62kg wagi :d od roku cwicze z hantlami 2x10kg na poczatku zaczynalem po 2x6kg i przez pol roku doszedlem do 10kg.wkoncu przenioslem na 1 hantle 13kg i jakie byscie mi doradzili cwiczenia 1 hantla bo nie stac mnie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1992| Data: 2009-10-17 12:56:19| Liczba SOGów: 0
  • Szpagat???- Jakie cwiczenia?

    witam. mam zamiar sie rozciagac ale nie wiem jakie cwiczenia sa dobre... rozciagalem sie juz 4 miesiace ale to bylo od marca do lipca 2005r. mam 16 lat. do szpagatu przedniego jak i bocznego brakuje mi okolo 15 cm. od poniedzialku mam zamiar zaczac

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 12389| Data: 2006-02-10 15:11:56| Liczba SOGów: 1
  • bolące barki a trening

    witam od jakiś 3 miesięcy trenuje na siłowni.na początku trenowałem tyko klatke+bic plecy+tric i nogi w ogóle nie trenowałem barków.jakiś czas później zdecydowałem się na trening barków i właśnie po pierwszym treningu zaczęły mnie bolec. podejrzewam

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2210| Data: 2011-01-21 15:00:07| Liczba SOGów: 1
  • Bolący achilles

    mam pytanie dla serdecznych kolegów sportowców. wczoraj na treningu zaczeło mnie boleć ściegno achillesa. mieliśmy ćwiczenia z dużo liczbą szybkich zwrotów. jestem zdziwiony ponieważ pierwszy raz w życiu mam problem z tym miejscem. te miejsce nie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4363| Data: 2004-06-22 10:05:50| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}