Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból kręgosłupa i siłownia

Strona 6 z 271

  • Bol przy skrecaniu tulowia

    witam! jakies 3 tygodnie temu, podnoszac ciezki sprzet, bez uprzedniego rozgrzewania sie oczywiscie, poczulem lekki bol w plecach, taj jakby pod lopatka,zebrach. nastepne 3 dni bolalo samo siedzenie na zajeciach, ,odpuscilem sobie silke i

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6588| Data: 2007-04-10 21:25:47| Liczba SOGów: 2
  • Boxing i silownia

    zaczne od tego, ze chodzilem na silownie juz z rok i 2 miesiace z ogromnymi przerwami poprzez kontuzje slabe stawy . na poczatku mialem 55kg zaczynajac przygody z silownia teraz jest 76kg, bylo ciezko. mam 17 lat i 182cm wzrostu, waga 76kg. otoz

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1686| Data: 2009-12-14 20:13:02| Liczba SOGów: 0
  • skrzywienie kregoslupa

    nie wiem czy to dobry dzial ale ma to zwiazek ze zdrowiem a wiec: mam 18 lat i mam skrzywienie kregoslupa w prawa strone o okolo 6 stopni oraz tzw okragle plecy mam 18 lat czy jest to za pozno albo wykonywac cwiczenia korekcyjne jakie cwiczenia

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 2400| Data: 2007-01-03 21:09:19| Liczba SOGów: 0
  • Epithin-E , H-Drol, C-Bol , 11 OXO , DecaVol 63 , E-Bol

    witam serdecznie wszystkich obecnych, na starcie prosil bym aby sie na mnie nie zloscic jesli wstawilem temat w nieodpowiednie miejsce, badz pisze o czyms nieodpowiednim. mam pytanie co do produktow : epithin e , h drol, c bol , 11 oxo ,

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2400| Data: 2009-10-09 17:59:13| Liczba SOGów: 0
  • Bol brzucha w okolicach zoladka!!! POMOCY!

    jest to ciagly bol o umiarkowanie zmiennym nasileniu. nie portafie powiedziec czy to zoladek, jedynie tyle ze jest to zlokalizowane w tej okolicy. trwa to juz od niedzieli, czyli prawie 4 dni. bruch jest nieco wydety, odczuwalne sa takze lekkie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 13230| Data: 2005-06-08 18:35:54| Liczba SOGów: 2
  • bol barkow (przednie aktony)

    witam bol barkow pokazuje sie gdy podnosze rece do gory zaczyna bolec od momentu gdy reka jest ulozona rownolegle do podloza w mniejszym stopniu boli gdy podnosze rece w bok, bolu w ogole nie odczuwam gdy rece wisza luzem lub gdy podnosze je do

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2336| Data: 2013-02-20 09:25:47| Liczba SOGów: 0
  • Motywy lub tapety zwiazane z silownia na telefon.

    siemka. tak jak w temacie, jesli macie jakies tapety lub motywy na telefon zwiazane z silownia to dawajcie tutaj. wydaje mi sie ze nie tylko mi sie przydadza 31

    Odpowiedzi: 102| Ilość wyświetleń: 35963| Data: 2010-09-26 12:30:03| Liczba SOGów: 5
  • Barki i pLecy oszczednie dla kregoslupa

    witam mam 18 lat, a wiec moj kregoslup nie jest zbyt mocny. mam tez jeszcze nadzieje urosnac chociaz 2cm 1 a wiec moja prosba jest taka, aby ktos napisal trening na barki i plecy, ktore nie obciazalyby zbytnio kregoslupa. z góry dzieki

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1462| Data: 2005-07-22 19:49:37| Liczba SOGów: 1
  • Skrzywienie kregoslupa

    witam. chciałbym sie zapytać czy są jakies dobre cwiczenia, które pomogą w korekcji skrzywienia kregoslupa i jak je stosować. z góry dziekuje!

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1837| Data: 2007-09-07 09:00:31| Liczba SOGów: 1
  • bicek bez obciazania kregoslupa?

    witam w to piekne wigilijne popoludnie!: zna ktos jakies cwiczenia z serii nie obciazajacych kregoslupa na biceps najlepiej takie ktore mozna wykonac w domu, choc nie tylko... pozdro i z gory dzieki [[[ wszystko zaczyna się w umyśle... ]]

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 1711| Data: 2003-12-24 13:45:01| Liczba SOGów: 0
  • Lekko bolące gardło + żółta wydzielina...

    witam moze zaczne od poczatku. w czwartek idac na przystanek, rozpadało się i strasznie zmokła mi głowa. po czym jeszcze około 10 minut stałem na tym nieszczesnym przystanku. strasznie zmarzła mi głowa. na wieczór bolała mnie głowa wiec

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 18922| Data: 2006-10-07 17:56:52| Liczba SOGów: 0
  • Bol Kolana Przy Zginaniu Pod Ciezarem ;/

    siema... mam powazny problem ;/. mam nadzieje ze ktos jest w stamie pomoc kalece.....a wiec moje kolano nawala mnie juz 4 lata, dosc sporo czasu uplynelo mialem nadzieje ze bol ustapi . dokladnie boli mnie prawe kolano, bol jest odczuwalny wtedy

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 13296| Data: 2007-04-19 22:11:49| Liczba SOGów: 1
  • Bol jajek podczas HCG

    takie wielke forum a nie znalzlem takiego problemu. jestem na 6 7 tygodniu prop 100mg e2d, npp 50mg e2d. postanowilem zaczac bardzo delikatnie atakowac hcg bo troche sie jadra zaczely kurczyc. powbijalem najpierw 250j e2d przez 2 dni zero efektu.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 3482| Data: 2012-04-20 06:59:23| Liczba SOGów: 1
  • Bol kolana od wewnetrznej strony

    witam, jestem 3 miesiace po artroskopii prawego kolana. i od paru dni boli mnnie prawe kolano od wewnetrznej strony czyli z lewej . obawiam sie czy to nie sa wiezadla, bo podczasu odrazu naderwalem je i czy czasem teraz jakos ich znowu nie

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 9727| Data: 2012-08-28 14:19:36| Liczba SOGów: 0
  • Cholerny bol.

    czesc. wczoraj po treningu mialem wrazenie ze sobie naciagnalem miesnie lewej strony. jednak to chyba cos innego. nie spie juz cala noc, czuje ogromny bol przy oddychaniu i jakby skurcze pluc. lewy pluco dolny segment. nie moge sie na bok

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1212| Data: 2008-07-22 06:11:19| Liczba SOGów: 2
  • 2x silownia wystarczy? - Zapasy + kickboxing + silownia..

    witam.. mam pytanie odnosnie cwiczen.. gdyz zastanawiam sie zeby liznac troche zapasow.. dotychczas trenowalem tylko boks i kickboxing ,no i silownia.. teraz chce dalej trenowac ale dorzucic zapasy.. jesli progres przedstawia sie tak:

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 2899| Data: 2009-11-08 13:35:44| Liczba SOGów: 2
  • Bolące łydki i odżywki dla sportwoca

    witam, mam na imię marcin. wzrost : 182 cm waga : 84kg od pewnego czasu, mianowicie od początku wakacji zacząłem wplatać w życie treningi, aby schudnąć. na początku delikatnie, 2.5 km dziennie. już wtedy zaczęły się małe problemy z bolącymi

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1638| Data: 2012-07-12 02:41:17| Liczba SOGów: 0
  • dziwny bol w stawie biodrowym

    trenuje capo juz od jakiegos czasu nie tylko ze wzgledu na to, ze mi sie podobaja jego akrobacje itp ale tez dlatego iz chcialem odnowic swoja sprawnosc ruchowa bo przez ostatnie 2 lata technikum mam kijowego wf iste i nie bede koloryzowal mowiac

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 4228| Data: 2008-11-22 21:52:41| Liczba SOGów: 0
  • BOL W OKOLICACH KOLANA/POWINIENEM BANDAZOWAC KOLANA??

    witam, cwicze juz od ponad 3 lat. w ciagu ostatnich 2 miesiecy kilkakrotnie powtorzyl sie u mnie silny bol w okolicach lewego kolana. z poczatku nie bylem w stanie dojsc czym jest spowodowany bo jezdze duzo rowerem plus chodze do roboty i na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2474| Data: 2012-04-15 12:58:30| Liczba SOGów: 0
  • bolą mnie więzadła w miesniach naramiennych przy cwiczeniach

    witam. cwicze juz z roznymi przerwami z 4 5 lat. mialem kontuzje barku, ktory bolał mnie dlugi czas chodzilem po lekarzach w koncu nic nie stwierdzili ze po prostu przeciazyl;em sobie je w mlodosci. i mialem przerwy dlugo, czasami cwiczylem czasami

    Odpowiedzi: 168| Ilość wyświetleń: 11225| Data: 2009-06-17 16:49:24| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}