Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: ból i opuchlizna po gipsie

Strona 30 z 4145

  • ból kolan

    po obozie, wiadomo, wszystko mnie bolało, zakwasy, etc, ale zakwasy minęły, a wcześniej lekceważony przeze mnie ból kolan został. bolą najbardziej przy wchodzeniu na schody, może to nie jest jakiś paraliżujący ból ale zbyt szybko biegać przez to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3861| Data: 2008-08-19 20:17:10| Liczba SOGów: 0
  • Ból kręgosłupa przy leżeniu

    mam tak, że po normalnych domowych czynnościach, kiedy idę się położyć\spać, zaraz po położeniu przez chwilę czuje lekki ból w odcinku lędźwiowym kręgosłupa. ból nie jest mocny i po pewnym czasie przechodzi. dodatkowo, miewam czasami skurcze na

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2617| Data: 2008-09-28 15:40:31| Liczba SOGów: 0
  • ból ręki

    witam i proszę o pomoc boli mnie ręka blisko przedramienia tak jak na załączonym zdjęciu . szczególnie moncy ból czuje gdy robie biceps sztangą łamaną. gdy po zrobionej serji odkładam sztangę to niemożna wytrzymać. gdy robie biceps hantlami to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 9362| Data: 2004-04-02 21:06:48| Liczba SOGów: 0
  • Odszkodowanie - po pewnym czasie

    witam, nie wiem czy to odpowiedni dzial na to pytanie, chwile sie zastanawialem gdzie to dac i padlo na zdrowie, jezeli znacie lepsze miejsce to prosze o przeniesienie : na poczatek opisze swoj problem: gdzies w okolicach stycznia na treningu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2884| Data: 2005-05-04 18:48:16| Liczba SOGów: 1
  • Martwy ciąg i ból pleców

    wykonuje dobrze technicznie, gdyż trochę czasu przyłożyłem do nauki go. jednak mimo to, po każdym treningu odczuwałem ból w dolnej części pleców. z ciekawości nagrałem się podczas robienia mc i jednak moje plecy nie są do końca proste. przez 70%

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1021| Data: 2015-11-08 17:45:12| Liczba SOGów: 1
  • Deka opuchlizna goraczka

    zacząłem cykl z deka 2 tygodnie temu. po 1strzale wszystko ok trochę tylko bolalo. w czwartek zrobiłem 2 strzał w piatek było ok w sobotę zaczął mnie boleć posladek wziąłem gorąca kąpiel może trochę za gorąca i zaczęły się problemy dostałem

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 1380| Data: 2010-08-09 07:26:28| Liczba SOGów: 0
  • SEX ORALNY - Ból Pod Językiem

    dzien dobry w internecie znalazłem goscia który miał ten sam problem co ja a mianowiscie napisał tak ... pozwole sobie go za cytować bo ładnie to opisał : witam. wczoraj 1 raz kochałem się oralnie z moją nową dziewczyną. nie wiem dokładnie od

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 24171| Data: 2009-07-06 15:55:55| Liczba SOGów: 1
  • bol w barku

    witam wszystkich.postanowilem si ewas poradzic bo ja sam juz nie wiem ocb a wiec jak w temacie.bol w barku to chyba temat bumerang u kazdego pakera.mnie on juz dopadl kilka lat temu ale wowczas bylo to efektem slabych rozgrzewek.a teraz znow mam z

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2528| Data: 2007-08-07 01:15:34| Liczba SOGów: 0
  • Bol w dolnej czesci brzucha podczas seksu

    podczas stosunku i podniecienia :d odczuwam bol w dolnej lewej czesci brzucha dosc silny ... bol tak jakby laczyl sie z czescia lewego jadra ... ale opis ;] o kurde smieszny ... ale mi do smiechu nie jest zaczyna sie tym martwic i to powaznie o

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 11077| Data: 2005-08-18 13:15:57| Liczba SOGów: 0
  • Bol lydek/okolic kregoslupa przy m1t

    czym spowodowany jest bol lydek i mniej wiecej okolic dolnej czesci kregoslupa przy braniu m1t przy pierwszym po przejsciu 200/300 metrow ten bol jest naprawde malo znosny, po dluzszym spacerze po prostu trzeba stanac w miejscu bo nie da sie isc.

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 2719| Data: 2004-11-06 02:49:41| Liczba SOGów: 0
  • promieniujący ból

    witam, jakiś czas temu pojawiły się bóle w lędźwiowej części kręgosłupa, uniemożliwiały mi trening pleców i barków, czułem silny ból przy ćwiczeniach

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 5366| Data: 2006-09-18 13:45:41| Liczba SOGów: 0
  • Ból wątroby?

    między żebrami a kością miednicy chyba tak się nazywa . boli mnie gdy biorę głębszy oddech, albo napinam mięśnie. ból jest bardzo słaby, ale bardzo mnie on niepokoi ponieważ na pudełku od tabletek jest napisane że może coś się dziać z wątrobą.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 27510| Data: 2008-08-29 18:08:32| Liczba SOGów: 0
  • Bol szczytow barkow i tylnej czesci

    witam mam problem z barkami od dluzszego czasu. ogolnie wydaje mi sie, ze przyczyna tego jest zbytnie wychylenie barkow do przodu oraz garbienie sie. od jakiegos czasu chodze prosto i bardzo uwazam na postawe i widac poprawe,ael nadal nie jest to

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1757| Data: 2015-01-18 22:13:01| Liczba SOGów: 0
  • silny,rwący ból w ręce pod bicepsem :(

    od kilku dni boli mnie ręka ból zaczął sie przy ściąganiu drążka wyciągu do karku ,boli w czasie silnego zgięcia ręki uchwytem młotkowym , jest silny i

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 4895| Data: 2006-03-31 20:23:53| Liczba SOGów: 1
  • spadki po kuracji

    wysokim poziomie i na treningach sie nie oszczedzałem.zauważyłem straszną retencje wody zamiast suchego mięśnia opuchlizna jak po omce.czy ktos wie w czym problem

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1433| Data: 2004-05-28 13:45:15| Liczba SOGów: 0
  • bol przedramienia... pomocy !!!!!

    siemanko przed wakacjami cwiczylem okolo pol roku. po jakis czasie zaczely mnie bolec przedramiona a dokladniej kosc lokciowa w srodkowym punkcie kosci. jest to troche dziwne bo zazwyczaj bola stawy a to jest srodkowa czesc koscu. bol nie nasilal

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 2168| Data: 2005-11-17 15:12:54| Liczba SOGów: 0
  • Ból mięśnia przy podnoszeniu nogi

    na tym, że czasami przy podnoszeniu nogi np przy wchodzeniu po schodach, ubieraniu spodni itd czuję przeszywający ból za kolanem pod udem od wewnętrznej strony nogi. i nie ma reguły czy to jest lewa noga czy prawa, czasem bolą obydwie naraz. jest

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3408| Data: 2010-12-10 14:38:45| Liczba SOGów: 0
  • Siłowe załamanie po roku trenigów i małych efektów - prosze o pomoc...

    może przeczytanie tego wymaga troche cierpliwosci ale z góry dziekuje za to i za odpowiedzi na nurtujace mnie pytania. przez ostatni miesiac mam jakis dół siłowy spowodowany kilkoma sprawami. wiem ze kazdy wpewnym momencie przezywa takie cos ale

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1366| Data: 2007-12-19 23:37:10| Liczba SOGów: 0
  • Trening nóg po zdjęciu gipsu

    miałem 3 miechy lewą noge w gipsie noga doszła do sprawności ale w łydce obwod ma prawie 3cm mniej niz prawa łudka, podobnie jest z udem, ale tam różnica wynosi 1cm. jak to zmienić. prosze o pomoc. z góry dzieki. pozdrowienia

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 3066| Data: 2005-05-07 15:44:49| Liczba SOGów: 0
  • Ból (chyba) ścięgien

    ćwiczyłem tylko górę pleców! rano na następny dzień myślałem, że zejdę. powiedzcie, czy pod pachami nie triceps , ból przy unoszeniu rąk i schylaniu się dotyczy tego, że nie robiłem najszerszego i ogólnie dołu pleców, i jest to ból po prostu

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1738| Data: 2015-11-17 14:22:50| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}