SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ból bioder przy rozciąganiu

  • Bol bioder!!!

    Post
    Sztuki Walki

    mam tez bol bioder , przy rozciaganiu w bok , w przod jest ok. czy mam robic badanie RTG zeby zobaczyc czy jest ograniczona tam ruchomosc koscia ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4494 Data: 2009-12-08 23:04:18 Liczba szacunów: 0
  • Jak się rozciągać żeby miało to sens?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Mogą być nawet podskoki połączone ze skipami w miejscu. Krążenia bioder (chyba że Ci ból dokucza). Przy rozciąganiu po słabej rozgrzewce pamiętaj aby napięcie nie było od razu maksymalne, tylko zaczynaj od najmniejszego. Skłony do nóg i tak dalej. Siad prosty, płotkarski.

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-06 20:56:09 Liczba szacunów: 0
  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    eń. Przyjąć wygodną pozycję, gdyż odprężeni, podczas ćwiczenia poprawi jego wyniki. 3) Następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. W tej pozycji pozostać 10-30 sekund. Wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia mięśni oraz ich rozluźniania przed rozc

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 19:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Jak się rozciągać żeby miało to sens?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Troszkę odswierze temat. Czy ktoś z was slyszał o takim schorzeniu jak "przeskakujące biodro " (łac. Coxa Saltum Bilat)? Pytam, ponieważ takie posiadam. Schorzenie polega na zwłóknieniu i zgrubieniu tak zwanej powięzi (takie wielkie ściegna z boku biodra, ktore sa prowadzone z kretaczy az do kolan). Przez to cholerstwo mam problem z wszel

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-19 17:12:04 Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eń. Przyjąć wygodną pozycję, gdyż odprężeni, podczas ćwiczenia poprawi jego wyniki. 3) Następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. W tej pozycji pozostać 10-30 sekund. Wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia mięśni oraz ich rozluźniania przed rozc

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 15:13:48 Liczba szacunów: 0
  • jak kopać mocno i wysoko: teoria i ćwiczenia - art

    Post
    Sztuki Walki

    zerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozje&#348;d&#348;asz nogi maksymalnie na bok (rysunek powy&#348;ej).Kiedy ju&#348; poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. (zdjęcie)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-10 15:35:30 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    rami, no chyba ze jest ktos sadomasochista i umie wytrzymac (samemu sie do niegozmuszajac) w ogromnym bolu przez ok. 30sec. =]" Bez komentaża. To pewnie bardzo miłe taki ból przez 30 sekund. Szczególnie z partnerem sadystą... "IV. W tym sposobie najwazniejsze jest samozaparcie, sila woli, wytrwalosc na bol i najwazniejsze ->OSTROZNOSC,

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-17 19:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    A wiec zgodnie z zyczeniem opisuje. "Rzociaganie samuraja" - czyli jak w bolu i wytrwalosci w 2 godziny osiagnacszpagat... I. Niemozna robic tych cwiczen pochopnie i szybko itp. poniewaz prowadzic to mozedo samookaleczen. II.Sposob jest sprawdzony,tak trenowal m.in. takze mnie Kim Jong Tsu (niewiem jak pisze sie to dokladnie wiec przepros

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-07 09:07:56 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    5df6c5e91a4d2da7183d01775a45ea.png 4 pażdziernika 2013 DT Plecy + ręce Zakwasy na klacie w dziwnych miejscach, o których nie miałam pojęcia wdały się we znaki;-D aż czułam ból i ciągnięcie przy rozgrezewce 1. Martwy ciag. 3x6-8 8x50kg/8x52,5kg/7x55kg 8x52,5kg/8x55kg/(5+3)x57,5kg 8x50kg/8x52,5kg/8x55kg 8x50kg/8x52,5kg/7x52,5kg 2. Sciaganie draz

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-06 12:28:32 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS- Zgarnij suple treca !

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    zyna wystawać, miednica może pochylać się do przodu a lordoza lędźwiowa pogłębiać się, zaburzając naturalne krzywizny kręgosłupa. Osłabiony mięsień poprzeczny często powoduje ból dolnego odcinka kręgosłupa. Co zrobić aby wzmocnić ten mięsień? Jest kilka metod pozwalających wzmocnić mięsień poprzeczny brzucha, ja opiszę dwie: – Pierwsza to izometryc

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 11890 Data: 2016-03-06 20:23:56 Liczba szacunów: 1
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    yzoryzki 15x/15x/10x/12x Dobrze mi się dziś ćwiczyło. Zrobiłam scyzoryki zamiast planka, bo byłam zła, za poprzedni trening, że tak kiepsko mi wyszły :-| Cały czas przy rozciąganiu czuję mocno to więzadło w prawym kolanie {{:-( i przeszkadza mi to w rozciąganiu, po jakimś czasie ból maleje, ale czuć je dalej. Ogólnie to wszystko ok, trenujemy :-)

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-16 18:05:20 Liczba szacunów: 0
  • DT - minori

    Post
    Ladies SFD

    na siłownię, ale przystanek mi zamknęli i nie miałam jak dojechać }:-(( Ratowałam się w domu treningiem z piłką. Przy przysiadach czułam lewe kolano od 13 powtórzenia: lekki ból z prawej strony kolana Musiałam się mocno skupić, żeby wgl czuć pracę lewej nogi. Bolało też przy wykrokach w bok i przód - te sobie odpuściłam przy rozciąganiu. Jestem z

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 4509 Data: 2015-02-15 12:16:16 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie haczyk-Allegro

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ię do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok (rysunek powyżej).Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. (zdjęcie) Wst

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2308 Data: 2004-07-13 15:17:26 Liczba szacunów: 0
  • "Muchy juz sie wysraly, sezon nadciaga i sztywnieja pały" SPAM

    Post
    Odżywki i suplementy

    gi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy,

    Odpowiedzi: 3010 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-13 14:52:35 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    pompka: Nie ma problemu Nie ty jedna przekręcasz moje pseudo, więc nie przejmuj sie tym tak seba 4kyu: Co do bólu przy rozciąganiu, to powiem Ci, że ja nie znam osoby, która go lubi. Do tego trzeba się przyzwyczaić i nie zwracać na niego uwagi. Ja się rozciągam i nie zwracam większej uwagi na ból motywując sie efektami. Boli tylko jeśli nie jestes

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-09-05 22:04:17 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w nabraniu gibkości(rozciąganie)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nogi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy, w

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1395 Data: 2010-10-06 22:46:39 Liczba szacunów: 0
  • Szpagat

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy,

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-06 18:09:11 Liczba szacunów: 1
  • Rozciąganie, uzyskanie gibkości mieśni

    Post
    Sztuki Walki

    nogi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy, w

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2311 Data: 2010-04-03 15:47:11 Liczba szacunów: 0
  • Jak wyszczuplić nogi w 4 miesiące

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy,

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 10359 Data: 2008-03-05 16:42:19 Liczba szacunów: 0
  • zamiana sportu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nogi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy, w

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 531 Data: 2012-09-28 22:05:19 Liczba szacunów: 0