SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ból bioder przy rozciąganiu

  • ROZCIĄGANIE!!!!!

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    eń. Przyjąć wygodną pozycję, gdyż odprężeni, podczas ćwiczenia poprawi jego wyniki. 3) Następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. W tej pozycji pozostać 10-30 sekund. Wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia mięśni oraz ich rozluźniania przed rozc

    Odpowiedzi: 671 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 19:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Jak się rozciągać żeby miało to sens?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Troszkę odswierze temat. Czy ktoś z was slyszał o takim schorzeniu jak "przeskakujące biodro " (łac. Coxa Saltum Bilat)? Pytam, ponieważ takie posiadam. Schorzenie polega na zwłóknieniu i zgrubieniu tak zwanej powięzi (takie wielkie ściegna z boku biodra, ktore sa prowadzone z kretaczy az do kolan). Przez to cholerstwo mam problem z wszel

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-19 17:12:04 Liczba szacunów: 0
  • Jak się rozciągać żeby miało to sens?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    Mogą być nawet podskoki połączone ze skipami w miejscu. Krążenia bioder (chyba że Ci ból dokucza). Przy rozciąganiu po słabej rozgrzewce pamiętaj aby napięcie nie było od razu maksymalne, tylko zaczynaj od najmniejszego. Skłony do nóg i tak dalej. Siad prosty, płotkarski.

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-06 20:56:09 Liczba szacunów: 0
  • PLYOMETRIA - KONCEPCJA TRENINGU. ĆWICZENIA. EXPLOZYWNOŚĆ I DYNAMIKA!

    Post
    Scena MMA i K-1

    awów możesz posmarować szczególnie aktywne pracujące miejsca podczas treningu (kolana, kostki, uda) maścią rozgrzewającą (np. Ben Gay). Również pomaga przy zakwasach, łagodzi ból i obrzęk związany z dużym wysiłkiem. O motywacji Jeśli zdecydowałeś się na PeCo to znaczy, że jesteś zdeterminowany wreszcie znacząco polepszyć swój wyskok d

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-19 19:13:00 Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eń. Przyjąć wygodną pozycję, gdyż odprężeni, podczas ćwiczenia poprawi jego wyniki. 3) Następnie łagodnie rozciągnąć jak można najmocniej mięsień, nie doprowadzaj do uczucia bólu. W tej pozycji pozostać 10-30 sekund. Wśród propagatorów stretchingu nie ma jednomyślności w określeniu czasu optymalnego napięcia mięśni oraz ich rozluźniania przed rozc

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-06-17 15:13:48 Liczba szacunów: 0
  • jak kopać mocno i wysoko: teoria i ćwiczenia - art

    Post
    Sztuki Walki

    zerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozje&#348;d&#348;asz nogi maksymalnie na bok (rysunek powy&#348;ej).Kiedy ju&#348; poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. (zdjęcie)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-10 15:35:30 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    rami, no chyba ze jest ktos sadomasochista i umie wytrzymac (samemu sie do niegozmuszajac) w ogromnym bolu przez ok. 30sec. =]" Bez komentaża. To pewnie bardzo miłe taki ból przez 30 sekund. Szczególnie z partnerem sadystą... "IV. W tym sposobie najwazniejsze jest samozaparcie, sila woli, wytrwalosc na bol i najwazniejsze ->OSTROZNOSC,

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-17 19:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    lekarzem med. sportowej to sam sprawdzić który rodzaj na niego działa. PNF polega na zejściu do szpagatu/sznurka na wysokość taką jaka nie wywołuje żadnych zauważalnych oznak bólu i tym podobnych dyskomfortów. Dla dociekliwych (bo są tu tacy) przypominam, że można a nawet należy podpierać się o dowolny przedmiot który stoi na ziemi bądź jest dość s

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-09-13 01:01:59 Liczba szacunów: 0
  • zakwasy przy rozciaganiu

    Post
    Sztuki Walki

    ekarzem med. sportowej to sam sprawdzić który rodzaj na niego działa. PNF polega na zejściu do szpagatu/sznurka na wysokość taką jaka nie wywołuje żadnych zauważalnych oznak bólu i tym podobnych dyskomfortów. Dla dociekliwych (bo są tu tacy) przypominam, że można a nawet należy podpierać się o dowolny przedmiot który stoi na ziemi bądź jest dość

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9152 Data: 2003-01-18 19:31:18 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    A wiec zgodnie z zyczeniem opisuje. "Rzociaganie samuraja" - czyli jak w bolu i wytrwalosci w 2 godziny osiagnacszpagat... I. Niemozna robic tych cwiczen pochopnie i szybko itp. poniewaz prowadzic to mozedo samookaleczen. II.Sposob jest sprawdzony,tak trenowal m.in. takze mnie Kim Jong Tsu (niewiem jak pisze sie to dokladnie wiec przepros

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-03-07 09:07:56 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    5df6c5e91a4d2da7183d01775a45ea.png 4 pażdziernika 2013 DT Plecy + ręce Zakwasy na klacie w dziwnych miejscach, o których nie miałam pojęcia wdały się we znaki;-D aż czułam ból i ciągnięcie przy rozgrezewce 1. Martwy ciag. 3x6-8 8x50kg/8x52,5kg/7x55kg 8x52,5kg/8x55kg/(5+3)x57,5kg 8x50kg/8x52,5kg/8x55kg 8x50kg/8x52,5kg/7x52,5kg 2. Sciaganie draz

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-06 12:28:32 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Kluski

    Post
    Ladies SFD

    08/07/2014 W koncu udaje mi sie ukonczyc ten trening bez kontuzji i jakis boli :) Ale nadal jest on dla mnie na tyle ciezki ze nie widze sensu w robieniu cardio po tym treningu bo powluczylabym tylko nogami na biezni. Ale jesli nawet powloczenie cos da to bede robic :) Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek

    Odpowiedzi: 477 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-08 22:58:01 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS- Zgarnij suple treca !

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    zyna wystawać, miednica może pochylać się do przodu a lordoza lędźwiowa pogłębiać się, zaburzając naturalne krzywizny kręgosłupa. Osłabiony mięsień poprzeczny często powoduje ból dolnego odcinka kręgosłupa. Co zrobić aby wzmocnić ten mięsień? Jest kilka metod pozwalających wzmocnić mięsień poprzeczny brzucha, ja opiszę dwie: – Pierwsza to izometryc

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 11683 Data: 2016-03-06 20:23:56 Liczba szacunów: 1
  • DietON-DT

    Post
    Ladies SFD

    yzoryzki 15x/15x/10x/12x Dobrze mi się dziś ćwiczyło. Zrobiłam scyzoryki zamiast planka, bo byłam zła, za poprzedni trening, że tak kiepsko mi wyszły :-| Cały czas przy rozciąganiu czuję mocno to więzadło w prawym kolanie {{:-( i przeszkadza mi to w rozciąganiu, po jakimś czasie ból maleje, ale czuć je dalej. Ogólnie to wszystko ok, trenujemy :-)

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-16 18:05:20 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    ć ugiętą w kolanie nogę prosto w kierunku celu. Nie prowadż uda obszernym łukiem - trudniej utrzymać równowagę i balans a kości uda mogą nie ułożyć się odpowiednio, powodując ból i nieprawidłową pozycję końcową. Kopnięcie po wąskim łuku, jest bezpieczniejsze i pozwala na zachowanie większej kontroli. 2. Trzeba pilnować aby udo nogi kopiącej w końco

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-06-27 01:33:23 Liczba szacunów: 0
  • DT - minori

    Post
    Ladies SFD

    na siłownię, ale przystanek mi zamknęli i nie miałam jak dojechać }:-(( Ratowałam się w domu treningiem z piłką. Przy przysiadach czułam lewe kolano od 13 powtórzenia: lekki ból z prawej strony kolana Musiałam się mocno skupić, żeby wgl czuć pracę lewej nogi. Bolało też przy wykrokach w bok i przód - te sobie odpuściłam przy rozciąganiu. Jestem z

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 4446 Data: 2015-02-15 12:16:16 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie haczyk-Allegro

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ię do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok (rysunek powyżej).Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. (zdjęcie) Wst

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2271 Data: 2004-07-13 15:17:26 Liczba szacunów: 0
  • "Muchy juz sie wysraly, sezon nadciaga i sztywnieja pały" SPAM

    Post
    Odżywki i suplementy

    gi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy,

    Odpowiedzi: 3010 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-13 14:52:35 Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie nóg do szpagatów

    Post
    Scena MMA i K-1

    pompka: Nie ma problemu Nie ty jedna przekręcasz moje pseudo, więc nie przejmuj sie tym tak seba 4kyu: Co do bólu przy rozciąganiu, to powiem Ci, że ja nie znam osoby, która go lubi. Do tego trzeba się przyzwyczaić i nie zwracać na niego uwagi. Ja się rozciągam i nie zwracam większej uwagi na ból motywując sie efektami. Boli tylko jeśli nie jestes

    Odpowiedzi: 1904 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-09-05 22:04:17 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w nabraniu gibkości(rozciąganie)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nogi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy, w

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 2010-10-06 22:46:39 Liczba szacunów: 0