SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

anapolon na mase

  • spalanie tkanki tłuszczowej - na oleju MCT czy Thermalu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ha! to tak jakbyś zastanawiał sie czy jechać na rajd Subaru Impreza WRC czy Fiatem 126p :)) nie ma żadnego porównania!! therma to siekacz tłuszczu... aaa albo takie porównanie: Tribulus czy Anapolon na mase :)) therma rulezzz! i tyle

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5556 Data: 2004-02-12 16:49:16 Liczba szacunów: 0
  • Kontekst spoleczno-kulturowy stosowania saa - projekt badawczy

    Post
    Doping

    ę (tutaj jedynie 18 ankieterów zrealizowało cel badania), (środki farmakologiczne wymieniane w kolejności najczęściej wymienianych) 1. najlepsze środki na masę to: metanabol, anapolon, testosteron, DecaDurabolin 2. najlepsze środki na pierwszy cykl to: metanabol, Winstrol, Trenbolon, DecaDurabolin, testosteron 3. Propozycje cyklu na tylko jednym sr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 948 Data: 2012-08-03 03:40:11 Liczba szacunów: 0
  • * * * Gdzie są podwieszone topiki? * * *

    Post
    Doping

    wymi tym samym zachowywać się podobnie do estrogen), bardzo toksyczny Blokowanie układu HPTA: umiarkowane Odblokowanie: 18h po ostatniej tabletce Anadrol (popularnie zwany anapolon) jest najsilniejszym i zarazem najbardziej niebezpiecznym doustnym sterydem. Jego działanie polega między innymi na zwiększeniu produkcji czerwonych krwinek co wzmaga

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 2006-04-29 19:14:37 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    Zalezy od okresu - na mase anapolon,npp dalej prop,cypio,metandriol dipropionat,st.tabl, Future-z twoich wypowiedzi mozna napewno wywnioskowac ze lubisz npp. Dziwi mnie tylko ze stawiasz je obok anapolonu(ja zawsze myslalem ze npp nie jest az tak mocno anaboliczny i raczej ubija tylko). Nie widac u ciebie deki i metki. Moje pytanie rozloze na dwi

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-04 21:29:02 Liczba szacunów: 0
  • Anapolon + Trenbolon + Prioponat - cel masa i siła

    Post
    Doping

    hmm wydaje mi sie ze na mase bardziej anapolon, a na sile wrzucic tren, czyli na te ostatnie tygodnie. 1-8 prop 1-4 anapolon 4-8 tren ?

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 9858 Data: 2007-03-12 13:57:30 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    niebo tansze,mozna do DORZUCIC pod koniec cykklu przedstartowego,zeby obnizyc ryzyko obcuiazenia watroby na 8-6tyg przed starytem(pomijam katrole AA- 2TYG WYKRYWALNY/() dalej anapolon-tylko dla powaznych zawodnikow,ktory nie maja problemow z dieta insulina-obszerny temat -najlepsze sa takie ktore dzialaja ok 6 godz,dopuszczalna dawka nie grozaca za

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-11-18 21:20:46 Liczba szacunów: 0
  • "Najlepsze" teksty na SFD ! Wpisujcie !

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ie jestem po cell pumpie i x pandzie.. co myslicie o hmb??To podobno srodek utrzymujacy wage ale moze ktos zrobil na niej pare kilo...:) ODP1: Nie bierz tego, mocniejsze niż anapolon - a te skutki uboczne ODP2: kiedys myslalem o hmb ale jednak troche sie boje tych skutkow ubocznych i podobno miesnie strasznie skore rozrywaja i rozstepy sie robia b

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-19 02:04:35 Liczba szacunów: 0
  • METKA+TEŚĆ+OXANDROLON

    Post
    Doping

    metka i teść to raczej na mase idzie... mniej na siłe ale są wyjątki (czyt. dalej) a oxy legit niedostaniesz albo niebedzie to opłacalne... Na siłe to raczej : -Winstrol -Parabolan -Testosteron Theramex -Deca-durabolin -Halotestin -Anapolon :( -Oxandrol of course 9czyt. wyżej :) Jednak takie środki jak Anapolon, halotestin czy Parabolan śa very sz

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 954 Data: 2003-12-31 19:06:29 Liczba szacunów: 0
  • amator

    Post
    Doping

    Przede wszystkim wypelnij profil. Do tego ktory to Twoj cykl. typowe polaczenie na mase to: 1. deca + enenthat/cypionat 2. deca + enenthat/cypionat + metka 3. enenthat/cypionat + anapolon 4. anapolon + metka + suspension przy czym dwa ostatnie to cykle nie dla poczatkujacego, dawki zaleza od twojego stazu

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2610 Data: 2004-07-21 11:50:38 Liczba szacunów: 0
  • co wziąć na szybki przyrost dużej masy????????????????????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    Radek-trening na mase oznacza trening intensywny,a taki nie powinien trwac zbyt długo,godzina wystarczy,przerwy m. seriami 1.5 min. i czego ma trwac dłużej??Nie lepije poleciec do domu zjeśc?Hormony wydzielają sie przez godzine treningu,po tym czasie ich poziom maleje,więc nie ma co forsowac organizmu,tylko wsunąc posiłek zeby te hormony miały co r

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2003-02-14 00:04:45 Liczba szacunów: 0
  • co wziąć na szybki przyrost dużej masy????????????????????????

    Post
    Odżywki i suplementy

    No własnie, znam kolesi których jedyna odrzywka to dieta,jeden kumpel wcina 8 razy dziennie(!) na snadanko przed treningiem wcina dwie torebki ryżu na raz...no tak,ale to jest juz hardcore na mase..ale nie potrzebyje specjalnych suplementów.Ja osobiscie stosuje tylko Ovopol,czasem kreatynke,na reszte nie mam kasy.Poza tym dieta odpowiednia pochłani

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3137 Data: 2003-02-15 19:08:51 Liczba szacunów: 0
  • Cykl metanabol, enan, deca do oceny i poprawy

    Post
    Doping

    j trzeba pilnować miski oraz trzymać aromatyzację w ryzach. Po drugie meta oprócz antka , to najsilniejsze saa, niedoceniany przez nowicjuszy mg domg meta jest silniejsza niż anapolon, trzeba było dać metę na 8tygodni raz , jak pojawi się stagnacja na przeważnie na długich estrach, jest to 6do 8tygodnia, potem już tylko podtrzymujesz efekty. Jeste

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 2407 Data: 2015-12-12 11:31:24 Liczba szacunów: 0
  • TERAZ!!!!LUKASZ KAZIMIERCZAK ODPOWIADA..

    Post
    Doping

    mieszalem,nie ma roznicy. Zalezy od okresu - na mase anapolon,npp dalej prop,cypio,metandriol dipropionat,st.tabl, primo- doskonale samopoczucie, wino w strtzalach - znakomite w kazdym kierunku,stresogenne

    Odpowiedzi: 820 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-04 16:55:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik na rok 2013

    Post
    Doping

    ik.Troche go opuscilem,ale to wcale nie znaczy ze nie cwiczylem.Wrecz przeciwnie odstawilem narazie mma i cwicze ostro na silowni. Za dwa dni zmieniam bolda na deke i odpalam anapolon,mialem robic wycinke ale to jeszcze nie czas.Zrobie teraz cykl 14tyg. na mase oczywiscie bede dbal o diete i krecil aeroby 3x w tygodniu,zeby pozniej nie zalowac. Wst

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 6261 Data: 2013-03-21 11:51:53 Liczba szacunów: 0
  • Czy ZMA naprawdę działa?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak szczerze daj se spokó z zma , na mase kup gainera , białko i kreatyny najlepszy zestaw na przyrost masy anapolon

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 8702 Data: 2003-02-24 18:27:30 Liczba szacunów: 0
  • TYLKO DLA ZNAWCOW-ROZPISZCIE

    Post
    Doping

    silabolin bardzo dobry srodek na mase i sile na bazie nandrolonu ktory za***iscie dziala w polaczenie z tesciem anapolon wiadomo;) mozee i grzechem bedzie łaczyc go z tesciem ale dto da sie zalatwic a winko na podtrzymanie...ale to ty tu jestes znawca wiec jak bys to skombinowal??

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1811 Data: 2004-09-24 20:38:53 Liczba szacunów: 0
  • jaki 3 cykl ?

    Post
    Doping

    Jak dla mnie metanabol to najlepszy i najtanszy srodek na mase, nie wiem co to za firma metanabolu bo nie brałem, anapolon 1tab to nieporozumienie Co jak co ale na 100mety i 60antka 5kg 2-3cm łapa jeszcze przy takiej wadze %-) znajdz nowego dilera bo nawet biorąc pod uwage ch**ową diete to marnie to wyglada

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1229 Data: 2013-02-03 12:57:13 Liczba szacunów: 0
  • Jaki nastepny cykl??

    Post
    Doping

    e mam nie do konca jasno okreslone,a jeszcze ciężej jest mi zachować konsekwencje.Teraz mam faze ze chcce byc duzy wiec gdybym był skonczonczonym idiota kupuiłbym sobie omki ,anapolon i jechal na mase.W sumie dałoby rade ale byc moze za tydzien bede chciał byc za***iscie wyżyłowany:) juz tak miałem pare razy. W kazdym razie ,i tego napewno nic nie

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 722 Data: 2005-02-12 16:52:34 Liczba szacunów: 0
  • cyklik na trenie

    Post
    Doping

    a lutego off,planuje cykl na poczatek wrzesnia, 11.POZIOM BF%aktualnie 12,1 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY)ani tak ani tak 13.STAN ZDROWIA:bdb. 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA:skłonosc do zarastania reszta srodków do cyklu; bold genfar,winlo oral, test etan,moze anapolon na kicka 20sztuk.zobaczymy,no i napewno trenik

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1232 Data: 2007-05-31 12:43:23 Liczba szacunów: 0
  • zaraz się skonńczy cykl... co dalej ?!

    Post
    Doping

    ja właśnie myslałem nad czyms na masę, jestem dośc wyskoki i słabo widać te 101 kg myslałem nad cyklem Deca+Susta+Anapolon , ale nie jestem jeszcze pewnien .... a co do tego 2 cm po cyklu ? Tak poszło mi się w górę pozdro

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1471 Data: 2006-05-23 15:16:23 Liczba szacunów: 0