Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: amoniak na pobudzenie

Strona 1 z 90

  • Amoniak

    pytanie brzmi gdzie dostajecie amoniak ammonia caps i jakie ogólne wrażenia po tym

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3310 | Data: 2010-08-18 00:58:56 | Liczba SOGów: 1
  • cos na pobudzenie nerwow??

    oddalem do apteki.moze ktos ma jakies pojecie na ten temat i zna jakis dobry lek w tabletkach lub w strzalach na pobudzenie albo regeneracje nerwow,chce zaczac leczenie na wlasna reke bo juz nie moge wytrzymac bez treningow,zrozumcie mnie i nie

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 9926 | Data: 2007-12-05 21:18:41 | Liczba SOGów: 1
  • Sole trzeźwiące / amoniak

    witam. zainteresowałem się tym co wąchają sztangiści przed startem i od razu wyskoczył mi amoniak i sole trzeźwiące. gdzie to kupić czy zrobić co to konkretnie jest.

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 2917 | Data: 2014-03-11 17:59:02 | Liczba SOGów: 0
  • Pobudzenie przed walka

    czy wiecie, jakich środków albo jakieś sposoby używać przed walką, aby osiągnąć pobudzenie lub zmniejszyć odczucie bólu

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 9896 | Data: 2007-02-05 15:08:02 | Liczba SOGów: 2
  • Cos na pobudzenie

    wie ktos moze jak sie nazywa taki syrop na pobudzenie sprzedawany podajrze w aptece. kiedys w szkole sredniej jeden z moich znajomych bral chyba takie 2 przed

    Odpowiedzi: 39 | Ilość wyświetleń: 9544 | Data: 2004-09-24 18:34:14 | Liczba SOGów: 1
  • amoniak w pocie

    witam.od paru dni coraz mocniej czuje amoniak w swoim pocie podczas robienia aerobów czyli jak juz naprawde mocno jestem spocony wyczytałem w necie ze moze to byc

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1896 | Data: 2009-05-24 19:42:25 | Liczba SOGów: 0
  • Amoniak

    siemka. jeszcze troche zawody w ts, czas sie przygotować, sa to moje 2 zawody. na 1 widzialem, ze chlopaki wciagali amoniak i motywowało ich to. sam chcialbym sprobować, tzn. najpiew raz na treningu by zobaczyc, czy to mnei nie odrzuci.

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 362 | Data: 2015-03-15 20:13:24 | Liczba SOGów: 0
  • Budzenie się w nocy | Amoniak w moczu | Białko i jego przyswajalność.

    wiem, że jest to spowodowanę nieprzyswajaniem białka w ilości jakiej go spożywam. innymi słowy, nadmiar idzie w amoniak który jest toksyczny dla organizmu i pęchęrz daje mi o tym znać wybudzając mnie ze snu. sprawa jest o tyle poważna, że nie

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 337 | Data: 2014-06-14 12:10:49 | Liczba SOGów: 0
  • SPOSOBY NA POBUDZENIE / POMPE

    witam! zalozylem taki temat poniewaz chcialem sie dowiedziec jakie macie sposoby na pobudzenie i/lub pompe przed treningiem... moga to byc propozycje supli oraz metody wlasne te ostatnie mnie

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 4889 | Data: 2008-06-06 16:43:56 | Liczba SOGów: 4
  • Energia, siła, wytrzymałość. Wybieramy najlepszy sposób na pobudzenie przed treningie

    dietetyk sfd: faftag tadeusz sowiński energia, siła, wytrzymałość. wybieramy najlepszy sposób na pobudzenie przed treningiem. część i nieraz po ciężkim dniu zdarza się tak, że ostatnią czynnością na jaką mamy ochotę jest intensywny trening.

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 1254 | Data: 2013-02-11 08:27:04 | Liczba SOGów: 1
  • co najlepsze na pobudzenie???

    witam.!!! co jest najlepsze na pobudzenie chodzi mi o to że często jestem senny ,czy to na treningu czy w domu,tak samo jest przed zawodami i nie wiem co

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 4786 | Data: 2010-03-02 21:10:31 | Liczba SOGów: 0
  • Pobudzenie

    gdzie zkierowac moje pytanie i zdecydowałem zapytac sie w tym dziale...jakie srodki stosowac na pobudzenie organizmu przed zawodami niechodzi mo o red bull e widziałem kiedys w tv na strong man ach ,ze zawodnicy przed swoja proba wachali cos

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 2327 | Data: 2008-03-24 15:04:25 | Liczba SOGów: 1
  • YERBA MATE - POBUDZENIE NA REDUKCJI

    że kofeina z yerby tworzy z różnymi związkami w niej zawartymi do końca jeszcze niezbadanymi kompleksy, stąd pobudzenie po yerbie jest o wiele większe, nie ma zjazdu jak po przyjęciu dużej dawki kofeiny, nie ma drgawek. kofeina z yerby działa o

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 2048 | Data: 2013-10-09 11:45:40 | Liczba SOGów: 8
  • Coś na Pobudzenie Pomocy !

    czesc, czy możecie mi polecić coś na pobudzenie przed treningiem moze być proszek bądź kapsułki obojętnie brane suplementy aktualnie od 11 lutego : cm3,

    Odpowiedzi: 25 | Ilość wyświetleń: 605 | Data: 2013-03-07 15:38:25 | Liczba SOGów: 0
  • to estrogen powoduje agresje i pobudzenie u facetów

    od dawna panowal poglad ze wysoki poziom testosteronupowoduje agresje,energie i pobudzenie , hehe bład! w najnowszym daily sciennce zostalo napisane ze to estrogen powstaly w wyniku aromatyzacji pooduje

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 1650 | Data: 2009-10-14 06:56:10 | Liczba SOGów: 1
  • co na pobudzenie?

    no wlasnie panowie co moge wzsiasc na pobudzenie jestem na cyklu prop + supra 50 mg e2d juz 1,5 tygodnia, a na wiekszosci treningow zamykaja mi sie oczy..

    Odpowiedzi: 33 | Ilość wyświetleń: 3278 | Data: 2007-01-17 16:42:23 | Liczba SOGów: 3
  • massacra - ZBYT DUZE POBUDZENIE?

    jakbym biegł a nie ćwiczył, do tego tętno nawala jak szalone i ogólnie z całej pompy więcej kręci w bani. ogólnie pobudzenie wymiata, ale ma to swoje duże minusy, bo już po 30 minutach treningu, czuje się jak na normalnym zwale, nie mam siły na

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 3114 | Data: 2008-01-23 09:47:41 | Liczba SOGów: 0
  • Pobudzenie,regeneracja.

    witam! poszukuje czegoś na pobudzenie i regeneracje. pływam i jestem poddawany dużemu obciążeniu treningowemu + do tego mam mało snu. szukam czegoś

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 914 | Data: 2011-04-15 01:22:11 | Liczba SOGów: 0
  • Horse Power a pobudzenie?

    hp pobudzał. dokładnie przeczytalem skład i szczerze mówiąc nie znalazłem tam żadnego składnika powodującego pobudzenie tak sie składa, że sam jak moge unikam kofeiny, guarany itd : w związku z tym czy ktoś zechciałby mnie oświecić np

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 875 | Data: 2009-05-10 10:37:12 | Liczba SOGów: 0
  • pobudzenie przed treningiem

    co polecicie na pobudzenie przed treningiem moze byc to: trec fuel x pack z 5 prosze o jakies propozycje :

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 2863 | Data: 2008-11-28 18:27:28 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}