Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: akademia sztuk walki warszawa, ul. kondratowicza

Strona 42 z 564

  • Biją policjantów. Komentarz Dziewulskiego.

    poza służbą twierdzi inspektor waldemar fuchs, szef słupskiej policji. wielu z nich chodzi na kursy samoobrony i sztuk walki niestety, nie są one w stanie uchronić od aktów agresji. wiele takich sytuacji kreują media. delikwent, który stawiał

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 3866| Data: 2006-02-04 15:08:20| Liczba SOGów: 4
  • Technika walki "GÓRĄ"

    w tym temacie przedstawie jedna wybrana technike walki górą, którą pobrałem ze strony armpowera dla demonstracji takiej walki ... taras ivakin walka górą w bok jedna

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 32352| Data: 2005-11-15 21:45:11| Liczba SOGów: 7
  • ZAWODY BJJ I SUBMISSION WRESTLING 9 LISTOPADA WARSZAWA

    59 sala zapasnicza fort bema. przy trasie torunskiej dzielnica bemowo. zawody zaczynaja sie waga o 10:00 walki zaczynaja sie o 12:30 startowe 20 pln. kategorie wagowe jak na zawodach w gdyni. świat to skrzyżowanie rzeźni z burdelem

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 2861| Data: 2002-10-31 10:30:47| Liczba SOGów: 1
  • Pudzian pokazuje swój boks

    w najbliższą sobotę były strongman, a obecnie zawodnik mieszanych sztuk walki mariusz pudzianowski mma 3 1 0 stoczy swój piąty pojedynek na gali ksw 16 w gdańsku. jego przeciwnikiem będzie

    Odpowiedzi: 86| Ilość wyświetleń: 6504| Data: 2011-05-18 21:07:55| Liczba SOGów: 1
  • Bijący ojciec

    a boksu nigdzie nie ma bo to wiesi jest dajcie jakiesi rady dla niego powiedział mi że chęntnie by sie puczył jakiś sztuk walki tyle wiem pozdro załozyłem ten temat bo mnie prosił bo sam neta nie ma

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 5428| Data: 2009-08-24 20:53:21| Liczba SOGów: 2
  • DA SIĘ SAMEMU NAUCZYĆ?

    czesc! chciałem się was spytać czy da sie rade samemu nauczyć jakiś sztuk walki ogolnie chodzi o bicie... 1 , albo czy wogole da się nauczyć walczyć z książek jak tak to z jakich ksiazek lub cos w tym stylu dzieki za odp... pozdro

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 5553| Data: 2005-04-28 13:45:05| Liczba SOGów: 0
  • TKKF "Herkules" Warszawa

    jednym z takich klubów, jednym z najważniejszych i najbardziej zasłużonych był i do tej pory jest tkkf herkules warszawa popularyzacja kulturystyki szła w parze z rozwojem sportu dla wszystkich , który krzewił wśród społeczeństwa modę na

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 12582| Data: 2002-06-22 15:26:03| Liczba SOGów: 1
  • Fight Club Berlin 8: Jakubek i Bagi

    z którym wygrał na gali la onda fight night, gdzie stoczyli ciężki pojedynek. valdas jest uczestnikiem kontrontacji sztuk walki 6, gdzie ładnie zaprezentował się w walkach z michałem cipao materlą i martinem malhasyanem, pomimo że oba starcia

    Odpowiedzi: 42| Ilość wyświetleń: 5398| Data: 2006-11-07 11:39:28| Liczba SOGów: 2
  • [ART] Elastyczność w sztukach walki!

    elastyczność w sztukach walki elementem nierozerwalnie związanym ze sztukami walki jest gibkość całego ciała w możliwie dużym zakresie

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 7516| Data: 2008-08-28 10:58:06| Liczba SOGów: 12
  • Tapety - Kyokushin

    2006/20060531232456 nie znalazłem takiego tematu no coś tam było ale nic konkretnego więc zakładam i wrzucam trochę tapet, na razie związanych tylko z kyokushin ale pewnie będą też z innych tradycyjnych sztuk walki

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 6462| Data: 2006-05-31 23:25:04| Liczba SOGów: 1
  • Zestaw 4 książek!Wtym:Bruce Lee Jeet Kune Do,Bestia Historia Mike Tyson..SamSprawdź!

    wszystkie 4 chce 100zł nazwy książek i ceny!!!!! 1 bruce lee. jeet kune do. komentarze bruce a lee na temat sztuk walki cena rynkowa:58,80zł,a ja za 50zł!!!!!! 2 trening siłowy bez sprzętu oliver lafay cena rynkowa 35.90zł a ja za

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 5372| Data: 2009-03-07 01:13:17| Liczba SOGów: 0
  • [ART] Trening silowy w warunkach domowych

    trening silowy w warunkach domowych coraz wiecej adeptow sztuk walki chce trenowac silowo. w zasadzie nie trzeba chyba tłumaczyć korzyści wynikających z tego nastawiania dla

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 4282| Data: 2011-02-16 11:26:00| Liczba SOGów: 3
  • Nowy portal z filmami nt sztuk walki - 30 działów!

    witam. kilku zapaleńców uruchomiło nowy portal: http://www.fighttube.pl/ jest jeszcze młody ale już obecnie jest b.dużo interesujących materiałów video podzielonych na 30 działów. myślę, że warto tam zajrzeć bo jest to pierwszy tego typu portal w

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1145| Data: 2012-04-27 20:57:31| Liczba SOGów: 6
  • Wymiataczem nie jestem :)

    czesc !! wiem ze tytul pewnie przyciagnie wielu klubowiczow, mam takie pytanko... nigdy nie cwiczylem sztuk walki ale chcialbym sie na cos zapisac... mam juz prawie 23 lata, 173 cm wzrostu ok. 68 kg wagi, chodzilem na

    Odpowiedzi: 67| Ilość wyświetleń: 3847| Data: 2004-04-30 20:45:57| Liczba SOGów: 3
  • pojedynki "międzystylowe" retro

    cześć macie jakieś informacje o pojedynkach między przedstawicielami różnych sztuk walki sprzed nastania ery ufc archiwalne relacje z jakichś historycznych walk, artykuły, fotki cokolwiek; z

    Odpowiedzi: 21| Ilość wyświetleń: 6059| Data: 2004-11-04 22:09:14| Liczba SOGów: 1
  • Ju-jitsu czy karate

    siemka. mam mały dylemacik chce rozpacząć treningi sztuk walki tylko nie wiem co mam wybrać ju jitsu czy karate. co proponujecie pomocy.pozdro

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 5111| Data: 2008-01-16 21:55:01| Liczba SOGów: 1
  • Energia tchi;)

    jestem w trakcie ogladania programu wierzyc nie wierzyc w national geografic...pokazywali jakies mistrza tajemnych sztuk walki nazwy niestety nie pamietam , ktory za pomoca dotkniecia w odpowiednia miejsca obezwadnia sparing partnerow w co

    Odpowiedzi: 47| Ilość wyświetleń: 2856| Data: 2010-05-02 20:49:46| Liczba SOGów: 4
  • FIGHT FOR LIFE - WALCZYMY Z RAKIEM

    idokan europa polska jest organizatorem seminarium sztuk walki fight for life , z którego pełny dochód przeznaczony będzie na pomoc dla dzieci z chorobami onkologicznymi.

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 3851| Data: 2012-03-08 10:35:21| Liczba SOGów: 3
  • Sztuki walki ,a rodzice.-Problem

    mam 14lat i chce chodzić na mt do prankonga.z dojazdem nie ma problemu ,choć jestem z okolic celestynowa. moi rodzice uważają nie ja ,że na pradze jest niebezpiecznie i ktoś mnie napadnie. czy serio jest tam tak niebezpiecznie i gdzie

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 2781| Data: 2008-08-23 22:21:48| Liczba SOGów: 2
  • Kraw-maga od 18 lat ?

    notka: oświadczam, iż jestem osobą pełnoletnią, nie karaną i nie posiadam przeciwwskazań zdrowotnych do uprawiania sztuk walki oraz ... w zwiazku z tym ze wyimaginowana granice osiemnstu lat przekrocze dopiero za 3 miesiace chcialbym sie

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 3900| Data: 2003-07-12 00:43:49| Liczba SOGów: 3

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}