Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: a gdy nam ktos podskoczy to dostanie między oczy

Strona 59 z 5000

  • Miedzy zbilansowaną a CKD ?

    witam ostatnie dwa miesiące kwiecień maj miałem dietę zbilansowaną szło dobrze no ale niestety jest zastój : na lipiec ewentualnie sierpień planuje się dobić na ckd. i teraz moje pytanie ... co na czerwiec coś miedzy zbilansowaną a

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1015| Data: 2009-05-24 11:04:04| Liczba SOGów: 0
  • hadesziom2 / To co dobre, łatwo nie przychodzi - pods. str.13

    witam. posłuchałem się rady rion10 i założyłem nowy dziennik. koniec z eksperymentami, bierzemy się do roboty 1 od poniedziałku zacznę hst push / pull by king_odin . trening będzie 4 dniowy pon, wt, czw, ptk . w środę i piątek będę z

    Odpowiedzi: 350| Ilość wyświetleń: 13563| Data: 2010-07-07 11:55:19| Liczba SOGów: 9
  • czy może ktoś sprawdzić !?!?

    nóg robudowane, kilka lat w szkole sportowej, trzy intensywne kuracje encortonem sprawy zdrowotne , stąd ten dorobek oczywiście nie wliczając setek diet z efektem jojo. sport no to basenik raz w tygodniu i rowerek 2 razy po 1,5 godzinki jak

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 1314| Data: 2003-05-31 10:02:09| Liczba SOGów: 1
  • Czy 20kg masy w rok na sucho to maks to się da osiągnąć?

    witam! mój kumpel, który zaczął cwiczyć równo ze mną tzn ja z nim 7 nabrał około 20kg masy i 45kg siły na płaskiej. w lutym 2006 ważył 72kg 194cm wzrostu, po krótkim czasie zrobił sobie dietę i kupił mass xxl, poszło mu z 6kg po tym w trochę

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 9405| Data: 2007-04-19 22:04:51| Liczba SOGów: 0
  • Trening na gęśtość, definicja, rzeźba, spróbujcie a niepożałujecie!!!

    na palce przedraamie:zwijanie gryfu palcami, uginani nadgarstka z hantlą powtórzena 25 18 krótkie przerwy między seriami pon a wtorek b środa wolne czwartek a piątek b sobi nd wolne a jak ktoś chce to pon a wt b śr wolne czw a

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1791| Data: 2009-06-26 09:45:01| Liczba SOGów: 0
  • LAKOWANIE ZĘBÓW - CZY WARTO?

    kiedyś czytałem w gazecie o lakowaniu zębów, że pokrywa się je jakimś specjalnym lakierem i przez to jest mniejsze zagrożenie próchnicą. słyszał może ktoś więcej o tym robił sobie to ktoś ile to kosztuje pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 49436| Data: 2003-06-01 15:44:23| Liczba SOGów: 3
  • Obliques! Niech nam żyje sto lat!

    [img]http://forum.smartcanucks.ca/attachments/general discussion tea room/160227d1359555500 its walkonbys happy happy birthday jan 30 kake[/img] czy ktoś tu ma dziś urodziny 8 o

    Odpowiedzi: 66| Ilość wyświetleń: 1793| Data: 2014-05-22 07:44:26| Liczba SOGów: 4
  • Ktoś zerknie okiem fachowca na dietke??:)

    teraz prosilbym straszliwie o wasza pomoc fachowym okiem.. wkleje diete ulozona przeze mnie i jakby byl ktos tak dobry i ja poprawil..wyszlo mi troszke wiecej wegli ale nie wiem co mam juz z tego urwac bo wartosci i tak wydaja mi sie

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 1877| Data: 2007-01-01 16:36:32| Liczba SOGów: 0
  • Zmeczone, jak by podbite oczy - (folet pod oczami) - Co radzicie ?

    witam mam jak by spuchniete oczy podkrążone i fioletowe. co najlepiej kupić/ robić aby takich niemieć

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4317| Data: 2008-03-19 13:53:06| Liczba SOGów: 3
  • Odstęp między posiłkami a szkoła/studia

    wstaje ok. 6.00 jem śniadanko ok 6.20 30.powinienem więc zjeść ok 8.30 9.30.na wydziale jestem jednak o 8 a zajecia zacz nam o 8.10 8.15 i kończe je przed 10. i nie wiem kiedy jeść, czy przed wykładem, powiedzmy o 8 czy po czyli o 10 pojawia sie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1019| Data: 2006-08-22 15:42:22| Liczba SOGów: 0
  • Różniaca między kreatyna a np. System Protein 65

    jaka jest rozniaca czy kreatyna daje beztluszczowa masa tylko efekty gdy sie ja bierze czy lepszy jest np. system protein na w miare beztluszczowa mase dzieki z góry :

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 3456| Data: 2005-01-22 22:43:08| Liczba SOGów: 7
  • Tattoo :) Na stopie ?kostce ?

    witam moje pytanie jest mianowite planuje tatuaz na stopie a dokladnie cos wokolo kostki .mialem takie plany i jesli ktos moze to bym prosil o link jezeli ktos widziasl podobne tatuaaze :} dolokola kostki tribal konczoacy sie niezawyskoko

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 22946| Data: 2007-11-29 19:10:04| Liczba SOGów: 2
  • 18 tyg jak to zaplanowac?

    wchodze na ciemna strone mocy . więc nie pisze ze swojego profilu na sfd. tak więc nie piszcie prosze czegoś w stylu poczytaj posty podwieszone, wez sie za miske itp. tak więc 1.wiek: 20 2.waga: 98 3.wzrost: 179 4.wymiary: biceps: 43

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 1195| Data: 2008-02-14 22:55:47| Liczba SOGów: 1
  • Pekniecie zebra podczas treningu, czy to mozliwe ?

    glebokim wdechu troche sie nasila, i sam juz nie wiem, czy to mozliwe zeby zebro peklo to maszyna na ktorej cwiczylem gdy zaczelo bolec [img]http://nokautimg2.pl/p 97 4b 974be3d406d953c412000758880bc832500x500/maszyna na najszerszy grzbiet

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1070| Data: 2012-11-11 23:23:14| Liczba SOGów: 1
  • Rickson Gracie o ułomności sportowego Bjj

    parter a bjj pierwotnym sa uderzenia i kopy bo faktycznie na tej stronie jest o tym mowa... itp.. prosze aby ktos mi to wyylumaczyl. sam chodze na bjj i jestem troche zmieszany ocb ;p @edit: na poczatku wydawalo mi sie ze to jjj ale

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 2797| Data: 2010-10-21 21:09:27| Liczba SOGów: 1
  • Oczy w czasie walki

    i mam taki problem , podczas sparinów kiedy przyjmuje jakiś cios albo nawet mocny cios jest wyprowadzany zamykam oczy i nie wiem co zrobić zebym tak nie robil bo zamykanie oczu raczej nie pomaga ... czy wy też tak macie co robić żeby to mineło

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3401| Data: 2009-03-01 11:26:05| Liczba SOGów: 0
  • Akademia Medyczna przeniesienie między wydziałami

    piszę to tutaj, bo w tym dziale, jest najwięcej studentów am, więc prosze modów, aby nie przenosili tego tematu gdzie indziej. takie pytanie: czy jest problem z przeniesieniem się z wydziału lekarsko stomatologicznego na wydział lekarski czy

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 5836| Data: 2005-04-26 12:30:44| Liczba SOGów: 0
  • a co w takim przypadku...

    idziesz z dziewczyna spokojnie po ulicy , po czym nagle podbiega kilku oszolomow i ma przyslowiowe ale . na szczescie n gdy nie spotkala mnie taka sytuacja, ale zastanawialem sie wiele razy co by w takim przypadku zrobic. gdy jest sie samemu to

    Odpowiedzi: 57| Ilość wyświetleń: 3613| Data: 2005-05-12 18:05:10| Liczba SOGów: 4
  • Odstępy między posiłkami i szybki wzrost wagi po wekendzie

    witam! pytanie 1: mam pytanie związane z odstępami między posiłkami. miedzy 2 posilkami 1posilek/2posilek oraz 3posilek/4posilek mam 4h odstepu,reszta spozywana w odstepach

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1334| Data: 2012-04-16 07:17:16| Liczba SOGów: 0
  • Tight HARDCORE - słyszał ktos/stosował?

    jestem ciekawy bo dopiero dzisiaj zobaczylem, ze dostepny jest ten produkt. n gdy wczesniej sie z nim nie spotkałem. to jakas nowosc u nas podaje skład jaki jest podany informacja żywieniowa

    Odpowiedzi: 114| Ilość wyświetleń: 20080| Data: 2007-03-12 19:55:08| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}