SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej

  • [ART] RZEŹBA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CZY TAKI TRENING JEST DOBRY?: "DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie szeroko 3 x 12-15 Barki: 4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 5. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15 6. Unoszenie sztangielek

    Odpowiedzi: 473 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-22 12:31:40 Liczba szacunów: 0
  • To prosze zerknijcie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rmageddon , DZIEŃ 3 Porusz swoją klatkę. Jeśli chodzi o brzuch to wczytam się ile w tygodniu powinno się ćwiczyć i dorzucę do jakiegoś dnia. Dzień 1 (klatka, barki i brzuch) Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Proszę o zamien

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 3434 Data: 2010-04-28 16:31:11 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Powrót do formy by Volferine/Foto str42

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    odnie o które przyspieszam redukcje mogą być kluczowe. Więc tak na początek przedstawię mój nowy trening. Od którego zaczynam jutro jechać. DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na skosie sztanga 3x12-15 Barki: 4. Unosze

    Odpowiedzi: 443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-18 19:05:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan - kulturystka

    Post
    Trening dla początkujących

    który z tych 3 treningów jest najlepszy ? Dzień 1 (klatka, barki i brzuch) Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15 Unoszenie sztangiel

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 637 Data: 2010-02-05 00:36:00 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] Powrót do formy by Volferine/Foto str42

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    13 dzień Barki+Triceps+Biceps 1Wyciskanie sztangi zza głowy 3s 35kgx15 40kgx12 44kgx10 2Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s 30kgx12 33kgx10 36kgx8 3Unoszenie sztangielek bokiem w górę 7kgx23 7kgx20 7kgx18 7kgx15 4Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 2s 12x14kg 10x14kg 8x14kg Super serie 1Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 33k

    Odpowiedzi: 443 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-28 10:03:55 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trening bedzie w godzinach 15-17 i bedzie wygladal nastepujaco; Dzień 1 (klatka, barki i brzuch) Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-1

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2009-03-23 08:15:39 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzień 1 (klatka, barki i brzuch) Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15 Unoszenie sztangielek przodem stojąc 3 x 12-15 Podciąganie sztangi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2259 Data: 2009-03-22 22:03:11 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy jak mam trenować!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 Barki: 4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 5. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15 6. Unoszenie sztangielek przodem stojąc 3 x 12-15 7. Podciąganie sztangi wzdłuż tuło

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 720 Data: 2007-10-02 18:10:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Lqson - moze byc cos takiego ? jeszcze jak bedzie cieplej codziennie bede biegal. Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangi szeroko na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 (40-45-50-55 Kg) 2. Wyciskanie sztangi wąsko na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 (30-35-40-45 Kg) 3. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 15 (5-10-15 K

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 740 Data: 2011-02-01 02:50:06 Liczba szacunów: 0
  • Noworoczna przemiana..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ąć. Nie wiem, czy to w ogóle jest w stanie się udać. Sory Krzychu. Przeczytałem wszystkie te tematy podwieszone. Taki trening siłowy może być: DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na ławce płaskiej siedząc 3 x 12-15 Barki: 4.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 945 Data: 2010-12-29 20:11:18 Liczba szacunów: 0
  • nabór do testów suplementów firm : CARNE LABS, RAINER, ATP

    Post
    Iron Horse Series

    Pas: 73 Udo: 39 Lydka: 59,5 BF: ok. 14 Inne Do tego gram duzo w pilke nozna przynajmniej 2 x w tyg po 1,5 h Uczeszczam na treningi siatkowki 3x w tygodniu Trening Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Barki: 4. U

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 10608 Data: 2007-01-27 19:49:20 Liczba szacunów: 0
  • do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Barki: 4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 5. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15 6. Unoszenie sztangielek przodem stojąc 3 x 12-15 7. Podc

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2009-11-27 17:11:00 Liczba szacunów: 0
  • Spalić tłuszcz, wyrzeźbić ciało i zwiększyć czystą masę mięśniowa

    Post
    Trening dla początkujących

    . To co zauważyłem to na pewno to, że trochę tłuszczu zgubiłem (spodnie są luźniejsze :D). A więc tak trening jaki stosuje na siłowni to: DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Barki: 4. U

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3705 Data: 2010-05-21 19:29:42 Liczba szacunów: 0
  • DO OCENY: odżywianie+supletmenty+trening=redukcja 10kg???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    arki?? Dlaczego plecy i klata 2x w tyg. a tric i bic raz ? Hit po siłowym ? nie za dobże, popalisz się. ! Ja osobiście polecałbym Ci trening : DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Barki: 4. Unosz

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2010-04-07 08:19:05 Liczba szacunów: 0
  • Do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Cel Masa trening 3 x w tygodniu Trening poprawka DZIEŃ 1 Wtorek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Biceps: 4. Uginanie przedramion ze sztangą łamaną 4 x 12-15 5. Uginanie przedramion na dolnym wyciągu 3 x 15-20 Brz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 633 Data: 2010-03-04 15:04:53 Liczba szacunów: 0
  • Co na mase ??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ą 4 x 12-15 2. Uginanie przedramion na dolnym wyciągu 3 x 15-20 Brzuch 1. Spinanie brzucha leżąc 5 x 25 2. Unoszenie nóg leżąc na ławce lub w zwisie 5 x 25 2. DZIEŃ Klatka 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie sztangi na ławce prostej/skośnej/ukośnej 3 x

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 2013-03-02 22:55:40 Liczba szacunów: 0
  • Piersiasty problem (u faceta).

    Post
    Trening dla początkujących

    6/ Przeciwwskazania medyczne: brak (lub przynajmniej o nich nie wiem) Plan: Plan stworzyłem w oparciu o inny plan znaleziony na tej stronie: DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIO

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1435 Data: 2010-07-29 17:31:47 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje Plan Treningowy !POMÓŻCIE!

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING: DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 3. Wyciskanie hantlami leżąc 3 x 12-15 Barki: 4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 4 x 12-15 5. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15 6. Unoszenie sztangielek przodem stojąc 3 x

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1368 Data: 2008-01-25 18:59:13 Liczba szacunów: 0
  • zgubienie tkanki tuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    DZIEŃ 1 Poniedziałek Klatka: 1. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 10-15 (po kilku tygodniach) 2. Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 10-15 3. Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 10-15 Barki: 4. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc 3 x 12-15 5. Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia 3 x 12-15 6. Unoszenie sztang

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2013-05-01 15:22:36 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w zastapieniu cwiczen

    Post
    Trening dla początkujących

    n plan ale trzeba pozmieniac cwiczenia przysiad - 80kg martwy - 100kg wyciskanie - 98kg dieta- staram sie jesc 5 posilkow dziennie oto plan: Dzień 1 (klatka, barki i brzuch) Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej lub płaskiej 4 x 12-15 Rozpiętki na ławce skośnej lub płaskiej 3 x 12-15 Wyciskanie na maszynie siedząc 3 x 12-15 Unoszenie sztangielek

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 311 Data: 2013-02-05 18:22:12 Liczba szacunów: 0