SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Whey C 6

  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ryżu, 230g piersi 3.j/w TRENING -50g bcaa 4.100g ryżu, 65g wpc 5.40g ryżu, 230g piersi 6.60g płatkow owsianych, 250g białekjaj, 30g wpc SUPLEMENTACJA: ALLNUTRITION Ultra Whey po treningu i do omleta BCAA SFD 50g podczas treningu Complex Vitamin SFD 2kaps rano i wieczorem ALLNUTRITION Vitamin C 5g na noc witamina d3+k2 2x2 glutamina 25g rano

    Odpowiedzi: 7246 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-01 08:05:57 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    25g wpc, 10g maki koko TRENING-bcaa 50g 2,130g ryżu,65g wpc 3-6..230g piersi, 70g ryżu meega kvrwa ssanie od dziś juz wiecje pije i sole SUPLEMENTACJA: ALLNUTRITION Ultra Whey po treningu i do omleta BCAA SFD 50g podczas treningu Complex Vitamin SFD 2kaps rano i wieczorem ALLNUTRITION Vitamin C 5g na noc witamina d3+k2 2x2 glutamina 25g rano

    Odpowiedzi: 7246 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-01 22:44:37 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015.

    Post
    ATLETA

    ia zresztą startuje w Sopocie i forma kosa :) Według jego opinii jest dobrze jak na ten okres co mnie mega cieszy :) ../Content/img/noimage.png 1. 5 jajek Po treningu: 40g Whey Protein 80 Vitlamax-od razu po treningu 45 g daktyli 2. 20ml oliwy 175g kurczaka 3. 20g migdałów 20g pestek z słonecznika 175g kurczaka .4. Serek wiejski 40g Whey Prot

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-10 20:22:19 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Agnieszki - projekt zdrowie, harmonia i spokój

    Post
    Ladies SFD

    uple: euthyrox75, tran z witaminą d i a x1,wapń 2 tabletki musujące (z wit C) 1. Jaja, czekolada gorzka 90%, truskawki 2. Jaja, płatki jaglane, banan, białko jaja kurzego 3. Whey, płatki owsiane, cukinia 4. Kasza gryczana biała, mozzarella, sałata lodowa, ogórek 12.11.2016 DT Dziś cała noga boli, miejsce wkłucia, nad i pod rzepką, jak mocniej doty

    Odpowiedzi: 319 Ilość wyświetleń: 13621 Data: 2016-11-12 18:36:13 Liczba szacunów: 0
  • JaBi - jabolcokk - Bo chce być WIELKI ! - MASA 2010/2011

    Post
    Trec

    do sztangi) LEGENDA : S - stały ciężar P - większy ciężar co serie L - seria łączona DIETA 1 Posiłek : 150 gram płatków owsianych 2 całe jajka (gotowane na twardo) 45 gram Whey 100 (mam wanilie bo już przejadłem się Czeko-Sezamem) 1 kaps Super Omega 3 2 Posiłek : 1 Baton BOOSTER 3 Posiłek : 200 gram makaronu durum 10 gram Olejnu Lnianego 200 gr

    Odpowiedzi: 1378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-14 16:07:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]MrBlue/W drodze po złoto czyli zwycięstwo zakładu w wersji ENDOMORFIKA

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    23.04.2014 faza 1 tyg 4 Trening: A. Przysiad 6 x 8/8/6/6/4/4; 90s przerwy; 1T:80KG/90/100/105/110/115 2T:81kg/91/101/106/111/116 3T:83kg/93/103/113/115,5/118 4T:85kg/95/105/115/118,5/120 B. Wykroki 4 x 10/8/6/6; 90s przerwy; 1T:17KG/20,5/23/23 2T:17kg/21,5/23/23 3T:17kg/23/25,5/25,5 4T:17KG/25,5/25,5/25,5 C. Uginanie nóg leżąc 4 x 6 - 8; 90s prz

    Odpowiedzi: 589 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-23 21:22:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik faftaqa Vol. 2

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Zamykając wątek może wyjaśnię - ja nie twierdzę, że sery podpuszczkowe są złym źrodłem wapnia. Wspominam tylko, ze są inne, nie koniecznie gorsze. Tutaj nie ma sprzecznośći ;-) Poza tym jedna rzecz wymaga wyjaśnienia, kiedy w naukach o żywieniu nazywamy produkt - dobrym czy jednym z najlepszych źrodeł wapnia, to bierzemy pod uwagę nie tylko jego w

    Odpowiedzi: 3599 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-20 16:03:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy fifi35 - moja walka o sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    .ty i intensywny trening. Mimo to nie lubię tak b. późno ćwiczyć bo potem nie mogę spać. A dzisiaj to już wogóle mega lipa była i cała noc bezsenna do 6.30 :-( SUPLEMENTACJA: Whey 2x 30g Przedtrenigówka 10g 20min przed treningiem, BCAA Powder - 10g przed treningiem siłowym, 10g po silowym, Glutamina 5g przed siłowym, 10g po siłowym, Kreatyna mono 5

    Odpowiedzi: 697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-31 08:45:00 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik NIE-konkursowy monkey&monkey na masie

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Ja nie lubię tuńczyka. Śmierdzi mi z buzi potem cały dzień :DMi to dynda :) jem czsonek cebule i ryby bo lubie a jeśli ktoś nie będzie chciał ze mną gadać bo oddech to jego problem :D Dzisiejszy dzień wolny super ekstra wygospodarowałem - bardzo pozytywnie zaliczony - było wolne, pospałem do 7 więc się wyspałem :) poćwiczyłem do południa więc te

    Odpowiedzi: 240 Ilość wyświetleń: 11998 Data: 2015-11-11 20:03:58 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    /5/4203/34628442810_992cd82414_z.jpg 5. Frytki z kurczaka i frytki z batatów z warzywami. https://c1.staticflickr.com/5/4270/34628443120_e5de779e12_z.jpg 6. Szjek lodowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate, śmietanki kokosowej, masła z nerkowców. Więc tak jak pisałem ładowanie skromniutkie. W sumie poszło 130g białka, 45g, tłuszczów i 400g węgli

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-31 20:01:24 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    -3. Kurczak z ryżem, warzywami i oliwą. 4. Naleśniki z kazeiną i bananami. TRENING KOLARSKI 5. Kurczak z frytkami z batatów, nerkowcami i warzywami. 6. Budyń ze skrobi z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate, waflami ryżowymi, truskawkami i olejem kokosowym. https://c1.staticflickr.com/5/4286/35451952205_12a9499b5f_c.jpg Ogólnie poszło dzisiaj BTW

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-21 22:13:43 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    em czy do końca dobrze to robię, ale przynajmniej ćwiczę kondycję hehe. Dzisiaj wpada do mnie jeszcze Wolski trochę mnie popilnować. Dieta - HC: TRENING 1. Kleik ryżowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , bananem i żelkami. 2. Indyk z ryżem i warzywami. 3. Indyk z ryżem i warzywami. 4. Indyk z kaszą bulgur, nerkowcami, olejem lnianym i warzyw

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-04 20:36:52 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ednak ubicie estro daje się we znaki. Chyba to, bo na głód nie narzekam. Nic nowego nie napiszę, pompa zayebista. Dieta - HC: TRENING 1. Omlet jaglano-ryżowy z bananami, FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i jabłkiem prażonym. 2. Indyk z ryżem i warzywami. 3. Indyk z kaszą jaglaną i warzywami. 4. Tortilla ryżowa z indykiem, oliwkami i warzywami

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-05 19:29:14 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    być dzisiaj bez cardio, ale chciałem skorzystać z pogody i poleciała 1h na kolarzówce lekko, żeby jutro była moc na nogach. Dieta - HC: TRENING 1. Omlet jaglano-ryżowy z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate , borówkami i jabłkami prażonymi. 2-3. Indyk z ryżem i warzywami. 4. Tosty ze 100% chleba razowego z niskotłuszczowym serem Gouda, szynką,

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-08 20:52:02 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    m, ale nie wydaje mi się, żebym zaliczył serię. Pozostałe ćwiczenia bardzo ok, trening udany. Dieta - HC + urodziny: TRENING KOLARSKI 1. Omlet z serka ricotta, twarogu i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 2-3. Indyk z ziemniakami i warzywami. 4. Tosty z bułki z szynką i odtłuszczoną Goudą. TRENING 5. Urodziny: kilka kawałków ciasta i tortu,

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-20 11:23:43 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    le w sumie na początku bardziej martwiłem się, żeby tej granicy nie przekroczyć hehe. Dieta - HC: TRENING 1. Omlet jaglano-ryżowy z płatkami miodowymi, bananem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . Naleśniki pszenne z prażonymi jabłkami. 2. Indyk z ryżem, ananasem i warzywami. 3. Wafle ryżowe z pastą z indyka z olejem lnianym. 4. Miel

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-16 20:18:32 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Przy kolejnych ćwiczeniach siłowo do góry i nawet był jeszcze delikatny zapas. Podobnie z tricepsem. Dieta - LC/LF: TRENING 1. Omlet jaglano-ryżowy z jabłkiem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 2. Pierś z indyka z olejem lnianym, awokado i warzywami. 3. Twaróg z masłem orzechowym. 4. Potrawka z indyka z warzywami i oliwkami. 5.

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-27 21:01:05 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    na styk 47,5kg, więc pod 50kg nawet nie podchodziłem. Pozostałe ćwiczenia bez większych zmian. Dieta - "CHEAT DAY": TRENING 1. Omlet jaglano-ryżowy z gruszką i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concetrate. 2. Schab wieprzowy z warzywami. 3-X. Za dużo by spamiętać %-). https://farm5.staticflickr.com/4794/39975092354_b35db53ca4_z.jpg https://farm5

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-08 07:22:58 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    tać takiej pogody i strzeliłem godzinę na kolarzówce. Dieta - LF: 1. Omlet białkowy z twarogiem i masłem orzechowym. TRENING 2. Omlet jaglano-ryżowy z ananasem i polewą z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami. 4. Kanapki z twarożkiem grani i szynką wieprzową. 5. Omlet białkowy z kremem czekoladowym z

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-11 20:40:28 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    w pozostałych albo tak samo albo delikatnie w górę. Za dużo nie ma co się rozpisywać, jest git :-D Dieta - HC: TRENING 1. Kasza manna z bananem, płatkami kukurydzianymi i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 2. Indyk z ryżem z olejem lnianym, warzywami i pomarańczą. 3. Naleśniki z twarogiem i gruszką. 4. Krem z brokułów z masłem orzechowym i wie

    Odpowiedzi: 7500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-10 22:02:15 Liczba szacunów: 0