SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Whey C 6

  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    23 – 02 – 16 CZWARTEK /SFD/2017/2/24/4ea70fc180f64cd7b34f00b6030b4d85.jpg 100 płatków kukurydzianych + 40g WHEY C-6 + śmietanka 60g makaronu + kurczak + surówka 400g ziemniaki + mielone wołowe + surówka /SFD/2017/2/24/08f3e53159264481a9034134e6871201.jpg 50g ryżu + kurczak + pieczarki + pomidor 6 jajek + chleb żytni /SFD/2017/2/24/4305fa63fffb4afc9

    Odpowiedzi: 1448 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-23 21:42:19 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    05 – 03 – 2017 NIEDZIELA /SFD/2017/3/5/c366e35bd837445f8d8c340f605195d4.jpg 80g HI ANABOL GAIN + masło orzechowe razowiec + jajka /SFD/2017/3/5/21d4171db2004df0a5e2be7bda7181ab.jpg Ziemniaki + pierś z suszonymi pomidorami /SFD/2017/3/5/1be8130da29d42aba942dd9659b2f30e.jpg 65g ryżu + 2 jajka + WHEY C-6 twaróg + razowiec /SFD/2017/3/5/35ac5bd14bf74f

    Odpowiedzi: 1448 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-05 21:07:49 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    19 – 04 – 17 ŚRODA /SFD/2017/4/20/83dfe3cfaba44584a0de5bd43e763709.jpg /SFD/2017/4/20/ffd3ffefd6a748ecba833dd495c7f57f.jpg 150g płatków jaglanych + kukurydzianych + WHEY C-6 + banan 70g ryżu + mięso od szynki + surówka z modrej 465g ziemniaków + polędwiczka wieprzowa + buraki /SFD/2017/4/20/d18d982b64b04cb59b7c7949f51101b0.jpg 70g ryżu + MICELAR C

    Odpowiedzi: 1448 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-20 07:01:54 Liczba szacunów: 0
  • zdążyć przed 40 - tką

    Post
    Po 35 roku życia

    07 – 02 – 18 ŚRODA http://iv.pl/images/03525239469071559837.jpg 4 jaja + razowiec Ryż + kurczak z warzywami Ryż + polędwiczki wieprzowe + kapusta kiszona + sok pomidorowy Ryż + kurczak z warzywami Sałata + tuńczyk + cebula + papryka + mozzarella + ryż + whey C-6 https://iv.pl/images/34605068239134783507.jpg http://iv.pl/images/1979076094900235620

    Odpowiedzi: 1448 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-07 21:19:00 Liczba szacunów: 1
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    ion na modlitewniku ze sztangą łamaną 10pow.-21kg/7pow.-26kg Trening na (+) bardzo dobrze czułem klatke i bicepsy Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 Przed snem -3kaps. FA PM Szama z dziś: Nie w

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 15885 Data: 2013-01-07 20:54:54 Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    12pow.-17kg/12pow.-22kg Kvrwa chciałem nagrać filmiki, ale mam zeybany telefon i się zacina w trakcie filmu.}:-(( Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Micha

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 15885 Data: 2013-01-08 20:16:33 Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    a) Żuraw 10pow./10pow./10pow./10pow. Łydki 20pow.-22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg (Waga jednego hantla) Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Micha

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 15885 Data: 2013-01-13 10:41:31 Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    tyłem 12pow.+15kg/10pow.+20kg/8pow.+25kg Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 12pow.-30kg/10pow.-40kg/10pow.-40kg Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Micha +

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 15885 Data: 2013-01-13 11:00:21 Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    ./8pow Łydki Wspięcia na palcach z hantlami 20pow./22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg/20pow.-22kg (Waga jednego hantla) Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 Przed snem -3kaps FA PM I filmiki z treningu

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 15885 Data: 2013-01-17 21:43:21 Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    tyłem 12pow.+15kg/7pow.+25kg/7pow.+25kg Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 10pow.-30kg/10pow.-40kg/10pow.-40kg Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 -100g. ryżu Przed snem -3kaps. FA PM Filmik

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 15885 Data: 2013-01-18 21:32:00 Liczba szacunów: 0
  • W pogoni za masą.

    Post
    Trening dla początkujących

    nachwytem 8pow.-55kg/8pow.-65kg/6pow.-66,5kg/6pow.-66,5kg Szrugsy z hantlami 12pow.-22kg/10pow.-27kg/10pow.-27kg Suplementacja w ciągu dnia Po przebudzeniu -4kaps Cm3 - 30g. Whey C-6 Po śniadaniu -3kaps. FA AM Przed treningiem -10g. BCAA SFD PLUS Po treningu -4kaps Cm3 -10g. BCAA SFD PLUS -30g. Whey C-6 Przed snem -3kaps. FA PM Filmiki z treningu

    Odpowiedzi: 382 Ilość wyświetleń: 15885 Data: 2013-01-22 21:05:24 Liczba szacunów: 0
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    / 12 + 12 / 12 + 12 (3 kg; 2 sztabki) Nigdy chyba nie czułam takiego piekła w tricepsie jak po tym dzisiaj. /-) + interwały na orbitreku 8 x 30/30 + 12 minut cardio Miska: Kcal: 1570 kcal B: 130 W: 155 T: 50 1. jajka, mąka 2000, olej kokosowy, brzoskwinia 2. Whey C-6, płatki owsiane, jabłko 3. pierś z kurczaka, ryż TRENING 4. pierś z kurczaka, ryż

    Odpowiedzi: 2104 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-29 19:45:59 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki białkowe a laktoza.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po zjedzeniu kilograma białka "Whey C-6" mogę je polecić osobom z nietolerancją laktozy! Smak, działanie także 5/5 i cena przystępna. Nawet napisałem wierszyk : Czy to rzeźba czy to masa whey c-6 się opłaca! zabłysnąłeś wierszykiem :)) C-6 sporo straciło ostatnio po przez swoją reakcję/jej brak/ na publikację w PB (które jest bardziej lub mniej nac

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1248 Data: 2013-07-14 19:25:22 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Popuri / Bez masy nie ma kołaczy / pods. redu .41

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.iv.pl/images/55281396906129212465.jpg CZWARTEK Dziś już lepiej, micha dobra, samopoczucie lepsze i trening mocny. Kilogramy idą do przodu http://www.iv.pl/images/04948631740091958264.jpg Kilka nowych ćwiczeń, pompa zabójcza, siły brak, ale i na to przyjdzie czas 30 minut x 2 AEROBÓW W międzyczasie 1 godzina stretchingu potem P

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-16 22:10:37 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Popuri / Bez masy nie ma kołaczy / pods. redu .41

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ym 4 x 12-10 + DS 6. Stretching 20 minut http://youtu.be/yH78bMi29T4 http://youtu.be/X017IiCgrTg http://youtu.be/98dJZt-UrUo http://www.iv.pl/images/08575180135164983684.jpg Whey C-6 powoli się kończy to dodałem do 3 posiłków dziś 1 Posiłek OWSIANKA http://www.iv.pl/images/38149715014243228838.jpg 2 Posiłek KURCZAK Z RYŻEM BASMATI Ryż B

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-20 23:15:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Popuri / Bez masy nie ma kołaczy / pods. redu .41

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    http://www.iv.pl/images/55281396906129212465.jpg ŚRODA Środa, trzeba niestety jutro troszkę zmniejszyć produkty potencjalnie wzdymające, czyli owoce odpadają niestety Dieta już powoli normuje, nie będę aż tak różnicował. Na ten czas masa poszła dobrze do przodu, więc kalorie zostają. http://www.iv.pl/images/04948631740091958264.jpg 2 x 30

    Odpowiedzi: 1068 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-23 14:25:08 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Szczęsny (marylinnn) 300 dni z hi-tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Mleko muller milch. wiem ze cukry proste ale przy moich cechach ektomorfa moge sobie pozwolic . mega trening dzis odzywam i wracam na obroty . TRENING 1.Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4x6 2.Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 4x8 3.wyciskanie hantli na skosie dodatnim wąsko 4x12 4. rozpiętki hantlami 3x12 5.Unoszenie hantli na boki 3x12 + 2

    Odpowiedzi: 1189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-26 19:01:51 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    zed treningiem, druga połowa porcji pomiędzy siłownią a aerobami zaraz po aerobach w dni z siłownią będę chciał wciągać samo białko 20g (bez węgli) myślałem nad Olimp - Pure Whey Isolate 95, ewentualnie Hi-Tec Nutrition - Whey C-6 Olim niby szybko wchłanialny, ale nie wiem czy mój organizm potrzebuję czegoś takiego, HI-TEC wychodzi korzystniej cen

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-16 09:35:00 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Karola Małeckiego

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Kompleksowo przed i po treningu to plutonium i tri anabol, znajdziesz w nich wszystko co potrzeba. Jeżeli chcesz osobno to podstawa to bcaa powder, glutamina przed i po treningu, jak również batabolic i vasobolan. Pamiętaj o witaminach do śniadania. Polecam również białko whey C-6. Ze spalaczy thermo fusion lub thermodyn, oczywiście stosowałem i su

    Odpowiedzi: 698 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-10 21:53:04 Liczba szacunów: 0
  • Pytania do Karola Małeckiego

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Hydrolizat i bcaa to trochę inne suplementy, bcaa to tylko kilka amino, które mają zabezpieczyć, a hydrolizat to cały aminogram ale również bardzo szybka wchłanialność. postaw na bcaa i do tego koncentrat z izolatem np whey C-6. Miód i rodzynki będą super. Białko po aerobach to najlepiej szybko wchłanialne np whey C-6. Tak jak napisałeś z kurczakie

    Odpowiedzi: 698 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-04 00:20:18 Liczba szacunów: 0