Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: Tłuszcze roślinne i zwierzęce różnice

Strona 2 z 67

  • dzienne zapotrzebowanie na bialka, weglowodany. tluszcze

    witam mam pytanie. jaki procent dziennego zapotrzebowania na bialka, węglowodany i Tłuszcze przypada na poszczególne posiłki czy to ma bardzo duze znaczenie oto jak wyglada rozklad dziennego zapotrzebowania na b bialka, w weglowodany, t tluszcze

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 22590| Data: 2005-06-20 22:30:33| Liczba SOGów: 0
  • Roznice miedzy tabletkami antykoncepcyjnymi a tabletkami "PO"

    czy sa jakies roznice skladowe w zwyklych tabletkach antykoncepcyjnych a tabletkach po w dziale doping pojawila sie opinia pojedyncza i w temacie nie na temat hehe ze nie ma co przeplacac na specjalistyczne tabletki po, tylko mozna przyjąć

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 8546| Data: 2008-08-23 13:12:47| Liczba SOGów: 1
  • białko roslinne - czy wliczamy do bilansu?

    czy wliczac białko roslinne do bilansu w tej chwili wliczam ale nie wiem czy dobrze robie

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1564| Data: 2013-09-18 14:44:13| Liczba SOGów: 0
  • ważne pytania o tluszcze

    jakim olejem uzupełniać dietę o niezbędne tluszcze dlaczego oleje rafinowane są gorsze od tych tłoczonych na zimno są chyba tańsze, a rafinacja ma za zadanie ulepszyc olej oczyscic itp. np. taki olej uniwersalny czyli rzepakowy o obnizonej

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1654| Data: 2004-08-22 16:32:20| Liczba SOGów: 1
  • Dieta niskoww - jakie tluszcze ?

    oke ukladam sobie wlasna diete kategoniczna przeplatana z ladowaniami weglami co 5 6 dni; waze 65 kg przy wzroscie 174cm moje zapotrzebowanie 24*65*1,2 300 = 1500kcal dni niskoweglowe przy zalozeniu bialko 2,2 na kg m c wegle do 15g

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1446| Data: 2006-03-27 15:11:42| Liczba SOGów: 1
  • Ja tak to wlasnei widze moze ty widzisz roznice !!

    pisze tak: b t w jaja kurze całe 12,5 10,7 1,0 białko jaja kurzego 10,8 0,0 0,8 żółtko jaja kurzego 16,3 31,9 0,7 czy wy widzicie jakas roznice miedzy calym jajkiem a osobno zoltko i bialko bo jak dla

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1440| Data: 2003-09-09 22:00:55| Liczba SOGów: 1
  • oxandrolon, drastyczne roznice w cenie, dlaczego?

    czesc. mam pytanie. dlaczego wystepuja tak drastyczne roznice w cenie oxandrolonu. przyklad z 3 zrodel: 1. oxandrolon 10mg 100 tabs tanio bd 2. oxandrolon 10mg 50 tabs drogo w *** ec 3. oxandrolon 10mg 50 tabs tak o axiolabs

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 4503| Data: 2008-11-18 12:28:36| Liczba SOGów: 0
  • tren Hexa tren Enan -roznice

    interesuja mnie roznice miedzy tymi dwoma estrami hexahydrobenzylcarbonat i enanthate, szukalem w wyszukiwarce ale nic nmie udalo mi sie znalesc , bede wdzieczny za pomoc

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 4339| Data: 2010-05-24 14:12:24| Liczba SOGów: 0
  • Białka Olimpu roznice

    witam, moze ktos napisac roznice bialek olimpu izolatow i reszty czemu tego tyle jest czym sie roznia itp przykladowo: whey pro isolate a natural whey protein isolate a whey isolate 95 a pure whey isolate 2500g a system protein 80 a

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1569| Data: 2008-07-13 17:10:22| Liczba SOGów: 0
  • Roznice miedzy ochroniarska "jedynka" a "dwojka"???

    witam. w przyszlosci mam zamiar podjac prace w ochronie a wczesniej zrobic licencje. w zwiazku z tym chcialem spytac o roznice w kompetencjach, ew zarobkach ochroniarza z jedynka badz dwojka. z gory dzieki za odpowiedzi. pozdrawiam 1

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2578| Data: 2008-01-28 12:20:25| Liczba SOGów: 0
  • Wegle a tluszcze na trzustke

    witam jedac wieksza ilosc wegli czy zdrowych tlusczy bardziej dajemy sie weznaki trzustce mi nie trzeba duzo wegli aby lapac mase w ogole nie lubie sie obzerac weglami, wole zdrowe tluszcze jedzac np 3 3,5g ww [tylko niskie ig] dla mnie to

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1066| Data: 2010-07-11 16:51:26| Liczba SOGów: 0
  • ZMA - roznice

    witam, czy sa jakies roznice miedzy zma, ktore sa dostepne na rynku w zasadzie to powinno byc takie samo magnes, b6, cynk . na co zwracac uwage przy zakupie oprocz ceny

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 1458| Data: 2011-11-02 23:59:09| Liczba SOGów: 0
  • jak uzupelnic tluszcze nasycone

    jak uzupelnic tluszcze nasycone maslo dac do jednego posilku bo czuje ze mam ich z amalo i przez to na diecie niemoge wytrzymac, jakie jest najlepsze zrodlo tluszczow nasyconych co proponujecie i jak odmierzac ten tlusxcz np. maslo bo w mojej diecie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 3095| Data: 2006-12-30 19:36:31| Liczba SOGów: 0
  • wiórki kokosowe - zdrowe tluszcze ?

    siemanko . moje pytanie dotyczy wiorek kokosowych interesuje mnie ich tluszcze ,czy sa zdrowe , i zawartosc ww , co to za wegle

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 5593| Data: 2009-09-05 17:48:48| Liczba SOGów: 1
  • wegle + tluszcze

    mam pytanie nigdzie nie znalazelme jak laczyc tluszcze z wgelowodanami w posilku czy moze byc tak ze 35 g w i 10 gram tluszczu i czy sie to nie odlozy w tkanke tluszczowa o czy na koplacje moge zjesc sam tluszcz bez wegli 2 ilosci 20 25 g tluszczu

    Odpowiedzi: 43| Ilość wyświetleń: 2050| Data: 2014-11-10 17:02:15| Liczba SOGów: 1
  • owoce + tluszcze w jednym posilku

    czesto w dni low carb, wysoko tluszcze dni nie treningowe albo lekkiego treningu lubie dać owoce bo mnie swietnie sycą i zaspakajaja ochote na slodkie, w postaci koktajlu, zamiast zboz/ryzow itd. wiele badan wyczytalem i tak doprawdy

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 1260| Data: 2015-09-20 17:48:41| Liczba SOGów: 0
  • zdrowe tluszcze?

    jesli ktos mogłby mi pogrópowac ktore tluszcze sa najzdrowsze, za odp sogi. olej: arachidowy, kukurydziany, z pestek winogron, lniany, ryzowy, rzepakowy, sojowy, zbozowy, slonecznikowy, oliwa z oliwek pytam dlatego ze kazdy poleca tylko oliwe lub

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1551| Data: 2007-08-13 09:50:01| Liczba SOGów: 1
  • jakie tluszcze ma jajo?

    no wlasnie jakie tam sa tluszcze,a raczej ile jakich,bo sa chyba wszystkie,ale niemoge tego znalesc,pytam bo na ckd jem jajca 2 3 razy dziennie po 5 sztuk i dolewam oliwy,ale nieiwem czy w takim przypadku niejem za duzo nasyconych tluszczy bo

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1678| Data: 2005-01-10 23:10:15| Liczba SOGów: 0
  • maslo orzechowe zdrowe tluszcze?

    tak jak w temacie czy maslo orzechowe zawira zdrowe tluszcze czy jak to jest zawsze sie zastanawialem czy mozna go stosowac w okresie budawania masy miesniowej

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 2325| Data: 2011-04-22 19:24:38| Liczba SOGów: 0
  • Insulina a tluszcze

    czy tluszcze nienasycone tak samo przeszkadzaja insulinie jak nasycone

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 1768| Data: 2006-06-25 16:41:28| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}