Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: Srodki farmakologiczne obnizajace potencje

Strona 1 z 63

  • JAKIE SRODKI NA JAK NAJSZYBSZY ZROST KOSCI???

    witam wszytskich uzytkownikow forum mam pytanko kolega zlamal kosc sródrecza jaki Srodki farmakologiczne polecacie na szybki zrost kosci anaboliki wchodza w gra i nie tylko

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 6879| Data: 2004-06-03 11:00:47| Liczba SOGów: 0
  • STERYDY I INNE SRODKI DOPINGUJACE-WIEDZA OGOLNA,KLASYFIKACJA ITP

    doping krwią opis 2. dostarczanie sztucznych nośników tlenu lub ekspanderów osocza 3. manipulacje farmakologiczne , fizyczne i czemiczne opis iii klasy zakazanych środków w pewnych okolicznościach i dyscyplinach a. alkochol b.

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 43057| Data: 2007-03-27 22:00:16| Liczba SOGów: 10
  • Słowniczek młodego suplementowicza cz.3 -srodki podnoszące testosteron i potencję

    testosteronu we krwi przy dziennej dawce 300 mg u mężczyzn i 600 mg u kobiet. catuaba podwyzsza potencje jest stymulantem mózgu, szczególnie skutecznym przy nerwowości, problemach z pamięcią, przy bezsenności, niepokoju i osłabionej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 12092| Data: 2007-01-07 18:39:05| Liczba SOGów: 2
  • Lipomastia czy Ginekomastia, fotki oraz kilka pytan.

    czy jezeli ma sie gino to pod wplywem wody sutki rowniez wracaja do normalnosci czy sa jakies Srodki farmakologiczne leczace lipomastie czy spalacze tluszczu np olimp speed extreme moga w tym pomoc czy miejscowe spalacze

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 42611| Data: 2007-08-08 02:29:37| Liczba SOGów: 0
  • omka, npp, prop - 16tyg

    mnie zjedzony wieczorem 27 marca 2009 roku. teraz czas na bardzo wazna informacje. dodtakowe Srodki farmakologiczne od 1 pazdziernika do 31 maja finasteryd 1,25mg/ed 1/4 tabletki finaride od 8 marca do 21 marca spiropent

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 2233| Data: 2008-06-09 10:47:19| Liczba SOGów: 0
  • Odżywki i suplementy dla skoczka w dal;DD(czyli legalne "koksowanie")

    niebawem sezon lekkoatletyczny sie zaczyna i postanowilem troche przykoksowac mam na mysli legalne Srodki farmakologiczne . jestem skoczkiem w dal i moim celem jest: 1.zrzucenie wagi 2.budowanie sily bez znacznego wzrostu masy miesniowej

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1343| Data: 2008-08-16 15:34:53| Liczba SOGów: 0
  • rozerwanie miesnia piersiowego

    przez kilka tygodni. pytanie czy jakos mozna przyspieszyc zrastanie sie miesnia nie wiem jakies Srodki farmakologiczne itp i jakie najlepsze zabiegi rehabilitacyjne, bo pewnie tez bedzie trzeba prywatnie, bo zanim sie tam dostane z funduszu... a

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 5605| Data: 2007-03-10 16:46:41| Liczba SOGów: 1
  • jak poprawic naturalnie potencje????????????

    jak poprawic naturalnie potencje bez zabvurzen ustroju kolagen

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 57663| Data: 2003-06-08 13:33:32| Liczba SOGów: 1
  • Suplementy na potencje :)

    witam, czytalem juz na kilku artykulow ze bardzo korzystny wplyw na potencje i libido ma zastosowanie l argininy, tribulusa badz tez jednoczesnie oba. co o tym sadzicie slyszalem tez

    Odpowiedzi: 19| Ilość wyświetleń: 16552| Data: 2009-01-19 07:02:43| Liczba SOGów: 0
  • Co na potencje???

    witam. co jest dobre na potencje co trzeba jeść lub pić żeby być dobrym w tych sprawach 1 proszę piszcie!!

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 31305| Data: 2005-05-01 13:43:25| Liczba SOGów: 0
  • Spalanie tkanki tłuszczowej a medykamenty

    witam. nurtuje mnie takie pytanie czy istnieja jakies Srodki farmakologiczne ktore przyspieszaja redukcje tkanki tluszczowej trzymam diete, cwicze aeroby, ale jeszcze bym sie chcial

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1769| Data: 2007-08-05 18:15:18| Liczba SOGów: 0
  • Czy jajka mają wpływ na potencje?

    jem dużo jaj i czy to ma wpływ na potencje słyszałem że od jajek ma sie silne erekcje czy to prawda czy jak ...

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 13651| Data: 2005-10-31 11:35:41| Liczba SOGów: 1
  • wpływ suplementów na potencje i bezpłodność?

    zaciekawil mnie ostatnio artykul napisany przez lekarza na temat wplywu suplementow na potencje i bezplodnosc. czy mozecie mi cos wiecej napisac na ten temat ! z gory bardzo dziekuje.... dorota

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 10629| Data: 2004-04-28 12:49:33| Liczba SOGów: 0
  • cykl na sucha mase. jakie srodki?

    czesc chcialbym sobie ulozyc cykl na sucha mase, myslalem nad takimi srodkami: superanabolon ogolnie chodzi mi o krotki estr npp tzw szybka decka testosteron priopionat winstrol w tabsach wiek 23 lata waga 80kg wzrost 180cm przebyde

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 7937| Data: 2008-12-26 12:20:27| Liczba SOGów: 1
  • Srodki na ograniczenie apetytu, szczegolnie wieczorem/noca-jakie?

    znacie jakies sposoby Srodki nie pobudzajace zeby spac normalnie a jesc sie nie chcialo przychodzi godz 20 i wlacza mi sie ssanie, jem kanapki czasem, slodycze i inne. wtf w nocy wstaje do kibla ze 2x bo duzo plynow pije to jem cos zawsze,

    Odpowiedzi: 64| Ilość wyświetleń: 7119| Data: 2012-05-31 08:59:07| Liczba SOGów: 3
  • Od czego zalezy gestosc krwii (ilosc krwinek), jakie srodki wyraznie ja zwiekszaja

    witam panowie , nie wiem czy byl taki temat jak tak to poddajcie mi linka. chodzi mi o to czy np jeden srodek dajmy prop moze nie powodowac zwiekszenia ilosci krwinek , a drugi juz tak ktore Srodki maja do tego tendencje pytanie zadaje

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2761| Data: 2009-05-17 19:57:49| Liczba SOGów: 0
  • Pierwszy cykl 2 srodki

    witam interesuje mnie rzezba i sila ,pod sw ,ale zarazem wiaodmo ogolna poprawa wygladu ,a ze wzgledu ze moim priorytetem jest sw to nie chce nabierac zbytnio masy i zastanawiam sie jakie Srodki byly by najlepsze , chcialem wziac sam winstrol ale

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 1618| Data: 2009-05-30 22:03:48| Liczba SOGów: 1
  • co daje miód po treningu? sa jeszcze jakies podobne srodki?

    wyczytałem tutaj na forum w artykule o diecie zeby po treningu mozna wypic 0.5grama na kilogram masy ciała miodu z wodą! co to daje jakie sa efekty są jakies takie podobne Srodki ktore mozna pic przed czy po treningu lub cos na pobudzenie tylko

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 10068| Data: 2006-02-21 22:13:59| Liczba SOGów: 0
  • Jakie srodki i ktora apteke internetowa polecacie.

    mieszkam w uk, moja dziewczyna pojechala do polski na 2 tygodnie. ktora apteke internetowa polecacie, tak zeby byla tania i wszystkie Srodki byly dostepne. potrzebuje: oslonki na watrobe essentiale forte jakie jeszcze sa, ktore lepsze

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1164| Data: 2010-08-18 01:32:28| Liczba SOGów: 1
  • nieduze dawki i podstawowe srodki

    witam wiekszosc koksujacych z kazdym nastepnym cyklem laduje w siebie coraz wieksze dawki, biora coraz to nowe Srodki koncza na trenie, antku, adze itp a jakby tak skromnie koksowac, uzywajac malych dawek i srodkow, robic spore odstepy

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1061| Data: 2009-06-30 19:15:08| Liczba SOGów: 4

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}