Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: PRZYWODZENIE N G

Strona 10 z 16

  • proszę oceńcie trening na mase poprawiony trochę

    poniedziałek nogi, barki prostowanie nóg na maszynie siedząc 4głowy 4x /lub przysiady uginanie nóg na maszynie leżąc 2głowy 4x podciąganie sztangi wzdłuż tułowia naramienne przód, bok 4x unoszenie sztangielek w opadzie tułowia

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 613 | Data: 2006-06-02 15:33:09 | Liczba SOGów: 0
  • Weekendowy plan na masę

    witam. nie dawno, przed wakacjami pytałem się o waszą opinię na temat ułożonego przeze mnie planu na wakacje. dziś proszę was o to samo. plan jest podobny do poprzedniego, ponieważ nadal nie mam wystarczającej masy do wyrzeźbienia. postanowiłem też

    Odpowiedzi: 7 | Ilość wyświetleń: 613 | Data: 2009-09-01 20:38:07 | Liczba SOGów: 0
  • mój trening i pytania do rion10 i innych znawców

    program vii dla kobiety trenującej w domu z użyciem sztangielek/hantli z naciskiem na dolną połowę ciała 1.wspięcia na palce stojąc jednonóz lub obunóż gruba podkładka pod palce +ewentualne obciązenie w postaci lekkiego hantla w dłoni po tej

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 606 | Data: 2008-08-13 19:54:49 | Liczba SOGów: 0
  • Plan Treningowy na spalanie

    witam! trenuję od początku lutego. mam dietę. zrzuciłam 21 kg. w tej chwili przy wzroście 168 cm ważę 126 kg. mam plan treningowy ale na siłowni ile ludzi tyle opinii i zaczynam się przejmować, że faktycznie robię coś nie tak. bardzo proszę o

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 599 | Data: 2013-04-20 16:07:13 | Liczba SOGów: 0
  • luqe23/dziennik treningowy-masa i korekcja

    cześć postanowiłem założyć swój własny, narazie bardzo skromny dziennik treningowy w celach motywacyjnych, choć jak narazie ich nie brakuje. obecny trening planuje stosować do końca grudnia a na przełomie roku ułożyć jakiś na mase oczywiście bez

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 596 | Data: 2008-10-19 12:33:30 | Liczba SOGów: 0
  • Plan początkującego do oceny

    witam potrzebuje waszej pomocy przy ułożeniu planu treningowe. na siłowni ćwiczę od stycznia, przez pierwsze dwa miesiące robiłem wszystkie ćwiczenia jakie tylko mi wpadły w ręce. potem pomyślałem ze jestem juz pro i mogę spróbować splita którego

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 590 | Data: 2010-03-27 17:28:50 | Liczba SOGów: 1
  • Plan na mase do oceny. Split od maja!

    witam po skończeniu act i fbw czyli gdzieś w połowie maja tego roku chciałbym zacząc robic splita. poniżej wklejam program, który napisałem dla siebie. proszę o ocenę i ewentualną poprawę. poniedziałek nogi + barki przysiady ze sztangą na

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 569 | Data: 2008-02-28 14:17:22 | Liczba SOGów: 0
  • Prosze o konkretną ocenę

    wtam ćwiczę 3 razy w tygodniu. co do planu co serię zwiększam ciężar. jedną partię mięśni robię 4 razy w miesiącu ; jeśli chodzi o brzuch staram się zawsze pod koniec treningu go robić oto mój plan piszcie wszystko co jest w nim złe,

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 569 | Data: 2009-06-21 22:40:11 | Liczba SOGów: 0
  • Pomozcie prosze, całkiem "zielonej" w tych sprawach, dziewczynie..

    otoz, moj problem polega na tym, ze pierwszy raz zapisalam sie na silownie open + raz w tygodniu aerobik tzw. fat burner.nie jestem jakas strasznie gruba mam 20 lat, 167cm wzrostu i 54kg wagi , chcialabym tylko schudnac troche z brzucha bo mam

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 566 | Data: 2005-11-06 13:27:35 | Liczba SOGów: 0
  • FBW do poprawy.

    cześć. bez zbędnej gadki: kończę właśnie trening obwodowy i mam zamiar wziąć się za masę. rozpisałem sobie taki programik i chciałbym zapoznać się z opinią bardziej doświadczonych ode mnie na jego temat. czy nie jest przeładowany itd. z góry

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 566 | Data: 2010-01-16 18:51:27 | Liczba SOGów: 0
  • Plan do oceny :))

    witam, wiem, że nie jestem kobietą, ale chciałem się was poradzić w sprawie planu treningowego dla kobiety właśnie  ćwiczy i nie ćwiczy niby od 6 miesięcy  i chciała mieć w końcu to jakoś poukładane żeby wiedzieć, co ma ze sobą robić jak już na tą

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 563 | Data: 2012-03-06 22:05:03 | Liczba SOGów: 1
  • Grawitacja i treningi

    na poczatek ankieta ****dane podstawowe*************************************** nick: grawitacja wiek: 36 nieprzerwany[całkowity] staż treningowy: 5 miesiecy ****paramtery obwodów************************************* waga ciała:

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 557 | Data: 2016-04-05 14:41:49 | Liczba SOGów: 0
  • Postanowienia noworoczne :)

    wiek : 18 waga : około 58 wzrost : 168 obwód talii w najwęższym miejscu 2 : 67 obwód uda w najszerszym miejscu: 52 w którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch uprawiany sport lub inne formy aktywności: jak często siłownia 5 razy w

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 553 | Data: 2013-12-26 22:05:50 | Liczba SOGów: 0
  • Tak troszkę pokombinowałem i...

    z racji że jest to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym wszystkich serdecznie powitać 1 i poprosić o ocenę mojego treningu którym mam zamiar wkrótce jechać. kilka słów o mnie: 21 lat, 180cm. wzrostu, ok. 74kg. na siłowni do tej pory ćwiczyłem

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 552 | Data: 2008-01-04 22:25:18 | Liczba SOGów: 0
  • Trening do oceny

    ćwiczę już pół roku na siłowni. pierwsze trzy miesiące same aeroby, przez kolejne trzy siłowe + aeroby. siłownia profesjonalna 3 4 x w tygodniu po ok. 2 h. 10 min rozgrzewki na bieżni, tempo 8 km/h siłowe: na maszynach. odwodzenie nóg 55

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 546 | Data: 2012-10-19 19:41:07 | Liczba SOGów: 0
  • Pomozcie prosze, całkiem "zielonej" w tych sprawach, dziewczynie..

    otoz, moj problem polega na tym, ze pierwszy raz zapisalam sie na silownie open + raz w tygodniu aerobik tzw. fat burner.nie jestem jakas strasznie gruba mam 20 lat, 167cm wzrostu i 54kg wagi , chcialabym tylko schudnac troche z brzucha bo mam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 544 | Data: 2005-11-06 13:18:24 | Liczba SOGów: 0
  • Co myslicie o tym planie?? ocena prosze:D

    plan treningowy 6 dni w tygodniu po 60 min. masa klatka, grzbiet, uda : 12 16 serii łydki, tricepsy, bicepsy : 9 12 serii ilość powtórzeń 6 12 ok. 2 3 min przerwy między seriami siła powtórzenia

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 539 | Data: 2009-01-27 19:03:42 | Liczba SOGów: 0
  • modyfikacja treningu

    skopiowałam swój post do działu trening z pośbą o radę: po pierwsze mam 160cm wzrostu i 55 kg wagi, drobne ramiona i otłuszczony dół.mam 32 lata i przytyłam po urodzeniu dziecka szczerze to głównie przez obżarstwo . pomyśłam że to ważne, bo mam

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 537 | Data: 2003-07-30 08:58:13 | Liczba SOGów: 0
  • Plan do oceny- Całkiem nowa

    płeć : kobieta wiek : 27 waga : 59 wzrost : 168 cel treningowy : redukcja, wzmocnienie i wyraźne zarysowanie mięśni brzuch/ uda/pośladki staż treningowy na siłowni : tydzień uprawiane inne sporty : fitness w domu/ jogging

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 535 | Data: 2016-02-29 09:27:27 | Liczba SOGów: 0
  • oceń mój trening

    witam ! mam prosbe aby ktos ocenil moj trening. mam 25 lat. od 17 tego roku zycia uprawiam sporty walki, ale cwiczenia typowo kulturystyczne, regularnie od czterech miesiecy. cwicze regularnie 4 razy w tygodniu: pon wt, czw piat. zalezy mi przede

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 531 | Data: 2004-04-15 16:08:54 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}