w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "POMPKI NA PENISA"

Strona spośród 1804  stron dla zapytania: POMPKI NA PENISA

Jestem załamany mam za małego penisa na swój wiek

witam wszystkich : mam problem proszę się nie śmiać ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne.mam 22 lata lecz mam małego PENISA tzn : moj penis w spoczynku 6 we wzwodzie tylko 11 12cm obwód 13 cm gdy kocham się z dziewczyną bardzo często

Data: 2010-10-11 12:16:09 | Dział: Zdrowie | Autor: Dudek21 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2717 |

srodki na powikszanie penisa w okresie dojrzewania

witam mam 16 lat i chcialem zaczac brac krem i tabletki na powiekszanie PENISA czy moze mi to w jakis sposob zaszkodzic nie chodzi mi o problem typu ze po powiekszeniu PENISA przez tabletki urosnie on jeszcze wiekszy poprzez okres dojrzewania,

Data: 2007-07-30 15:37:12 | Dział: Zdrowie | Autor: Banan02 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2706 |

POWIĘKSZANIE PENISA --. ćwiczenia

od jakiegos czasu zaczalem powiekszac PENISA cwiczeniami! moze ma ktos wieksze dosw w tym i podzieli sie uwagami jakie techniki stosujecie itp czekam na odpowiedzi

Data: 2005-09-22 09:19:06 | Dział: Uroda | Autor: RAVEL | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2693 |

jak samemu poszerzyć skórke ,trzonu penisa i napletek?

mam taki wstydliwy problem, musze samemu porzeszyc skorke od PENISA tzn szukam jakiegos przyzadu ktory sobie moge wlozyc pod skore PENISA i rozszerzac, bo do tej pory to robilem palacmi ale dlugo tak nie wytrzumuje bo rece bola, szukam czegos co

Data: 2008-01-02 23:19:58 | Dział: Zdrowie | Autor: | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2683 |

Czy tibustrosteron spowoduje powiekszenie penisa?

dokladnie jak w temacie.. czy zma lub tribustrosteron spowoduje powiekszenie sie PENISA . wytwarzaja one testosteron a on przeciez powoduje powiekszenie sisiaka.. jak to sie ma w praktyce

Data: 2004-04-05 19:49:13 | Dział: Odżywki, Suplementy | Autor: POGO_2001 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2672 |

Pielegnacja Penisa

moj problem polega na tym ze myje sie dwa razy dziennie i wydziela sie niemiy zapach w okolicy kroka a mianowicie kolo PENISA co mam zastosowac aby unieszkodliwic te zapach moze mam isc do lekarza. moze podajcie jakies plyny do lepszego mycia

Data: 2005-03-07 16:37:57 | Dział: Uroda | Autor: Obcy1234 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2656 |

POMPKI-różne warianty.

witam. POMPKI ćwiczę już od paru ładnych lat, w zasadzie to juz pod koniec podstawówki jakoś tak się do nich przekonałem. może to wynikało z jakiś kompleksów niższości, może po prostu chciałem lepiej wyglądać... ale po jakimś czasie po prostu

Data: 2006-09-12 01:00:36 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: Roosik | Liczba SOGów: 38 | Trafność: 2651 |

Powiekszanie penisa

zna ktos skuteczne sprawdzone sposoby na powiekszenie PENISA jakies cwiczenia ogolnie cos co daje rezultaty

Data: 2013-04-05 13:46:54 | Dział: Uroda | Autor: cinek88888 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2649 |

[art] "Odinowe Pompki" - kilka słów o...

witam! pierwsze słowa kieruje do king_odin a, bo on nakierował mnie na to ćwiczenie. drugie słowa, to przywitanie się z wami w kolejnej edycji artykułu. ćwiczenia, które były to: wykroki wyciskanie sztangielek żuraw odinowe

Data: 2009-09-07 10:27:22 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: skl15 | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2648 |

dlugosc penisa 14,5 i objetosc 12,5 czt to normalne?

długość PENISA 14,5 i objętość 12,5 czy to w normie

Data: 2010-06-07 21:56:05 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2646 |

Pompki - trening na ilość powtórzeń

jeśli ktoś chce spróbować alternatywnego sposobu to sugeruję taki : sprawdzić ile pompek jest się w stanie maksymalnie wykonać np. 25 wynik podzielić przez 2 i zaokrąglić w górę do pełnej POMPKI 25 / 2 = 12.5 a więc 13 w pierwszym

Data: 2005-06-16 12:44:35 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: Pezzz | Liczba SOGów: 10 | Trafność: 2645 |

Pomocy!! jak wsadzic dziewicy penisa

miałem ogromny problem zeby wsadzic PENISA dziewicy co zrobic zeby bylo lepiej

Data: 2010-06-10 16:48:00 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2641 |

masc z DHT Andractim na wzrost penisa ?

na zachodnich forach czytam ze ludzie stosuja andractim na wzrost PENISA smaruja se zamiast cyckow to siury, czy takie cos ma sens,aczkolwiek to dht odpowiada za rozwoj narzadów plciowych

Data: 2007-07-26 01:12:09 | Dział: Zdrowie | Autor: bioenergot | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2639 |

Jak robić pompki na klatę?

hej, wczoraj zacząłem ponownie robić program 100 pompek... nie jestem jakoś wyćwiczony i mam wrażenie, a raczej jestem tego pewnie, że źle te całe POMPKI wykonywałem... w trakcie bolały mnie dłonie i ogólnie ręce. a klata nic... dziś nic nie

Data: 2011-08-17 12:00:17 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: d_singe | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2638 |

pompki

jakie POMPKI sa najlpesze i np jak robie POMPKI na palcach to co one mie daja a ci ktorzy je robia to ile robicie bo ja robie 10 i mi place sie lamia :

Data: 2005-06-30 16:29:19 | Dział: Style tradycyjne | Autor: kawior | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2634 |

CO DAJĄ POMPKI ?

witam ! zacząłem robić POMPKI po ok. 200 dziennie. chciałbym się dowiedzieć co takiego daje to ćwiczenie z góry dziękuję pryk

Data: 2001-10-15 17:20:29 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: SFD | Liczba SOGów: 2 | Trafność: 2634 |

Pompki

kiedys kolega powiedzial mi, ze POMPKI to ciwczenie tzw. uniewersalne, a wiec nic nie stoi na przeszkodzie, aby robic je codziennie.. no tak, ale jak ja dzis przeczytalem sobie na jakiejs stronie, ze miesnie klatki piersiowej po lekkim treningu

Data: 2004-05-22 19:31:26 | Dział: Trening dla początkujących | Autor: Shadowx | Liczba SOGów: 6 | Trafność: 2634 |

czy pompki cos daja ?

czy POMPKI cos daja czy robienie pompek poprawia jakos wyglad miesni a jak tak to w jakich ilosciach trzeba je robic

Data: 2004-06-22 16:38:37 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: Chuppa | Liczba SOGów: 5 | Trafność: 2634 |

Czy pompki dają jakieś efekty?

od paru dni robie POMPKI i nie wiem czy one dają jakieś efekty, macham też hantelkami 4kg, kiedy mi sie przypomni. ps. mam 14 lat

Data: 2005-12-19 19:50:01 | Dział: Trening dla zaawansowanych | Autor: kkrzys | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 2634 |

Jak robić pompki???

witam. dopiero zaczynam przygode z treningami i mam takie pytanie. zrobiłem sobie plan pompek i własnie nie wiem czy nie jest lepsze od niego robienie pompek seryjkami np. 10 dziennie. proszę o radę. a czy jak bede robił POMPKI ze stołkiem w górze

Data: 2008-03-15 15:58:13 | Dział: Trening w domowych warunkach | Autor: krzycho210 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 2634 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Ostatnio wyszukiwane: z czy bra l karnityne | n95 sprzedam poznań | powiekszenie barków | musze wyciskac przyszcze | moda lata 70 te kostiumy | SLIM FAST NOWEJ GENERACJI | Olimp Creatine Powder 550g opinie | anabolic amino5500 olimp | kreatyna nano wapor | alfa street fight krakow | ćwiczenia ramion gimnastyka | motyw dziecka literatura przedmiotu | siarczek selenu tabletki | myslec pozytywnie | vw golf 3 nie odpala jak zmarznie | włochy zakupy | mutant mass wpc ostrowia | ActivLab BCAA 1000 XXL | POMPKI NA PENISA | zma z force