Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: JUDO OLSZTYN KORTOWO

Strona 15 z 151

  • Judo Co i jak mnięj wiecej.

    witam mam zamiar zapisać się na JUDO ogólnie w zapasach jestem dobry,wiec też coś te doświadczenie da,chodzę tez na siłownie, no i znam parę technik co do JUDO no i mam pytanie jakbym startował na jakieś zawody, to jest to wagowo tzn moja waga

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1462| Data: 2012-03-26 21:38:22| Liczba SOGów: 0
  • Judo w Warszawie

    witam, od jakiegoś czasu bezskutecznie szukam informacji na temat klubów JUDO w warszawie. czy ktoś kto posiada jakaś wiedzę w tej dziedzinie mógłby napisać parę słów na temat, jakie kluby JUDO w warszawie są godne polecenia i mają solidne sekcje

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 662| Data: 2012-08-14 22:19:37| Liczba SOGów: 0
  • judo czy kick?

    co lepiej sie sprawdza na ulicy JUDO czy kick box/muay thai mam teraz dylemat poniewaz moj kolega chodzi 6 lat na JUDO i naprawde to co robi jest dla mnie wielkim szokiem... i nie wiem co wybrac, wiec pomoze mi ktos

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1452| Data: 2004-11-07 22:19:22| Liczba SOGów: 0
  • judo wejścia w nogi

    witam, zastanawiam mnie fakt czy w JUDO występują techniki obaleń poprzez wejścia w nogi. coś podobnego jak w zapasach, bo jak wiadomo ta technika jest strasznie skuteczna. trenując JUDO też się jej nauczę

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1440| Data: 2012-08-28 17:25:01| Liczba SOGów: 0
  • Czy opłaca sie trening Judo przez 2 miesiące??

    ćwicze kk 5 lat i chciałbym sie z kumplem zapisać na wakacjach na JUDO żeby poćwiczyć walke w parterze, no i nauczyc sie pare fajnych chwytów, bo u nas nie ma czegoś takiego!!tylko nie wiem czy ma to sens czekam na odpowiedzi pozdro:p

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 2639| Data: 2006-03-31 13:35:55| Liczba SOGów: 2
  • judo w azs toruń

    ma ktoś namiary na klub JUDO azs toruń, działający przy uniwersytecie.w jakie dni i o której treningi. oraz telefon kontaktowy do klubu. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 2635| Data: 2007-02-13 01:30:49| Liczba SOGów: 0
  • judo + trening na silce:)

    mam pytanie: jaki trening silowy bedzie najlepszy do JUDO moim celem jest sila i dynamika. JUDO trenuje 2x w tyg. a na silce moge treniwac 2 3 razy. do dyspozycji na silowni mam lawke plaska, sztange i obciazenia, jakies lekkie hantle 5 8 kg

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 1417| Data: 2008-04-18 20:24:00| Liczba SOGów: 0
  • Judo - Poznań

    witam jako, że mamy początek września chciałbym od tego czasu zacząć trenować JUDO z nadzieją, że właśnie w tym terminie będzie sporo osób nowych w klubach i utworzą się jakieś sekcje dla początkujących z wyrównanym poziomem. JUDO ćwiczyłem już

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 617| Data: 2011-09-08 15:04:54| Liczba SOGów: 0
  • Który klub judo jest najlepszy w Polsce?

    jaki klub JUDO waszym zdaniem jest najlepszy w polsce judoczka

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 2599| Data: 2003-12-20 18:11:21| Liczba SOGów: 0
  • Proszę o pomoc!! 15 lat judo

    mam problem dotyczący treningu. mianowicie uczęszczam 4 razy w tyg. na treningi JUDO są one na tyle wyczerpujące, że wracając do domu nie mam sił na trening na masę,o który chodzi mi najbardziej. mam 15 lat, ważę 68 kg i zależy mi na przybraniu

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 586| Data: 2010-05-07 15:35:15| Liczba SOGów: 0
  • Tradycyjne judo

    5 kata form zasad JUDO 1 nikt nie oprze się prawości 2 zwyciężyć bez walki 3 wewnętrzny krąg kontroluje zewnętrzny krąg 4 fala tsunami wszystko zmywa 5 zderzenie wielkich sił zniszczy obie, ale możliwe jest zachowanie obydwu przez

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 2581| Data: 2010-03-17 08:04:46| Liczba SOGów: 0
  • CZy judo rozciaga i rozwija siłe mieśni i wyglad choc troche ?????

    witam was ponownie 1 mam kolejne pytanie niektórzy już mnie tu znaja i wiedzą ze od jakiegos czasu chodze na siłownie no dobra teraz już przestałem.ale od paru lat cwicze sam bo jestem samo ukiem tkd i capoeire i dosyć mi to wychodzi. i

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1370| Data: 2003-04-08 17:44:22| Liczba SOGów: 1
  • I Otwarte Mistrzostwa Judo Rzeszów - zapraszamy!

    2011/20110519100140 zapraszamy na i otwarte mistrzostwa rzeszowa w JUDO dorosłych, amatorów i studentów. kategorie wagowe, w jakich będzie można startować: 66/73/80/85/90/100/+100kg. przewidziany czas trwania walki 3min. organizatorem zawodów

    Odpowiedzi: 1| Ilość wyświetleń: 1369| Data: 2011-05-19 10:01:40| Liczba SOGów: 0
  • Chełm judo i bjj

    siema mam pytanie czy wie ktoś, coś o bjj albo JUDO w chełmie proszę o każdą informacje!!

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2555| Data: 2008-01-04 22:23:25| Liczba SOGów: 0
  • Judo-wasze przemyślenia,ćwiczenia,wskazówki

    chodzi o to aby każdy z was napisał wskazówki i przemyślenia dotyczące treningu JUDO a także jakie ćwiczenia fizyczne i psychiczne wykonuje aby stać się lepszym judogą. np.uważam że pozycja bardziej pochylona na JUDO nie sprawdza się bo można

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1352| Data: 2011-03-27 23:56:29| Liczba SOGów: 0
  • szybkosc, judo i silownia

    trenuje JUDO mam treningi 3 razy w tygodniu w tym 2 razy silownie od stycznia chcialbym zaczac chodzic 3 razy w tygodniu czy nie strace na szybkosci ktura juz osiagnolem

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 2549| Data: 2002-10-31 23:14:59| Liczba SOGów: 2
  • Czy zrobi cos dla polskiego JUDO ....???

    chodzi mi o pawla nastule.....jak wiadomo teraz zajmuje sie kariera w pride...ale czy jako znany w polsce sportowiec bardzo dobry judoka na calym swiecie bedzie sie jeszcze angazowal w nasze polskie JUDO ..chodzi mi miedzy innymi aby popieral zeby

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1345| Data: 2005-12-30 17:55:11| Liczba SOGów: 0
  • Profesjonalna mata do judo 4cm 50m kw puzzle NOWA

    2011/20110322122519 sprzedam profesjonalną matę do JUDO bjj, mma, ogólnie wszelkich sportów w parterze. 49 elementów puzzle o rozmiarze 1m x 1m 4cm gruba o łącznej powierzchni prawie 50 m kw ! mata nowa, złożona, bez kartonowych opakowań,

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2541| Data: 2011-03-22 12:25:19| Liczba SOGów: 0
  • judo BYDGOSZCZ

    1.czy jest jakas sekcja JUDO lub bjj dla dorosłych w fordonie

    Odpowiedzi: 2| Ilość wyświetleń: 2533| Data: 2005-09-10 08:01:02| Liczba SOGów: 1
  • Dąbrowa Górnicza i okolice, Judo

    cześć czy moglibyście mi pomóc w poszukiwaniu miejsca tj. sekcji czy klubu JUDO do treningu ja owych nie znalazłem! help! proszę o adresy i numery kontaktowe. najlepiej w dg, sosnowcu i będzinie

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 2527| Data: 2008-04-20 15:12:23| Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}