SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Ocena planu treningowego i 1 nutrujące mnie pytanie.

    Post
    Trening dla początkujących

    arty na uzupenienie wiedzy darek wszystko opisał ładnie także myślę ze warto przeczytac napewno na tym nie strACISZ POSWIECAJAC TROSZKE CZASU :-D EFEKTY MOZESZ MIEC DOBRE NA JAKIMS PLANIE ALE TO NIE OZNACZA ZE MOGŁBYŚ MIEC ICH JESZCZE EPSZYCH ROBIĄC WSZYSTKO JAK TZEBana 100 procent !!! :) 4 plan stodujesz jeden do czasu az nie ptzynosi efektów alb

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 411 Data: 2013-10-01 12:30:26 Liczba szacunów: 0
  • Zakres ruchu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    mi sie wydaje ze przy maksymalnym wyproscie reki lepiej sie triceps napina, mozna sprawdzic na sucho co do bicepsow, wydaje mi sie ze kiedys nie rozciagalem dobrze tego miesnia i troche mi sie skrocil, teraz chcialbym to nadrobic ale ciezko mi sie wczuc w ta prace bo jak za bardzo to strace napiecie a jak za slabo to dalej biceps bedzie krotki :

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4239 Data: 2007-03-27 23:12:54 Liczba szacunów: 0
  • Monik doprowadza się do formy :D

    Post
    Ladies SFD

    Rozgrzewka: 10 min szybki marsz pod górę na bieżni: incline 10, speed 6 km\h Trenowane części ciała: klatka piersiowa, plecy, tricepsy, nogi - uda Rozpiętki ze sztangielkami leżąc na ławce poziomej Seria nr 1: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 3kg Seria nr 2: liczba powtórzeń: 15, obciążenie: 3kg Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce skośnej -

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3614 Data: 2012-07-11 22:53:44 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening po weekendzie :) Dzisiejsza 'dieta', poniewaz nie byla ona zbyt dokladna, z czasem bede probowal jak najlepiej sie dostosowywac co do potrzeb mojego organizmu zeby przybierac upragnionej masy Śniadanko, okolo 7.15 Płatki kukurydziane z mlekiem( prawie cala miska) W szkole zjadlem jedna buleczke (mialem dzis tylko 3 lekcje, normalnie mam 6

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12913 Data: 2008-11-24 18:43:18 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem Artur, wlasnie tak teraz juz bede robil. Znam juz tez kolejnosc I dzieki za ta uwage, bo tak bym robil tak jak robilem wczesniej. Dzis robilem nogi i bary i najpierw poszly cwiczenia na nogi, pozniej na bary wszystko i gitarka :P Dobra, robie rozpiske z dzisiejszego dnia.. Nie wiem kiedy bede mial zdjecia, nie mam dostepu do aparatu jak naraz

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12913 Data: 2008-11-26 21:23:42 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak sera bialego i twarozku nie lubie, to jakies plastry sera zoltego moge w sumie zjesc przed spaniem i do sniadanie dorzucić Wiewior, no ja na to nic juz nie poradze.. Musze miec tez czasu i dla dziewczyny.. :P Wszystko powoli bede udoskonalal.. Jutro nareszcie trening bedzie, tak wiec dam z siebie wszystko Bo juz mi dzisiaj sie caly dzien chc

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12913 Data: 2008-12-04 22:12:46 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    Dam jak tylko bede mial dostep do aparatu, bedzie aparat to od razu wrzucam fotek.. Nie boj sie, kwestia czasu Zaraz rozpisze dzisiejsza diete (moge cos pominac) i trening Wlasnie zjadlem posilem potreningowy, niestety pozno ale to tylko dzis tak wyszlo, predzej na prawde nie moglem.. Po treningu czuje sie po prostu swietnie chociaz na barki dalem

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12913 Data: 2008-12-05 23:01:06 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    Mmhmmm.. Czwartek, Trening 10Aaaaa.. Cel na dzis: Wytarganie 90-100 w dociągu. Udało sie..? Okaze sie nizej.. Trening A: 1. Martwy Ciąg z ławki, progresja. *****40/45/50/55/60/65/70/75/80/85/90/95/100/105/105 !!! Na cały MC poswiecilem duzo czasu, za duzo.. Ogolnie na caly trening, ale jak nie zapomne to napisze o tym nizej. Sam MC trwal 25-30 min

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12913 Data: 2009-03-19 21:18:39 Liczba szacunów: 0
  • Sabak90/ DZIENNIK/ TRENING FBW 15-10-5 WODYNA

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening B10 bez przesuniętej PROGRESJI: 1. Przysiady okrakiem nad ławką (niepełny BS) progresja. 30 40 50 60 70 80 90 100 110 80 80 80 80 2 tyg temu skonczylem na 113kg Lipa z tym Boxem, bo odbijam jak schodze na dol. Zmieniam od dzis technike i robie na dole z zatrzymaniem. Bedzie ciezko teraz. Po lipnej serii 110 zrobilem 4 z 80kg i bylo ciezko

    Odpowiedzi: 267 Ilość wyświetleń: 12913 Data: 2009-04-09 21:35:10 Liczba szacunów: 0
  • Alexxa/Blog/MY BODY!

    Post
    Trening dla początkujących

    MuscleBodytak bedą beforki i afterkiTyle, że te początkowe foty, to trochę z daleka robione a kolejne całkiem niedawno. Więc zrobię takie, które będą dobrą podstawą do porównania nastepnym razemFotki zrobię jutro na czczo, a podsumowanko jutro wieczorkiem. Zapraszam i proszę 3mać kciuki. Aylafenks...To chyba Twój pierwszy wpis u mnieTwój avek jest

    Odpowiedzi: 1498 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-19 12:09:14 Liczba szacunów: 0
  • Zaufaj Różowej Sile - Doping spam Post

    Post
    Doping

    werenc konrado 2:47:42 jak sie nazywa czlowiek bez rak i bez nog werenc konrado 2:47:42 ? Ja 2:50:16 zobacz se na google.pl werenc konrado 2:54:16 ty ale ja wiem werenc konrado 2:54:32 ciebei sie pytam czy ty wiesz bo chcem ciebei uswiadomoic Ja 2:55:20 mnie chcesz uświadomić? werenc konrado 2:55:49 pytam sie ciebei czy wiesz jak sie nazywa

    Odpowiedzi: 3008 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-11-05 19:54:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy [Geng]

    Post
    Sztuki Walki

    20.09.2012 micha: rano(7:20):4 kanapki z chlebem razowym,wędliną i pomidorem+100g płatków owsianych po południu(12:00):jajecznica z 5 jajek+2 kromki chleba razowego po południu(15:00):2 kanapki z chlebem razowym i wędliną przed treningiem(16:45):leczo+100g ryżu po treningu(20:40):2 kromki chleba razowego+3 gotowane jajka suplementacja: rano:omega3+

    Odpowiedzi: 512 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-20 21:44:30 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Kendra/podsumowanie str.13

    Post
    Ladies SFD

    Sobota DT Miałam wątpliwości czy tren dziś ma sens, bo plecy i tricepsy mnie tak bolą, że ledwo ruszam rękami. Myślałam, że wyjdę dziś bez stanika, bo nie mogłam sobie zapiąć. Trening zrobiłam i wiem, że jutro dołączy mega ból barków i już się boję@-|. Trening: DZIEŃ 5 – ramiona A1 Push Press, 6x7/5/3/7/5/3, 75s, eksplozywnie kg 33/35/38/35/38/40

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 14895 Data: 2012-10-20 17:17:59 Liczba szacunów: 0
  • Kij i Marchewka / Kendra/podsumowanie str.13

    Post
    Ladies SFD

    Piątek DT Zmniejszyłam ciężary w stosunku do ostatniego treningu na rzecz perfekcyjnego zachowania tempa. Nie piszę ostatnich cieżarów, ale były takie same lub nieco wyższe (max. różnica np. 5kg w MC sumo) - zakresy powtórzeń były wyższe w tamtym tygodniu średnio o 2powt. DZIEŃ 2 – dół ciała A1 Przysiad, 6x6/4/2/6/4/2 , tempo 3010, 75s kg 45/48/50

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 14895 Data: 2012-10-26 18:24:57 Liczba szacunów: 0
  • NOWY PRODUKT!!! CISSUS - ODNÓW STAWY, ŚCIĘGNA I WIĘZADŁA !!!

    Post
    FITMAX

    ja rowniez miałem żółto-niebieski, ale cissusa mam sprzed jakichs 2-3mies. więc stare partie Jak mówi MMarek, nowa partia Dziwne masz te problemy ze stawami... Byłes prywatnie? Bo przy takich sprawach czasem warto poswiecic te pare zł...

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-05 10:20:11 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy priorytecie na łapy dla "średniozaawansowanego"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie będę zakładał nowego tematu, w tym kontynuuję. A więc minęło 5 tygodni planu, powyższego, biorąc pod uwagę tak słabą dietę jestem zadowolony. Bicepsy ruszyły w górę, szczyty są większe, dalej wyglądają bardzo krótko ale optycznie widzę, że ruszyło, triceps też poprawił się w wyglądzie. Mimo braku zmiany wagi łapy poszły do przodu. Teraz zrobię

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 729 Data: 2013-11-25 20:11:29 Liczba szacunów: 0
  • Roland Roli Kowalczyk- W pogoni za marzeniami

    Post
    Dzienniki Treningowe

    No tak.. aczkolwiek to ze jakis kulturysta PRO tak to tłumaczy nie oznacza ze na nas tez to bedzie działac ;) oprócz jego diety i suplementacji trzeba tez wziąć inne rzeczy pod uwage, kazdy sie domysla jakie ;) Dzisiaj poleciały PLECY ! ;-) 2x20 Przenoszenie sztangielki w poprzek ławeczki 5x5 Podciąganie na drążku szeroko z obciążeniem 8x8 Wiosłowa

    Odpowiedzi: 636 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-20 13:35:14 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    Kilka dni bez wpisek. Dużo pracy z klientami jak i nad salą treningową. Sporo spraw trzeba załatwiać. Sala powoli dojrzewa i już za tydzień powinna być podłoga :) SFD/Images/2015/7/22/6785ae4a431243e78ea3427649e30b8f.jpg Trenowałem oczywiście bez najmniejszego zająknięcia. Treningi zrobione jak nalezy bez odpuszczania. Waga 96kg na czczo. Miska tr

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-02 14:28:12 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    Ok wracam po przerwie spowodowanej zapaleniem zatok. Wyszlo jakos ponad 10 dni offu. Wraz z nowym rokiem odpalam z redukcja. Waga aktualnie 96kg. Chce spalic troche smalcu by pozniej znowu budowac czysta masa. Szlo mi to bardzo dobrze, az do swiat, gdzie poniosla mnie nieco fantazja :D DIETA na ten tydzien: DT: 3000 kcal DNT: 2600 kcal Makro rozn

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-12 14:32:19 Liczba szacunów: 1
  • Kamil Akielaszek [IF+IIFYM] alternatywne podejście do kształtowania sylwetki(masa od str. 23)

    Post
    ActivLab

    Trochę newsów :) Przerzuciłem się na Crossfit ;) W tym tygodniu zrobiłem 3 treningi pod rzad z progrmai MisFit Athletics. Będę Crossfitował przynajmniej do 30tych urodzin w lipcu :D obiecałem kilku osobom i też chcę sam się posprawdzać :) Będę wrzucał workouty i jakieś filmiki jak nagram. Dzisiajszy trening: /SFD/Images/2016/5/12/af982265852d463ca

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-12 01:23:42 Liczba szacunów: 0