SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Day: 16 B lekki - nr 3 1. MARTWY CIĄG 80kg x 12 90kg x 10 100kg x 8 110kg x 4 - REKORD - FILMIK 2. WYKROKI 42,5kg x 10 (na nogę) 47,5kg x 8 52,5kg x 8 !* 3. ŚCIĄGANIE DRĄŻKA Z WYCIĄGU GÓRNEGO 7 sztabek x 12 8 sztabek x 10 9 sztabek x 8 4. WIOSŁOWANIE HANTLĄ 16kg x 12 19kg x 10 21kg x 8 5. MŁOTKI 10kg x 12 12kg x 10 14kg x 8 * - większy ciężar niż n

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-07 19:31:45 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Day:26 AEROBY - koszykówka czas: 120 min z przerwami intensywność: średnia 1. owsianka 100g + jajka 140g + jabłko 100g + cynamon - OMLET + orzechy włoskie 25g 2. kurak 130g + oliwa 20g 3. owsianka 80g + jajka 130g + jabłko 1000g + cynamon - OMLET + orzechy włoskie 25g TRENING WPC 25g 4. kurak 130g + makaron 100g 5. PIZZA + 2 piwka 6. WPC 25 g B

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-18 20:13:33 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    wyglada bdb, sprobuj przez 3 tyg na tym jechac i zobacz jaki efekt bedzie z bialkiem to jest tak ze w dietach zaleca sie ze by wiecej niedawac jak te 2,5g/kg bo ze sie nieprzyswoi i tak wiecej i blablabla a ja daje 3,5g/kg i wtedy dopiero robie dobry miesien przy nizszej podazy jakos ciezko mi idzie w tych 2,5g masz ze 20-25% bialka roslinnego w

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-25 23:07:43 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Day:45 A lekki - nr.7 Poprzedni: str. 17 (ostatni post, źle podpisany trening) 1. WYCISKANIE SZTANGĄ NA ŁAWCE SKOS UJEMNY +5 kg- Jak zawsze, coraz więcej z treningu na trening... jeszcze z zapasem ] 55 kg x 12 65 kg x 10 75 kg x 8 !* 2.WYCISKANIE HANTLI NA ŁAWCE SKOS DODATNI +4 kg- NAJS...., ] 22kg x 12 26kg x 10 31kg x 8 !* 3. WYCISKANIE HANTLI

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-07 18:59:10 Liczba szacunów: 0
  • TEST: W pogoni za MASĄ (bailbong) - pods. str. 21!

    Post
    Odżywki i suplementy

    DZIEN 2 Witam. Dzisiaj niestety dzien bez treningowy, drugi dzień wziąłem storma na czczo nawet go nie odczułem apetyt jest dobry wszystko w normie. Psychika zaczyna działać chęć do treningów zaczyna narastać więc wszystko w jak najleprzym porządku Jeśli chodzi o dietę to tak 10:00 mleko +płatki (niestety kukurydziane)ser wiejski +2 lyzki masla o

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-17 22:31:56 Liczba szacunów: 0
  • TEST: W pogoni za MASĄ (bailbong) - pods. str. 21!

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzień 13 Dzień bez treningowy 10:15 owsianka rodzynki banan 11:30 (foto) ryz tuna rodzynki 13:00 (foto talez) ryż pierś brokol 2banany 17:40praca (foto pojemnik) ryż 200g pierś kalafior rodzynki 22:00 gainer 23:30 twarog oliwa graczes - a i jak z ta waga wkoncu ważysz sie wql ???? bede sie wazyl w piątek za tydzien w celu skorygowania diety

    Odpowiedzi: 230 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-30 00:03:41 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Plecy + Bark przod i bok + Kaptur - Trening nr. 4 1. MC mogło być trochę więcej bo nie wiem ile te ciężary mają ale z 4,5 na pewno. także.... REKORDZIK... 85kg x 10 100kg x 8 110kg x 8 123kg x 6 (poprzednio 119kg) 2. DRĄŻEK ciężkawo... CC = Ciężar ciała CC + 4kg - 5x sam + 3 z pomocą CC + 5kg - 4x sam + 4 z pomocą CC + 6kg - 3xsam + 5 z pomocą

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-03 22:09:44 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczorajszy trening Tył ud + Klatka + Brzuch 1. MC na prostych W porządku. Nie było za ciężko. Można spokojnie dorzucić troche kg. 45 x 10 55 x 10 65 x 8 75 x 8 2. UGINANIE PODUDZI NA ŁAWCE Z HANTLĄ MIEDZY STOPAMI OK 15 x 12 17 x 10 20 x 8 3. WSPIĘCIA Ciężar trochę mały. Ale delikatnie przypiekło. 100 x 25p x 3s 4. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE -

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-16 17:58:41 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Tył ud + Klatka 1. MC na prostych super poszło. Ciężar 10kg większy a z b. dużym zapasem. 55 x 12 65 x 10 75 x 8 85 x 8 (poprzednio 75 x 8) 2. UGINANIE PODUDZI NA ŁAWCE Z HANTLĄ MIEDZY STOPAMI OK 15 x 12 17 x 10 21 x 8 (poprzednio 20 x 8) 3. WSPIĘCIA w porządku 110 x 25p x 3s 4. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE - SKOS DODATNI Super poszło. więcej po

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-22 20:36:16 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Tył ud + Klatka - trening nr 3 1. MC na prostych W porządku. jeszcze zapas. ale z chwytem lipa... 60 x 12 70 x 10 80 x 8 90 x 8 (poprzednio 85 x 8) 2. UGINANIE PODUDZI NA ŁAWCE Z HANTLĄ MIEDZY STOPAMI OK 15 x 12 17 x 10 21 x 8 3. WSPIĘCIA w porządku 110 x 25p x 3s 4. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE - SKOS DODATNI Pierwsze podejście do 70kg. Poszł

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-29 18:11:49 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Triceps + Biceps + Brzuch 1a. POMPKI NA PORĘCZACH 1b. UGINANIE PRZEDRAMION Z SZTANGĄ ŁAMANĄ Świetnie poszło... sztanga łatwiej niż przez ostatnie 4 tygodnie. Nie wie czy to związane z tym, że dziś była łamana czy, że od razu na początku treningu... ale jest ok. 1a) 10kg x 10 17kg x 10 22kg x 10 27kg x 10 (poprzednio 25 x 10) 1b) 22kg x 12 24kg

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-17 15:27:45 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Tył ud + Klatka - trening nr 6 1. MC na prostych Zayebiście idzie i jeszcze zapas.... 67,5 x 12 77,5 x 10 87,5 x 8 97,5 x 6 (poprzednio 95 x 6) 2. UGINANIE PODUDZI NA ŁAWCE Z HANTLĄ MIEDZY STOPAMI Na początku tego treningu ciężko mi było z 20kg... dziś 30 w miarę na luzie... 20 x 12 23 x 10 30 x 10 (poprzednio 25 x 10) 3. WSPIĘCIA OK 110kg x 2

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-19 17:43:33 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    NOGI + BRZUCH - TRENING NR2 1A. PRZYSIAD Z SZTANGĄ NA KARKU 60x15 / 75x12 / 90X9 / 105x7 / 105x7 1B. UGINANIE PODUDZI NA MASZYNIE STOJĄC 2szt x 15 / 3szt x 12 / 3szt x 9 / 3szt x 9 2A. WYKROKI Z SZTANGĄ 55x9 / 50x9 / 50x9 / 50x9 2B. WYPROSTY PODUDZI NA MASZYNIE SIEDZĄC 4szt x 9 / 3szt x 9 / 3szt x 9 / 3szt x 9 3A. WSPIĘCIA NA PALCE JEDNONÓŻ Z HANTL

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-04 16:00:22 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień nietreningowy... co gorsze... jutro też! DIETA: 1. 8:00 płatki owsiane 100g + rodzynki 20g + jogurt naturalny 100g + 6 jajek (1 żółtko) + oliwa 5g 2. 10:40 makaron pełnoziarnisty 110g + filet z kurczaka 170g 3. 13:30 makaron pełnoziarnisty 110g + filet z kurczaka 170g 4. 16:30 filet z kurczaka 170g + ser żółty 20g + oliwa 10g 5. 19:30 Whey 40

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-15 22:46:37 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    PLECY + BARKI - TRENING NR9 1A. PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU - MAX 9 / 7 / 7 / 6 9 / 8 / 6 / 6+4negatywy 9 / 9 / 7 / 6+4negatywy 1B. WYCISKANIE SZTANGIELEK W SIADZIE 17kgx12 / 20kgx9 / 24kgx7 / 24kgx7 20kgx12 / 23kgx9 / 26kgx7 / 26kgx7 20kgx12 / 23kgx9 / 26kgx7 / 26kgx7 2A. WIOSŁOWANIE PODCHWYTEM 60kgx12 / 65kgx9 / 70kgx7 / 70kgx7 62,5kgx12 / 67,5kgx9 /

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-17 15:38:09 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka + ramiona + Brzuch - TRENING NR16 1. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ 55x12 / 60x9 / 65x7 / 70x7 / 70x7 62,5x12 / 67,5x9 / 72,5 x7 / 70x7 / 70x7 59x12 / 66x9 / 73x7 / 73x7 / 73x7 61x12 / 68x9 / 75x7 / 75x7 / 75x7 61x12 / 68x9 / 75x7 / 75x7 / 75x7 61x12 / 68x9 / 75x7 / 77x7 / 77x7 2A. WYCISKANIE SZTANGIELEK NA ŁAWCE SKOŚNEJ DODATNIEJ - 30

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-29 18:13:10 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi + brzuch 1A. PRZYSIADY TYLNY 85kgx15 / 100kgx12 / 115kgx9 / 115kgx9 87kgx15 / 102kgx12 / 127kgx5 / 117kgx9 77kgx15 / 102kgx12 / 110kgx9 / 110kgx9 80kgx15 / 95kgx12 / 110kgx9 / 110kgx9 80kgx15 / 95kgx12 / 110kgx9 / 110kgx9 1B. UGINANIE NÓG NA MASZYNIE STOJĄC JEDNONÓŻ 2szt x 15 / 3szt x 12 / 3szt x 9 / 3szt x 9 2szt x 15 / 3szt x 12 / 3szt x 9 /

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-01 18:32:58 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka + ramiona + brzuch 1A. DIPSY 0kgx12 / 5kgx9 / 10kgx6 / 10kgx6 5kgx12 / 10kgx9 / 15kgx6 / 15kgx6 5kgx12 / 10kgx9 / 15kgx6 / 15kgx6 5kgx12 / 10kgx9 / 15kgx6 / 15kgx6 5kgx12 / 10kgx9 / 15kgx6 / 15kgx6 5kgx12 / 9kgx9 / 13kgx6 / 13kgx6 5kgx12 / 9kgx9 / 13kgx6 / 13kgx6 1B. WYCISKANIE SZTANGI DO SZYI W LEŻENIU NA

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-10 17:00:14 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka + ramiona + brzuch + przedramiona 1A. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ T1: 12x60 / 9x65 / 7x70 / 7x70 1B. ROZPIĘTKI NA ŁAWCE POZIOMEJ T1: 9x 12kg / 12kg / 12kg / 12kg Dobrze weszło. Pompka mała już po tych 4 seriach 2A. DIPSY T: 9x 5kg / 5kg / 5kg / 0kg 2B. WYCISKANIE SZTANGIELEK SKOS 30st T1: 9x 22kg / 20kg / 18kg / 18kg masakra! w dip

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-14 18:45:13 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    TRENING: Plan zaczerpnięty trochę z E1 trochę z E2 z inna rampą w pierwszych trzech ćwiczeniach.... Push 1. Przysiad tylny RAMPA 8 2. Push Pres RAMPA 8 3. Wyciskanie sztangi 30st RAMPA 8 4. WL kontynuacja RAMPA 8 + 50%max 5. Prostowanie lin nad głową RAMPA 10 6. Wspięcia RAMPA 30 Pull 1. MC RAMPA 8 2. Wiosłowanie RAMPA 8 3. High Pull z kolan RAMPA

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-25 22:57:52 Liczba szacunów: 0