SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    9 luty 2009r. - wtorek - 10 tydzień 29 TRENING _______________________________________________________________________________ 1. Martwy ciąg 60kg - 10 100kg - 6 130kg - 4 150kg - 6,6,6,6 (+5kg) 1 seria http://www.youtube.com/watch?v=85hSeU-_DO8 Komentarz: Znowu musialem robic na małych talerzach w akademiku niestety. Jednak chyba poszlo lepiej niz

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-09 16:37:40 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    #11 19 marzec 2010r. - piątek - 3 tydzień _______________________________________________________________________________ 1. Przysiad tylny - ATG 60kg - 8 80kg- 6 100kg - 4 125kg - 4,4,4,4 (+5kg) http://www.youtube.com/watch?v=FdLJhRRy3EY Jedynym słowem - szmata, lżej niz tydzien temu 120 kg. W ostatniej serii pewnie bym zrobil conajmniej 2 x tyle

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-19 16:38:11 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    #3 REDUKCJA 13 maj 2010r. Trening Pull -------------------------------------- 1.Podciąganie na drązku chwyt na szer.barków podchwytem RAMPA 5 0kg - 5 5kg - 5 10kg - 5 15kg - 5 20kg - 5 ------- 2. Wiosłowanie sztangą podchwytem RAMPA 6 60kg - 6 70kg - 6 80kg - 6 90kg - 6 100kg - 6 ------- 3. Uginanie ramion ze sztagną stojąc 30kg - 8 35kg - 8,8 30kg

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-13 20:36:38 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rossi Oczywiscie miało być 2 jabłka grzchemek Ok, postaram się dobić do 100, ale niebedzie to łatwe. kruszyna Trzymam, trzymam, jak mówi Pudzian - tanio skóry nie sprzedam http://www.youtube.com/watch?v=zhxFFUSLs8c 21 maj 2010r. - REDUKCJA Interwały - rower stacjonarny Ilość interwałów: 10 Czas: 15s - 45s Lączny czas:11 minut + 5 minut aero Dieta:

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-21 15:12:24 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    #7 REDUKCJA 24 maj 2010r. Trening Push -------------------------------------- 1. Wyciskanie leżąc RAMPAA 5 60kg - 5 80kg - 5 102.5kg - 5 112.5kg - 5 122.5kg - 5 132.5kg - 2 - ostatnio 130kg - 4 ------- 2. Push Press RAMPA 5 20kg - 5 40kg - 5 60kg - 5 70kg - 5 75kg - 4.5 ------- 3. Wycisk hantli na ławce skośnej głową do góry 28kg - 10,10,10 26kg -

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-26 00:02:51 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    #9 REDUKCJA 27 maj 2010r. Trening Pull -------------------------------------- 1.Podciąganie na drązku chwyt na szer.barków nachwytem RAMPAA 5 0kg - 5 2.5kg - 5 5kg - 5 7.5kg - 5 10kg - 5 12.5kg - 5 - ost. podchwyt 22.5kg - 5 ------- 2. Wiosłowanie sztangą podchwytem RAMPA 6 60kg - 6 70kg - 6 80kg - 6 90kg - 6 110kg - 6 ost. 105kg - 5 100kg - 6 ----

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-28 15:17:46 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    REDUKCJA 21 czerwiec 2010r. Aero - rower stacjonarny Czas: 50 minut Ilosc spalonych kalorii: 600 ---- Jak dotąd najszybsze tempo w czasie 50 minut. Micha: 1. 5 jajek, 1/2 szklanki owsa, pól ogórka 2. Tuna, wieprzowina, kiszona, oliwa 3. Kurak, kiszona, oliwa 4. Kurak, brokuły, oliwa 5. Kurak, kiszona, brokuły, oliwa 6. Twaróg, oliwa Lena Z czegoś

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-21 22:32:12 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 1 WEEK - 1 MONDAY Trening shotgun A1) Podciaganie sie na drazku nachwytem Serie: 8 Powtorzenia: 6 Cieżar: 0kg Przerwy między seriami: 100 seconds A2) Wyciskanie zolnierskie Serie: 8 Powtorzenia: 6 Cięzar: 40kg Przerwy między seriami: 100 seconds B) Martwy Ciąg Serie: 3 Powtorzenia: 6 Cięzar: 1

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-10 15:52:58 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ------------------------------------------ DAY - 53 , WEEK - 7 , THURSDAY Trening shotgun A) Wyciskanie leżąć Serie: 6 Powtorzenia: 4 Cieżar: 115kg Przerwy między seriami: 120 seconds B) Wiosłowanie sztangą podchwytem Serie: 6 Powtorzenia: 4 Ciezar: 115kg Przerwa między seriami: 120 seconds C) Przysiady tylnie Serie: 6 Powtorzenia: 5

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-23 19:57:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik / stara rura chce wyglądać jak młoda rura

    Post
    Ladies SFD

    Ehe :) Robota przyszła i czas oprócz pracy dzieliłam na spanie i sranie :) A tak poza tym to raczej już nie będę się tu uzewnętrzniać. Choć wiem, że sposoby Ladies są najlepsze, najzdrowsze i widziałam, że robią najwięcej dobrego, to się nauczyłam, że nie jestem w stanie iść według narzuconego planu. Odporność na choroby od dziecka mam takie, że ja

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 9020 Data: 2011-07-16 16:10:17 Liczba szacunów: 0
  • prz1993 / Natural Pałer!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16.07.2013 - BARKI CIĘŻKO + PATYKI LEKKO TRENING: 1. Wyciskanie z klatki 6x10 + drop 10x80 / 10x80 / 10x80 / 10x80 / 10x80 + 2 dropy 10x83 / 10x83 / 10x83 / 10x83 / 10x83 + 2 dropy 10x85 / 10x85 / 10x85 / 10x85 / 10x85 / 10x85 + 2 dropy 2. Wyciskanie zza karku 5x12 ------------------------------- ------------------------------- 12x70 / 12x70 / 12x7

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-16 14:04:10 Liczba szacunów: 0
  • EKTOMORFIK - dziennik dietetyczno, treningowo, suplementacyjne

    Post
    Iron Horse Series

    No prosze same nowości wołowina lepsza od drobiu... ser twarogowy odwapnia kości... jajka z żółtkami... no nieżle. Szczerze mówiac gdybym nie widział pana marka nazywo to bym pomyślał ze to jakieś brednie. Ale wyglada i lata praktymi mówią za siebie. Ja szczerze mówiac mam problem z przestawienim sie na wołowine. Po pierwsze problem z przyrzadzenie

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-25 19:12:43 Liczba szacunów: 0
  • APTEKA INFO - saa w PL / EU / WORLD

    Post
    Doping

    Panowie a w BG to można się pytać śmiało bez recki o cabaser w aptekach? O co można jeszcze tam popytać bez recepty prócz clena i salb Podobnie jak w PL nic i tam się nie zmienia za bardzo, z większymi/mnijeszymi okresowymi akcjami typu brak czy niewiele na rynku: Coś w bułgari ? Jakiś test ? BUŁGARIA apteka - aktualnie Genotropin powd + rozp. sol

    Odpowiedzi: 3095 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-10 12:21:33 Liczba szacunów: 0
  • Tasiny pamiętnik ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzisiaj byl Ku**a jeden z najgorszych dni w moim krotkim ale obfitujacym w wydarzenia zyciu o 9 rano pojechalam na rehabilitacje tak normalnie jak nigdy nic, boli mnie noga ale w koncu wiem, ze mam 1 duza Cyste wiec luzik... natomiast moj pan rehabilitant juz nie pomyslal ze luzik... jak tylko zobaczyl noge biegiem polecial dzwonic do lekarza... i

    Odpowiedzi: 380 Ilość wyświetleń: 17642 Data: 2005-06-04 01:22:38 Liczba szacunów: 0
  • Ag4tha // dziennik // Let's try... =)

    Post
    Trening dla początkujących

    Agata dodaje ci 4 ty dzien do domu mam nadzieje ze ci sie uda w domu poszalec Pierw propozycje takich treningow na poszczegolne tygodnie W domu wybieraj sobie z takich treningow - jak nie zbiera ci sie na wymioty przy tych treningach znaczy ze sie obijasz : A.15min najszybciej jak dajesz rade, lecisz caly obwod po kolei 1. 100 skokow na skakanc

    Odpowiedzi: 344 Ilość wyświetleń: 16868 Data: 2010-12-12 16:16:28 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nogi, brzuch Kacze chody Syzyfki Suwnica stopy wąsko Uginanie podudzi leżąc MC na sztywnych Wspięcia stojąc Wspięcia siedząc Unoszenie wyprostowanych nóg leżąc aero 12min _______________ wykroki - robiłem w salce od fitnessu, przeszedłem 2 ściany i nogi jak z waty...darcie ryja, masakra - kacze chody niszczą mi całe nogi od czwórek po pośladki. Syz

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-18 09:00:56 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    to ja mam inny system :D masa jak mam ochote cos wpyerdolic to jem a i tak te 2-3kg fatu wiecej to choya roznicy a pozniej redu cisne bez czitow i jak wakacje chce utrzymac forme to wpyerdalanie raz na tydzien albo 2 czegos dobrego i jakas imrpezka :D

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-07 22:54:45 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Grzbiet, trice Ściąganie drążka za kark Wiosło na podstawce podchwytem Wiosło podchwytem sztangielką w pochyleniu Przyciąganie rączek maszyny podchwytem stojąc Szrugsy z hantlami Poręcze Francuz leżąc za głowę Prostowanie ramion z drążkiem wyc. górnego _______________ Ściąganie robiłem po 16 ruchów, żeby rewelacyjnie dogrzać cały grzbiet. Ciężary t

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-27 17:59:00 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Napiszę coś w tym temacie zmęczenia i późniejszego "odżycia". Zauważyłem to zjawisko w trakcie egzaminów na stopnie w karate kyokushin. Zazwyczaj jest to (na wysokie stopnie) ok 50 min "rozgrzewki" która bardziej przypomina chęć wykończenia zawodników przez prowadzącego, potem 2,5 h techniki przeplatanej wyciskiem (pompki, brzuszki, przysiady) i na

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-21 11:48:12 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Grzbiet Wiosłowanie siedząc nachwytem Martwy ciąg Podciąganie na drążku chwytem neutralnym Szrugsy z hantlami _______________- Widzę, że wiele osób pyta jak to wygląda z seriami itp, na przykładzie dzisiejszego grzbietu: 10 serii po 8 ruchów na 75kg wiosła siedząc nachwytem (uprzednio 4 serie rozgrzewkowe) 6 serii po 8 ruchów martwego ciągu, progr

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-24 10:38:33 Liczba szacunów: 0