SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Marshall~ Get hard or die trying!

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek –19 Kwietnia- DT DIETA & SUPLEMENTACJA: Potreningowy, porcja Muscle up i banan Dieta jak na razie nie ogarnięta tak jak bym chciał w 100%, szukam odpowiedniego ułożenie posiłków przy obecnym bilansie Rano na czczo 2 kaps Thermo Fat Burner, 1kaps Coffeine 200+, 1 caps Silimax przy 2 posiłku 2 kaps o3 30 minut przed treningiem 2

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-19 18:14:15 Liczba szacunów: 0
  • Maracaibo/Dziennik/new fot. str 19,20/recomp

    Post
    Trening dla początkujących

    Helool, no dotarłem wczoraj do domu, niestety przed wczoraj jak i w dzień wylotu moja dieta podupadła trochę, ale pochwałka się należy za ilości spożytego przeze mnie alkoholu. Na trzech imprezach zamknąłem się w 3 piwach i jednym drinku łącznie No cóż jak nie wyglądam jak anorektyk, to siłę za to mam iście oświęcimską , chociaż ma i to swoje dob

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 14690 Data: 2011-04-13 19:19:35 Liczba szacunów: 0
  • DT 6ripley- Open2k18 s.248

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Siemaaa. Śniło mi się, że na 18.2 miały być 2 części, ale jedną było 9-6-3 C2B i thrustery w 4' TC, a potem muscle-upy i dalej nie pamiętam... Obudziłam się o 1:30, potem koło 4:30, sprawdziłam workout i nie mogłam już dospać. Na szczęście po południu był czas na godzinną drzemkę, wieczorem atak %-). WOD widać na zdjęciu, czasy też. Rozgrzewka dzis

    Odpowiedzi: 3297 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-02 22:12:02 Liczba szacunów: 4
  • Korekcja/Podpowiedź. Redukcja po 3 miesiącach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To co poprawiłem/dodałem:(b/t/ww:kcal) Posiłek I (44/28/75:715) płatki owsiane - 80g Mleko 0,5% - 200g Oliwa z Oliwek - 20g po 30 min WPC Ostrowia - 30g Mleko 0,5% - 150g Posiłek II (29/40/28:585) Serek Wiejski - 200g Oliwa z Oliwek - 20g Chleb razowy - 50g Migdały - 20g +warzywa Posiłek III (35/36/14:516) Makrela wędzona - 150g (oczywiście będą

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1368 Data: 2010-12-02 11:04:17 Liczba szacunów: 0
  • kaka21 pozbywamy się słabych punktów-plecy. pods. s. 94

    Post
    Ladies SFD

    Wygrałam koszulkę w konkursie, w dziale kuchnia :) pochwalę się %-) Tydzień VI trening 2 1.Pendlay row 5*5 5x32,5kg 5x32,5kg 5x32,5kg 5x32,5kg 5x32,5kg 5*30kg 5*30kg 5*30kg 5*30kg 5*30kg 5*27,5kg 5*27,5kg 5*27,5kg 5*27,5kg 5*27,5kg 5*25kg 5*25kg 5*25kg 5*25kg 5*25kg 5*22,5kg 5*22,5kg 5*22,5kg 5*22,5kg 5*22,5kg 2. Pull up piramida 1-2-3-2-1 2 pira

    Odpowiedzi: 1264 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-11 22:29:01 Liczba szacunów: 0
  • [FIT PRZEMIANA] żeleś

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    /SFD/Images/2016/7/2/f58f8b0a9d0b400689f61e9af16dab59.png ******************************* PODSUMOWANIE******************************************** Podsumowanie jak i cały test troche na sztuke nie ukrywam że zniechęciłem się pod koniec maja jak mi poligon wypadł ,nie zrobiłem zdjęć przed a wydaje mi się że forma była lepsza niż obecnie

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 7266 Data: 2016-07-02 21:45:35 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję propozycji pomocy... i wsparcia :-)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dave, akurat gainer to mi narazie najmniej potrzebny, jak pisałem, zatłuściłem się także jeżeli już to jakis HardMass 50/50 albo samo białko. Co do wyglądu, no trochę się przejmuję ;) tzn. bardzo się przejmuję, to są zdjęcia z dość dawna, 1,5-2 lata temu, a teraz sporo mi brakuje do tamtej formy :/

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1935 Data: 2008-12-01 12:57:00 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Lejjla podsumowanie str.58

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 8 Dzień 55 1. płatki owsiane, 2 jajka, masło orzechowe domowe 2. truskawki, migdały 3. pieczona szynka wieprzowa, warzywa, lniany 4. pieczona szynka wieprzowa, warzywa, lniany 5. "kanapka" - fasola mung, jajko, masło orzechowe 6 truskawki 7. serca, warzywa, olej kokosowy Całkowicie DNT. Trochę leżenia z książką na balkonie, mał

    Odpowiedzi: 679 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-04 22:27:47 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Lejjla podsumowanie str.58

    Post
    Ladies SFD

    A dziękuje, pogoda się nam udała piekna, więc i zdjęcia wyszły Tydzień 9 Dzień 58 Posiłki: 1. płatki owsiane, whey, masło orzechowe domowe 2. czereśnie, migdały 3. wątróbki rybne, warzywa 4. wątróbki rybne, warzywa 5. soczewica, jajko, masło orzechowe domowe 6. whey, truskawki, kakao 7. serca, warzywa Dzien Siła 3. link do poprzedniego: http://w

    Odpowiedzi: 679 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-07 08:09:45 Liczba szacunów: 0
  • Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Pomimo tego że już jakiś czas lecę flexita, poprzedni tydzień miałem luźny od treningów, stawy bolą co raz bardziej. Dlatego tymczasowo muszę zrezygnować z większych ciężarów, i przechodzę na push & pull 8x8. Najprawdopodobniej tak to będzie wyglądąło: PONIEDZIAŁEK PULL 1 1. Drążek neutral 8x8 2. Wiosło nachwyt 5x10 3. Face pull 5x12 4. Uginanie mł

    Odpowiedzi: 3286 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-19 00:26:06 Liczba szacunów: 0
  • (L)loferne / redukcja - ja Wa... sobie jeszcze pokażę

    Post
    Trening dla początkujących

    o boszzz, rzeczywiście byłam osłabiona że takie brednie wypisywałam Ale do rzeczy: Piątek, 05.11.2010, Dzień 12. Dieta 1. 6:00 owsiane (40g), orzechy włoskie, nitroprogen 20g, suszone daktyle (10g), pół kaki 368 kcal . B:21,7g . T:8,5g . W:57,1g kawa z mlekiem skondensowanym, drugie pół kaki 2. 9:30 2/3 z: ryż brązowy (50g) + krewetki (110g) +

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 8040 Data: 2010-11-05 21:01:53 Liczba szacunów: 0
  • (L)loferne / redukcja - ja Wa... sobie jeszcze pokażę

    Post
    Trening dla początkujących

    i nie postarzaj się więcej, proszę, ja się kilku lat doliczyłam (no aktywnych doświadczeń masz z pewnością więcej) Obli, a jak z nowym treningiem? To co parę razy mi mignęło? "Robisz na zmiane trening A. i trening B. Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami, z kazdego treningu: 1,2 -gi po 2 serie 15 powtorzen 3,4 -ty po 2 serie 12 powtorzen 5,6-ty

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 8040 Data: 2010-12-07 13:45:53 Liczba szacunów: 0
  • (L)loferne / redukcja - ja Wa... sobie jeszcze pokażę

    Post
    Trening dla początkujących

    Wt, 22.03 1. mleko, owies, białko, włoskie 2/3. mleczko, udko kurczaka, makaron durum, W 4. białko * trening * 5. miód -zasłodził na maxa, moje kubki smakowe aż się wykręcają na to wspomnienie 6. udko z kurczaka (2> 1< ~213g), ryż brązowy, oliwa , W 7. twaróg, miód W: brokuł, pekińska, marchew, natka BTW: 150/67/155 1832kcal całe szczęści

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 8040 Data: 2011-03-23 23:50:56 Liczba szacunów: 0
  • CzerwonaLatarnia - Redukcja/ Droga do Poznań Triathlon 1/2 IM

    Post
    Trening dla początkujących

    Mieszkasz w Wlkp ? W Poznaniu startuje dzien wczesniej, zostaje na 1/2 IM wiec bede ogladal na zywo :) Jaki miales czas wody na 1/4 IM - i ile i jak obecnie trenujesz w wodzie ? Czas na 50 km rowerem sredni - ale tu nie da sie oceniac, bo w wyscigu sa inne warunki, zamkniete dla ruchu kolowego drogi itp. Pewnie zdajesz sobie sprawe z tego, ze potr

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2475 Data: 2014-04-23 12:36:44 Liczba szacunów: 0
  • CzerwonaLatarnia - Redukcja/ Droga do Poznań Triathlon 1/2 IM

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa, 30.04.2014 Bez treningu. Po całym dniu w pracy nie miałem już na nic siły i ochoty. Zjadłem, obejrzałem pół odcinka Gry o Tron i zasnąłem. 1 maja jak przystało na święto pracy, będę w pracy. Tym razem wyjazd bliższy, ale i tak od 6 do 20 jestem out. Żeby post nie był taki ubogi, pokusiłem się na małe podsumowanie minionego miesiąca. Kwiecień

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2475 Data: 2014-05-01 04:29:32 Liczba szacunów: 0
  • Barbella Blog.....bo barbella się odchudza

    Post
    Trening dla początkujących

    Vajolet, daj spokój to nie forum kulinarne , wbrew pozorom A sernik to już zamierzchła przeszłość, niedziela i poniedziałek zgodnie z planem Wczorajszy trening: Złote myśli po treningu 1. wypady zrobiłam na pudło jak w niedziele, wcześniej o to pytałam, nie wiem czy to jest dobrze, wiem że łatwiej mi nie uciekać z kolanem za stope, ale....przy no

    Odpowiedzi: 411 Ilość wyświetleń: 17969 Data: 2009-02-24 10:38:45 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Wrzucam zaległości z dwóch dni. We wtorek robiłam tabata burpees + spięcia brzucha (3x15 powtórzeń) + unoszenie nóg (3x15 powtórzeń). Miska z wtorku: Wczoraj mąż nakręcił kolejne filmiki, bo robiłam FBW B czyli: martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami wykroki pompki podciąganie sztangielki wzdłuż ciała pompki odwrotne (na triceps) - martwy

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-08 09:17:38 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Jej ale fajnie:) tyle czytania mądrych porad:-P Wielkie dzięki, na pewno to pomoże i po dzisiejszym treningu widzę, że czeka mnie dużo pracy, bo myślałam, że niektóre ćwiczenia robię dobrze np. martwy ciąg czy przysiad, a tu zonk{{:-( 1.) Jeśli chodzi o przysiad, to kiedy spinałam łopatki i podnosiłam wyżej głowę jak pisałyście to momentalnie zaczy

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-14 23:29:02 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Zapomniałam wrzucić jeszcze 2 filmiki: Unoszenie przodem (3,4kg) http://www.youtube.com/watch?v=gJDFSFLXqXY Unoszenie bokiem (2,3kg) http://www.youtube.com/watch?v=AkuFxKa3Nss Dzięki Arphiel za kolejne sugestie, nie chcę się w żaden sposób tłumaczyć, przy najbliższym treningu postaram się zastosować do twoich zaleceń. W czwartek nie miałam jakoś

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-31 15:00:01 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Postanowiłam w tym tygodniu wrzucać filmiki ze wszystkich ćwiczeń, które robię, do Waszej oceny oraz ewentualnych sugestii, przy okazji pokazuję, że się nie obijam:-D I się mnie nie pozbędziecie tak łatwo:-P Od tego tygodnia staram się robić tyle powtórzeń danego ćwiczenia ile dam radę. Jeżeli robiłam spokojnie więcej niż 10 powtórzeń to zwiększał

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-13 22:36:55 Liczba szacunów: 0