SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Marian, dzięki, jesteśmy w kontakcie:-) 3.01.2017 Dieta: Wkrótce na pewno dodamy kalorii, ale jako, że to tydzień rozruchowy, po staremu. Przypomnijmy: DT /SFD/2017/1/3/ef699b8d5b2941e2a68cbc5c14f93131.jpg DNT /SFD/2017/1/3/0f4d77659127481eaf3ac4890916201b.jpg Nie ukrywam, że metabolizm już zwolnił i nie ma tak łatwo pochłaniać te prawie 4000kcal j

    Odpowiedzi: 2185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-03 18:47:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nadrabiamy zaległości z wpisami! 3.06.2017 REDU dzień 41 DT Dieta: Potreningowy typowy, podobnie jak i ostatni: https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/18817586_1906413282912340_912139628_o.jpg?oh=9dabed81582556f6a120b84c59c023ba&oe=59379064 https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/18948911_1907629262790742_336729175_o.jpg?oh=b1f830

    Odpowiedzi: 2185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-05 19:12:18 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    7.08.2017 - DT MASA (wstęp) dzień 21 Pomiary: Wszystko w miejscu- forma się trzyma, kalorie idą w górę. Od środy wpada kolejne +40g węgli w DT, co czyni już pokaźne 440g:-D http://i.imgur.com/HWBmLvhl.jpg Dieta i suplementy: Po udanym debiucie szarlotki na spodzie jaglanym, postanowiłem kombinować i powstało to: http://i.imgur.com/3T3YVoXl.jpg ht

    Odpowiedzi: 2185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-08 18:43:47 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    17.08.2017 - DT MASA (wstęp) dzień 31 Dieta: Potreningowo zacny kawał placka: http://i.imgur.com/m7V817Cl.jpg Po nim już normalny posiłek- tortilla z kurczakiem:-) http://i.imgur.com/INd005ql.jpg Dalej- ryż z kurczakiem, z papryką i warzywami w passacie pomidorowej: http://i.imgur.com/vsmh7axl.jpg W międzyczasie makaron z jajkiem, a na kolację piz

    Odpowiedzi: 2185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-18 18:04:05 Liczba szacunów: 5
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Banan, dzięki! Ale Twoje jest lepsze, zresztą porównamy w piątek;-D Kamil, nogi ćwiczyć kocham i ćwiczyć nienawidzę%-) Zawsze to powtarzam;-D Kocham, bo satysfakcja po i ogólnie walka. A nienawidzę, bo zawsze potworna presja, żeby zrobić postęp i przy okazji nie zabić się%-) No łydka wyszła tu nad wyraz ok! Najgorzej prezentują się od samego tyłu.

    Odpowiedzi: 2185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-12 11:29:07 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Domino, pomysł nie mój, mam to od Wojtka Pieli i Mariana:-) Ciekawy i pyszny na pewno, ale też nie przesadzałem:-) --------------------------------------- https://i.imgur.com/X1PNfJp.png REDUKCJA Tydzień 8 17.06.2018 - DT nr 1, część 1/2 Znów przesuwam klatkę na osobny dzień, zyskując dodatkowe cardio, a i dzień z większą ilością kcal;-D Same pozyt

    Odpowiedzi: 2185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-18 18:06:09 Liczba szacunów: 3
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zgadliście! Przy okazji pójdzie na makulaturę- doliczy się w bilans kosztów wesela, jak się koperty nie zwrócą%-) ---------------------------------------- https://i.imgur.com/cJGQ8uq.jpg?1 MASA- WSTĘP Tydzień 5 16.08.2018 - DT nr 2 Trochę dłużej pospane, średnio się coś chciało iść, ale nie wydziwiam, bo fizycznie czuję się bdb, więc tym bardziej w

    Odpowiedzi: 2185 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-17 08:34:48 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy jadłospis: I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, garść migdałów II - jabłko i marchewka (starte), troszkę rodzynek i cynamon III - barszcz z uszkami (niestety jeszcze z wigilii) IV - pomarańcza, serek wiejski 150 g V - tuńczyk w sosie własnym, 2 grahamki z salami, 2 kromki chleba (niestety białego) z serem żółtym Sprawdziłem dziś

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-28 20:36:27 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - zapomniałem się zważyć:/ jutro to zrobię, już ustawiłem przypomnienie w tel o tym:) Kamikaze - cieszę się że mogłem pomóc:) wpadnę przeglądnąć Twój dziennik:) No pora na wpis z dziś:) Jadłospis: I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5% z garścią migdałów, żórawin i rodzynek II - jabłko, banan, kawałek gorzkiej czekolady III - kurczak

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-30 21:36:56 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Robię już wpis za dzisiejszy dzień bo tak mnie komputer wku**ia że zaraz wywalę przez okno i wpisu nie będzie:) Jadłospis: I - jajecznica z 2 jaj, 2 bułeczki (ciemne), pomidor - 8.00 II - banan, serek wiejski 200 g - 11.00 III - filet z piersi kurczaka, 100 g kaszy, surówka z kapusty - 13.30 IV - pomarańcza, serek wiejski 200g - 16.00 V - filet z p

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-17 19:42:00 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Powiem Ci że ja w szkole jadłem tylko obiad na stołówce no i w domu drugi obiad do tego prawie zawsze mcdonald przed lub po lekcjach + browarek w autobusie i "masa" rosła mimo tego że biegałem i coś tam machałem sztangą:/ teraz wiem jakim błędem było prowadzenie takiego trybu życia. Żałuję teraz tego bardzo bo wiem ile zmarnowałem. Ale n

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-29 22:14:35 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Cokta - ciekawy wydaje się ten trening:) z tym że nie ma problemów na siłowym to mnie zaskoczyłeś, bo jednak trochę mięśnie się napracują przy tym:) ale jak jest dobra regeneracja to raczej nie zaszkodzi:) sprzęt widzę że ładny:) ja już się zdecydowałem że ze złomu wezmę części bo mi to najtaniej wyjdzie, za dużo wydatków:/ walczę jeszcze o zaległ

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-12 20:44:35 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - nie wątpię bo już mi się wydaje że to dobra metoda:) ale zobaczymy za jakiś czas. Znów sobie zrobię dzień testu i tylko jakaś rozgrzewka i podciąganie na rekord:) myślę że będzie więcej niż 14:) shitman - a jaki był cel eksperymentu jeśli można wiedzieć?:) czy dla jaj?:) to chyba z krzaków nie wychodziłeś:) pitbuyll - o takiej porze to

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-19 15:18:15 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Cokta - dzięki, mam nadzieję że coś z tego wyjdzie:) 7.10.2011 Dieta - coś około 3400 kcal jak nic nie pomyliłem Trening: - siłownia PULL high pull - 5 x 8p x 55 kg (+2,5) martwy ciąg - 5 x 15p x 67,5 kg (+2,5) podciąganie - 11 + 5 kg/ 10 + 3,75 kg/ 9 +2,5 kg/ 9 + 1,25 kg/ 10 (=/=/-1/=/+1) wiosłowanie - 3 x 15 x 55 kg (+2,5) uginanie ramion - 3 x

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-07 20:06:34 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    13.10.2011 Dieta - nie policzyłem bo dziś mi się nie chciało ale na pewno jest tyle ile być powinno. Dużo warzyw i owoców dziś. Trening: - bieg interwałowy (poprzedni taki trening 9.10) rozgrzewka: 2 km spokojnego biegu , dogrzanie stawów przez wymachy i krążenia (łącznie 11 minut) interwały: 3 x 45s sprint/15 s trucht + 7 x 30s sprint/ 15 s trucht

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-13 19:27:08 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    vixen3 - i to wielką:) śpię porządnie, wstaję wypoczęty, nawet gdy krócej śpię to nie odczuwam tego. Ty jak mało śpisz to powinieneś to stosować;) Dopiero dziś wpis bo wczoraj nie mogłem na forum wejść. 28.11.2011 Dieta: kcal - 3400 warzywa - ogórki ze słoika, pomidor Trening: - rano trening biegowy (2. z 6) rozgrzewka: 2 km spokojnego biegu z j

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-29 10:18:54 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    29.11.2011 Dieta: kcal - 3300 warzywa - pomidor, ogórek, trochę cebuli Trening: - siłownia - trening A (poprzedni taki trening - 22.11.2011 ) - 15 trening tego planu Rozgrzewka - pajacyki, wymachy i krążenia. 1. PRZYSIADY Serie - 10 Powtórzenia - 10 Ciężar - 57,5 kg (-7,5 kg) Przerwy - równo po 40 s Odjąłem. Ostatnio już było ciężko, wolałem

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-29 20:08:22 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    No ja mam ostatni egzamin 19 czerwca, potem 2 miesiące wolnego i wrzesień (oby w jak najmniejszej objętości :-P). Z tym, że jutro, pojutrze, w piątek, poniedziałek i wtorek mam zaliczenia albo egzaminy- idzie się pociąć %-) Na dobrą sprawę, jak będziesz się czuł dobrze, to trenuj ;-) Współczuje, ale jednoczesnie zazdroszczę, bo masz już 19 wakacje

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-11 22:40:30 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 50 Wreszcie w domu ;-) Wyszedłem koło południa, wypis - pocztą, a reszta wyników - telefonicznie. Ciągle jestem senny po szpitalu, ale tak mam zawsze. Korzystając z ładnej pogody, w ramach rozruszania się, zrobiłem przejażdżkę na rowerze. Nawet sobie nie zdajecie sprawy, jak takie leżenie potrafi upośledzić kondycję %-) Kalorie znacznie pod

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-09 19:59:32 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierś z kurczaka może być albo bardzo dobra, albo fatalna. Zależy jak chowane kury, jeśli mowa o najtańszej piersi z mięsnego to fatalnie, wyładowana chemią, fitoestrogeny i cała paleta innych gówien. Z własnego chowu, albo od zaznajomionego hodowcy już lepiej. Podroby z nazwy nie są gorsze, nawet spierałbym się czy nie lepsze. Takie wątróbki równi

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-10 11:36:08 Liczba szacunów: 0