SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    04.05.18 Po wczorajszym ładowaniu +0,9kg w górę, czyli mamy 79,8kg. Najpierw rano nogi, a potem cały dzień chodzenia po Ikeach, Agatach, Castoramach itd. Ogólnie nawalone z 20k kroków i jest umieralnia %-) Trening Czworogłowe + triceps: 1. Wypychanie suwnicy nogi szeroko nisko - 8 serii po 6x380kg 2. Wykroki z hantlami 20kg - 2x MAX 3. Odpychanie o

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-04 21:59:41 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    14.05.18 Nowy tydzień, nowy plan, forma jakby lepsza. Trening Klatka + brzuch: 1. Butterfly - 15x47kg; 12x54kg; cluster set 5x5 x61kg 2. Wyciskanie na skosie dodatnim na suwnicy Smitha - 15x30kg; 12x35kg; cluster set 5x5 x40kg; cluster set 5x5 x40kg plus obciążenie suwnicy 3. Fly press - 10x20kg; 10x20kg; 10x20kg; 10x20kg 4. Dipsy - 10x +15kg; 8

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-14 19:35:50 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    18.05.18 Jak już pisałem wcześniej znikam - 77,4kg. Trening Plecy + brzuch: 1. Ściąganie wąskiego uchwytu wyciągu górnego przed siebie - 15x85kg; 12x100kg; 10x115kg; 8x130kg tempo 3011 2. Wiosłowanie na hammerze chwytem neutralnym - 12x70kg; 10x80kg; cluster set 5x5 80kg; cluster set 5x5 80kg 3. Front pulldown z przytrzmaniem - 12x50kg; 10x60

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-18 16:58:05 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    28.05.18 Trening Barki + ramiona: 1. Wyciskanie na hammerze - 15x22,5kg; 12x25kg; 10x27,5kg; 8x32,5kg; 8x32,5kg 2. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 15x17,5kg; 12x20kg; 5x5 x22,5kg; 5x5 x22,5kg 3. Odwrotny butterfly - 12x47kg; 12x54kg; 12x54kg; 12x54kg 4A. Unoszenie sztangielek przodem 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg 4B. Arnoldki - 12x10

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-28 19:44:01 Liczba szacunów: 2
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    04.06.18 Trening Plecy + łydka: 1. Ściąganie wąskiego uchwytu wyciągu górnego przed siebie - 15x35kg; 12x45kg; 10x50kg; 8x55kg tempo 3011 2. Wiosłowanie na hammerze chwytem neutralnym - 12x60kg; 10x80kg; cluster set 5x5 x90kg; cluster set 5x5 x90kg 3. Ściąganie drążka podchwytem do klatki z przytrzymaniem - 12x40kg; 10x45kg; 8x45kg; 7x50kg 4.

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-04 21:56:52 Liczba szacunów: 2
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    18.06.18 Nowy tydzień, więc dojeżdżamy max formę. Wg zaleceń mam robić ładowania max co 4 dni, ale jako że w piątek mam wesele, to w międzyczasie nie zmieszczę kolejnego, wiec wypadnie ładowanie w szóstym dniu. Za to będzie konkretne :-D Trening Nogi + łydka: 1. Uginanie nóg siedząc - 15x50kg; 12x55kg; cluster set 5x5 x60kg; cluster set 5x5 x60kg 2

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-18 22:18:21 Liczba szacunów: 3
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    23.06.18 Na weselu wczoraj mocno pojedzone, popite i potańczone. Taki rest przydał się jak złoto. W drodze powrotnej zahaczyłem jeszcze na stacje po Magnumy :-D Generalnie poszedłem spać o 5, na treningu nóg byłem już o 10:30, a pierwszy posiłek zjadłem o 14:00 %-) Trening Nogi + brzuch: 1. Uginanie nóg siedząc - 15x50kg; 12x55kg; cluster set 5x5 x

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-23 22:52:46 Liczba szacunów: 1
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    30.06.18 Trening Barki + ramiona: 1. Wyciskanie na hammerze - 15x17,5kg; 12x20kg; 10x22,5kg; 8x27,5kg; 8x27,5kg 2. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 15x20kg; 12x22kg; 5x5 x24kg; 5x5 x24kg 3. Odwrotny butterfly - 12x35kg; 12x35kg; 12x35kg; 12x30kg 4A. Unoszenie sztangielek przodem 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg; 12x10kg 4B. Arnoldki - 12x10kg; 12

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-01 07:37:42 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    22.07.18 Dzisiaj sam się na szczęście szybko obudziłem i o 6 już kręciłem na kolarzówce, potem trening o 8 i o 11 na chrzciny. Trening Klatka + biceps: 1. Butterfly z 2s przytrzymaniem - 15x35kg; 12x45kg; 12x45kg; muscle round 4x6 x50kg 2. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim - 15x45kg; 12x50kg; 8x72,5kg; 8x77,5kg 3. Wyciskanie na hammerze - 12x6

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-22 20:19:54 Liczba szacunów: 3
  • SFD TEAM: Summer Shape '18 by Bzyk

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    27.07.18 Dzisiaj szczególny dzień, bo „ładowanko”, co w moim przypadku daje całe 480g węgli... %-) Trening Plecy ciężko + brzuch: 1. Wiosłowanie sztangielkami w leżeniu na ławce skośnej - 15x20kg; 15x20kg; 10x32kg; 10x32kg 2. Wiosłowanie półsztangą z odkładaniem - 15x25kg; 12x30kg; 10x40kg; 10x45kg 3. Przyciąganie drążka wyciągu poziomego do mostka

    Odpowiedzi: 7277 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-27 19:37:59 Liczba szacunów: 1
  • BLOG - vena84- REDUKCJA- podsumowanie str.78

    Post
    ActivLab

    ***DZIEŃ 4*** Wypiska 19.11.2009 (dzień treningowy) DIETA ( wysokie węgle= 100g ) Przed posiłkiem łyżka octu jabłkowego + 1cap Body Fire 1 posiłek jaja (5białek + 2 żółtka) orzechy włoskie 20g + CLA Green Tea 2cap 2 posiłek kurak 100g orzechy włoskie 20g 2żółtka brokuły + CLA Green Tea 2cap 3 posiłek kurak 100g ryż brązowy 50g brukselka przed t

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-19 20:27:43 Liczba szacunów: 0
  • BLOG - vena84- REDUKCJA- podsumowanie str.78

    Post
    ActivLab

    ***DZIEŃ 13*** Wypiska 28.11.2009 (dzień treningowy) Dzisiaj nastawiłam sobie zegarek na 6:45 obudziłam się i stwierdziłam,że jeszcze trochę i co? o 8 słyszę "a ty nie miałaś jechać o 8" no to fajnie 15min na uszykowanie wyszłam bez śniadania i bez makaronu, który miałam uszykować jako przedtreningowy...śniadanie jadłam na przystanku i

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-28 21:14:54 Liczba szacunów: 0
  • BLOG - vena84- REDUKCJA- podsumowanie str.78

    Post
    ActivLab

    jak szalona może nie pędzlowałam,ale miał być 1dzień czitowy,a zrobiły się dwa...no cóż...duża dziewczynka dużo potrzebuje Slayerek zdjęć nie będzie,bo po co ma mi znowu ślinka lecieć Ogólnie 2dni luzu od diety i od treningów,bo dzisiaj już zawitałam na siłowni chociaż miałam nie przyjeżdżać,ale wyszło inaczej i bardzo się z tego cieszę, bo od r

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-26 21:31:37 Liczba szacunów: 0
  • BLOG - vena84- REDUKCJA- podsumowanie str.78

    Post
    ActivLab

    vajo sama nie układałam,bo bym się znowu zakręciła szefowa Iza cały czas czuwa i mnie nie oszczędza ****************************************************************** ***DZIEŃ 52*** Wypiska 6.1.2010 (dzień bez treningu) DIETA (1600kcal-"0" węgli ) przed posiłkiem łyżka octu jabłkowego 1 posiłek jajecznica z tuńczykiem na masełku ogó

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-06 22:05:02 Liczba szacunów: 0
  • BLOG - vena84- REDUKCJA- podsumowanie str.78

    Post
    ActivLab

    TomQ Ty tylko o fotkach i znowu napiszesz,że nie sportowa sylwetka Asariah czasami lepiej czasami gorzej, taka dieta jak dzisiaj mnie zadowala,ale ta przyjemność tylko 2razy w tygodniu niestety Mera ja sama siebie podziwiam,że wytrzymuję jakoś podsumowanie planuję na poniedziałek 15lutego,bo idealnie wypada w niedzielę ładowanko i rano foteczk

    Odpowiedzi: 865 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-02 22:42:40 Liczba szacunów: 0
  • Trening wyciskania wielokrotnego- na maks. ilosc powtórzen

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ok.Jak wiesz od dwóch lat został wprowadzony na wzór rosjan limit czasowy - 5 min.Piszę o tym bo od tego czasu mój trening uległ zmianie.No może nie wiele na obciążeniach startowych powyzej 50kg open glównie startuję na 60kg open gdzie już sama wytrzymałość nie wystarcza.Nie wiem co Ciebie bardziej interesuje? Generalnie jest tak ze adepci ćwiczeń

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 16803 Data: 2014-08-11 11:52:05 Liczba szacunów: 0
  • Rusałka na siłowni - DT Skelque (foto str.105)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Hej, bardzo dziękuję Wam za niesamowicie miłe komentarze. Cieszę się, że się podoba podsumowanie, teraz to już absolutnie nie mogę się poddać. :) Kolejny dzień za mną… Poniedziałek - jak zwykle ciężki. Sprawdzian, kartkówka, jutro znowu sprawdzian… Właściwie to się chyba już przyzwyczaiłam. Pociesza mnie jedna myśl - 30 kwietnia zaczynają się 5 mie

    Odpowiedzi: 1052 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-02 22:00:14 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

    Post
    Po 35 roku życia

    trzeba dowalić do pieca, a wtedy technika nigdy nie będzie idealna i zawsze będzie uciekać, ale w taki sposób się buduje progres zarówno w sile jak i w masie można się oczywiście głaskać na ciężarach rzędu 70-80%, ale efekty będą dalekie od oczekiwanych, czyli marne Filozofia Borisa różni się od klasycznego treningu dzielonego gdzie trenujemy każdą

    Odpowiedzi: 3254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-19 17:51:37 Liczba szacunów: 1
  • Jak schudnąć w 30 dni - skuteczność gwarantowana ! ;-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja też nie wiedziałam o tym że za dużo ćwiczeń spowalnia...Ale myślę że to racja.Bo jak ćwiczyłam codziennie min. godzine do 2.(nie opuszczałam żadnego dnia) i jadłam w granicy tysiąca,to baardzo wolno chudłam lub prawie wcale,a jak w pewnym okresie obniżyłam jeszcze( do ok.300-500 kcal co było moim totalnym głupstwem) i nadal ćwiczyłam tyle,to rpz

    Odpowiedzi: 221 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-04 11:01:31 Liczba szacunów: 0
  • DT/Dorotkazoz/redukcja-podsumowanie_str.32,51

    Post
    Ladies SFD

    Miska na jutro - 27.02.2012r.: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9d265e2b125d41b3b669867f8d4ad336.png Warzywa łącznie 700 gram, w tym oprócz podliczonych w misce: sałata, cebula, por, szczypiorek, fasolka szparagowa, pieczarki. Zapisałam się na siłownie. Więc zmiana planu ćwiczeń. Pn. siłownia Wt ???? Śr siłownia Czw. odpoczynek Pt kurs pływania sb siłownia

    Odpowiedzi: 564 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-26 19:47:22 Liczba szacunów: 0