SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Odpowiedź na twoje pytania dla wszystkich, zwlaszcza nowicjuszy, wszystko tu jest!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Stretching - ćwiczenia rozciągające Stretching nie tylko poprawia wygląd, rozciąga mięśnie, ale także dobrze wpływa na kondycję i zdrowie. Jest doskonałą rozgrzewką i równie dobrym sposobem na zakończenie treningu i wyciszenie organizmu. Stretching jest dobry dla każdego. Powinien być uwzględniony w każdym programie tren

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-18 12:50:29 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wzros - 175cm, waga - 71kg, staż - rok, ektomorfik, ciężko łapię masę, oprócz siłowni 3x w tygodniu mam treningi kickboxingu. Daję dietę do oceny: śniadanie (7.00) płatki kukurydziane - ok 80-100g mleko 2% - 500ml rodzynki - ok 30-40g w szkole (9-14) szynka z indyka - 100g bułki/chleb razowy - 300g masło roślinne - 2

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-12-13 18:16:17 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    heliasz, "jak mam poznac ile np plasterek z piersi z kurczaka ma bialka" Podstawowa sprawa to znać wagę takiego plastra (moje mają po ok. 21g). Następnie zaglądzasz do Dziennika Posiłków (link na pierwszej stronie postu) i już wiesz, że 100g szynki z cyca kurczaka zawiera 21,2 g białka. A ile w plasterku to sobie oblicz.

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-28 14:35:11 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bo to ilosc wyatrczajaca a 2,5g to w tedy jak dajesz an sucha mase ciala za duzo baial ani nie jest zdrowe ani nie akceleruje przyrostow miesni

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-01 19:20:51 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dwa pytanie 1) Jak rozdzielic dane pokarmy dziennie? Po ile kcal/g danego makroskladnika na dany posilek? 2) Kim do cholery sa hardgainerzy?

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-07 00:10:45 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1) Jak rozdzielic dane pokarmy dziennie? NIE ROZUMIEM Po ile kcal/g danego makroskladnika na dany posilek?MNIEJ WIECEJ PO ROWNO, WEGLI TROCHE WIECEJ RANO, TROCHE MNIEJ WIECZOREM, OSTATNI POSILEK NAJLEPIEJ CZYSTO BIALKOOWY 2) Kim do cholery sa hardgainerzy? OSOBY, KTORYM CIEZKO JEST NABRAC MASY I TLUSZCZOWEJ I BEZTLUSZCZOWEJ, MAJA SZYBKI METABOLIZM

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-07 00:18:48 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Waga: 73kg, wzrost ~176, nie jestem hardgainerem (chyba :P) 73 x 24 = 1752 BMR Średnio aktywny 1.2 x 1752 = 2102,4 + 500 = ~2600 B 584kcal - 2g/kg W 1460 - 5g/kg T 657kcal - 1g/kg ---------------------- 2700kcal Czy takie proporcje B T W jak wyzej moga byc czy lepiej obciac wegla i dodac tluszcze?

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-03-21 20:27:38 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No to jedziem. 80 x 1.8 bialka = 576 kalori 80 x 6 ww = 1920 kalori to 2496 kalori, czyli potrzeba jeszcze 692 kalori z tluszczu, aby miec 3188 kalori. 1g tluszczu to 9kalori, wiec trzeba 77g tluszczu aby dopelnic zapotrzebowanie energetyczne. Wychodzi zatem ~1g tluszczu na 1kg masy ciala. Nie za malo? Czy nie lepiej odjac troche ww, a dodac tluszc

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-01 18:11:36 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wyaje mi sie ze malo kalorii jak na mase. Dodaj mzoe ejszcze troche. Dodaj do diety oliwe z oliwek. Tran podziel 2*5g.

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-03 22:41:47 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Chciałbym aby ktoś dorzucił komentarz do mojej dietki. Chodzi mi też o to czy dobrze rospisałem poszczególne ilości węgli, białka i tłuszczy o określonej porze dnia. Suma wszystkich skaładników i kalorii jest już policzona (przez peras83 - zobacz wyżej, ten "osobnik":) to ja) i jest ok. 1.pierwsze sniadanie oliwa z oliwek - 5g, musl

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-20 20:20:40 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja ostatnio sie dowiedziałem ryż ugotowany jest ok 2 razy cięży od suchego, i sie troche w****iłem bo zawsze wazyłem tylko ugotowany, a jak wygląda sprawa z mięsem? czy ugotowane jest lżejsze czy cięższe od srowego?

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-05-09 19:37:29 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    miloszmk rozwiales wiele moich watpliwosci, jak najbardziej zasluzyles na soga, niestety nie mam narazie abona ale to sie zmieni niedlugo wiec sie doczekasz Pozostala juz tylko jedna, jedyna ostatnia rzecz, ktora nie daje mi spokoju. czy moje zapotrzebowanie jest wlasciwe?? Przypominam wzrost-183 waga-73 B-1,5 W-3,6 T-1,6 i kalorie-2602. Trenuje HS

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-05-14 18:19:01 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    pio_87 - jak milosz powiedzial - wymowek jest wiele, a tak naprawde wcale nie jest to rzecz dla burżuji - paczka ryzu - 1,5zł, kasza - 1,8zł, makaron - 2,5zł, kilogram piersi z kurczaka - 12zł, płatki owsiane - 2zł. Do tego trochę warzyw i jaaazda. pzdr

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-04 17:54:58 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam wszystkich Wstep wzrost 180 waga 60kg wychodzi mi Ilość białka 90 Ilość węglowodanów 300 Ilość tłuszczu 120 tworzac I Płatki owsiane 80g Kefir 2% tłuszczu 450g Oliwa z oliwek 0 25g Rodzynki suszone 10g Supper mass 60g II Banan 100g Chleb żytni razowy 200g Szynka z indyka 100g III Kasza manna 100g

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-06 22:29:12 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I Płatki owsiane 80g Kefir 2% tłuszczu 450g Oliwa z oliwek 0 25g Rodzynki suszone 10g Supper mass 60g // daj tran II Banan 100g Chleb żytni razowy 200g Szynka z indyka 100g // lepiej zmien na piers bo w szynce nie wiadomo co jest III Kasza manna 100g // daj tu bialko i tłusz jakis IV Mięso z piersi kurczak

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-06 22:56:13 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, Mam dwa pytanka: 1. Jeżeli będę jadł 5 posiłków to ostatni wychodzi mi o godzinie 19:00. Lepiej dodać jeszcze jeden posiłek żeby było 6 o godzinie 22:00 ? Spać chodzę o godzinie 23:00. 2. Przeczytałem całego posta i „Sachem” napisał: „m0dy16 - blonnika nie liczysz bo jest niestrawialny (wydalasz go w calosci) wi

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-17 13:27:34 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Takie pytankjo neico z innej beczki- czy kefir moze byc z powodzeniem zastepowaney 2% mlekiem-w sumie to zarowno ilosc makroel jak i kcal jest bardzo podobna-jest jakis powod dlaczego kazdy do platkow woli dodac kefir a nie mleko ??? A drugie pytanie to - czemu jogurty owocowe uwazane sa za "niezdrowe"-jaka wzgledem nich jest przewaga jog

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-28 12:04:57 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zamiaast tranu chodzi mi ,że mógłbys zastosować omega 3 (w skad jego wchodzi olej rybi) jako usupełnienie suplemetów. Co do warzyw to najlepiej by było gdyby były w miarę możliwości uzupełnieniem każdego posiłku. Bądź co bądź zawierają one witaminy, składniki mineralne oraz błonnik, pozytywnie wpływają na tempo przemiany materii. W dobrze ułożonej

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-10-02 22:10:22 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    piękna teoria, ale nic poza tym. ja jem ok 2 tys kalorii wiecej niz wynika z wyliczonego zapotrzebowania, ale mam coraz mniej fatu na sobie (ale i tak mam jeszcze go sporo za dużo) i ciężko mi uzyskac jakikolwiek przyrost. jak zaczynałem ćwiczyć byłem grubaskiem o wadze ok 95 kg. po roku cwiczen ważyłem juz 106. teraz waze "tylko" 94kg, a

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-11-03 21:27:45 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak sie wachasz miedzy 1,2-1,4 to wybierz 1,3 I tak nie dostarczysz idealnie tyle ile Ci potrzeba. Ile naprawde wymaga Twoj organizm, zakladajac ze wiesz co bedziesz robil dokladnie, moglbys stwierdzic poprzez jakies skomplikowane badania.

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-08 21:55:53 Liczba szacunów: 0