SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • [SPAM] Każdy bije co popadnie, żeby forma wyszła ładnie.!

    Post
    Doping

    171cm to prawie jak 2 metry %-)%-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-13 20:07:23 Liczba szacunów: 0
  • KĄCIK DYSKUSYJNY - POLITYKA, NAUKA, FILOZOFIA ITP.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ale ja także nie miałbym skrupulow żeby bronić swoich bliskich, ale dzieci można zabierać poyebom(w Polsce się odbiera nieodpowiedzialnym rodzicom) , a nie zabijać, dziecko można wychować i ukształtować, ja nie miałbym litosci dla fundamentalistow, ale nie skrzywdzilbym dziecka słuchaj, ale to dziecko jest już fundamentalistą czy Ci się to podoba c

    Odpowiedzi: 1937 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-23 23:05:24 Liczba szacunów: 1
  • Hardkorowy spam a nie kanapeczki Vol 5

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    No co Ty nie wiedziales ze Stachurski spiewa? %-) Jak 2 t wegla przeniesiesz to przypakujesz %-) No bal bal wszyscy zabaluja to jutro rano bedzie cisza. Bo Muki bedzie na silowni %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-09 13:16:36 Liczba szacunów: 0
  • CKD upgrade

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sory ze tak czesto pytam..ale wole wiedziec i zrobic to dobrze niz spier... cos.Czy przy ukladaniu diety mam brac kazdy spadek masy..czytalem ze na ckd mozna nie dluzej jak 2 miesiace...zakladam ze w miesiac powinienem okolo 5kg sie pozbyc...co daje jakies 1kg na tydzien.czy po kazdym tygodniu mam liczyc na nowo % fatu i kcal? czy wyliczam raz..i t

    Odpowiedzi: 388 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-14 21:02:27 Liczba szacunów: 0
  • Anavar 50-80mg ed , prop 100-150mg e2d, libido 0

    Post
    Doping

    Tamoxifen bralem chyba 2 dni po 20 mg watpie ze to mi libido zbilo . Nie wiem skad sie wzial taki blok, bo nie wiem czy nawet duza dawka anavaru zblokowala by mnie przy tesciu 150 mg / 2 dni .. Co do HCG czy orientuje sie ktos czy w duzych dawkach takich jak 2 raze 5 tys iu moglo narobic trwale szkody ?? Jestem dalej na cyklu bodajrze 6 tydzien .

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2235 Data: 2012-03-21 01:13:06 Liczba szacunów: 0
  • Końcówka jesieni, podlania początek, a my ciągniemy bez końca ten wątek...

    Post
    Kuchnia SFD

    Hehehe 4szt do roboty zostaly, ale do 22 jak 2 zostana to bedzie dobrze

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-19 18:01:10 Liczba szacunów: 0
  • Scena MMA Spam Legendarny Kram, Rozpyerdoli Czaszki Wam!

    Post
    Scena MMA i K-1

    rakhu mozesz załozyc nowego:P przynajmniej nie bedzie taki syfny jak 2 ostatnie :D xD

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-01 09:48:43 Liczba szacunów: 0
  • spalanie tłuszczu -- jak zacząć?

    Post
    Trening dla początkujących

    polecam dietę wysokobiałkową: postaraj sie zapewnić ponad 2.5g B/kg i 3-4g WW/kg + T nienasycone. posiłków takie wskazówki jakimi powinien się kierować podczas układania : -6-7 posiłków na dzień w regularnych odstępach 2-3h (na 3 h przyswaja się ok. 0,4 g B /kg , max 1 g WW/kg ) -unikaj WW z wysokim IG -analogicznie WW tylko z niskim IG (

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2624 Data: 2005-03-04 18:18:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na siłowni u piłkarza do oceny

    Post
    Piłka Nożna

    Moim zdaniem kompletna bzdura jest laczyc trening pilkarski z treningiem na ciezarach w silowni . Chyba , ze jestes po kontuzji lub przerwie od treningow i chcesz wzmocnic miesnie , przywodziciele , przygotowac organizm do treningu i gry na boisku. Natomiast gdy masz juz pewien staz i grasz w pilke nie od dzis to gdy pojdziesz na silownie ,na c

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3666 Data: 2016-04-25 12:00:31 Liczba szacunów: 0
  • wakacje2006-nowe foty kojocika%-) 85str

    Post
    Galeria Zdjęć

    ja mam 81 a jestem od ciebie sporo wyższy a mój pas wyglada jak 2 twoje kuffa juz nie wiem czy w kazdym miescie śa inne miarki czy jak... Zmieniony przez - tomek. w dniu 2005-08-04 19:56:15

    Odpowiedzi: 1425 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-04 19:54:02 Liczba szacunów: 0
  • Twoja Chwila Prawdy 13 (Piatek 13)

    Post
    Doping

    gregor super! Bary jak 2 kule armatnie

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-15 23:06:10 Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Dziewczyny się odsłaniają, nasze redu już ruszają

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    lecę poharatać w gałę :D tydzień temu 88 kg dziś 86 więc się zdziwią jak 2 kg zmienia szybkość nie pomyliłaś się ani razu :D ?

    Odpowiedzi: 3083 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-18 13:28:30 Liczba szacunów: 0
  • clen jaka jest rzeczywistość

    Post
    Doping

    ECA - Spadki sa zludne. Dalaczego ? Jeśli ktoś po treningu ww proste zaladuje a pozniej zmierzy napompowane miesnie to wymiary nie sa wymierne i do konca "rzeczywiste" Drugi pomiar wykona pod koniec redykcji, gdy glikogen na wyczerpaniu, bez napompowania i ladowania w/w. Dochodzi do tego jeszcze strata wody i tluszczu ktory chcieliśmy sp

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1339 Data: 2005-09-19 21:08:54 Liczba szacunów: 0
  • Zule na swiecie

    Post
    Sztuki Walki

    Ja to pamiętam jak 2 lata temu ze starymi byłem na kubie .. ogólnie w większych miasatch jest Git miła atmosfera, mili ludzie, ładne widoki ale jak wsiadłem do taksówki i powiedziałem żeby mi pokazał prawdziwą kube to ja *******e ! slamsy chodzą małolaci i cisną kogo się da i raczej nie chciałbym wieczorem przechodzić koło ich domów ;] jeszcze jak

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 5456 Data: 2010-08-16 23:58:32 Liczba szacunów: 0
  • ***** ! Arnold Classic 2009 - IFBB PRO ! *****

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    mogl sie jeszcze na ch... zakrecic ten kai.jesli vic zdola poprawic nogi to bedzie najlepszy tak jak 2 lata temu, nikt nie ma takiej genetyki jak on.

    Odpowiedzi: 456 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-08 22:45:50 Liczba szacunów: 0
  • PMP Steroids wersja 2014 str.212 (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    jak 2 tyg, to chyba o enanie mowisz, nie no liczylem ze w pierwszym tygodniu cos poczuje a tu nic takze smiem watpic w tego aceta

    Odpowiedzi: 2009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-06 12:24:08 Liczba szacunów: 0
  • PMP Steroids wersja 2014 str.212 (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    ile razy jeszcze zadasz to pytanie? juz Ci odpowiedzieli na to ludzie.. zreszta chyba nie wiecej jak 2-3 tyg temu ktos tez wspominal o antku ze dziala..

    Odpowiedzi: 2009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-22 13:45:30 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase do oceny/poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zanim przejdziemy jeszcze do stricte diety powiedz mi jak układałeś zapotrzebowanie ? Co prawda nie wiem ile masz wzrostu ale mnie dla wzrostu 180 cm i Twoich wymiarów przy treningu siłowym 3xtyg po 90 min + 2xtyg 45 min aerobów po oblieczeniu wychodzi 2820...? Ja bym zrobił tak: Posiłki- 1) Płatki + Jaja + orzechy + Warzywa i np jakiś owoc 2) Mak

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 876 Data: 2013-08-09 17:11:49 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYŃCZE PYTANIA vol. 7

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    watroba nie cześciej jak 2 razy w tyg. gouda może być każdy bele nie był seropodobnym wyrobem

    Odpowiedzi: 2998 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-29 07:16:40 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA cz.5

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy po bieganiu(interwaly albo bieg ok 40 minut) moze byc taki posilek jak 2 jablka i 150g kuraka? Troche mi brzydnie ten ryz z cycem caly czas a taka zmiana 2x w tygodniu duzo daje, czy to powazny blad i lepiej tego ryzu jesc zamiast jablek?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-20 22:33:29 Liczba szacunów: 0