SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Hip dip

  • dolki w posladkach i diametralna zmiana sylwetki

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Szczerze powiedziawszy nadal nie wiem o co ci chodzi...bo umięśnionejh pupy to ty raczej nie masz. Chodzi o wglębienie między napinaczem powięzi a maximusem? Bo to akurat jest mega sexi: /SFD/Images/2016/4/1/66ce47f622274f10bd9910adfde1fd3f.jpg Czy o zapadnięty z boku pośladek - co raczej z umięśnienia nie wynika, wręcz odwrotnie? Czy też o hip-dip

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 13936 Data: 2016-03-31 23:30:51 Liczba szacunów: 3
  • dolki w posladkach i diametralna zmiana sylwetki

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Chodzi o wszystko co zaznaczylas. Dołki w posladkach, hip dip i bryczesy. Bo moj tylek i biodra nigdy tak nie wygladaly. Dopiero po tym jak schudlam i zaczelam cwiczyc te nieszczesne posladki, ale chcialam je tylko lekko podniesc. Moje biodra byly zawsze naturalnie okragle, a posladki plaskie, ale bez dolkow, wszystko rowne. Wiem, ze gusta sa rozne

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 13936 Data: 2016-04-01 05:08:11 Liczba szacunów: 0
  • Poszerzyć/zaokrąglić biodra

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    A wystarczy wrzucić zapytanie do google "hips muscles", żeby zobaczyć, że w tym miejscu tak na prawdę nie ma mięśni, które można rozbudować. /SFD/Images/2016/9/16/3dfce5a201bc4255a956bc4cdccfc9f3.jpg Masz wysoką miednicę, więc odstęp między grzebieniem kości biodrowej a krętarzem kości udowej jest duży i ciało się tam lekko zapada tworząc to słynne

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 14834 Data: 2015-06-09 11:27:34 Liczba szacunów: 2
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    ight Inverted Rows 8,8,8,8x Biceps Curls/Triceps Extensions SIŁA 1x4 One-Arm Assisted Pull-up 6x1 Pistol Squat CORE 3x10 Hollow Body Superman Hold Hard Style Plank Plank with Hip Dip Side Plank with Oblique Twist Side Plank Hip Raises Ab Wheel Rollout Side Band @24 Leg Raised Hold KETTLEBELL 2h SW 5x10 @24 BP 1x1 @24 Zmieniony przez - novyneo w dni

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-11 08:35:37 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    sporo ale już to co jest teraz bardzo mnie motywuje do dalszych treningów w tym kierunku. KORPUS 5x10s Hollow Body 5x10s Superman Hold 5x10s Hard Style Plank 5x5x Plank with Hip Dip (5 reps each side) 5x10s Side Plank Hold (10 sec each side) 5x5x Side Plank Hip Raises (5 reps each side) 5x10x Ab Wheel Rollout 5x5x Side Band @40 5x10s Leg Raised Ho

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-15 08:22:43 Liczba szacunów: 0
  • [Fit Przemiana Konkurs] novyneo

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ight Inverted Rows 8,8,8,8x Biceps Curls/Triceps Extensions SIŁA 1x4 One-Arm Assisted Pull-up 6x1 Pistol Squat CORE 3x10 Hollow Body Superman Hold Hard Style Plank Plank with Hip Dip Side Plank with Oblique Twist Side Plank Hip Raises Ab Wheel Rollout Side Band @24 Leg Raised Hold KETTLEBELL 2h SW 5x10 @24 BP 1x1 @24 Zmieniony przez - novyneo w dni

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2921 Data: 2016-04-11 10:30:02 Liczba szacunów: 0
  • [Fit Przemiana Konkurs] novyneo

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    wiecień STATYKA Active Hang 3x10s Archer Hang 3x10s Tuck FL 3x10s Advanced Tuck FL 10,7,5s KORPUS 5x10s Hollow Body 5x10s Superman Hold 5x10s Hard Style Plank 5x5x Plank with Hip Dip (5 reps each side) 5x10s Side Plank Hold (10 sec each side) 5x5x Side Plank Hip Raises (5 reps each side) 5x10x Ab Wheel Rollout 5x5x Side Band @40 5x10s Leg Raised Ho

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2921 Data: 2016-04-15 08:35:25 Liczba szacunów: 0
  • Dżastis walczy od września

    Post
    Ladies SFD

    A boczki, jak boczk - hip dip to kwestia wysokiej miednicy, z tym się mało co da zrobić.

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3934 Data: 2015-07-28 15:04:49 Liczba szacunów: 2
  • Jak zaokrąglić biodra ?

    Post
    Ladies SFD

    Ja też tak mam! I dowiedziałam się, że to się nazywa hip dip czy jakoś tak :D

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 947 Data: 2016-08-14 15:41:15 Liczba szacunów: 0
  • do ocenki dieta przez specjalistów z sfd-sogi

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jeśli zależy Ci na szybkich przyrostach masy w CAŁYM ciele, to najlepsze jest total body. Albo dzielony góra/dół. Ile razy w tygodniu ćwiczysz? Tu masz np rozpisane ćwiczenia i podział na dni w zależności od tego ile razy ćwiczysz dół: Lower Body Example for 2x/week Monday: Front squat, band hip ab/adduction, leg curl, leg press calf raise Thursday

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1491 Data: 2007-08-16 14:00:50 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    20*5 /125*4/-/ 130*4 2. Gironda Leg Curl Straight Feet 3 x 8 zrobiłem leżąc przy dolnym wyciągu -/15 /20*8/-/ ?*8 -/15 /20*8/-/ ?*7 -/15 /20*8/-/ ?*6 3. Single Leg Quadrupled Hip Extension 3 x 8 5 /16 /20*8/-/ 20*8 10 /16 /20*8/-/ 20*8 10 /16 /20*7/-/ 20*8 4. Wyprost z opadu 3 x 8 15 /20 /25*8/-/ 25*8 15 /20 /25*8/-/ 25*8 15 /20 /25*8/-/ 25*8 5. Hi

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 14926 Data: 2010-05-17 08:58:40 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    dy, każdy inny kto ma czas i minimum oleju w głowie- ćwiczy w 100% pozycji technicznej. Tydzien treningowy Składa się z 8 dni. T1a T2a T3a off T1b T2b T3b off T1a – Hipertrofia Klatka, Siła grzbiet T2a - Hipertrofia Dwugłowe, Hipertrofia łydki, Siła Czterogłowe T3a.- Hipertrofia Barki, Hipertrofia biceps, Hipertrofia Triceps, Hipertrofi

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 14926 Data: 2010-04-06 00:08:40 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dzienniki Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    1/7/2014 Siady 4*40kg – z długą pauzą na dole 3*50kg – z długą pauzą na dole 3*60kg – z długą pauzą na dole 3*70kg – z długą pauzą na dole 3*80kg – z długą pauzą na dole 3*90kg 3*100kg 20*102,5kg Ciągi (Snatch pull from above the knees with band – ciąg rwaniowy z wysokości kolan ze szrugiem z gumą naciąg ok. 8-10kg) 8 minut EMOM (Every minute on

    Odpowiedzi: 4036 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-25 08:53:11 Liczba szacunów: 1
  • KONKURS CROSSFIT I TREC

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    w.youtube.com/watch?v=mWffzvDGeg4 https://www.youtube.com/watch?v=kRxECJyxkIQ Ćwiczenia, które warto wpleść pod koniec rozgrzewki : - Samson stretch - Pigeon stretch - Back & Hip Extension - Hip hinges - Pry Squat - Classic Calf Mobilization - Dead Bug Nauka lub szlifowanie umiejętności To nic innego jak około 20 minut pracy nad techniką danego

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 7920 Data: 2016-09-10 02:43:55 Liczba szacunów: 1
  • Tactical Mohawk - kącik Specjal'sa

    Post
    FITMAX

    cząłem go w ten sposób. Rozgrzewka na skakance, krążenie ramion etc. uderzanie 5kg młotem w grubą belkę. Główne danie, to 2 Sets: 12 Push Ups + 10 Dips + 7 Pull Ups 3 Sets: 8 Hip Tap Push ups + 4 Type Writer Pull Ups (Each Side) + 15 Second Front Raise On Dip Bars 3 Sets: 12 Head Bangers + 12 Roll Unders + 12 Pronated Inverted Rows 3 Sets: 5 Stati

    Odpowiedzi: 2388 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-22 00:44:23 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    25*5 100*5 /120*5 /125*5 110*5 /120*5 /125*5 - /120*5 /125*4 - /120*5 /125*4 2. Gironda Leg Curl Straight Feet 3 x 8 -/15 /20*8 -/15 /20*8 -/15 /20*8 3. Single Leg Quadrupled Hip Extension 3 x 8 5 /16 /20*8 10 /16 /20*8 10 /16 /20*7 4. Wyprost z opadu 3 x 8 15 /20 /25*8 15 /20 /25*8 15 /20 /25*8 5. Hip Thrust 3 x 8 40 /50 /60*8 40 /50 /60*8 40 /50

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 14926 Data: 2010-04-29 12:51:15 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    Składa się z 8 dni. T1a T2a T3a off T1b T2b T3b off T1a - Hipertrofia Klatka, Siła grzbiet T2a - Hipertrofia Dwugłowe, Hipertrofia łydki, Siła Czterogłowe T3a.- Hipertrofia Barki, Hipertrofia biceps, Hipertrofia Triceps, Hipertrofia przedramię, T1b - Siła Klatka, Hipertrofia grzbiet T2b - Siła Dwugłowe, Hipertrofia łydki, Hipertrofia Czterogłowe T3

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 14926 Data: 2010-05-16 11:48:25 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    ow 3 x 8 4. Gironda High Bench Wide DB Row 3 x 8 5. Gironda Wide Sternum Pulldown Standing 3 x 8 - bardzo 2. Gironda Leg Curl Straight Feet 3 x 8 3. Single Leg Quadrupled Hip Extension 3 x 8 4. Wyprost z opadu 3 x 8 5. Hip Thrust 3 x 8 2. Wąski przysiad przedni 3 x 8 3. Neutral and Out Leg Extension 3 x 8 4. Gironda Sissy Hack Squat 3 x 8

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 14926 Data: 2010-05-16 21:35:00 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY 2011: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    1. WS x 15 powt 2. Przysiad Tylni ze sztanga 4 x 4 + 5 seria 80% ostatniej czworki 3. Swieczki x 7 powtorzen kazde, 4 serie zasadnicze + serie eliminacyjne. Staly ciezar. Hip Thrust * Single Leg Quadrupled Hip Extension * Wyprost z opadu Gironda Leg Curl Straight Feet 4. Wspiecia na palce siedzac 3 x 25 powtorzen 5. Ws x 15 powtorzen Treni

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 14926 Data: 2010-05-25 22:58:02 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 1, dzień 1 - 10.05 Miska - wg założeń w dzienniku + - 2 xkawa, 2x mięta, woda 1l - kalarepa , cebula , ogórek zielony - tran Trening 1 Rozgrzewka 3 x 12-15 pow, 60sek przerwy 1a.wyciskanie sztangielek leżąc na piłce : 1,5kg/2,5kg/2,5 1b wiosłowanie sztangielkami stojąc w opadzie tułowia : 2,5kg, 3,5kg, 3,5kg - bez większych problemów, na

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-10 20:56:59 Liczba szacunów: 0