SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FODMAP

  • Brzuch/jelita bulogtanie/przelewanie

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    ybu życia i odżywiania dają już znaczącą poprawę, a niekiedy nawet eliminują problem. Zmiana w sposobie odżywiania dotyczy głównie ograniczenia spożycia produktów zasobnych w FODMAP, czyli produktów zawierających fermentujące olgio-, di- i monosacharydy oraz poliole. Do produktów zasobnych w FODMAP zalicza się: nabiał: mleko (krowie, owcze, kozie),

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-15 15:26:06 Liczba szacunów: 0
  • BlueberryGirl - pytania dietetyczne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Śniadanie ♦ Jabłko do wywalenia (większość owoców wzmaga problemy w takich wypadkach - można spróbować banana, ale najlepiej takiego mało dojrzałego, tam jest najwięcej skrobi) ♦ Odżywka proteinowa - jeśli jest na bazie mleka, to może być problem z laktozą, ewentualnie również problemy z białkami mleka Drugie śniadanie ♦ Jaja kurze całe - może być

    Odpowiedzi: 1050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-24 16:11:57 Liczba szacunów: 0
  • BlueberryGirl - pytania dietetyczne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Jak chleb na Ciebie tak działa to go odstaw, znam osoby co nie mogą jeść ciemnego pieczywa tylko białe bo inaczej mają problemy ze strony układu pokarmowego Dokładnie, bo biały jest bardziej oczyszczony => mniej błonnika => mniej polisacharydów fermentujących. Tutaj problemem są prawdopodobnie wybrane frakcje polisacharydów. Radzę w takich wypadka

    Odpowiedzi: 1050 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-19 22:19:46 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Zasada 100 g węglowodanów.

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    ie lub opieranie się na anegdotach, bo w badaniach póki co nie rozpatrywano takiego specyficznego scenariusza. Paszkos244 poszukaj informacji na temat diet z ograniczeniem FODMAP. Na poprzedniej wersji swojego bloga miałem artykuł na ten temat, ale obecnie został skasowany. Na potreningu.pl również pojawiały się artykuły na ten temat. Zmieniony

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-26 10:07:08 Liczba szacunów: 0
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Pomaga ci ten FODMAP ?

    Odpowiedzi: 5003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-05 13:13:24 Liczba szacunów: 1
  • SPAM ponownie otwieramy, gdyz szacunek do Dennisa Sivera epicki mamy

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Pomaga ci ten FODMAP ? Tak. Tylko ciężko mi na nim wytrzymać dłuższy czas bez odstępstw. Ale generalnie już po kilku dniach widziałem różnice.

    Odpowiedzi: 5003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-05 14:06:59 Liczba szacunów: 1
  • [Ściągawka] Wartości odżywcze wybranych produktów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    r Edamski ▬ 3 plaserki ▬ 100g ❢ biała mleka 53% Ser Gouda ▬ 4 Plastry ▬ 100g ❢ białka mleczne 44% Kwaśna Serwatka w Proszku ▬ 6 Łyżek ▬ 28g ❢ laktoza / białka mleczne ✘ FODMAP 36% Jogurt Naturalny ▬ Kubek ▬ 390g ❢ laktoza / białka mleka 30% Kryniczanka (woda mineralna) ▬ 4 Szklanki ▬ 1L 33% Mleko Kozie ▬ Szklanka ▬ 244g ❢ laktoza / b

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1997 Data: 2017-07-21 06:03:18 Liczba szacunów: 2
  • [Ściągawka] Wartości odżywcze wybranych produktów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ych pod względem proporcji wapń:fosfor, czyli parmezan i mozzarella. Tak, brakuje gdyż jak pisałem, jest to lista okrojona i pod moje potrzeby. Mozarella to ser biały, więc u mnie odpada ze względu na laktozę (zakazana na liście FODMAP). Parmezan... ma sporo wapnia, ale kosztuje circa 100zł za kg... Wapń 55% Parmezan ▬ 60g 23% Mozarella ▬ 60g

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1997 Data: 2017-07-22 07:12:21 Liczba szacunów: 1
  • DT/Fergi

    Post
    Ladies SFD

    Fergi, poczytaj w necie o FODMAP, diecie przy IBS... Ja Ci za wiele nie pomogę, bo jakichś bardzo wielkich problemów nie miałam i nigdy nie wgłębiałam się w to tak mocno. Po prostu metodą obserwacji wyeliminowałam nadmierne ilości takich produktów, które na mnie źle działały i również "niebezpieczne" ich połączenia, jak np. zboża plus niektóre owoc

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 11148 Data: 2015-12-18 16:17:36 Liczba szacunów: 1
  • madzi - koślawiec do ogarnięcia

    Post
    Ladies SFD

    arze też nie pomagali. Przyznam jednak, że po szpitalu dużo rzeczy, jakie wyleciały z mojego jadłospisu, zawierało właśnie gluten i pokrywało się z zaleceniami diety niskiego FODMAP (choć nie wszystko, bo np. jabłka i kefiry 'wchodziły' idealnie - ale jak wspomniano w artykule o niskim FODMAP/jelicie drażliwym, kwestia indywidualna). Jeszcze raz dz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1870 Data: 2013-04-30 09:00:22 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DNT - 15.05.2016 Koniec fazy I fodmap. Po kolei wprowadzam 'podejrzane produkty do diety i będe obserwować jak na nie reaguję. Faza I była napewno takim oddechem. Czułam się lekko, jadłam może nieco mniej warzyw. Żadnych wtop nie było, 100% czysto. Ograniczyłam również kawę, sporadycznie jeśli już. Najpierw wprowadzam ponownie fruktany. Dieta: dos

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-17 20:21:20 Liczba szacunów: 0
  • Paula- mama wraca do formy str. 182

    Post
    Ladies SFD

    Trzymałam się listy produktów LOW FODMAP, sama ich nie wymyśliłam. Swoją drogą akurat buraków na FODMAP nie można. Nie jest powiedziane, że low FODMAP oznacza, że mam jeść mięcho i marchewkę. Co nie oznacza, że nie wykluczam jeszcze mocniejszego ograniczenia produktów. Na chwilę obecną założeniem było trzymanie się listy produktów dozwolonych. Die

    Odpowiedzi: 1973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-15 14:55:47 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Amelia35/dziennik/ujędrnianie ciała/ rok str.28

    Post
    Ladies SFD

    awet z rana, przed śniadaniem) wzdęć, bólów brzucha, uczucia przelewania się w żołądku. Stwierdziłam, że do wizyty u gastrologa, którą mam 2 września, będę stosować dietę Low FODMAP. Na początku byłam przerażona bo dużo produktów, które do tej pory jadłam odpadły, ale nie jest tak źle ;-) Pomógł mi w tym dziennik Dontknow :-) głównie korzystałam ze

    Odpowiedzi: 496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-18 10:53:12 Liczba szacunów: 0
  • Krystian Wolski - Dream about IFBB PRO!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Kolejny dzień pełen wrażeń . Dzisiaj byłem w Sosnowcu na El Toro gdyż dostałem zaproszenie od konkurencyjnej firmy na nagrania z Seba . Najpierw trening Seby, natomiast później nagranie tego jak sam szykuje się do treningu i wykonuje fronty i jakieś tam p******ki ;) Fronty pierwszy raz bez bólu zrobiłem olimpijskim chwytem i to 5x140kg. Brakuje mo

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-23 00:52:09 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DT - 18.05.2016 Tydzien 3 - Trening B Czas: 1h 58min 1.Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami 12/10/8/6/6/12 75s tempo 4010 10x10kg R, 10x12,5kg, 15/17,5/17,5/20/20/15 20kg x 7-8 10x10kg R, 10x12,5kg, 15/15/17,5/20/20/15 10x8kg R, 10x12,5kg, 15/17,5/20/22,5/20/15 (Podana waga jednego hantla ) Zwiększyłam kg w 2 serii, przy 8 hantle przek

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-20 10:00:51 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DNT - 21.05.2016 Regeneracja w pełni. Dieta: dostarczono 1 701,7 kcal b: 105,2 g (24,7%) w: 173,1 g (40,7%) t: 65,4 g (34,6%) Menu: 1. jajecznica z tuńczykiem, olej kokosowy, rukola 2. ryż jaśminowy, łosoś, marchew 3. ryż jaśminowy, łosoś, szpinak 4. batony proteinowe domowe orzechowe, puree z mango 100% bez żadnych dodatków, sok z cytryny, ki

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-23 23:31:09 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DT - 27.05.2016 Tydzień 4 - Trening C Czas: 1h 21min 0. 8min bieg i rozgrzewka: -wymachy nóg, -spacer na pośladkach, -przysiady cc x15, pompki x8, podskoki x5 - x3 serie -wykroki, skłony -skorpiony, wall slide + rotatory -kettlebell swing 15x10kg 1a. Burpees z pompką 3 serie x 12-16 powt 0s 11/11/11 11/11/11 10/10/10 10/10/10 Osz.. Jak zwykle,

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-30 03:31:21 Liczba szacunów: 0
  • Krystian Wolski - Dream about IFBB PRO!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Kolejny dzień pełen wrażeń . Dzisiaj byłem w Sosnowcu na El Toro gdyż dostałem zaproszenie od konkurencyjnej firmy na nagrania z Seba . Najpierw trening Seby, natomiast później nagranie tego jak sam szykuje się do treningu i wykonuje fronty i jakieś tam p******ki ;) Fronty pierwszy raz bez bólu zrobiłem olimpijskim chwytem i to 5x140kg. Brakuje mo

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-23 00:49:57 Liczba szacunów: 0
  • uczac sie swojego ciala ( dieta bezglutenowa)

    Post
    Ladies SFD

    Ograniczenie spożycia FODMAP w większości przypadków łagodzi niepożądane objawy ze strony układu trawiennego. Niemniej jednak w sytuacji, gdy nieporządne objawy występują nawet przy konsumpcji bardzo małych ilości FODMAP i konieczna jest eliminacji wielu produktów z diety, to trzeba szukać dodatkowych rozwiązań pozwalających na zwiększenie toleranc

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5387 Data: 2014-07-19 09:57:44 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    Patryk, czy Ty czytasz to co piszesz? Wrzucasz najgorsze jakościowo produkty (nie licze parówek z mom czy zarcia z MD) jak gotowe pieczywo z tłuszczem neiwiadomego pochodzenia i utrwalaczami, soki będące jedynie źródłem kwasów owocowych i cukru i wędliny szpikowane fosforanami niedawno jednoznacznie uznane za rakotwócze przez WHO i pytasz do jakieg

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 17946 Data: 2015-12-10 12:52:56 Liczba szacunów: 1