SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

FBW na

  • Mój plan treningowy - DO OCENY !!

    Post
    Trening dla początkujących

    iu : 4 W takim wypadku split nie bedzie chyba najlepszy , dlaczego? Trenujesz kazda partie oddzielnie z czego impuls dostaje ona tylko raz tygodniowo wchodza przy redukcji na FBW trenujesz cale cialo 3-4 razy tygodniowo wiec kazda z parti jest pobudzana czesciej i efekty tym samym sa naprawde duzo lepsze. FBW kieruje sie wlasnymi ale sprawdzonymi i

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 711 Data: 2008-03-04 20:34:19 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    pomiary były niewłaściwie przeprowadzone. Aktualnie: Waga:55kg Talia:65 Biust:82 Pod biustem:76,5 Biodra:85 Łydka:35 Udo: 47 Biceps:24.5 Przedramię:23.5 Trening: siłownia x3 FBW by Obligues + 2 x cardio Miska: Trochę się wahała. Kaloryczność w okolicach 1700kcal - 1800kcal z przesunięciem na dni treningowe gdzie jadłam więcej i bardziej treściwe p

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-01 16:36:00 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    Takk spennede ;-) Mnie też podoba się ten plan. Niby to FBW ale jest podział na 3 różne treningi i w każdym jest priorytet. DNT - 26.02.2016 Z rana zakupy bo jutro wyjazd zaraz po treningu. Czuję się jakbym miała zaliczone kardio na dzisiaj po tym 'spacerze farmera', zwłaszcza, że pośladki błagają o litość po wczorajszym treningu. 2 dni off :-D Mi

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-26 11:55:13 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ćwiczenie 3 i4 na bnarki na pewno nie atakują wszystkich aktonów Co do planu FBW jest lepszy na początku drogi buduje solidne podstawy , w nim powinny się znaleźć siady, wiosłowania, wyciskania Na początku nie jesteś w stanie tak pobudzić mięsni żeby musiały miec 7 dni odpoczynku, a tak plan FBW pobudza je 3 razy w tyg z mniejszą intensywnością i ł

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2184 Data: 2008-07-21 09:43:07 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW (2x tyg) - priorytet barki, kościec, klatka

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeczytaj sobie o FBW jaka jest kolejność partii , do tego jego priorytetem jest klata i barki ale że duże partie trenujemy na początku to wrzuciłem klatkę jako pierwszą dużą grupę z racji priorytetu a przy mniejszych na pierwszy ogień dałem barki-> także priorytet. Różne są propozycje kolejności trenowanych partii. Ale wziąłem pod uwagę wszyst

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1169 Data: 2009-10-18 11:34:40 Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW (2x tyg) - priorytet barki, kościec, klatka

    Post
    Trening dla początkujących

    przemyślałem i doświadczyłem niektórych ćwiczeń i ułożyłem coś takiego: Plan FBW (2x w tygodniu) 1. Klatka: - skos sztangielki 3x12 - sztanga płasko 2x12 2. Plecy: (chciałbym na razie uniknąć martwego) - drążek szerokim 2x max (ok 6-7) - ściąganie wyciągu 2x12 - wiosłowanie w opadzie sztangi 2x12 - dzień dobry 2x15 3. Nogi: (chciałbym na razie unik

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1169 Data: 2009-10-18 16:12:07 Liczba szacunów: 0
  • Pytania odnośnie suplementów i diety...

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok zdam się na twoje rady i wstrzymam się na razie z suplementami i będę dbał o dietę pewnie dlatego, że jej nie miałem siła przestała rosnąć... Zobaczyłem na ten FBW czyli obwodowy tyle, że są różne typy FBW a ja nie wiem, który dlatego prosiłbym Cię o wysłanie mi linku z odpowiednim dla mnie treningiem tego typu albo chociaż podaniu mi ile razy w

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 573 Data: 2011-05-10 22:38:53 Liczba szacunów: 0
  • silownia a boks

    Post
    Sztuki Walki

    jesli chodzi o poprawe sylwetki to wiem ze tym planem jakbym pocwiczyl jakis czas to napewno bylyby dobre efekty z dobra dieta nawet trenujac do tego 3x w tyg boks co do linku ktory mi poslales to czytalem go i jest tam duzo informacji o tym jak powinno sie cwiczyc do boksu czyli trening wyrzymalosciowy i na sile dynamiczna moj plan jest raczej na

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1347 Data: 2010-03-23 01:30:23 Liczba szacunów: 0
  • Sniv / Blog: Lifting gets me High

    Post
    Trening dla początkujących

    ok, dzieki ;) rowniez mam podobny staz i teraz splitem jade ale wole wlasnie takie fbw gdzie glownie jest oparty na siadach i ciagach ;] Wodynowi juz maila wyslalem bo mialem tez inne pytania ;) a jeszcze mam jedno pytanie- masz zakwasy na udach, lub bole/zakwasy w prostownikach dzien po danym dniu tr? widze ze grasz w unihokeja, silownia w tym pr

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 13986 Data: 2009-03-23 22:57:04 Liczba szacunów: 0
  • Sniv / Blog: Lifting gets me High

    Post
    Trening dla początkujących

    ed meczem walnij proste cukry, jakis izotonik, w przerwie tez, to wszystko bedzie spoko. A jesli nie, to bcaa moze cos pomoze. Teraz chwalą bcaa xtra z avticlab. Jesli robisz FBW to moze zmeczenie nie bedzie to tak odczuwalne jak split. Przynajmniej ja tak mialem, ze zawsze po splicie mialem zakwas, a po HST tylko na poczatku makrocyklu, wiec do pi

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 13986 Data: 2009-03-23 23:25:31 Liczba szacunów: 0
  • SILA FBW Bill Starr 5x5 KILKA PYTAN

    Post
    Trening dla początkujących

    czyli jak ten biceps wycwiczyc, w jeden dzien tylko zostawic? czy po prostu w poniedzialek na przyklad seryjka mlotkowym w srode seria innego cwiczenia i w piatek jeszcze innego (i jedna seria czy trzy?) bo nie bardzo zrozumialem. no, robienie przysiadu bez jakiejkolwiek pomocy i asekuracji to dla mnie sredni pomysl i po prostu sie boje tego robic.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 2011-05-03 22:23:58 Liczba szacunów: 0
  • Split czy FBW?

    Post
    Trening dla początkujących

    Brzuch pracuje przy przysiadach, martwym ciągu + plank i unoszenie nóg na pewno starczy. FBW nie jest obowiązkowe. Split jest tak samo dobry jak FBW. typowy split (klatka triceps raz w tygodniu) jest słaby, dlatego ludzie doradzają FBW. Więcej nie znaczy lepiej. Uspokoj sie z tym cwiczeniem na 100% bo tylko sobie zaszkodzisz. Mięśnie też sie muszą

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 542 Data: 2015-01-24 13:06:08 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    Czwartek 04-04-2013 Dieta b/t/w/kcal: 233/84/138/2245 Piątek 05-04-2013 Dieta b/t/w/kcal: 242/81/187/2447 Trening FBW: 1. Klata - płaska: 20x20 15x40 12x60 12x60 10x60 2. Klata - skos: 12x40 12x40 12x40 3. Plecy - ściąganie do karku, szeroko, nachwyt: 12x40 12x45 12x45 4. Plecy - ściąganie do brzucha, wąsko, neutral: 12x55 12x55 12x55 5. Plecy

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-06 15:13:26 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    Środa 10-04-2013 Dieta b/t/w/kcal: 239/90/216/2630 Trening FBW: 1. Klata - płaska: 25x20 15x40 12x60 12x60 10x60 2. Klata - skos: 12x40 12x40 12x40 3. Plecy - ściąganie do karku, szeroko, nachwyt: 12x45 12x45 10x45 4. Plecy - ściąganie poziomo: 12x55 12x55 12x55 5. Barki - odwrotne rozpiętki, maszyna: 12x30 12x35 12x35 6. Barki - unoszenei bok

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-12 15:28:53 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    Piątek 12-04-2013 Dieta b/t/w/kcal: 242/81/187/2447 Trening FBW: 1. Klata - płaska: 25x20 15x40 12x60 10x60 8x60 2. Klata - dipsy: 12 10 8 3. Plecy - ściąganie do karku, szeroko, nachwyt: 12x45 12x45 12x45 4. Plecy - wiosłowanie sztangielką: 12x23 12x23 12x23 5. Barki - wyciskanie, sztangielki: 12x13 12x13 12x13 6. Barki - unoszenie do przod

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-14 10:56:03 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    Wtorek 16-04-2013 Dieta b/t/w/kcal: 220/73/183/2271 DNT Środa 17-04-2013 Dieta b/t/w/kcal: 257/64/206/2434 Trening FBW: 1. Klata - dipsy: 15 15 15 2. Klata - rozpiętki: 12x9 12x9 12x9 3. Plecy - ściąganie do karku, szeroko, nachwyt: 12x45 12x45 12x45 4. Plecy - ściąganie do klaty, szeroko, neutral: 12x45 12x45 12x45 5. Barki - wyciskanie, szt

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-18 22:30:03 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    Piątek 19-04-2013 Dieta b/t/w/kcal: 220/83/187/2375 Trening FBW: 1. Klata - płaska: 25x20 15x40 12x60 12x60 10x60 2. Klata - wąsko: 12x50 12x50 12x50 3. Plecy - ściąganie do karku, szeroko, nachwyt: 12x45 12x45 12x45 4. Plecy - ściąganie poziomo do brzucha: 12x50 12x50 12x50 5. Barki - unoszenie bokiem, maszyna: 12x35 12x35 12x35 6. Barki -

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-21 15:26:21 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    aż mnie kabo zmotywowałeś żeby spróbować maksa sprawdzić;-) ostatnio 105x6 chyba zrobiłem więc liczę na jakiś podobny wynik do Twojego. dzisiaj nogi robiłem więc odpadło ale może w poniedziałek/wtorek przy FBW;-) zobaczymy

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-17 23:21:41 Liczba szacunów: 0
  • FBW - priorytet ramiona

    Post
    Trening dla początkujących

    chcesz łapy na osobnym treningu jako piorytet to: bic+tric Nogi off Barki + klata Plecy Twój plan się nie nadaje, zła kolejność ćwiczeń, zły ich dobór, ćwiczenia izolowane w FBW nie są mile widziane a ty masz ich kilkanaście. Próbowałem takiego planu - jest on z K** jeśli mnie pamięć nie myli, FBW jak FBW... Pzdro Zmieniony przez - Viren w dniu 20

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3712 Data: 2010-06-12 09:58:49 Liczba szacunów: 0
  • Słabe wyniki siłowe mimo stażu

    Post
    Trening dla początkujących

    Odkopuję temat, nie chce mi się zakładać nowego :). Od napisania tego postu w przysiadzie progres skoczył do roboczego 60 kg x 8 w pięciu seriach, w mc podobnie, (trenowałem cały czas tym samym push pull) teraz zamierzam przejść na redukcję i mam zamiar ćwiczyć lekko zmodyfikowanym fbw z etapu 3. Przysiad WL M Military pres Drążek/wioslo Unikanie ż

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2401 Data: 2013-07-12 20:02:52 Liczba szacunów: 0