SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

Clenburexin 2 opinie

  • Clenburexin wasze opinie

    Temat
    Trec
    PRO

    witam zamierzam zakupic ten produkt mam prosbe do osob ktore stosowly Clenburexin o opinie oraz jakie efekty uzyzkaliscie stosujac ten spalacz Dzieki

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-21 10:01:39 Liczba szacunów: 62
  • ClenBurexin-proszę o opinie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam.Jestem nowym użytkownikiem tego forum.Ponad dwa lata chodziłem na siłownię i było ok,ale przez ostatnie pół roku sie zaniedbałem i niestety trochę urósł mi brzuch.Dwa dni temu kupiłem sobie ClenBurexin i zacząłem biegać.Już po zastosowania dwóch dawek temperatura mojego ciała wzrosła,częsciej chodzę do łazienki i oddaje mocz oraz mam rozwolni

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3382 Data: 2009-06-03 21:37:07 Liczba szacunów: 0
  • clenburexin opinie

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    czy clenburexin jest takze dobry dla kobiet?? w jak krótkim zcasie mozna sie pozbyc tłuszczu,i czy ma jakies skutki uboczne??bardzo prosze o odpowiedz .mam sporą nadwage i dlatego chciałabym zamóic clenburex,podobno pomaga i czy tzreba cwiczyc biorąc clenburex,i ile tzreba zjesc opakowan zeby zrzucic mase pozdrawiam z powazaniem grubaska

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2705 Data: 2011-04-15 10:46:01 Liczba szacunów: 0
  • Opinie o CLENBUREXIN

    Temat
    Trec

    Hej a wiec jak w temacie co mozecie o tym spalaczu powiedziec???? Dobrze dziala sa jakies efekty po nim????

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1221 Data: 2008-12-16 19:25:20 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Nadszedł czas, żeby zacząć jakoś WYGLĄDAĆ- Adzik&Trec-PODS.STR.102 i 107

    Post
    Trec

    NO TO MINĘŁY 3 MIESIĄCE! Jako, że minął czas 3 miesięcznego budowania formy przy pomocy suplementów firmy TREC Nutrition, nadszedł czas na podsumowanie. Szybko zleciało, ale to co dobre zazwyczaj szybko się kończy Na początku chciałbym podziękować firmie TREC Nutrition za to, że zostałem wybrany do testu oraz za otrzymane suplementy. Firma postara

    Odpowiedzi: 1082 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-21 02:51:50 Liczba szacunów: 0
  • Przemyski/ Letnie palenie fatu, pods. masy s.154

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    i ogólnie tyle potrzebuję! Tutaj szczególne podziękowanie dla Tomka za odkopanie tej świetnej diety ! Moi drodzy, produkty doszły! Drogie bo drogie ale są Storm + Shock + Clenburexin + Dawkowanie Storm - DT - rano naczczo + po treningu / DNT - rano naczczo + 4 godz po pierwszej porcji Shock - DT - 20-30minut przed treningiem Clenburexin - DT

    Odpowiedzi: 1986 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-05 18:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj składamy swoje " CV " - Wasze ANKIETY!

    Post
    Trec

    3 razy w tygodniu. Po każdym treningu aeroby. A w dni nietreningowe aeroby na czczo z rana na orbitreku ok. 30 min. Suplementacja: BCAA, HMB, Metabolic Activator (Odpowiednik Clenburexin 2, którego akurat nie było w sklepie, więc wziąłem to. Jeśli ktoś stosował proszę o opinię w temacie: http://www.sfd.pl/Metabolic_Activator-t399864.html) do tego o

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 4945 Data: 2011-02-18 13:43:05 Liczba szacunów: 0
  • Czy spalacz Fenix Ground Zero jest bezpieczny?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    jak dla mnie bardzo dziwny temat, jakby napisany pod publiczkę gość przeprowadza wnikliwe śledztwo na temat produktu, ale nie ma kompletnie jakiegokolwiek pojęcia o spalaczach tłuszczu i rynku supli (np. pytania typu 'dlaczego każdy składnik nie ma podanej gramatury' - przecież co drugi spalacz tłuszczu nie ma bo takie prawo producentów) i na pierw

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-30 18:49:39 Liczba szacunów: 6
  • Tussipect o co z tym chodzi

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    dobra nie bede zakładał nowego posta bo nie ma sensu. w maju ruszam z cyklem kreatynowym(tcm,nitro2,ko,hp) ale terz początkiem maj zaczynam cykl na spalaczach bedzie to wygladać mniej więcej tak prosze speców o ocenę. dodają iż rzadnego pobudzenia po kawie, tse, thyrotermie nie czułem nigdy moge łyknac wszystko na raz i za pół godziny iśc spać, ac

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-26 19:13:31 Liczba szacunów: 0
  • BLOG: Nadszedł czas, żeby zacząć jakoś WYGLĄDAĆ- Adzik&Trec-PODS.STR.102 i 107

    Post
    Trec

    + banan 2 - ziemniaki + pierś 3 - Ultimate Protein + banan (po tabacie) 4 - pierś + owsiane 5 - pierś + oliwa 6 - twaróg + oliwa Suple: Rano - 2 kapsy Super Omega-3 + 3 kapsy Clenburexin + 3 kapsy CM3. Przed tabatą - 3 kapsy Clenburexin. Po tabacie - 3 kapsy CM3. Na noc - 2 kapsy Super Omega-3. Trening: Tabata. 4 minuty. Ciężko ale jako tako idzie

    Odpowiedzi: 1082 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-16 19:24:13 Liczba szacunów: 0
  • Przemyski/ Letnie palenie fatu, pods. masy s.154

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    interwały na bieżni V - bieżnia zwykły bieg VI - rower ------------------------------------------------- Dzisiaj standardowo: -Magnez + B6 -omega 3 -białeczko EWP -spalacz Clenburexin Nowe suple Dzisiaj złożyłem zamówienie bo mam ostatnie 4 tabsy bcaa i z tego co wiem dojdzie jutro (piątek), ale na wszelkie wypadek dokupiłem obok siłowni w skle

    Odpowiedzi: 1986 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-13 22:02:26 Liczba szacunów: 0
  • !!! Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 6 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja z takim zapytaniem , chodzi o Clenburexin, czytałem rozne opinie ze tylko przed wysiłkiem oraz zeby łykac codziennie , wiec jak lepiej? I czy 2 kaps w połaczeniu z 15g sawa to nie bedzie za duza dawka kofeinki ? Albo czy lepiej by było wziac sawa, zrobic trening i po treningu ( gdzies 2h od sawa ) zarzyc clena i krecic aeroby?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-16 11:49:42 Liczba szacunów: 0
  • !!! Pojedyncze pytania o dawkowanie supli vol 6 !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja z takim zapytaniem , chodzi o Clenburexin, czytałem rozne opinie ze tylko przed wysiłkiem oraz zeby łykac codziennie , wiec jak lepiej? I czy 2 kaps w połaczeniu z 15g sawa to nie bedzie za duza dawka kofeinki ? Albo czy lepiej by było wziac sawa, zrobic trening i po treningu ( gdzies 2h od sawa ) zarzyc clena i krecic aeroby?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-17 13:11:51 Liczba szacunów: 0
  • Na odchudzanie

    Post
    Trec

    Witam biorę już Clenburexin tydzień. Nie czuję jakiegoś wielkiego pobudzenia czy to zależy od ćwiczeń? Ciepło czułem przez okres 7 dni 2 razy :P. Jutro zobaczę jak z temperaturą ciała. Zgubiłem prawie 1,5kg ale pewnie większość to woda. Za ile dni powinienem widzieć efekty na brzuchu? Wiem że najpierw jest usuwany ten najgorszy tłuszcz dopiero pote

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4000 Data: 2011-04-02 19:50:38 Liczba szacunów: 0
  • Lekkie nadcisnienie...

    Post
    Doping

    ok w tej sprawie juz duzo sobie wyjasnilismy, zobacze za jakis czas jak odstawie lek jak sie sprawy maja jak wszystko bedzie ok to podejme decyzje. Wkazdym razie ciekawie mnie jeszcze wasza opinia dotyczaca odrzywek. Wiadomo ze jak bedzie wszystko ok to niema oczym gadac ale przy zalozeniu ze jest lekki nadcisnienie, co wy nato? poniewaz posiadam k

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2849 Data: 2007-07-05 14:46:07 Liczba szacunów: 0
  • Mało kasy na cyklr redukcyjny- bcaa czy spalacz?

    Post
    Odżywki i suplementy

    warto dodac ze mam za sobą juz 1 cykl redukcyjny na clenburexin II. -b.dobre wrazenia. ps. zauwazylem ze bcaa nie chodzi drogo na allegro- 240kapsow za 30zł. Może jednak oplaca sie kupić 2 rzeczy? Jakie sa Wasze opinie ? Zmieniony przez - p4p4sm3rf w dniu 2013-04-19 10:33:52

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1419 Data: 2013-04-19 10:33:04 Liczba szacunów: 0
  • Clenburexin 2

    Post
    Trec

    ś takiego, że nagle zejdzie 10 kg wody Dodatkowo Lipo Pack hamował mi apetyt, nie wiem jak sam clenburexin ale do Poniedziałku będe na nim jechał to obadam. Poczekamy na Opinie innych jeszcze. Ja właśnie wczoraj wziąłem ostatniego Lipo Packa i do Poniedziałku jadę już na samym Clenburexinie 2. Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2010-07-14 10:14:11

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1294 Data: 2010-07-14 10:12:11 Liczba szacunów: 0