SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

90kg plan treningowy

  • Plan treningowy. 186cm 90kg.Startuje !

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam wszystkich. Jak w temacie. Potrzebuje pomocy. Zaczynam cwiczyc. Od jakiego treningu zaczac. Mysle ze powinienem spala Mam 28 lat wiem ze pozno ale lepiej pozno niz wcale jak to mowia. Tryb zycia. Praca od 8.30do 16.30 od dwoch tyg nie pale. Kupilem rower jezdze do pracy niestety tylko 3 kilometry w sumie 6 ale za po powrocie do domu i obiedzi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1578 Data: 2012-04-24 06:52:06 Liczba szacunów: 0
  • Jak zgubić boczki (facet)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    z kalkulatora dostępnego na potreningu.pl. Znajdziesz go pod poniższych linkiem: http://potreningu.pl/calculators/bmr I tak, przykładowo, dla mężczyzny w wieku 28lat, o wadze 90kg i wzroście 180cm, ćwiczącego na siłowni 3 razy w tygodniu, obliczymy, że jego PPM (podstawowa przemiana materii) wynosi 2016 kcal. Jest to ilość energii potrzeba nawet w

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-24 13:42:52 Liczba szacunów: 2
  • Dieta na redukcje tluszczu z brzucha - do oceny i skorygowania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    z kalkulatora dostępnego na potreningu.pl. Znajdziesz go pod poniższych linkiem: http://potreningu.pl/calculators/bmr I tak, przykładowo, dla mężczyzny w wieku 28lat, o wadze 90kg i wzroście 180cm, ćwiczącego na siłowni 3 razy w tygodniu, obliczymy, że jego PPM (podstawowa przemiana materii) wynosi 2016 kcal. Jest to ilość energii potrzeba nawet w

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-10 13:15:02 Liczba szacunów: 1
  • TEST SPONSOROWANY produktów linii SFD - MASA by ProSatan pods.42/43 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    (->) podane są założenia co do serii i powtórzeń, natomiast za nią rzeczywiste wyniki jakie wykonałem. Dzień 3 (pt) Czworogłowe ud 1. Przysiady (15-10) 5x5-10 -> 12x60kg, 10x 90kg, 8x 120kg, 6x140kg, 10x 90kg, 12x60kg 2. Wypychanie na suwnicy 4x10 -> 4x10 230kg 3. Wykroki 3x20-30 -> 3x20 wykroków 24kg obciążenia 4. Prostowanie na maszynie 4x12-15 -

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-24 23:18:23 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY produktów linii SFD - MASA by ProSatan pods.42/43 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    lus Po Aerobach, bezpośrednio: 5g Pure Creatine, 40g Leucine Carboplus - - - - - PLAN TRENINGOWY - - - - - Dzień 2 (śr) Klatka 1. Wyciskanie sztangi płasko -> 1x12 60kg, 1x10 90kg, 1x8 110kg, 1x4 130kg, 2x10 100kg 2. Przenoszenie sztangielki zza głowy -> 3x12 30kg 3. Wyciskanie sztangielek na skosie w górę -> 3x10 30kg 4. Rozpiętki w bramie -> 3x1

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-08 01:10:20 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY produktów linii SFD - MASA by ProSatan pods.42/43 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    le przedtreningówki są wstrętne. Tutaj truskawka na prawdę daje radę! - - - - - PLAN TRENINGOWY - - - - - Dzień 1 (pon) Plecy 1. Martwy ciąg (15-10) 4x5-10 -> 1x10 60kg, 1x10 90kg, 1x8 120kg, 1x6 140kg, 1x5 160kg, 1x6 130kg 2. Głębokie wiosłowanie sztangielką 3x10 -> 3x10-12 30kg 3. Śćiąganie drążka wyciągu górnego podchwytem 3x10 -> 3x12 4. Wiosło

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-28 00:01:51 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY produktów linii SFD - MASA by ProSatan pods.42/43 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    - PLAN TRENINGOWY - - - - - Dzień 3 (pt) Czworogłowe: 1. Prostowanie na maszynie 1x20, 1x15, 1x12, 1x10 2. Przysiady ze sztangą z przodu 1x15 60kg, 1x12 70kg, 1x10 80kg, 1x10 90kg 3. Przysiady jednonóż w wykroku na maszynie Smitha (przy wykrokach chodzonych łapały mnie skurcze mięśni i musiałem z nich zrezygnować) 3x12 na nogę 4. Suwnica jednonóż 4

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-31 00:20:09 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY produktów linii SFD - MASA by ProSatan pods.42/43 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    tine - - - - - PLAN TRENINGOWY - - - - - Dzień 4 (sob) Tricepsy: 1. Ściąganie linki wyciągu górnego: 3x12-15pow. 2. Wyciskanie sztangi wąsko: 20pow. 50kg, 12 pow. 70kg, 8pow. 90kg, 2x10pow.80kg 3. Seria łączona: - ściąganie drążka wyciągu górnego 3x10-12 - prostowanie ramion w opadzie 3x10-12 + drop set ściągania wyciągu górnego 5-5-5pow. Barki: 1.

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-01 12:18:53 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] natalijka - Mistrzyni Polski WBBF WFF 2018 str.609

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    - dzis sie zorientowałam że moja miska jest cała czysta! olaboga :D Ogólnie mój plan treningowy bardzo mi sie podoba :) Trening 10min bieżnia a. Martwy ciąg sumo 5 x 8-10p 90kg x 8 90kg x 8 90kg x 8 90kg x 8 90kg x 8 B1. Przysiad z szeroki rozstawem stóp 4 x 12-15 60kg x 12 60kg x 12 60kg x 12 60kg x 12 B2. Wypychanie nóg na suwnicy Leg Press 4

    Odpowiedzi: 7540 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-13 09:03:30 Liczba szacunów: 0
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WODYN czy jest w którymkolwiek temacie na sfd podany jakis twój plan treningowy?Układam sobie 4 dniowy plan treningowy, chce dojechac na masie do 90kg, no i na kablu dobrze by było miec te 44cm, tak więc brakujące 2 cm są moim marzeniem. Ale już jakis czas stoję w miejscu, boję się że niedługo zacznę się wręcz cofac :/ W Armageddonie pocieszenia ni

    Odpowiedzi: 966 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-29 01:18:25 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z barku internetu poniedziałkową wypiske wrzucam dziś. Zakonczony trening shotgun 8tyg. Początkowo max 90kg x 6powt , aktualnie 95kg x 8powt %-) , także na plus. Trening oceniam pozytywnie ale bardziej jestem za splitem , także od tego tygodnia split 4razy w tygodniu. PLAN TRENINGOWY NA KOLEJNE TYGODNIE: PONIEDZIAŁEK: KLATA + TRICEPS + BRZUCH 1.

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-05 09:05:37 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    otein 80), oraz książki itd. Więc i tak kreatyna odpada. SCD: jak kupie pas, to przy najbliższej okazji podejdę pod max na przysiad (czuję, że lekko 80kg pójdzie...), jak nie 90kg... ale to z czasem się sprawdzi. *** SNP - Stowarzyszenie Nieumarłych Poetów *** -> http://www.ufd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=459 http://www.ekipa71.prv.pl

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-21 12:02:07 Liczba szacunów: 0
  • ZeT/ pods. cyklu na siłe s.33

    Post
    Trening dla początkujących

    do ziemi ) 2. 1/2 przysiadu 3s po 6-8 3. Prostowanie nóg na prasie 4s 15-30 4. Uginanie nóg na prasie 4s 15-30 5. Wspięcia na palce stojąc z obciążeniem 5s 15-30 6. Ściskacz 90kg 3s max 7. Uginanie nadgarstka podchwytemz hantlem w oparciu o ławke 3s 6-12 ( cały ruch ) 8. Uginanie ramienia ze sztangą nachwytem 3s 12-15 CZWARTEK Plecy, biceps 1. Pod

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-18 15:15:46 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Fit Małżeństwo Nikki & Tygrysekk

    Post
    Ladies SFD

    10 7,5kg x 10 / 7,5kg x 10 / 7,5kg x 10 7kg x 10 / 7kg x 10 / 7kg x 10 6kg x 12 / 6kg x 12 / 6kg x 12 5kg x 12 / 5kg x 12 / 5kg x 12 6. Hip bridge - 3s x 10-12p 60kg x 12 / 90kg x 12 / 110kg x 12 60kg x 12 / 80kg x 12 / 100kg x 12 ------------ / ------------ / ------------ 60kg x 12 / 80kg x 12 / 90kg x 12 60kg x 12 / 70kg x 12 / 80kg x 12 50kg x

    Odpowiedzi: 912 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-06 21:58:57 Liczba szacunów: 0
  • @@@@@@@@@ DORADCY CZEKAJĄ NA TWOJE PYTANIA !!! @@@@@@

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy - 9 miesięcy Wiek - 20lat Wzrost - 174cm Waga - 70kg Maxy: -WL - nie wiem -MC - 90kg x 2 -SQ - 60kg x 4 Poprzedni (aktualny) plan treningowy: 3 dniowy split -Plecy + tył barków + triceps -Klatka + przód i bok barków + biceps + przedramię -Nogi + brzuch Aktualnie planuję w końcu zmienić plan na albo następny 3 dniowy split, albo 4 dn

    Odpowiedzi: 2913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-09 18:56:00 Liczba szacunów: 0
  • TEST PRZEDTRENIGÓWEK FIRMY HI TEC - AMG + STANOFUSION

    Post
    Odżywki i suplementy

    ą już z apetytem . dlatego staram sie teraz troche luzniej do zarcia podchodzic . TRENING PLECY 1.Podciąganie 4x10 (20/25/25kg) 2.przyciaganie drazka do karku 4x10(70/75/85/90kg) 3.wiosłoowanie hantlem 4x10 4.przyciaganie uchwytow do klaty 4x10 5.kaptury an suwnicy 5x8 6.prostowniki na ławce 5x10 Trening mial byc zrobiony lekko . Ciezaru dolo

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 16:27:08 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    podpowiedzcie co według Was powinienem w nim zmienić. Ćwiczę w warunkach domowych do dyspozycji mam: Gryf prosty oraz łamany, hantle , ławeczkę ze skosem, modlitewnik do tego 90kg obciążenia. Wiem że to nie siłownia ale myśle ze można cos z tym już zrobić. Oto plan: PONIEDZIAŁEK- Klatka/Plecy Wyciskanie sztangi leżąc. 4x 8/8/8/8 Wyciskanie sztangi-

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-08 20:44:55 Liczba szacunów: 0
  • MIKOŁAJ LUDWIN - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    8 130kg x 6 130kg x 6 2. Wypychanie nóg na suwnicy, wąsko stopy 4s x 12p 3. Prostowanie nóg siedząc 5s x 12p 4. Martwy ciąg na prostych nogach 60kg x 12 70kg x 10 80kg x 8 90kg x 8 5. Uginanie podudzi leżąc 4s x 10-12p 6. Wspięcia na palcach siedząc 3s x 20p - 60kg 7. Wspięcia na palcach stojąc, maszyna 3s x 20p - 80kg/100kg +rozciąganie po tren

    Odpowiedzi: 743 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-13 22:53:23 Liczba szacunów: 0
  • solaros / dziennik - InsAnE In thE brAIn

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    winien byc na dniach +robie zapasy +wnikam w sam plan treningowy Obecnie dieta na szczescie jest malo wegli malo fatu sporo bialka (~2,5g) waga sie ustabilizowala na poziomie 90kg trening dalej silowy 3x week + 3x HIIT tym razem 2x cardio + BRZUCH w dnt jakos nie moge sie zebrac do 'kupy' nawet takie rzeczy nie pomagaja: doszedlem do 1,5g/dzien -

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-30 21:36:39 Liczba szacunów: 0
  • Mój cykl na masę. Proszę o ocene doświadczonych.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bez diety i można powiedzieć że mało idę na masie a dużo na sile nie wiem czy tak powinno być czy poprostu mam plan na siłe nie na mase przytyłem 4kg przez 3 miesiące i biore 90kg na klatkę max 64kg na serie mogę nawet wysłać filmik dla nie wierzących. Czy to dobry plan na mase czy zmienić go po regeneracji proszę nawet o krytykę urosłem 1,5cm w bi

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1720 Data: 2007-10-06 20:23:54 Liczba szacunów: 0