Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: 580 statystyczny symbol choroby na zwolnieniu

Strona 51 z 5000

  • Ile spalamy kalorji jezdzac na rowerze.

    pytanie jak w temacie. np. jezdzac godzine z przebiegiem 15 km ile kalorji spalamy chcialbym schudnac jakies 3 4 kg i mysle ze 3 razy po godzince cos da. mam dobra kondycje ale mam kolano po operacji i juz po 15 20 km zrobionych na rowerze zaczyna

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 49125| Data: 2006-07-19 11:38:43| Liczba SOGów: 1
  • jakie stować ćwiczenia aby uzyskać kaloryfer na brzuchu

    witam!! 3 chciał bym zaczerpnąć waszej rady. jakie wykonywać ćwiczenia aby uzyskać ,,ładny kaloryfer na moim brzuchu. od jakiegoś czasu robie raz dziennie serie brzuszków [tzn. 300 brzuszków seria} ale efekty jakie widzę są

    Odpowiedzi: 37| Ilość wyświetleń: 67865| Data: 2008-06-21 12:19:11| Liczba SOGów: 2
  • Najsilniejszy chłopiec na świecie 10:45 tvp 2

    najsilniejszy chłopiec na świecie the world s strongest boy dokument sobota 20.10.2007 tvp 2 10:45 richard mieszka w los angeles. jego rodzice pochodzą z ukrainy. gdy w 1994 r. syn skończył dwa lata, sandrakowie wyemigrowali do stanów

    Odpowiedzi: 79| Ilość wyświetleń: 14784| Data: 2007-10-20 09:42:02| Liczba SOGów: 9
  • Jak powinny cwiczyć kobiety na siłowni??

    mam małe pytanko! jak połączyć aeroby z ćwiczeniami siłowymi dla pań tzn na siłowni gdzie chodze jest taka zasada że panie zawsze wykonują oprócz ćwiczeń aerobowych ćwiczenia na poszczególne partie mięśnie np. rozgrzewka na rowerku potem

    Odpowiedzi: 35| Ilość wyświetleń: 62294| Data: 2005-08-27 17:50:13| Liczba SOGów: 2
  • Ile przyjmowac bialka, wegli, tluszczy na kg masy ciala ?

    witam, przeczytalem wiele topikow, artykulow na temat tego ile przyjmowac bialka, wegli i tluszczy na kg masy ciala. moge powiedziec ze nikt precyzyjnie sie na ten temat nie wypowiedzial i rozbieznosci sa wielkie. bialko: 1.6 3.3 / kg 1g bialka

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 18100| Data: 2009-05-27 11:36:44| Liczba SOGów: 2
  • HCG na cyklu - TAK! (mini artykuł)

    rozpowszechnianie, kopiowanie bez zgody autora zabronione debata czy podawać hcg podczas cyklu, czy po i czy w ogóle jest potrzebne, toczy się od zawsze. istnieje grupa zwolenników teorii, że zastosowanie selektywnych modulatorów receptora

    Odpowiedzi: 63| Ilość wyświetleń: 14870| Data: 2011-01-28 11:56:35| Liczba SOGów: 4
  • chudy twaróg na noc z czym?

    hejka, ma taki problem. ostatnio od 2 tygodni zacząłem zarzucać na noc chudy twaróg. kilka pierwszych dni jakoś to znosiłem, ale potem zacząłem się strasznie zapychać. z czym wy to proponujecie jeść, bo jest to strasznie suche i zapychające,

    Odpowiedzi: 17| Ilość wyświetleń: 18088| Data: 2005-12-23 21:17:00| Liczba SOGów: 0
  • Pomysł na smaczne i ciekawe śniadanie

    witam. macie jakiś pomysl na śniadanie jestem aktualnie na cyklu kreatynowym więc unikam tluszczy w tym 1 posilku. jem go 30 minut po dawce kreatyny. zawsze jadlem owsianke na mleku 0,5% i do tego rodzynki z twarogiem. jednak juz mi sie to

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 33523| Data: 2005-11-15 14:38:20| Liczba SOGów: 2
  • Otręby - krótko i na temat...

    do lat 70. xx wieku otręby traktowano jako uboczy produkt przemiału ziarna i wykorzystywano głównie jako paszę dla zwierząt. są one zewnętrzną osłonką ziarna, która jest bardzo bogata w błonnik, witaminy i składniki mineralne. w sklepach, oprócz

    Odpowiedzi: 33| Ilość wyświetleń: 25162| Data: 2007-03-12 12:23:11| Liczba SOGów: 3
  • Co na piekace oczy?

    pieka mnie oczy.. ogolnie czuje sie jakbym byl w jakims amoku caly czas, do tego zmeczenie. no wrocmy do tych oczu, czy jest cos na piekace oczy dodam ze nie lzawia mi raczej hm danke edit : dodam ze nie mam ich zaczerwienionych czy cos.. po

    Odpowiedzi: 31| Ilość wyświetleń: 20223| Data: 2004-06-23 17:10:21| Liczba SOGów: 2
  • TEST : FORMA NA LATO 2009, BY przywor

    2009/20090116110336 witam wszystkich! hoho, troch minelo od ostatniego treningu. bedzie okolo 1,5miesiaca! w trakcie tej przerwy, sie pilo, sie zylo.. czas to skonczyc i powrocic do sztang, sztangielek, maszyn.. przed ta przerwa trenowalem

    Odpowiedzi: 117| Ilość wyświetleń: 13564| Data: 2009-01-16 11:03:36| Liczba SOGów: 10
  • podciaganie na drazku

    witam, jaki sposob proponujecie zebym bez niczego podciagnal sie 25 razy na drazku, mam 16 lat i 57kg wzrost 178cm. odp

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 31204| Data: 2005-07-07 17:18:35| Liczba SOGów: 2
  • Sauna na podczerwień

    czesc! jesli juz ktos poruszał ten temat to wybaczcie,ale wyszukiwarka nie pokazała nic. jestem ciekawa,czy ktos z was z niej juz korzystał,ja sie wybieram w przyszlytm tygodniu. moj trener mowił,ze zbadali dziewczynie poziom tluszczu przed

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 52338| Data: 2006-02-26 18:32:56| Liczba SOGów: 1
  • EXTREME INTENSITY CIRCUIT TRAINING - jazda na maxa.

    jeśli zastanawiałeś się, gdzie leży granica twojej wytrzymałości fizycznej i psychicznej możesz przekonać się w ... niecałe 20 minut. trening przypomina trochę wodynowego grappler by się porzygał ale układałem go nie czerpiąc z tamtego. widać

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 21817| Data: 2012-07-29 13:50:51| Liczba SOGów: 4
  • [BLOG]Szaunima - chudzi mogą iść na ryby

    siema, kilku z was pewnie mnie jeszcze pamięta. po pół roku opierdzielania się trzeba w koncu cos ogarnać, żeby na plaży siary nie było. a ze mam teraz troche czasu to bede prowadzil dziennik tutaj. wymiary i ew zdjecia dodam na dniach jak mi sie

    Odpowiedzi: 427| Ilość wyświetleń: 24647| Data: 2014-04-14 19:49:43| Liczba SOGów: 1
  • Skakanka na odchudzanie TAK czy NIE

    czytałam wiele wypowiedzi na temat skakanki i jej wpływu na odchudzanie tylko nie wiem które są dobre połowa mówi ze skakanka jest dobra na odchudzanie a połowa ze nie jet to dla mnie ważne ponieważ chce sie odchudzać wiem że ćwiczenia to połowa

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 73730| Data: 2008-04-11 16:30:02| Liczba SOGów: 1
  • Czy to prawda, ze kravmaga jest skuteczniejsza na ulicy niz np.karate lub tkd? czemu?

    czy to prawda, ze kravmaga jest skuteczniejsza na ulicy niz np.karate lub tkd czemu jesli chcialbym czuc sie bezpieczniej to trenowanie np. taekwondo ma sens, czy lepiej wybrac kravmage a jesli tak, to dlaczego tak jest, ze nawet doswiadczony

    Odpowiedzi: 25| Ilość wyświetleń: 22814| Data: 2004-08-28 22:57:17| Liczba SOGów: 1
  • jaka przybliżona waga na wzrost

    panowie jak w temacie jaka waga by była dobra dla takiego np: szaraka co ma 175 180 bo nie chce być jakimś kulturystą czy klocem tylko taka zeby była w sam raz nie za dużo nie za mało bo za dużo masy troche spowalnia a nie chce stracić zbytnio

    Odpowiedzi: 23| Ilość wyświetleń: 21372| Data: 2008-06-02 19:34:49| Liczba SOGów: 3
  • Kwas gymnemowy (Gymnema sylvestre) - wpływ na insuline,poziom cukru i inne

    gurmar gymnema sylvestre to roślina pochodząca z południowych indii i jest pnączem podobnym do winorośli.hindusi nazwali ją niszczycielem cukru , jako że żucie liści powoduje utratę słodkiego smaku. głównymi składnikami surowca są glikozydy

    Odpowiedzi: 20| Ilość wyświetleń: 22134| Data: 2011-03-26 03:26:07| Liczba SOGów: 2
  • Jakie są wymagania na boks zawodowy??

    witam wszystkich bardzo serdecznie : mam takie pytanie: jakie są wymagania na boks zawodowy chodzi mi co trzeba zrobic zeby zostac takowym zawodowym bokserem. jesli wiecie cos na ten temat to piszcie z gory wielkie dzieki

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 14040| Data: 2008-11-09 09:04:57| Liczba SOGów: 6

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}