Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: 50 gram to ile lyzek

Strona 1 z 5000

  • ile na oko to 50 gram?:)

    ile to bedzie 50 gram na duze łyzki nie do herbaty +

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 17477| Data: 2004-04-01 19:33:37| Liczba SOGów: 1
  • wafle ryzowe.....ile?

    mam pytanie ile powinienem jesc wafli ryzowych po treningu w paczce jest 10 wafli po 10 gram kazdy.moze lepiej miod z woda jesli tak to ile lyzek miodu na ile ml. wody thx.

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1507| Data: 2005-11-01 17:46:09| Liczba SOGów: 0
  • ile lyzek to 80 g oliwy?

    ile gramow oliwy z oliwek ma jedna lyzka stolowa i jak potrzebuje 78 g tluszczu dziennego zapotrzebowania to ile mam pic tej oliwy tzn ile lyzek stolowych

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 5853| Data: 2005-12-11 21:54:19| Liczba SOGów: 0
  • Ile łyzek to 50g Carbo?

    ile łyzek to 50g carbo no mysle ze 7 ale wole sie upewnic.aha tak na marginesie 5g kreatyny to 1 plaska lyzeczka od herbaty,tak

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 6281| Data: 2004-09-17 13:40:55| Liczba SOGów: 2
  • 100g Mass Mutant = Ile łyżek?

    witam, mam problem z wymierzeniem wagi mass mutant pvl ... ustalenia w diecie mam na pojedyncze dawki 100g. czy orientuje sie ktoś ile łyżek daje 100g mutanta

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3597| Data: 2008-10-30 18:50:34| Liczba SOGów: 3
  • Carbo ile to ile ?? ile ml to 40 g

    mam carbo olimp chciałbym wiedzieć ile ml stanowi 30i 40 g tego carbo lub ile łyzek stołowych duzych .

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 5503| Data: 2006-01-09 18:53:03| Liczba SOGów: 0
  • 200g to ile ml

    20 gram to ile mililitrów bo nie wiem chcę zrobić potrawę gdzie zamiast gramów podane są mililitry jakoś ciężko mi sobie z tym

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 15836| Data: 2011-01-20 19:20:35| Liczba SOGów: 0
  • 30 GRAM BIAŁKA WPC OSTROWIA - ILE TO JEST ??!?!?!?! PomocY !! !@#$%^%$#

    witam ! mam problem poniewaz nie wiem ile łyzek stołowych wchodzi na 30g gram białka wpc ostrowii poniewaz nie mam takieej wagi... jezeli ktos jest w 100% peocentach przekonany ile to jest to prosze o odpowiedz. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 19631| Data: 2006-01-09 16:17:09| Liczba SOGów: 1
  • 30 g otrębów pszennych ile to łyżek ?

    tak jak w temacie, chciałabym się dowiedziec ile łyżek stołowych ma 30 gram otrębów pszennych, oraz czy to prawda,zę jedna łyżka stołowa płatków owsianych ma 6 gram

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4157| Data: 2005-11-25 23:21:13| Liczba SOGów: 0
  • 40g ile to łyzek??dam soga

    tak jak w temacie... kupiłem carbo i nie wiem jak to brac... ile łyzek płaskich małych to bedzie 40 g

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 14670| Data: 2006-11-20 12:28:11| Liczba SOGów: 1
  • ile ważą poszczególne owoce, warzywa itp.

    zdażają sie na forum pytania typu : ile średnio waży jabłko , 2 banany to ile gram itp. oto odpowiedz oczywiście w przybliżeniu owoce: 1 jabłko = 100g 1 plasterek ananasa = 90g 1 banan = 180g

    Odpowiedzi: 29| Ilość wyświetleń: 30246| Data: 2004-12-01 18:32:51| Liczba SOGów: 12
  • Redukcja czyli jak to zrobić?

    ale taka jest prawda. zamierzam zmienić swoją osobę bo za długo trwam w tym koszmarze. dieta śniadanie 50 gram płatków owsianych, 3 białka jaj i 5 gram oliwy ii 50 gram brązowego ryżu, 150 gram kurczaka i warzywa iii jogurt naturalny

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 1097| Data: 2009-10-01 17:47:20| Liczba SOGów: 0
  • ile białka/kalorii jest w puszce tuńczyka???

    wiem ile jest na 100g. wiem ze puszka waży 170 gram z woda, 120 po odwodnieniu. czyli ile jest w puszcze 1.2 * to ile w 100g czy 1.7 * to ile w 100g szukam i szukam,

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 27375| Data: 2007-09-27 10:53:57| Liczba SOGów: 3
  • kreatyna, gainer, amino, carbo, białko. czy to dobry cykl. poradźcie;)

    biore je tak w dni treningowe: 4 kapsułki kreatyny po przebudzeniu i po treningu 4 kapsułki kreatyny i 8 amino oraz 50 gram carbo w 100 ml wody. i białko po treningu w dni nietreningowe 4 kapsułki kreatyny rano i w porze treningu, a amino 30 min

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 1505| Data: 2011-05-12 19:08:10| Liczba SOGów: 1
  • Ilę to otrebów pszennych ???

    bardzo proszę o odpowiedź ile łyżeczek otrębów pszennych to 50 gram nie mam wagi w domku,wiec prosze o pomoc osoby,które ją posiadają.proszę o jaką kolwiek wskazówke, np ile waży jedna mała lub jedna duża łyzeczka tych otrąb 1

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1151| Data: 2005-12-30 20:27:11| Liczba SOGów: 0
  • Ile białka dziennie ???

    no wlasnie, ile powinno sie spozywac dziennie białka... gdzieś czytalem ze od ok. 0,8g do 2g na kil gram masy... a gdzie indziej piszą, ze jest to ok 220g, czyli znacznie wiecej... ale przeciez bialko białku nie jest rowne!

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 28457| Data: 2003-12-13 12:52:30| Liczba SOGów: 0
  • Ile ostrowii to 30 g????????

    hej!kupiłem sobie białeczko ostrowii ale nie wiem ile to 30g a naklepiej 33. nie mam żadnych miarek ani wagi, może ktoś powie ile to np. łyżek lub łyżeczek albo ktoś zdjecie umieści 7

    Odpowiedzi: 16| Ilość wyświetleń: 2588| Data: 2006-04-05 23:38:40| Liczba SOGów: 3
  • platki owsiane ile to 100 g

    witam chce ulozyc sobie diete i mam problem moze troche glupi ale no cuz zapytam sie. ile lyzek stolowych duzych platkow owsianych ma 100g. tego produktu

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 10165| Data: 2005-08-14 18:59:14| Liczba SOGów: 0
  • [BLOG] Czawaj - Dare to Dream

    [img]/sfd/images/2016/7/12/ae46fc97272d47dfbccb725419752900[/img] jest jak każdy widzi ogólna masa ile widziana, najsłabszy punkt to klatka, a mocne strony od zawsze to plecy i nogi. kto nie zasnął czytając, tego zapraszam do śledzenia i

    Odpowiedzi: 112| Ilość wyświetleń: 2953| Data: 2016-07-12 12:24:30| Liczba SOGów: 8
  • Biogenix - Pro longatum, ile to 40 g

    tzn część płynna ok, ale dużo było proszku w tym, który się nie rozpuścił i został w gardle nie przyjemnie i chodzi o to ile mam tego sypać, czy za dużo nasypałem, czy za mało jakiś dobry sposób ktoś ma ile to 40 g tego proszku z góry dziękuje i

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1045| Data: 2008-09-15 23:20:39| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}