SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

340g maki

  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    Na prośbę wrzucam przepis na placki z serkiem i kukurydzą z ksiązki Jamiego Oliviera . Składniki na 4 porcje : 1 puszka (340g)kukurydzy 6 dymek 1 świeża papryczka chilli ( ja nie dawałem bo żona nie może ostrego) 2 duże jajka 200g serka wiejskiego 150g razowej mąki pszennej 1 łyżeczka proszku do pieczenia 50 ml mleka 2% oliwa Przygotowanie : Prze

    Odpowiedzi: 7821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-03 22:49:10 Liczba szacunów: 1
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    Na prośbę wrzucam przepis na placki z serkiem i kukurydzą z ksiązki Jamiego Oliviera . Składniki na 4 porcje : 1 puszka (340g)kukurydzy 6 dymek 1 świeża papryczka chilli ( ja nie dawałem bo żona nie może ostrego) 2 duże jajka 200g serka wiejskiego 150g razowej mąki pszennej 1 łyżeczka proszku do pieczenia 50 ml mleka 2% oliwa Przygotowanie : Prze

    Odpowiedzi: 7821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-04 17:10:34 Liczba szacunów: 1
  • ZDJĘCIA NASZEJ SZAMY vol 4 !!!

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    Na prośbę wrzucam przepis na placki z serkiem i kukurydzą z ksiązki Jamiego Oliviera . Składniki na 4 porcje : 1 puszka (340g)kukurydzy 6 dymek 1 świeża papryczka chilli ( ja nie dawałem bo żona nie może ostrego) 2 duże jajka 200g serka wiejskiego 150g razowej mąki pszennej 1 łyżeczka proszku do pieczenia 50 ml mleka 2% oliwa Przygotowanie : Prze

    Odpowiedzi: 7821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-05 12:15:39 Liczba szacunów: 0
  • Wiktor Gryboś -- Przygotowania na sezon 2016

    Post
    Dzienniki Treningowe

    meczylem sie z tym ponad godzine bo po polowce pizzy tak mnie zaatkalo i brzuch bolal ze musialem sie przespac pol godz i dopiero dokonczyc %) Wyszlo ok 2500kcal, 85g bialka, 340g ww, 95g tluszczu. Waga z rana niecaly kg wieksza, wstalem lekko spuchniety, teraz schodzi ze mnie ta woda i coraz lepiej wygladam %) Co do nabicia to nabilo troche ale my

    Odpowiedzi: 1434 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-10 10:32:04 Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Feather_ - Powoli do celu..

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    08.2016 Koryto: 200g piersi z indyka 100g ryżu 100g sosu słodko-kwaśnego 120g kajzerek 85g bułki wiejskiej 40g masy krówkowej 120g twarogu półtłustego 100ml mleka 90g borówek 340g bananów 60g biszkoptów 100g lodów 60g jajko 60g mąki żytniej 250ml mleka 2800 kcal B 130/ W 445/ T 55 Weekend totalny odpoczynek. Tylko żarcie i wyrko, więc myślę, że się

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 7511 Data: 2016-08-07 19:46:55 Liczba szacunów: 0
  • [DT] Artur lat 20

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ngowy albo jakiś stretching tylko, strasznie pospinane mam dwójki, czuć je cholernie przy martwym ŻARCIE TODAY Śniadanie : "Omlet Gigant Poranny Masakrator" - 6 jajek kurzych 340g - Odrobinę mąki 15g - Płatki kukurydziane 70g ( owsiane kupie wieczorem i zamienie ten produkt ) - migdały 15g - rodzynki 25g - mleko 200g ( do omletu i do kawy ) - olej

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 907 Data: 2017-04-18 16:00:53 Liczba szacunów: 1
  • Marcin Martini Piechota - droga do MPJ i MŚJ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    h dokładam sesję aerobową bezpośrednio po nim, na razie 15min. Dieta: - I. Omlet: 10 białek jaj, 60g mąki owsianej, 50g płatek owsianych, 50g WPC, 10g oleju lnianego - II-IV. 340g filetu z miruny, 105g makaronu durum - V. 25g orzechów laskowych, 120g makaronu razowego, 10g oleju lnianego Micha w pracy (jakiegoś dnia): http://www.fotoszok.pl/upload/

    Odpowiedzi: 572 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-13 00:03:50 Liczba szacunów: 0
  • DT by soiR

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    27.02.2014 Na czczo 30min cardio Dzisiaj off od treningu jutro zrobie nogi :-)) Miska: 1.60g maki+340g białek jaj 2/3/4 225g ryzu b+600piersi+fasolka 5.75g owsa+200g piersi+fasolka 6.Dzis chyba wpadnie 200g łososia :-))

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4817 Data: 2014-02-27 10:35:24 Liczba szacunów: 0
  • DT by soiR

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    gryfem prostym 4x12 1b.Poręcze 4x14 2a.Młotki hantlami stojąc 4x10 2b. Francuz do czoła lezac 4x12 3.Modlitewnik hantlem 4x12 4.Linki wyciąg 4x10 Cardio 30min po treningu 20min wieczorem Miska: 1.340g bał+60g mąki 2/3/4 75g ryzu b+200cyca+brokuł 5.100g ryzu b+200cyca+pomidor 6.200g łososia + ogórek W niedziele może fotki porobie to coś wstawie :-)

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4817 Data: 2014-03-07 20:07:21 Liczba szacunów: 0
  • DT by soiR

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nacją 3.Wycisk sztangi skos (+) 14x63kg/12x83kg/10x93kg/8x103kg+drop 4.Buterfly 5s Triceps 1.Francuz hantlem jednorącz 3x12 2.Wyciąg linki 3x10 Cardio 40min Miska: 1.60g maki+340g biał jaj 2/3. 75g ryzu b.+200g cyca 4.75g owsianych+200g cyca 5.100g ryzu b + 200g cyca 6. 300g chudego łososia+25g nmigdałów Od dzis wyrzucam twaróg i dziennie bedzie ch

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4817 Data: 2014-03-03 17:46:17 Liczba szacunów: 0
  • DT by soiR

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ciąg dół 6s 2.Wyciskanie z klatki sztangi 4s 3a.Do brody hantlami 4s 3b.Wymachy przed Siebie 4s 4.Facepull 5s 1.Uginanie rąk hantlami (młotkowo) 3s 2."21" 2s Cardio 30min po treningu + 20min wieczorem Miska: 1.60g maki+340g biała jaj 2.350g ziemniaków+200g cyca 3/4 75g ryzu brazowego+200g cyca 5.75g owsa+200g cyca 6.300g chudej ryby+25g migdałów

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4817 Data: 2014-03-11 12:36:22 Liczba szacunów: 0