SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

250 g ile to bedzie

  • zamiana gram na kalorie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    aha ok, a jak np. mam: Weglowodany: 250 gram = 1000 kcal = 3,3 g/kmc to ile to bedzie gram ryzu w jednym posiłku?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 11112 Data: 2010-09-21 18:42:41 Liczba szacunów: 0
  • Granathar - czyli wycinka a potem jadziem z koksem %-)

    Post
    Trening dla początkujących

    osyć lekkie) + koło 40 g białka, na drugi obiad będzie nieco mniej węgli - około 60 g i tłuszczy koło 15 i może jeszcze jakimś innym ryżem czy czymś zapcham aby dobić do koło 250 g węglowodanów. To powinno mi podnieść bilans w danym dniu do około +200/+300, ale całe węgle zmienią się w glikogen więc teoretycznie nadal będę na minusie. Muszę robić 2

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 7313 Data: 2009-10-06 16:40:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy i dieta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a/ jogurt naturalny 20g. To samo jajecznica na maśle, t wpisujesz jaja ich ilość i pod spodem masło np 5g. Kotlety rób bez panierki Ahh zapomniałem o pieczywie, tak oczywiście że jem pieczywo (ok. 3 kromki) co do ziemniaków miało być 250 g takich średnich ziemniaków. Aż tak bardzo źle jest ? jak to mogę "naprawić" ? a i najważniejsze co robię źle

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 2017-04-25 21:20:47 Liczba szacunów: 0
  • Dieta w kulturystyce - prawie wszystko.... :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    to w pobliżu ostatniego posiłku w ciągu dnia, należy zjeść posiłek. Przykład posiłku potreningowego : • tuż po treningu: Drink węglowodanowo-proteinowy zawierający 250 - 350 kalorii ( w zależności od wagi ciała) • 1 - 2 godziny później: 1 - 2 batony odżywczo-energetyczne lub 1 baton energetyczny plus drink proteinowy Razem:

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-15 13:42:14 Liczba szacunów: 0
  • Spalanie tłuszczu - zebrane informacje.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    które można kupić bez recepty. Przyjęta doustnie kofeina prawie całkowicie się wchłania. Szczyt stężenia w osoczu występuje zwykle w 45-60 min. po przyjęciu pojedynczej dawki 250 mg, acz obserwuje się różnice międzyosobnicze. Jest bardzo mało prawdopodobne, aby stężenie kofeiny w moczu osoby pozostającej na zwykłej diecie przekroczyło stężenie dozw

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-08 23:19:27 Liczba szacunów: 1
  • HI TEC MEGA MASA - PODSUMOWANIE TESTU STR.84, 4 OSOBY!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    eży 150 g Pomidor 50 g Sałata 5 g Oliwa z oliwek Bezpośrednio po treningu: 30 g Białko, odżywka Kolacja (potreningowy): zupa krem pomidorowy + ryż z mlekiem i bananem 250 g Mięso z piersi kurczaka, bez skóry 100 g Marchew 80 g Koncentrat pomidorowy, 30% 50 g Seler korzeniowy 30 g białko, odżywka 100 g Ryż biały 100 g Mleko spożywcze,

    Odpowiedzi: 902 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-03 16:45:35 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Kulisy Dopingu - dla młodych i sezonowców

    Post
    Doping

    yly pod wplywem alkoholu, a ile wsrod koksiarzy? patologie sa w roznych srodowiskach i nic tego nie zmieni bardzo duzo zalezy od psychiki, i faktycznie jednemu sie poyebie w glowie od 250 g testa, a drugi moze koksowac lata i wiekszych zmian w psychice nie bedzie mial. genetyka psychiczna hehe Zmieniony przez - _zwierzu_ w dniu 2010-04-17 21:23:01

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2646 Data: 2010-04-17 21:17:55 Liczba szacunów: 0
  • >>>>RODZAJE DIET I NIE TYLKO<<<<Zbiór by Pejas

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    0 g jogurtu odtłuszczonego (100 g - 36 kcal) * 600 g mleka 0,5 % tłuszczu (100 g - 34 kcal) Menu na tydzień Poniedziałek I śniadanie (330 kcal) Kawa lub herbata - 1 szklanka (250 ml) Bułka - kromka lub 1/2 kajzerki (25 g) Serek waniliowy - 1/2 pojemniczka (100 g) Jabłko (małe) ok.100 g Mleko 0,5% tłuszczu - 1 szklanka (250 ml) II śniadanie (56 kcal

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-15 21:21:05 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzony, Szklanka multiwitaminy i magnezu, 2 tab. wit.C 9.40-11.10 szkoła 11.20-13.00 siłka 13.00 w drodze do szkoły, posiłek po treningowy: (obecnie 4 kromki chleba razowego i 250 ml wody z 3 łyżeczkami miodu) 13.10-19.30 szkoła 2 posiłek w szkole: 16.10 bułka z ziarnem (80g+2 plasterki kiełbasy "Żywiecka"+ 2 plasterki sera "Osterdame

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-11 20:07:32 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    iwac jakis rewelacyjnych przyrostow w pierwszym miesiacu ... "...jesc to swoje hmb w ilosci 3 g i 100g bialka a w nastepnym miesiacu sproboj na pozadnej diecie jesc 200-250 g bialka - zobaczymy kiedy bedzisz mial lepsze efekty ." - dobrych efektow w postaci wzrostu masy rzadam od kreatyny, hmb to dla mnie tylko antykatabolik i dobry wspo

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-11-02 13:41:10 Liczba szacunów: 0
  • Odżywianie w kulturystyce info

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w reakcję z insuliną (tzn. nie tuczą). Ponadto Isostar zawiera dwukrotnie mniej kalorii niż na przykład soki owocowe. Smaki: pomaraączowy, grejpfrutowy, cytrynowy Pojemność: 250 ml Opakowanie zbiorcze: zgrzewka 24 szt. Isostar zawiera 100 ml napoju; - węglowodany (g) 6,70 - białko i tłuszcze 0,00 - sód (mg) 69,00 - potas (mg) 18,00 - wapą (mg) 32,

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5394 Data: 2006-08-07 09:30:44 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    osie własnym z pomidorem i pieczywem WASA planowo potem 4. 4 jajka plus 50 g owsianych + garść orzechów i żurawiny - przedtreningowy TRENING porcja 30 g białka po treningu 5. 250 g chudej wołowiny z ryżem brązowym 100 g i sałatką 6. 100 g chudego sera z orzechami włoskimi i słodzikiem MaximusRex Dzięki za tak obszerny komentarz w sprawie diety. &q

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-26 13:58:40 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    odniosłem się. Patrzę na zegarek a tam ponad 41 minut, tragedia. Jeszcze w wodzie rozpiąłem suwak i zdjąłem piankę do pasa. Ze mną wybiegało kilku zawodników. Dobieg miał ok. 250 m, a ja po wyjściu z wody biegam szybko, niczym sprinter -) Na dobiegu do strefy wyprzedziłem 3 innych zawodników, bardziej przeciskałem się obok nich bo biegli całą ścież

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-13 19:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy HIIT Upgrade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    IŁEK JEST OKEJ O ILE NIE JEST PRZED ANI PO TRNEINGOWY). 4. odżywka białkowa,4 kanapki chleba pełnoziarnistego z chudą wędliną, pomidor z 10 g oleju // OLEJ J/W RESZTA OK 5. 250 g chudego twarogu z truskawkami /// OK 6.przed snem odzywka białkowa /// OK jest jeszcze duzo innych supli, ale o tym nie bede juz pisał. spaliłem mnóstwo fetu, ale jescz

    Odpowiedzi: 1026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-29 01:30:20 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    , ziemniaki (nie dużo bo tylko dwa), brokuł, brzoskwinia &#8211; 16.00 V &#8211; 2 bułeczki cebulowe, pasta z łososia i sera białego &#8211; 18. 00 VI &#8211; 250 g sera białego chudego, 3 łyżeczki dżemu truskawkowego &#8211; 21.15 (po basenie) Picie: Woda &#8211; ok. 5 l Herbata zielona &#8211; 2 l Herbata czerwona &

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-05 20:29:02 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    soś, ryż biały 100g, szpinak - 16.00 VI - ser camembert z żurawiną, 1 pomidor, 2 bułeczki ciemne z ziarnami (bardzo małe) z serem żółtym i chrzanem żurawinowym - 18.30 VII - 250 g sera białego chudego; 250 g truskawek (co mnie niezmiernie cieszy bo je uwielbiam) - 20.30 II dzień kursu na Młodszego Ratownika WOPR 4 godziny lekcyjne pływania + zosta

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-06 21:06:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik budowania formy na 40 urodziny. Kettlebell, siłownia, bieganie, rower.

    Post
    Po 35 roku życia

    enia. No i żeby miała sens musi trwać dwa tygodnie. Etap 1: 5 dni z minimalną ilością węgli (max 60) + 2 dni ładowania. Dochodzą węgle złożone (płatki kukurydziane 70 g; owoc 250-350g i 50g kaszy albo brązowego ryżu do obiadu). Obowiązkowa suplementacja błonnikiem, witaminami, a białko po treningu tylko na wodzie. Etap 2: 4 dni - tłuszcz białko - 3

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-20 21:58:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    016/10/26/5883eb7e309b4ed7b6645611bf981e09.jpg Jajko 4 szt Warzywa Tran 10 ml 30/0/30 2. 15:00 /SFD/2016/10/26/3d51171e179343e38a8ec48ce1b050b5.jpg Szynka wieprzowa 250 g Ser pleśniowy 25 g Warzywa Jabłko 200 g 50/25/20 3. 20:00 Szynka wieprzowa 250 g Ser pleśniowy 25 g Warzywa Jabłko 200 g 50/25/20 4. 21:30 /SFD/2016/10/26/

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-26 21:54:27 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    :30 1. WPC 40 g 2. Schab 500 g, ziemniaki 450 g, masło klarowane 5 g, warzywa, owoce 350 g, wasa cynamonowa 3 szt, czekolada 85% 20 g, orzechy włoskie 20 g 3. Twaróg chudy 250 g, warzywa, chleb 70 g, ser żółty 40 g, wafle kukurydziane 3 szt Całość: 235 B 225 WW 65 T /SFD/2017/3/19/2f26d904d7494ae4a53839574fd45788.jpg /SFD/2017/3/19/6bec8144d2

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-19 22:49:14 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    ki) Ok. 80 g czyli ok 190 kcal -serek wiejski 3% 150g czyli ok 122 kcal -masło prawdziwe do posmarowania chleba Ciężko określić ile to g ale pewni ok 15kcal - kawa czarna Ok. 250 g czyli 5kcal RAZEM ok 331 kcal 2 Śniadanie: -Płatki owsiane Ok 60 g czyli 220 kcal -Mleko 0,5% (innego nigdy nie piłam) Ok 100g czyli 39kcal -Migdały Ok 10g czyli ok 57

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 4890 Data: 2011-07-24 12:52:26 Liczba szacunów: 0