SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

250 g ile to bedzie

  • Trening Interwałowy HIIT Upgrade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    IŁEK JEST OKEJ O ILE NIE JEST PRZED ANI PO TRNEINGOWY). 4. odżywka białkowa,4 kanapki chleba pełnoziarnistego z chudą wędliną, pomidor z 10 g oleju // OLEJ J/W RESZTA OK 5. 250 g chudego twarogu z truskawkami /// OK 6.przed snem odzywka białkowa /// OK jest jeszcze duzo innych supli, ale o tym nie bede juz pisał. spaliłem mnóstwo fetu, ale jescz

    Odpowiedzi: 1026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-29 01:30:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    mimo że w tym tygodniu nie było żadnego interwału Przyszły tydzień będzie pod dyktando biochemii, żeby zdać tą poprawkę w piątek... Być może, że zrobię ładowanie za tydzień ~2000 kcal ~120 g białka tłuszcze do 50 g reszta czyli jakieś 250-300 g węgle. Ale z tym ładowaniem to zobaczę jeszcze Zmieniony przez - melo15 w dniu 2016-02-14 23:48:14

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-14 23:47:47 Liczba szacunów: 0
  • Sevrond - OBLIgatoryjna forma na wakacje

    Post
    Trening dla początkujących

    podpaść w 1szy dzień, więc prosze o pisemną zgodę Po trenie ryż biały + tuna, jabłko, kiwi, ( a właśnie do obiadu też było kiwi) A teraz jako kolejny posiłek trochę dorsza, kurczaka, i mały plastereczek ( ok. 5 g) sera wędzonego. Na ostatni posiłek 250 g twarogu + oliwa. Pozdrawiam wytrwałych Zmieniony przez - Sevrond w dniu 2010-02-22 20:40:33

    Odpowiedzi: 1668 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-22 20:39:19 Liczba szacunów: 0
  • Maly probem :)

    Post
    Trening dla początkujących

    A czy takie cos jak jadalem to ma sens ? Czy to bardije zalosne niz zdrowe i dajace efekt xD? Sniadanie: witaminer + rutinoskorbin + woda 250 ml mleka 0% + 5 g kakao pomidor 100 g piersi z kurczaka 100 g ryzu brazowego 18 ml oliwy z oliwek/olej lniany - co 2 dni roznie :) (lyzka ma 9 ml u mnie wiec jest 18) xD 80 g gruszku zielonego zielona herabta

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2635 Data: 2008-03-25 08:54:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] wojtek - Winter shredding feat. Solaros

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    e okolicznosci. Sprobujemy moze nauczyc Cie z tym zyc. Dt Wtorek Czwartek Sobota Niedziela Tydzien 1 DT 200g ww 1g/kgmc fatu bialka 220-270g DNT 50g ww 1g/kgmc fatu bialka 250-300g Białko na zasadzie nie licz co do grama - co już robisz dobrze - ale w dnt poprostu staraj się dawać większe porcje. Tydzien 2 DT 250g ww 1g/kgmc fatu bialka 220-270g

    Odpowiedzi: 1147 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-29 10:05:31 Liczba szacunów: 0
  • Ogromna prośba o ocene diety redukcyjnej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cham owoce by z nich zrezygnować... Trening (aeroby + pilates lub brzuszki, skręty, wypychanie bioder, a6w, + Hula hop 30-90 minut) 6 18:00 Jogurt truskawkowy 1,5% tłuszczu 250 9 4 20 150 ŁĄCZNIE: 250 9 4 20 150 to też nie jest posiłek. Białko pełnowartościowe tu daj, węgli po aerobach nie potrzebujesz białko pełnowartościowe czyli? brak mi pom

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2145 Data: 2008-03-27 20:45:26 Liczba szacunów: 0
  • gienus12 - Time To Cut

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    500kcal trochę kremu czekoladowego licze ze z 500kcal bo pudelko ma 400g a ja nie wiem nawet czy z 1/3 go wziąłem. 4 kawałki brownie liczę około 400 kcal na kawałek Liona - 250 ? kcal nie pamietam pare rurek waflowych z nadzieniem - 300 kcal poł paczki wafli ryżowych kury trochę jeszcze twaróg dam z białkiem trochę lodów wleci carte dora blueb

    Odpowiedzi: 2405 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-15 23:08:21 Liczba szacunów: 0
  • 10 PORAD JAK ZWIĘKSZYĆ MASĘ CIAŁA!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aloryczny musi być na plus, dlatego do wartości total calories musimy dodać od 500-1000 , po zwiększeniu bilansu na + już po tygodniu powinien pojawić się wzrost masy ciała o 250 do 500 - wzrost może być większy, ale będzie to głównie masa tłuszczowa. 2. BIAŁKO - TŁUSZCZE - WĘGLOWODANY - ile, czego i dlaczego ? Teraz to, co najważniejsze: 1 węglo

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-31 20:57:01 Liczba szacunów: 1
  • jak stosować gainer?

    Post
    Odżywki i suplementy

    aloryczny musi być na plus, dlatego do wartości total calories musimy dodać od 500-1000 , po zwiększeniu bilansu na + już po tygodniu powinien pojawić się wzrost masy ciała o 250 do 500 - wzrost może być większy, ale będzie to głównie masa tłuszczowa. 2. BIAŁKO - TŁUSZCZE - WĘGLOWODANY - ile, czego i dlaczego ? Teraz to, co najważniejsze: 1 węglo

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 12488 Data: 2008-05-11 22:05:39 Liczba szacunów: 1
  • Dieta na mase od oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k,pomidor,salata) /na chleb ciemny i dorzuc drugą taką samą porcje. 14;00 ryz bialy 100g ryba-filet z pangi 100 g jajko jablko 15;00 gainer vitalmax 1 40g mleko 2% 250 ml 17:00 (odrazu po treningu) Carbo 50 g gainer vitalmax 60g mleko 2 % 250 ml 18;00 posilek potreningowy makaron 100 g -------z mąki drum, albo razowy najle

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 718 Data: 2007-11-26 15:29:10 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje porady dotyczącej cwiczeń...

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    aloryczny musi być na plus, dlatego do wartości total calories musimy dodać od 500-1000 , po zwiększeniu bilansu na + już po tygodniu powinien pojawić się wzrost masy ciała o 250 do 500 - wzrost może być większy, ale będzie to głównie masa tłuszczowa. 2. BIAŁKO - TŁUSZCZE - WĘGLOWODANY - ile, czego i dlaczego ? Teraz to, co najważniejsze: 1 węg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 771 Data: 2006-10-15 23:34:32 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jeżeli nie jest to posiłek około treningowy nie musi być w nim węglowodanów W pracy możesz zjeść sałatkę warzywną z kurczakiem i oliwą. Wygląda to zatem tak: 7:30 śniadanie: 250 g twarogu, jogurt naturalny, 2 łyżeczki oliwy z oliwek, warzywa 10:30 II śniadanie: warzywa, jajko i coś zamiast chleba, nie wiem co 13:00 obiad: warzywa, mięso lub ryba,

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 854 Data: 2008-06-26 12:14:02 Liczba szacunów: 0
  • BUDOWANIE MASY U EKTO +SZTUKI WALKI

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i 200gr z 70gr chleba o 19 zacząłem trening o 20:30 100gr gainera z 400ml mleka ( sklad 70-30 w/b ) wiem ze to bedzie za malo kalori od jutro bedzie zamiast zupy z ryżem to 250 gr piersi z kurczaka dziennie nie wiem za bardzo czym mozna nabic sporo kalorii prosze o jakies porady odnoscie treningu to robilem 13 seri po 12 powtórzeń na klatke i

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2205 Data: 2014-09-15 21:04:20 Liczba szacunów: 0
  • BUDOWANIE MASY U EKTO +SZTUKI WALKI

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i 200gr z 70gr chleba o 19 zacząłem trening o 20:30 100gr gainera z 400ml mleka ( sklad 70-30 w/b ) wiem ze to bedzie za malo kalori od jutro bedzie zamiast zupy z ryżem to 250 gr piersi z kurczaka dziennie nie wiem za bardzo czym mozna nabic sporo kalorii prosze o jakies porady (próbowalem z olejem ale jak wypilem setke to potem caly dzien mial

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2205 Data: 2014-09-15 21:06:51 Liczba szacunów: 0
  • Chleb chrupki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    o więcej, więc wyjdzie na to samo. ja na jej miejscu przerzuciłabym się na zwykły, uczciwy, razowy chleb, który ma dużo błonnika, soli mineralnych i ogólnie jest najlepszy jeśli chodzi o pieczywo. A Twoja siostra niech zerknie ile chleb chrupki ma kcal w 100g(ok 330), a zwykły ok 250-więc róznica jest spora i to na korzyść zwykłego chleba. smoczek

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 9062 Data: 2002-06-05 21:00:33 Liczba szacunów: 0
  • Test Nr 3 (Iron Wings) -poprawa wytrzymałości wg Pirlo2122

    Post
    Po 35 roku życia

    na pełen dystans. Od wiosny nie podniosłem ftp bo trenowałem do długiego dystansu czyli tlen, tlen, tlen a po Poznaniu skupiłem się na tym aby na zawdoach w Malborku pojechać 250W i obydwie te rzeczy się udały. Dlatego też od marca do teraz nie podniosłem ftp bo w zasadzie trening na poprawe tego parametru zacząłem 6 tyg temu licząc z ostatnim tygo

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 11787 Data: 2017-11-28 21:00:46 Liczba szacunów: 0
  • nadmiar bialka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odam moja diete sprawa ma sie tak , waze 80 kg i mam 183 cm i 17 lat : S: Miska mleka z platkami kukurydzianymi 100g kolo bulka z piersia kurczaka 2 x < do szkoly > O: 250 gr ryzu + 2 x piers z kurczaka z ryzem K: 200 g tunczyka 1 l soku z cz. porzeczki i paczka wafli ryzowych(100g ) , to po treningu Na pozostale dni ma sie mniej wiecej ta

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1807 Data: 2002-05-28 00:02:02 Liczba szacunów: 0
  • Dieta w kulturystyce - prawie wszystko.... :-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    to w pobliżu ostatniego posiłku w ciągu dnia, należy zjeść posiłek. Przykład posiłku potreningowego : &#8226; tuż po treningu: Drink węglowodanowo-proteinowy zawierający 250 - 350 kalorii ( w zależności od wagi ciała) &#8226; 1 - 2 godziny później: 1 - 2 batony odżywczo-energetyczne lub 1 baton energetyczny plus drink proteinowy Razem:

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-02-15 13:42:14 Liczba szacunów: 0
  • Spalanie tłuszczu - zebrane informacje.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    które można kupić bez recepty. Przyjęta doustnie kofeina prawie całkowicie się wchłania. Szczyt stężenia w osoczu występuje zwykle w 45-60 min. po przyjęciu pojedynczej dawki 250 mg, acz obserwuje się różnice międzyosobnicze. Jest bardzo mało prawdopodobne, aby stężenie kofeiny w moczu osoby pozostającej na zwykłej diecie przekroczyło stężenie dozw

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-09-08 23:19:27 Liczba szacunów: 1
  • 200 g białka dziennie tylko w czym?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    kcal Kawałek selera naciowego 2 Posiłek 11.00 Mleko 0,5 % tłuszczu 500 ml 150 kcal 7g Marchew 50 kcal 3 Posiłek 14.00 Pierś kurczaka w ziołach prowansalskich z jogurtem 200 g 250 kcal Białko 50g Sałatka składniki: pomidory, sałata, cebula 100 kcal Ryż &#188; torebki 100 kcal Trening domowy 4 Posiłek 17.00 Ryż &#188; torebki 100 kcal Mrożony

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 17273 Data: 2010-06-29 10:05:30 Liczba szacunów: 0