SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

200 g kapusty

  • 200 g kapusty bialej to ile

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    potrzebuje 200 g kapusty bialej nie mam jak zwarzyc,jak mam przeliczyc?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2494 Data: 2010-07-30 18:59:01 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    i 4 serie 12 powt. JEDZENIE Rano - 50 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 60 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 30 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej + 100g pomidorów + 12 ml oleju mct 6 - 60 g orzechów włoskich + 200 ml białek jaj + 30g iso + 10g owsianych SUPLEMENTACJA RANO PRZED CARDIO : 12g bcaa

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-09 19:43:31 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    rody z ziemi 5 serii - 12 pow JEDZENIE Rano - 40 g owsa + 450 ml białek jaj + 70 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 20 g ryżu + 230 g piersi + 200 g kapusty kiszonej + 100g pomidorów + 16 ml oleju mct 6 - 80 g orzechów włoskich + 200 ml białek jaj + troche waldena truskawkowego syropu :> SUPLEMENTACJA RANO PRZED CA

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-10 20:39:43 Liczba szacunów: 0
  • dobra dieta na rzeźbe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A teraz może być: 7:00 I Posiłek 1.70 g płatków owsianych 2.200 g mleka 0,5% 3.200 g sera twarogowego chudego 4.80 g startych jabłek 10:00 II Posiłek 1.120 g chleba żytniego pełno ziarnistego 2.120 g kiełbasy szynkowej z indyka 3. 9 g margaryny ramy 13:00 IIII Posiłek 1. 200 g zupy jesiennej 2. 50 g makaronu czterojajecznego 3. 60 g żółtek i 100 g

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-03 18:13:31 Liczba szacunów: 0
  • dobra dieta na rzeźbe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A teraz może być: 7:00 I Posiłek 1.70 g płatków owsianych 2.200 g mleka 0,5% ZA 3.200 g sera twarogowego chudego ZA DUZO BIALKA DOSTARCZYSZ, STARCZY 100-125 G TWAROGU 4.80 g startych jabłek 10:00 II Posiłek 1.120 g chleba żytniego pełno ziarnistego 2.120 g kiełbasy szynkowej z indyka, LEPIEJ POLEDWICA DROBIOWA,ALE TAK TEZ MOZE BYC 3. 9 g m

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-04 15:17:53 Liczba szacunów: 0
  • dobra dieta na rzeźbe

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    /TO MOJE (PEWNIE TYLKO NAPISZE TO CO POPRZEDNIK, ALE ZAWSZE WARTO ;D A teraz może być: 7:00 I Posiłek 1.70 g płatków owsianych 2.200 g mleka 0,5% 3.200 g sera twarogowego chudego FAKT, BIALKO. POLICZ 30-35g NA JEDEN POSILEK MAX 4.80 g startych jabłek 10:00 II Posiłek 1.120 g chleba żytniego pełno ziarnistego 2.120 g kiełbasy szynkowej z ind

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-04 15:26:28 Liczba szacunów: 0
  • POTRZEBNA MI DOBRA DIETA !!! HELP !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    to znowu ja ! "utworzyłem" taką dietę może mi ktoś powiedzieć co jest źle co mogę czym zastąpić itp... oto ona 7:00 I Posiłek 1.70 g płatków owsianych 2.200 g mleka 0,5% 4.80 g startych jabłek 10:00 II Posiłek 1.120 g chleba żytniego pełno ziarnistego 2.120 g jakiejś szynki 13:00 IIII Posiłek 2. 50 g makaronu dwujajecznego razowego 3

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1990 Data: 2008-10-12 11:14:55 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    tych 25 powt:D:D ) JEDZENIE Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orzechów włoskich + 130 ml białek jaj + 30g iso SUPLEMENTACJA RANO PRZED CARDIO : 12g bcaa UNS 8:1:1 + 1 tabletka spalacza PO CARDIO : - 5g

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-31 20:33:03 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    NIE Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego ( zrobiony jako sernik ) 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orzechów włoskich + 130 ml białek jaj + 30g iso SUPLEMENTACJA RANO PRZED CARDIO : 12g bcaa UNS 8:1:1 + 1 tabletka spalacza PO CARDIO :

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-30 14:46:47 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    x spięciu 10 powt JEDZENIE Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orzechów włoskich + 130 ml białek jaj + 30g iso SUPLEMENTACJA RANO PRZED CARDIO : 12g bcaa UNS 8:1:1 + 1 tabletka spalacza PO CARDIO : - 5g

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-01 15:51:14 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    3 serie : 12 powt JEDZENIE Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orzechów włoskich + 130 ml białek jaj + 30g iso SUPLEMENTACJA RANO PRZED CARDIO : 12g bcaa UNS 8:1:1 + 1 tabletka spalacza PO CARDIO : - 5g

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-02 16:32:44 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    / druga 17 ) ;dd JEDZENIE Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orzechów włoskich + 130 ml białek jaj + 30g iso SUPLEMENTACJA RANO PRZED CARDIO : 12g bcaa UNS 8:1:1 + 1 tabletka spalacza PO CARDIO : - 5g

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-03 21:48:27 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    i 5 serii - 12 pow JEDZENIE Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orzechów włoskich + 130 ml białek jaj + 30g iso SUPLEMENTACJA RANO PRZED CARDIO : 12g bcaa UNS 8:1:1 + 1 tabletka spalacza PO CARDIO : - 5g

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-04 14:41:49 Liczba szacunów: 0
  • Droga Siły - DT novyneo

    Post
    Po 35 roku życia

    podobnie morwa biała i ogryzki z jabłek) Po powrocie do domu. Powolne szykowanie obiadu. Ostatnio: schab 72g (z Biedronki) - 50 g smalcu - 100 g gotowanych ziemniaków - 150 - 200 g kapusty kwaszonej No i 1,5h po takim posiłku można wszystko. Np. iść na trening. Kopytko jest piękne. Stały dopływ siły, a nie słomiany zapał jak po węglach. Po treningu

    Odpowiedzi: 1699 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-13 09:57:52 Liczba szacunów: 0
  • Rafał Noras w drodze po wymarzoną sylwetkę.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    az bd wyglądać następująco Rano - 100 g owsa + 450 ml białek jaj + 30 g iso + 40 g orzechów włoskich i płaska łyżeczka siemię lnianego 2-3-4-5 - 60 g ryżu + 250 g piersi + 200 g kapusty kiszonej 6 - 40 g orzechów włoskich + 130 ml białek jaj + 30g iso TRENING BARKI ;) Wyciskanie sztangi stojąc szeroko - 5 serii 12 powt Wyciskanie ketla do góry j

    Odpowiedzi: 771 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-29 21:53:34 Liczba szacunów: 0
  • dieta na masę do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ów 2. 100 g płatków owsianych 3 jaja (ok 70g. każde) 30 g rodzynek jabłko (150g) 3. posiłek przed treningowy 150 g piersi z kurczaka (gotowana na wodzie) 100 g ryżu brązowego 200 g kapusty pekińskiej + garść fasoli czerwonej 15 ml oliwy z oliwek 4. potreningowy 150 g piersi (gotowana na wodzie) 100 g ryżu parboiled 250 g marchwi 5. przed snem 100 g

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2013-04-20 18:29:08 Liczba szacunów: 0
  • O warzywach

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    No tyle, to moze nie, to raczej kwestia zjedzenia moze 2 pomidorow (liczylem na jakies 300-350g), 200 g salaty, 200 g kapusty kwaszonej oraz garsci rzodkiewek, takze kilograma nie bedzie po zsumowaniu;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 905 Data: 2008-05-25 19:59:53 Liczba szacunów: 0
  • pytanko odnośnie nabiału

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w jednym - owoce. jeden z wypraktykowanych, prostych przepisów: 150 g piersi z kurczaka Pół małej czerwonej papryki Pół małej żółtej papryki 2 pomidory 3 rzodkiewki Cebula 200 g kapusty pekińskiej 25 g sera typu feta Na sos: 1,5 łyżki soku z cytryny 2 łyżki oliwy z oliwek Pół małej łyżeczki musztardy Przyprawy (bazylia, pieprz ) Odrobina miodu

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2475 Data: 2011-02-17 19:30:52 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To może raz kurczak raz wołowinka ? I np 200 g kapusty kiszonej ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 595 Data: 2011-11-07 15:46:17 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    zosnek przecisnąć przez praskę i wymieszać z majonezem. Wszystko wymieszać i odstawić do lodówki. 12. SAŁATKA Z RÓŻNYMI KIEŁKAMI Pudełko (100 g) różnych kiełków, po 1 puszce (200 g) kukurydzy i czerwonej fasoli w zalewie, 1 nieduży ogórek sałatkowy, 200 g sera żółtego, 1/2 główki kapusty pekińskiej, sos Vinaigrette-Ireny <http://www.kuchnia.com.

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-19 20:49:20 Liczba szacunów: 0