Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: 20 gram ile to łyzek

Strona 1 z 5000

  • 100g masła ile to łyżek

    mam pytanie :chce upiec ciasto i w przepisie pisze dodaj 100 g masła wiec moje pytanie brzmi :100g masła ile to łyżek

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 11261| Data: 2010-10-01 12:31:38| Liczba SOGów: 0
  • ile to 5 gram ?

    elo.mam kretke ale bez miarki .a trzeba brac 5 gram ile to jest 5 gram ! 1 płaska łyzka stołowa to 5 gram

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 5537| Data: 2006-05-20 10:58:02| Liczba SOGów: 0
  • 30 GRAM BIAŁKA WPC OSTROWIA - ILE TO JEST ??!?!?!?! PomocY !! !@#$%^%$#

    witam ! mam problem poniewaz nie wiem ile łyzek stołowych wchodzi na 30g gram białka wpc ostrowii poniewaz nie mam takieej wagi... jezeli ktos jest w 100% peocentach przekonany ile to jest to prosze o odpowiedz. pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 24| Ilość wyświetleń: 20027| Data: 2006-01-09 16:17:09| Liczba SOGów: 1
  • 30 g otrębów pszennych ile to łyżek ?

    tak jak w temacie, chciałabym się dowiedziec ile łyżek stołowych ma 30 gram otrębów pszennych, oraz czy to prawda,zę jedna łyżka stołowa płatków owsianych ma 6 gram

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 4181| Data: 2005-11-25 23:21:13| Liczba SOGów: 0
  • ile to jest 35g.

    a to jest wsumie dużo żeby rozpuścić w szklance wody, a na miarce dołączonej są 5,10,20,30 ale niewiem czego czy to są gramy ale ta miarka jest strasznie mała żeby pomieściła 7 łyżek, a więc to nie może tak być.a znowu na innej odżywce u kumpla

    Odpowiedzi: 13| Ilość wyświetleń: 6611| Data: 2004-03-16 23:55:59| Liczba SOGów: 1
  • 35 gram..

    witam : moze to glupie pytanie i nie zdziwie sie jak ten topic zostanie usuniety :] ale jak odmierzyc 35 gram odzywki na poprzedniej bylo napisane ile to lyzek stolowych, ale na tej, ktora wlasnie zakupilem jest tylko napisane,

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1622| Data: 2004-08-02 12:59:35| Liczba SOGów: 0
  • 40g ile to łyzek??dam soga

    tak jak w temacie... kupiłem carbo i nie wiem jak to brac... ile łyzek płaskich małych to bedzie 40 g

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 15051| Data: 2006-11-20 12:28:11| Liczba SOGów: 1
  • Łyżeczka np.mąki ile to gram ???

    pytanie ,ale ono strasznie mnie męczy. mam w domu odżywke i pisze na niej 20g 40g mieszać z ... ile to jest te 20 40 gramów odzywka przypomina bardzo mąke więc prosze mowic o mące ... i najlepiej jakby ktos mi napisał ile mam zapełnić szklanki

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 66220| Data: 2004-09-27 15:43:02| Liczba SOGów: 1
  • 50g-ile to jest?

    mam pytanie.ile to jest 50g geinera bo na opakowaniu mam napisane ze 7 plaskich lyzek stolowych,ale jak to wsypalem to wyszlo mi pol

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 3399| Data: 2004-03-20 20:01:42| Liczba SOGów: 0
  • Biogenix - Pro longatum, ile to 40 g

    tzn część płynna ok, ale dużo było proszku w tym, który się nie rozpuścił i został w gardle nie przyjemnie i chodzi o to ile mam tego sypać, czy za dużo nasypałem, czy za mało jakiś dobry sposób ktoś ma ile to 40 g tego proszku z góry dziękuje i

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1055| Data: 2008-09-15 23:20:39| Liczba SOGów: 0
  • 500ml piwa jasnego ile to gram ??

    jak w temacie 500ml piwa jasnego ile to gram wie ktoś 19

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 12261| Data: 2005-05-25 14:18:36| Liczba SOGów: 0
  • ile brac protein a ile kreatyny??????????

    zrzucic tkane tluszczowa i nabrac miesni mam 180 cm i waze 80 kilo jesli chodzi o proteiny bire je po treningu 20 gram czy to nie zamalo moze powiniennem jeszcze brac rano bo moje sniadanie nie jest zbyt bogate co o tym myslicie pomozcie

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2593| Data: 2004-02-25 22:12:41| Liczba SOGów: 0
  • ostrowia 30 gram ile to?

    witam, szukam informacji na temat ostrowii, a dokladnie chodzi mi jak odmierzyc jedna porcje ostrowii czyli te 30 gram w internecie na jednej ze stron pisalo, ze 30 gram to 1 lyzka stolowa, ale to mi sie nie zgadza z tym wzgledem, ze

    Odpowiedzi: 7| Ilość wyświetleń: 1660| Data: 2010-11-20 13:35:55| Liczba SOGów: 0
  • do Marka C. - Jakie są negatywne skutki nadmiaru bialka w diecie? i ile to za dużo?

    nawet u cięzko trenujących,, zawodowców mogą wystąpić niekorzystne skutki nadmiaru białka czym się to objawia czy 2 gramy na kg wagi, w zupelnosci wystarcza nawet na low carb diecie redukcyjnej czy bialko może powodować zlogi i odkladanie sie

    Odpowiedzi: 15| Ilość wyświetleń: 7768| Data: 2008-02-08 15:04:39| Liczba SOGów: 2
  • ile to gram ?

    siema. jak w temacie 10 cc ile to gram kreatyny . mam miatke po mass xxl 50 cc i dawkuje kretyne to miarką po 10 cc i nie wiem czy to nie za dużo 12

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 3044| Data: 2011-05-15 21:27:17| Liczba SOGów: 0
  • miarka mono - szukałem i nie wiem ile to 5 g

    forum by dowiedziec się jak odmierzyć miarka olimpa 5 g kreatyny mono olimp niech ktoś kto wie powie mi czy czy 5 gram to bedzie idealnie płaska miarka mono czy z górką a jak z górką to jaką bo jak nałoze miarke sporą górke i o krawedz

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2754| Data: 2008-01-22 18:59:04| Liczba SOGów: 1
  • Miarka Biogenixa/Olimpa - ile to mieści.....

    mam taki problem: kupiłem izo plusa, ale nie wiem jak odmierzyć go w gramach bo nie mam takiej wagi ani odpowiedniej miarki. jedyna miarka jaką posiadam to biogenixa z monster mass a 3,8 kg.

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1685| Data: 2007-10-01 19:54:27| Liczba SOGów: 0
  • 50ML Białka ile to gram?

    witam mam banalny problem, ale bardzo dla mnie ważny... mam łopatkę do białka na której jest napisane 50ml ile to jest w gramach dodam, że białko whey protein 90+

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 8554| Data: 2009-03-12 21:05:01| Liczba SOGów: 0
  • 1 lyzka stolowa - ile to ostrowii ?

    panowie moze ktos sie orientuje ile to jest gram 1 czubata lyzka stolowa taka srednia do zupy ; ostrowii ile dajecie zeby bylo ok 50 g produktu nie bialka . nikt nie wie zmieniony przez pierone w dniu 2005 10 02 13:34:38

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 3198| Data: 2005-10-01 20:36:14| Liczba SOGów: 0
  • 10g oliwy z oliwek ile to mililitrów?

    witam mam w diecie 10 g oliwy z oliwek np, i chce to odmierzać w takich buteleczkach. 10g ile to będzie ml prosze o odp

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 30343| Data: 2007-05-21 13:00:27| Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}