SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

1ml

  • pierwszy cykl - do oceny

    Post
    Doping

    farmak ma 50mg 1ml wiec walac 100mg e2d byloby na 20dni.. malo towaru za malo jak na moje wal spokojnie 100mg e2d przez 7tyg bedzie spoko mozesz dluzej nawet jak chcesz.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 2007-04-26 14:47:47 Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl - do oceny

    Post
    Doping

    Bierz farmaka! I tak jak kolega pisze, 1ml to 50mg, przy twoich "gabarytach" :) glupia dawka, spokojnie 100 mg ed2 przez 6 tyg i 12-24 clomidu na odblok i bedzie git.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 2007-04-26 15:22:05 Liczba szacunów: 0
  • TESTOSTERONE UNDECANOATE

    Post
    Doping

    e krotki drudzy ze dlugi jak to w koncu jest? Moze ktos sie konkretniej wypowie? NANDRODTEST 500 Testosterone Undecanoate 300mg + Nandrolone Decanoate 200mg w jednym strzale 1ml. dzisiaj wbilem 3 strzal libido poszlo znacznie do gory, poczatek drugiego tygodnia zobaczymy jak sie rozkreci. Zmieniony przez - Mckenzie w dniu 2009-10-26 19:49:03 Zmien

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 6038 Data: 2009-10-26 19:40:31 Liczba szacunów: 0
  • slabo idzie;/

    Post
    Doping

    zapomniałem dodac 1ml/250mg enan co 5dni/250mg

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 3753 Data: 2008-03-27 20:30:35 Liczba szacunów: 0
  • cykl

    Post
    Doping

    witam "8paczek superki + 50tab mety BD + paczka nolvy + paczka clomid" co to jest "superka" ?? czy to Superanabolon 25mg/1ml Spofa, Czechy 5 amp w paczce ?? czyli tego x 8 , hmmm ok 260 zł metka...akurat ma okazje kupić 75 sztuk za 20 zł tyle tylko że ruska. Tamoxifen 20mg/tab Vipharm, Poska 30 tabsów w paczce,to ok 40 zł Clomid

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1059 Data: 2005-04-05 20:03:16 Liczba szacunów: 0
  • Winstrol Cykl

    Post
    Doping

    50mg co 2 dzień przez 6 tygodni tj. 20 zastrzyków. Do tego Test Prop 50mg codziennie - w dni Prop/Winstrol - do jednej strzykawy - czyli raz 1ml raz 2ml i tak przez caly cykl - strzały w różne miejsca siekać. Tyle. Paaaah

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5813 Data: 2004-11-09 19:49:35 Liczba szacunów: 0
  • KTÓRY CYKL WYBRAC NA JESIEN ???? SOGI

    Post
    Doping

    Propionat moze miec 25,50,100mg w 1ml. Krotko sie utrzynuje wiec niech bierze co 2-3 dni zastrzyk Najlepiej jakbyscie mieli setki i walili po 0,5ml to by was taniej wyszlo Moj znajomy bral 100mg co 3 dni i byl bardzo zadowolony Ponoc power niesamowity

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1647 Data: 2003-06-14 20:14:01 Liczba szacunów: 0
  • moze cos nowego????

    Post
    Doping

    Borsuk po co mnie cytujesz skoro to pytanie bylo konkretnie do icesternik'a Interesowalo mnie stezenie testosteronu jaki on posiada a nie jakie sa wogole stezenia propionicum Poza tym 25mg/1ml to ma polski testosteron a on ma ruski Ale masz racje twierdzac ze sa rozne stezenia od 25 do 100 Zmieniony przez - pipes w dniu 2003-04-30 11:02:39

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1846 Data: 2003-04-30 10:51:24 Liczba szacunów: 0
  • Jakie PH ?

    Post
    Doping

    e ilości jedzenia co do epi się nie wypowiem bo nie brałem a testosteron to bardzo dobry pomysł w tym cyklu piszesz że masz dojście do enana albo propa tylko jakie stężenia w 1ml co trudno powiedzieć jak powinien wyglądać odblok nie mając rozpisanego cyklu ale clomid na pewno będzie potrzebny a hcg wskazane Zmieniony przez - Doctor_K w dniu 2011-04

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2199 Data: 2011-04-06 17:12:19 Liczba szacunów: 0
  • winstrol który?

    Post
    Doping

    Winko z Lyka Labs ma stężenie 1ml/50mg i jest w 10ml butlach wyszło stosunkowo niedawno i narazie zadużo nic o nim nie wiadomo, sam szukam informacji o nim. A co do zambonu to jest dużo wy***ek 30-tek a nawet i 10-tek. Trzeba przetestowac to wino i wtedy będzie wiadomo, ale towar powinien być git.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2847 Data: 2004-04-24 15:59:25 Liczba szacunów: 0
  • deca Durabolin- niepewny

    Post
    Doping - zdjęcia

    panowie, potwierdzam. jest to wyyebka deca durabolinu. probowalem smak deca z ampulki 50mg/1ml: szczypie w jezyk. kumpel z polski probowal deca gdzie nie schodza literki: szczypie w jezyk. a moja deca tylko ladnie pachnie hihihi. jest to podroba deca durabolinu. paka wraca do polski w poniedzialek.

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 3842 Data: 2009-02-21 12:48:50 Liczba szacunów: 0
  • T3 25mcg jak długo mozna....?

    Post
    Doping

    no to w koncu co lepiej? 250mg enana co 4 dni ( wiadomo ze tam nie ma tyle w 1ml, mysle ze gdzies 0koło 170-200mg) albo 50mg-100mg propa co 2 dni????

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3927 Data: 2005-02-28 15:29:46 Liczba szacunów: 0
  • T3 25mcg jak długo mozna....?

    Post
    Doping

    Ciekawe ile jest susty egipskiej w 1ml ..bo cos mnie w****ia w porownaniu do pakistana

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3927 Data: 2005-02-28 16:27:24 Liczba szacunów: 0
  • jaki doping wybrac ?

    Post
    Doping

    Ten który masz jak się nie mylę to,, testosterone propionate 1ml:100mg abvraihan .

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1211 Data: 2015-07-03 19:09:36 Liczba szacunów: 0
  • Spadek wydolności po clenie

    Post
    Doping

    Ja w ogóle wydolności nie miałem po celenie, stopy, łydki tak mi się pompowały że szok. Tak jak mówisz kilometr biegu to wyczyn. Przerzuciłem się na heliosa i dokończyłem cykl (1ml-2ml ed) i byłem zadowolony ;)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 762 Data: 2013-09-22 16:51:12 Liczba szacunów: 0
  • Cykl dla 17sto latka

    Post
    Doping

    Na poczatek wystarczy 5amp/2ml/200mg i do tego 100tablwinstrolu deka moze byc z intera 10ml/200mg/1ml po cyklu clomid 10tabl po 1dziennie!! do tego jakis gajner

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1371 Data: 2003-06-27 16:58:29 Liczba szacunów: 0
  • Miarka a ilość gram

    Post
    Odżywki i suplementy

    caly czas powtarzamy, ze w tym sporcie waga to podstawa I blender :-) Co do miarek są standardowe, każdy producent używa takich samych otwierając co chwila jakieś opakowanie można znaleźć taką samą, ja od razu wyrzucam bo po co mi ich tyle. 1ml=1g tak jest tylko w przypadku wody.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 2013-02-07 12:54:49 Liczba szacunów: 0
  • SCANTEL NPP fake?

    Post
    Doping - zdjęcia

    ś bolał. Tylko "pimperów" na forach nie boli nic, kiedyś się oczytałem jak to prop atoma nie boli, "zieloni nick" bił 2ml i nic nie boli, myślę sobie ekstra, zakupiłem poszło 1ml kvrewski ból nie do wytrzymania... Oddałem znajomemu on się męczył dalej bo lubił oszczędzać. bigpaul3c - chcesz propa niebolącego, kup testolica, testovisa, alphe. Co do

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2093 Data: 2012-11-06 13:27:10 Liczba szacunów: 0
  • Testabolon EAP - opinie !

    Post
    Doping

    Damian wnioskuje to na podstawie odczuc w 1ml cyklo ma być 100mg propa i 150mg prolo.Aja testosteronowego kopa poczułem dopiero w 3-4tyg. i było srednio na jeza

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4987 Data: 2006-10-28 22:36:43 Liczba szacunów: 0
  • Co na piątą kuracje?

    Post
    Doping

    Dzięki - czyli jak dobrze licze 4000mg prolo = 8 op. po 5 amp 2700mg deki = 13.5 amp deki holend 2ml 2100mg winka = 42 amp. winka dep. 1ml 50mg Okolice 1500zł wychodzą. Jeszcze dwa pytanka - jak odblok i co to znaczy EQ? EDIT: Eq czyli equipoise. Czyli do wyboru deka lub eq tak? Zmieniony przez - Gr00bY w dniu 2004-04-20 22:53:16

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1491 Data: 2004-04-20 22:50:00 Liczba szacunów: 0