SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

1ml

  • Niemiecki Testosteron Propionat BRD-FID

    Post
    Doping

    tes podatny na takie objawy po propie,jest dobry sposob,sam go obecnie stosuje: -15minut przed i po strzale,rozgrzewasz miesien poducha elektryczna. -wtlaczasz bardzo powoli, 1ml = 1minuta. a jesli juz masz obolaly miesien: -masc przeciwbolowa z mentolem,bol mija,rozgrzewa miesien od srodka,i daje mile uczucie chlodu. dyskomfort mija szybciutko. na

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 9848 Data: 2009-11-29 11:43:23 Liczba szacunów: 0
  • Flor Medico Laboratories (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    a jest wersja decanox 200mg/1ml? bo taka widzialem a na stronie fm jest tylko 250mg.

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-14 22:50:20 Liczba szacunów: 0
  • Flor Medico Laboratories (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    ja dziś zrobiłem 1ml szot propem i cała dupa mnie boli i spuchło. a wchodziło bez bólu i gładko.

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-27 00:00:14 Liczba szacunów: 0
  • Flor Medico Laboratories (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    Decanox 250mg/1ml fml

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-12 19:53:28 Liczba szacunów: 0
  • Flor Medico Laboratories (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    Flor Medico Laboratories Testanox S 100mg/1ml flakonik 10ml testowal ktos? bo ogolnie elegancko sie prezentuje:)

    Odpowiedzi: 282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-05 22:10:13 Liczba szacunów: 0
  • Razak - opinie (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    podobno co ed trzeba wbijac 1ml

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 12:26:01 Liczba szacunów: 0
  • Razak - opinie (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    jesli pisze 25mg w ml to dzienna dawka powina byc wlasnie 25mg czyli 1ml ale z uwagi ze pewie zanizone stezenie trzeba brac wiecej ale podejrzewam ze tam i tak nie ma mety tylko jakis tesc. musialby ktos badanie zrobic moze na poziom tescia jak by podskoczylo bo sam jestem ciekaw

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 16:08:46 Liczba szacunów: 0
  • Razak - opinie (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    ja ko ze dzialanie metki do 5 godzin nie wiem jak tej inj ale mysle bedzie podobnie ?? do walil bym 25mg (1ml) rano i nastepny w poludnie i by bylo git czyli 2 razy dziennie pozdrooo

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 20:06:04 Liczba szacunów: 0
  • Razak - opinie (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    chociaz swoja droga te 25mg w plynie zupelnie innaczej dziala jak 25mg tabbsy napewno inj bedzie w hoj mocniejsza wiec mozny by i dzielic te 1ml czyli 25mg na 2 szoty mozna by pokombinowac jak by nie bylo i tak wyjdzie duzo drozej od tabsow pozdrooo ps mocny widze ze jestes mocny z matmy Zmieniony przez - MACIEJA21 w dniu 2009-09-23 20:16:31

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 20:15:52 Liczba szacunów: 0
  • Razak - opinie (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    nie bede zakładal osobnego tematu wiec skrobne tutaj. co myslicie zeby bic mete inj 1ml rano i potem po treningu 1tab mety scantela? bo zostal mi listek ale nie wiem czy jest sens cos takiego robic. czyli np meta inj ok 9h. trening ok 14-16h i po posilku treningowym 1tab scantela. jest sens?

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-02 20:57:56 Liczba szacunów: 0
  • Razak - opinie (temat zbiorczy)

    Post
    Doping - zdjęcia

    powiem tak,super nabijania nie ma,pompa dobra,libido jakie bylo takie jest,4 pierwsze strzaly urywaja konczyny,smalec leci w dol,a waga w gore. Jak narazie to wszystkie objawy,zobaczymy co dalej. 1ML e3d leci Zmieniony przez - mumifikato w dniu 2009-12-03 12:15:11

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-03 12:13:23 Liczba szacunów: 0
  • P.M.P STEROIDS Drostanolone propionate 100mg/ml

    Post
    Doping - zdjęcia

    Szkoda odstawiać pocisnij razem z trenem, do tego cypionacik, wszystko po 1ml co drugi dzionek podkuj z rana i bedzie forma przednia oczywiście jak bedziesz odpowiednio sie odżywiał i wystarczająco cięzko trenował

    Odpowiedzi: 143 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-26 22:50:43 Liczba szacunów: 0
  • METRIBOLON....

    Post
    Doping

    sorki za bład jego jest 250mg/1ml

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-25 01:32:37 Liczba szacunów: 0
  • METRIBOLON....

    Post
    Doping

    metri 10mg/1ml 2mm w insulinówce to będzie 0,5mg więcej nie zaryzykuje.

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-29 21:59:30 Liczba szacunów: 0
  • DOPING BEZ ODBLOKU

    Post
    Doping

    stanabol alhemia 50 wbijałem 1ml e2d a na 1 ml wypada niby 50 mg. fujara nie staje wiec jak tu sie nie stresowac :(

    Odpowiedzi: 195 Ilość wyświetleń: 12943 Data: 2015-05-21 13:50:29 Liczba szacunów: 0
  • Dylemat do rozwiązania - dla praktyków z DecaJect'em...

    Post
    Doping

    krwi.. przeciez i tak musisz zadecydowac czy sie odblokowac po tym czy nie.. chyba ze totalnie nic nie czujesz (łacznie z blokiem) ale na wyczuciu też bym nie polegał bo mogło byc tam np 50mg testa/1ml i wtedy by bylo bez roznicy.. pozatym w prywatnym labie przegladalem cennik badan krwi i chyba byl tam nandrolon...

    Odpowiedzi: 117 Ilość wyświetleń: 9001 Data: 2005-05-23 15:58:51 Liczba szacunów: 0
  • Omnadren..po zastrzyku straszny bol

    Post
    Doping

    hmmmm wiec dziekuje za wszystkie rady ale zastrzyk byl wykonywany przez fachowca..robila go pielegniarka..bralem jeden strzal tygodniowo..a ilosc omnadrenu byla rowna 1ml w jednym strzale..wiec jaki to moze byc problem..prosze o pomoc!

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 16580 Data: 2002-11-15 18:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Testosteron 250 mg + Winstrol 250 mg

    Post
    Doping

    winstrol ma 50mg w 1ml

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3690 Data: 2009-02-20 01:52:20 Liczba szacunów: 0
  • Testosteron 250 mg + Winstrol 250 mg

    Post
    Doping

    przypóscmy ze to własnie tak bedzie 50mg w 1ml (16strzałek) + Test 250mg .. jak na to patrzec?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3690 Data: 2009-02-20 01:55:55 Liczba szacunów: 0
  • Testosteron 250 mg + Winstrol 250 mg

    Post
    Doping

    winko sie wali zazwyczaj co 2 dzien 1ml , ale to zalezy, winko chyba by pasowalo dac w polowie cyklu lub na koniec ,lecz ekspertem nie jestem

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3690 Data: 2009-02-20 01:57:20 Liczba szacunów: 0