Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: 172 cm waga 68

Strona 19 z 5000

  • Salto w tył - waga i wzrost czy to u mnie możliwe

    takimi parametrami ciała za naukę pozdrawiam z góry dzięki za odpowiedzi płeć : mężczyzna wiek : 17 waga : 89 wzrost : 182 cel treningowy : salto w tył staż treningowy na słowni : brak ewentualnie czasem przed

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 1626 | Data: 2009-03-07 12:49:05 | Liczba SOGów: 0
  • Dieta do oceny odwieczna walka z waga...

    witam chciał bym przedstawic wam diete redukcyjna do oceny poprawy która powiedzmy ze rozpisałem sam he mam 27 lat waga w granicach 108 114 kg.około 4 lat temu udało mi sie juz schudnac ze 149kg na 107kg w około 8 miesiecy.pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 425 | Data: 2011-08-19 15:07:23 | Liczba SOGów: 0
  • waga przed i po gotowaniu

    mnie rzecz przed gotowaniem kawalek kurczkaa z lodowki nie zamrazalki wazyl 260 270g, po ugotowaniu jego waga zmniejsyzla sie do 170! ktora waga jest prawidlowa zawsze bralem ta pierwsza... zmieniony przez maximus_pl w dniu 2007 04

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 823 | Data: 2007-04-10 16:04:36 | Liczba SOGów: 1
  • Niska waga, duże chęci do ćwiczeń

    witam, tak więc jak w temacie mam problem z wagą. męzczyzna wiek 17 lat waga ostatnim razem na wadze miałem 59kg to było ok. miesiąca może dwa wstecz, ogólnie nie ważyłem więcej niż 63kg.

    Odpowiedzi: 58 | Ilość wyświetleń: 1596 | Data: 2013-06-11 21:53:05 | Liczba SOGów: 1
  • Waga problem

    witam ma problem z waga jestem na redukcji schudłem 6kg i waga stanęła w miejscu od dłuższego czasu. waga 75kg obwód w pasie 87 wzrost 174

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 393 | Data: 2013-02-23 19:49:04 | Liczba SOGów: 0
  • Minimalna waga (dalej nie daje rady)

    nie mogę już mniej zejść ps. jak głodówke robiłem to ważyłem 54 nawet, ale na w f miałem rzut piłką lekarską... waga waha się : 54 57 wzrost: 165 cm mężczyzna wiek: 15.4 lat czy naprawdę nie dam rady mniej ważyć bo jakoś nadal mam du**

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 1592 | Data: 2008-05-07 18:48:38 | Liczba SOGów: 0
  • Problem z waga i Mało Czasu

    aby zrzucić ok. 2kg wagi, ponieważ chcę wziąść udział w zawodach a muszę ważyć poniżej 82,5 kg przy czym aktualnie moja waga wacha się w granicach 84kg. do środy 13 kwietnia 2011 postaram się uzyskać efekt wagi poniżej 82,5kg. z rana jak wstaje i

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 392 | Data: 2011-04-02 12:47:45 | Liczba SOGów: 0
  • odpowiednia waga do wzrostu i wieku

    witam moj wzrost liczy 177cm. mam 21 lat i waze 74cm i nie wiem czy moja waga jest odpowiednia. chociaz nie wygladam grubo. czy tez moze jest kwestia grubych kosci tak slyszalam ze tez waga tez

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 789 | Data: 2011-07-22 11:17:00 | Liczba SOGów: 0
  • właściwa waga ciała do wzrostu 164 cm, wieku 21 lat

    właściwa waga ciała dla wzrostu 164, wieku 21 lat

    Odpowiedzi: 5 | Ilość wyświetleń: 1582 | Data: 2010-05-26 07:35:20 | Liczba SOGów: 0
  • Waga ciał w sportach zwiazanych z wyskokiem

    czasy to zagadnienie bardzo mnie ciekawi. moze na tym forum jest kilku skoczków, którzy moga sie wypowiedziec jak waga przeklada sie na skok jaka powinna byc mniej wiecej waga aby dobrze skakac ja mam 183 184cm i waze 78 kg rano, wydaje mi

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 768 | Data: 2010-08-27 13:26:40 | Liczba SOGów: 0
  • Waga nie spada

    witam od miesiaca jestem na redukcji bilans ujemny jest. w soboty i niedziele zerowy a waga na poczatku leciała w doł a teraz stoi.. waga 90kg obecnie przed było 92 sniadanie 50 g kornflejksów 5 jaj

    Odpowiedzi: 9 | Ilość wyświetleń: 750 | Data: 2011-04-06 22:09:44 | Liczba SOGów: 1
  • Waga stoi + Trening i Dieta do oceny - Opinie i Rady

    masę postanowiłem się zważyć, nałożyłem 5 kg. no ale przez następne 4 tygodnie treningu i męczącej diety nie ruszyła mi waga ani kilogram. sylwetkę jakąś tam mam, długo uprawiałem kickboxing, kondycja zaj*e*ista jak dla mnie. dużo też pływałem

    Odpowiedzi: 10 | Ilość wyświetleń: 746 | Data: 2011-04-03 17:07:56 | Liczba SOGów: 0
  • Waga elektroniczna

    jednak mięśnie. czy moglibyście mi polecić stosowną wagę czy to w ogóle dobry pomysł zastanawiam się, na ile taka waga może dawać prawidłowy pomiar. z tego co patrzyłem, to zazwyczaj błąd zamyka się w granicy 100g, także chyba można te

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 738 | Data: 2010-12-28 00:35:22 | Liczba SOGów: 1
  • Waga w dol a bf w gore na scislej diecie?

    efetkow . mam wage na silowni ktora mierzy wlasnie wage, bf, bmi itd i wynik jaki uzyskalem w 1 dzien diety to bylo: waga 71.8 bmi: 24.3 bf: 14.1% co sie rowna do 10.1kg dwa tygodnie po tym znow sie zwazylem lecz ku mojemu zdziwieniu bf

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 332 | Data: 2014-09-20 18:03:56 | Liczba SOGów: 0
  • Czy taka waga jest OK ?

    pochodziłem na siłownię, zjadłem trochę l carnityny itd. efekt jest taki, że od jakiś 2 miesięcy utrzymuje mi się waga 58kg i mam 165cm wzrostu. to dobre proporcje lekarze mówią mi, żebym się już nie odchudzał, ale ja czuję, że jestem dalej gruby.

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 726 | Data: 2008-10-31 12:09:46 | Liczba SOGów: 0
  • Wybór odżywek waga 74kg

    witam może ci mi doradzic jakie mam brac odżywki bralem juz kreatyne i widac efekty ale nie prowadzilem diety co mozecie mi doradzic odzywki wzrost 175cm waga 74kg

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 1519 | Data: 2007-03-16 14:48:12 | Liczba SOGów: 1
  • Waga- czy jest dobra?

    a w tej widzę sporo bajerów, które także by sie przydał, takie jak obliczanie bf% i innych danych. mam pytanko, czy ta waga jest dobra do oceny firma i to, czy rzeczywiście pomiary taką wagą są realne bf% choćby [url=http://allegro.pl/tech

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 318 | Data: 2013-11-24 01:54:55 | Liczba SOGów: 0
  • Deficyt kal jest,a waga stoi

    też okres przerwy w cwiczeniach około półtora miesiąca po powrocie na siłownie stwierdziłem,ze skoro bez treningow waga spada to po powrocie na siłownie zwieksze pule kalorii do 1900 i od tego czasu waga stoi w miejscu. macie jakiś pomysł

    Odpowiedzi: 16 | Ilość wyświetleń: 712 | Data: 2014-05-23 08:34:15 | Liczba SOGów: 0
  • waga i wzrost 6 latki

    mam dwie corki i chcialabym sie dowiedziec, czy ich waga i wzrost sa prawidlowe i w normie do ich wieku: ile prawidlowo powinna wazyc dziewczynka szescioletnia o wzroscie 118cm

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 1509 | Data: 2011-01-11 14:52:45 | Liczba SOGów: 0
  • stojąca waga.

    witam warze 67kg i od 2 miesęcy stoję w miejscu waga nie ruszyła nawet o pół kilo dietę mam i wszystko co byście mi polecili żeby waga znów ruszyła oczywiście chodzi mi o

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 308 | Data: 2012-02-11 14:00:09 | Liczba SOGów: 1

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}