Wyszukiwarka


w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepiej pasujące tematy

Znalezione artykuły pod frazą: 15dag cukru ile szklanky

Strona 16 z 3499

  • Zbyt niski poziom cukru

    witam i dziękuje już za samo zajrzenie tutaj 3 a więc problemem jest zbyt niski poziom cukru mojej mamy ok. 60 . chciałbym się dowiedzieć co trzeba jeść i czego nie jeść, aby ten poziom cukru podwyższyć tak aby

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 3956 | Data: 2007-01-28 12:56:26 | Liczba SOGów: 0
  • niski poziom cukru

    witam, ostanio mam problemy z z bardzo niskim poziomem cukru ok 45 przez cały czas i tylko po poziłku mi wzrasta ale to i tak do ok. 60... byłem już z tym u lakarza i doastałem

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 3908 | Data: 2005-11-11 11:00:23 | Liczba SOGów: 0
  • 15 gram ile to małych łyczek???

    15 gram ile to małych płaskich łyczek z góry dzięki

    Odpowiedzi: 3 | Ilość wyświetleń: 7905 | Data: 2005-09-13 11:36:59 | Liczba SOGów: 0
  • Ile na biceps?

    ile bierzecie na serię na biceps, chodzi mi o sztange albo sztangielki

    Odpowiedzi: 31 | Ilość wyświetleń: 7894 | Data: 2002-09-02 17:00:22 | Liczba SOGów: 2
  • Ile wazy JAJKO ??

    pytanie moze troche glupie ale zawsze pytanie, czy ktos wie ile wazy cale jajko kurze takie rpzcietne, bo ukladam diete i sie zastanawiam a wagi nie mam...sorki za te pytanie ale dla mnie jest istotne 3

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 7879 | Data: 2005-08-02 17:34:34 | Liczba SOGów: 0
  • Ile maksymalnie oliwy dziennie?

    ile mozna wypić oliwy i jakie skutki sa oznaka przedawkowania

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 7878 | Data: 2006-07-01 14:02:07 | Liczba SOGów: 1
  • platki owsiane ile to 100 g

    witam chce ulozyc sobie diete i mam problem moze troche glupi ale no cuz zapytam sie. ile lyzek stolowych duzych platkow owsianych ma 100g. tego produktu

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 7875 | Data: 2005-08-14 18:59:14 | Liczba SOGów: 0
  • ile to gram?

    witam mam pytanie odboscie gain bolic 6000 a mianowicie ile gram ma miarka ktora sie znajduje w srodku czyli jedna miarka ile to gram z gory dzieki za odp pozdro

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 7465 | Data: 2006-04-24 11:50:39 | Liczba SOGów: 2
  • Ile waży gryf?

    no właśnie, ile mój ma 170 cm.

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 7858 | Data: 2004-08-16 00:06:18 | Liczba SOGów: 0
  • [Artykuł] Podstawy odżywiania – co i ile jeść?

    pamiętajmy, że węglowodany o wysokim indeksie glikemicznym powodują szybkie uwalnianie energii, a więc i szybki wzrost cukru we krwi. skutkiem tego może być: magazynowanie nadmiaru tłuszczu przez organizm, uczucie senności. węglowodany

    Odpowiedzi: 11 | Ilość wyświetleń: 3018 | Data: 2013-08-19 17:43:41 | Liczba SOGów: 1
  • ile to jest 200 gram

    chciałbym zadać pytanie: ile to jest 200 gram mąki muszę zrobić z bratem masę solną, ale jak to chłopak nie wiem ile to 200 gram. a moje drugie

    Odpowiedzi: 2 | Ilość wyświetleń: 7207 | Data: 2010-10-14 14:31:42 | Liczba SOGów: 0
  • 100g masła ile to łyżek

    mam pytanie :chce upiec ciasto i w przepisie pisze dodaj 100 g masła wiec moje pytanie brzmi :100g masła ile to łyżek

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 7789 | Data: 2010-10-01 12:31:38 | Liczba SOGów: 0
  • 250 g cukru

    ile to szklanek

    Odpowiedzi: 1 | Ilość wyświetleń: 4147 | Data: 2010-11-20 15:55:22 | Liczba SOGów: 0
  • czy i ile białka szkodzi zdrowiu?

    pytanie takie jak w temacie, prosze o wypowiedzi poparte najlepiej wynikami badań itp. ile konkretnie białka szkodzi zdrowiu i jakie powoduje nieporzadane efekty minimum kilka sogów pójdzie, ale prosze o konkrety 31

    Odpowiedzi: 26 | Ilość wyświetleń: 7744 | Data: 2005-02-04 20:38:17 | Liczba SOGów: 3
  • ile kreatyny

    ile kreatyny jest w stanie przyjac organizm człowieka czytalem troche o tym i w jednym zrodle jest podane, ze okolo 10g, a w drugim zrodle 2 3g. to wreszcie ile organizm moze przyjac kreatyny dziennie, bo nie chce za duzo brac, aby marnowac

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 7319 | Data: 2006-05-17 16:21:39 | Liczba SOGów: 0
  • Ile powinienem wyciskać

    tak się zastanawiam... jeśli robię serię na klatkę na ławeczce prostej 10 powtórzeń ciężarem 42kg, to ile powinien być w stanie wycisnąć na raz bo coś mi się nie zgadza :/

    Odpowiedzi: 60 | Ilość wyświetleń: 7710 | Data: 2006-04-27 12:19:08 | Liczba SOGów: 7
  • Czosnek - w chorobie ile mozna jesc?

    jakies g*wno mnie zlapalo i pomyslalem ze wylecze sie naturalnie. czosnek+wit i gripex to juz z mniej naturalnych 3 ile mozna tego czosnku jesc czytalem ze do 3 zabkow bo watroba siada, prawda to jak wy dawkujecie

    Odpowiedzi: 6 | Ilość wyświetleń: 7710 | Data: 2009-12-24 03:16:23 | Liczba SOGów: 0
  • łyżeczka cukru waży

    w czasie wykonywania przetworów zajaknąłem sie przy doprawianiu soku. ........ile waży łyżeczka cukru .... ............... .................. .............. .................. ..................... ,,,,,, ............................

    Odpowiedzi: 4 | Ilość wyświetleń: 2298 | Data: 2011-08-03 18:57:56 | Liczba SOGów: 0
  • ILE DZIENNE ZAPOTRZEBOWANIE BIAŁKA PRZY BUDOWANIU MASY

    witam wszystkich, chciałem się spytać ile wynosi dzienne zapotrzebowanie białka w 1kg masy ciała przy budowaniu masy mięśniowej i ile węglodowanów na 1kg masy ciała jeśli ktoś wie

    Odpowiedzi: 8 | Ilość wyświetleń: 7298 | Data: 2012-07-26 16:42:29 | Liczba SOGów: 0
  • słodzik zamiast cukru w przemyśle spożywczym

    tyle można zrobić naprawdę świetnych produktów spożywczych z dodatkiem aspartamu zamiast cukru a w polskich sklepach widnieje tylko cola zero, lub inny tego typu napój, ale za kosmiczne pieniądze np. sprite ...

    Odpowiedzi: 43 | Ilość wyświetleń: 2695 | Data: 2014-03-27 19:34:55 | Liczba SOGów: 2

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}