SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

150 gram ile ml

  • 150 gram oleju ile to ml

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    potrzebuje tej odpowiedzi jak najszybciej bo w kazdej wyszukiwarce jest inaczej a chce robic gofry i nie zawsze tak dobrze i tak samo wychodza kazdy podaje inaczej prosze o jak najszybsza odpowiedz niwzwlocznie z gory bardzo dziekuje

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2794 Data: 2011-07-11 12:18:10 Liczba szacunów: 0
  • 150 gram jogurtu ile to ml

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    150 gram jogurtu ile to ml?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3999 Data: 2013-05-28 16:36:18 Liczba szacunów: 0
  • MIMO RUCHU I DIETY NIE CHUDNE ! CO ROBIE NIE TAK ?!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    na 7:00): 2 kromki (60 gr) chleba żytniego, pasta z sera (50 gr chudego twarogu, 3 łyżki jogurtu, 1/4 cebuli, sól pieprz ), 1/4 papryki, 1 pomidor(130 gr)(godzina 7:00) O 10: 150 gram owoców(4 małe morele i jedna śliwka) Obiad (godzina 12:00): tak jak pisałam w moim wcześniejszym poście: kurczak 120 gr, brokuły(jedna porcja- nie ma ograniczeń gr) 1

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-21 19:49:40 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    009. Nie ćwiczyłem w tym dniu. Jedzenie: I posiłek śniadanie godz.08:00 -białko z jajek 200 g -płatki owsiane 50 g. -warzywa II posiłek 2-gie śniadanie godz.11:00 -ryba 150 gram -warzywa III posiłek godz. 14:00 -mięso z piersi z kurczaka -warzywa -trochę chleba białego IV posiłek godz. 17:00 -mięso z piersi z kurczaka 150 gram -ryż bia

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9659 Data: 2009-06-14 21:00:02 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    anie organizmu po ćwiczeniach. Jedzenie: I posiłek śniadanie godz.08:00 -białko z jajek 200 g -płatki owsiane 50 g. -warzywa II posiłek 2-gie śniadanie godz.11:00 -ryba 150 g -warzywa III posiłek godz. 14:00 posiłek przedtreningowy -mięso z piersi z kurczaka 150 gram. -warzywa IV posiłek godz. 17:00 posiłek -Mięso z piersi z kurczaka 150 gr

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9659 Data: 2009-05-31 15:10:30 Liczba szacunów: 0
  • JaBi - Dziennik Treningowy - Suplementacja, Odżywianie, Trening

    Post
    Trec

    i 200 gram grillowanej piersi z kurczaka 6 POSIŁEK : TUTAJ RÓŻNIE : 40-50 gram CASEIN 100 + 10 gram orzechów włoskich lub 30-40 gram Whey 100 + 10 gram orzechów włoskich lub 150 gram chudego Twarogu + 10 gram orzechów włoskich Jeśli chodzi o treningi jestem obecnie przy kształtowaniu masy mięśniowej, ćwicze intuicyjnie. Będę co jakiś czas wrzucał

    Odpowiedzi: 1097 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-09 14:21:33 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o opinie 39 lat, 186 cm, 130 kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    5: 5.45 na czczo pomarańcza 6.15 Ś: pół kostki sera półtłustego 125gram, z makaronem durum około 100 gram (po przegotowaniu nie wiem ile) 11.00 II Ś: 2 kromki chleba żytniego 150 gram, puszką tuńczyka z wody 130 gram i z papryką 200 gram, 15.30 O: ćwiartka kurczaka (ta z udkiem) pieczonego ok 350 gram, pure z grochu około 200 gram, dwa pomidory 40

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 19151 Data: 2011-09-22 18:59:58 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    a oto fotka mojego psiaka :) Samantha:* Dzięki Maya :D:D cały czas śledzę dzienniki i jakoś mi tak brakowało mojego :D Dzień 2 Micha: 1. 2 kromki chleba mestermacher - żytni, 150 gram kury 2. wiejski, warzywa, 4 wafle ryżowe 3. 2 jaja, jablko, warzywa 4. 2 kromki chleba mestermacher, ryba 150 gram 5. kura 150 gram, warzywa, oliwa z oliwek 6. wiejsk

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-28 12:50:32 Liczba szacunów: 0
  • Dokładna dieta do oceny, końcówka redukcji, proszę o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3 olimp. Białko 58,7 ... Tłuszcz 40,6 ... Węgle 67,1 ... Kcal 869 Trening 100 ml mleko UHT 0,5% + 30 gram WPC Białko 27 ... Tłuszcz 3 ... Węgle 7,1 ... Kcal 163,4 Posiłek 2 - 150 gram piersi z kurczaka + 50 gram brązowego ryżu. Białko 35,5 ... Tłuszcz 3 ... Węgle 34 ... Kcal 305 Posiłek 3 - 150 gram piersi z kurczaka + 10 ml oliwy z oliwek + 50 gra

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2010-08-02 21:40:55 Liczba szacunów: 0
  • Dokładna dieta do oceny, końcówka redukcji, proszę o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3 olimp. Białko 58,7 ... Tłuszcz 40,6 ... Węgle 67,1 ... Kcal 869 Trening 100 ml mleko UHT 0,5% + 30 gram WPC Białko 27 ... Tłuszcz 3 ... Węgle 7,1 ... Kcal 163,4 Posiłek 2 - 150 gram piersi z kurczaka + 50 gram brązowego ryżu. Białko 35,5 ... Tłuszcz 3 ... Węgle 34 ... Kcal 305 Posiłek 3 - 150 gram piersi z kurczaka + 10 ml oliwy z oliwek + 50 gra

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2010-08-03 14:10:27 Liczba szacunów: 0
  • Dokładna dieta do oceny, końcówka redukcji, proszę o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3 olimp. Białko 58,7 ... Tłuszcz 40,6 ... Węgle 67,1 ... Kcal 869 Trening 100 ml mleko UHT 0,5% + 30 gram WPC Białko 27 ... Tłuszcz 3 ... Węgle 7,1 ... Kcal 163,4 Posiłek 2 - 150 gram piersi z kurczaka + 50 gram brązowego ryżu. Białko 35,5 ... Tłuszcz 3 ... Węgle 34 ... Kcal 305 Posiłek 3 - 150 gram piersi z kurczaka + 10 ml oliwy z oliwek + 50 gra

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 929 Data: 2010-08-02 21:47:01 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok tak wiec po poprawkach (znacznie lepsze proporcje, wczesniej coś źle wyliczylem jednak :) Zapotrzebowanie: Ilość węglowodanów w gramach: 360 Ilość białka w gramach: 150 (około 2.2 grama na kg) Ilość tłuszczu w gramach: 60 Rano przed szkołą: płatki + mleko (około 300 mililitrów mleka, płatków duuużo) 14b/53w/7t 2 jajka na twardo bądź na miękko

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1074 Data: 2007-04-21 17:36:25 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    iłek śniadanie godz.10:00 -białko z jajek 200 g -płatki owsiane 50 g. -warzywa -kromka chleba razowego II posiłek 2-gie śniadanie godz.13:00 Przedtreningowy dzisiaj -ryba 150 gram -warzywa -kromka pieczywa razowego III posiłek godz. 16:00 Potreningowy pierwszy -mięso z piersi z kurczaka -ryż biały 40 gram. IV posiłek godz. 19:40 Pewnie. -mię

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9659 Data: 2009-06-19 20:16:17 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok tak wiec po poprawkach (znacznie lepsze proporcje, wczesniej coś źle wyliczylem jednak :) Zapotrzebowanie: Ilość węglowodanów w gramach: 360 Ilość białka w gramach: 150 (około 2.2 grama na kg) Ilość tłuszczu w gramach: 60 Rano przed szkołą: płatki + mleko (około 300 mililitrów mleka, płatków duuużo) 14b/53w/7t 2 jajka na twardo bądź na mi

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1074 Data: 2007-04-21 17:47:04 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    yłem, bo dopiero wstałem po melanżu ). -białko z jajek 200 g -płatki owsiane 50 g. -warzywa II posiłek 2-gie śniadanie godz.15:00 posiłek przedtreningowy -warzywa -ryba 150 g III posiłek godz. 18:00 posiłek potreningowy -mięso z piersi z kurczaka 250 g -ryż biały 40 gram -trochę pieczywa ciemnego IV posiłek godz. 21:00 -dużu jogurt 500 ml

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9659 Data: 2009-06-03 00:19:58 Liczba szacunów: 0
  • cykl redukcyjny

    Post
    Doping

    poczawszy od 30 minut zwiekszajac co 5 min co tydzien az zostane na 60 min max , bieznia oczywiscie . Dieta : Dieta DT 45 gram wpc/wpi mix - 100 gram ryzu bialego banan 150 gram piers / indyk// losos - 50 gram ryzu bialego trening 200 gram / indyk / / losos - 100 gram ryzu bialego 200 gram /piers / indyk / losos - 25 ml oleju lnaninego 45 gr

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 497 Data: 2012-11-27 23:02:10 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    nie i wychładzanie. Jedzenie: I posiłek śniadanie godz.08:00 -białko z jajek 200 g -płatki owsiane 50 g. -warzywa II posiłek 2-gie śniadanie godz.11:00 -warzywa -ryba 150 g III posiłek godz. 14:00 posiłek przedtreningowy -mięso z piersi z kurczaka 150 g -warzywa IV posiłek godz. 17:00 posiłek potreningowy -mięso z piersi z kurczaka 150

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9659 Data: 2009-06-22 19:39:37 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    - nie licze ile gram b 43/ t 3 / w 42 4. piers z kuraka gotowana 180 g ryz 50 g marchew , ogor, pomidor - nie licze ile gram b 43/ t 3 / w 42 5. ser twarogowy poltlusty 125-150 gram pomidor pol parowki do twarogu do smaku cebula b 35/ t18 / w 12 6. tuna w oleju 150 gram b 41 / t 14 / w niby 0 7 bialeczko 30 gram b 24 / t 1 /w 2 ogolnie : b/t/w

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 737 Data: 2010-06-18 23:15:34 Liczba szacunów: 0
  • Dobra dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    LEPSZYM POMYSLEM ZE WZGLEDU NA CUKIER! LEPIEJ JAKIES WARZYWA EWENTUALNIE BANAN.JESLI JUZ MUSISZ CHLEB WYBIERAJ TEN PELNOZIARNISTY (NIE CIEMNY BARWIONY KARMELEM),SER CHUDY 100-150GR 2. Drugie śniadanie : Ryż z jogurtem Po zjedzeniu ryżu zalecam banana (najlepszy owoc na masę). Ryż będe jadł codziennie codziennie RYZ BRAZOWY , JOGURT ODTLUSZCZONY , C

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2429 Data: 2006-11-29 18:54:44 Liczba szacunów: 0
  • " Idź więc, są światy inne niż ten"/ elaine- pasja, walka,poświęcenie

    Post
    Trening dla początkujących

    icha: dzień wysokich węgli i kaloryczny na maxa;) 1. 2 jaja, białko z jaja, sok pomidorowy, słonecznik, pestki dyni 2. serek wiejski, marchew, słonecznik, musli crunch 100 gram 3. to samo co w 2 4. płatki owsiane 5 łyżek, mleko 300 ml, 5. crunch 150 gram, mleko 6. crunch 100 gram, mleko jutro znowu niskie węgle ;) Ogólnie jestem zadowolona:D

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-12 18:32:20 Liczba szacunów: 0