SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Nie chce stracić szybkości i refleksu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zybciej niż słaby. Robby Robinson (zdobywca tytułów: "Mr. America", "Mr. World" i "Mr. Universe"; jeden z mistrzów kulturystyki zawodowej) biega 100 yardów (91,4 m) w 9,5 sekundy. 2. Siłownia wcale nie spowalnia! Gdyby faktycznie spowalniała, bokserzy, kickbokserzy, tajbokserzy i inni uderzacze by przecież nie pogar

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2929 Data: 2006-03-23 15:05:49 Liczba szacunów: 0
  • Petarda w łapie

    Post
    Sztuki Walki

    uot; i jej obliczenie jest bardzo zlozone. Na poczatku napisze dla niecierpliwych ze jest jaknajabrdziej do obliczenia. Niestety prawdziwa taka maszynka nie zostala jeszcze w 100% wykonana. Oto w czym jawi sie problem. Pod uwage nalezy brac nastepujace czynniki (by nie uogalniac zbytnio zajmiemy sie uderzeniem reka - tzw prostym z pelna rotacja bio

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 7082 Data: 2002-11-26 01:55:03 Liczba szacunów: 0
  • L-karnityna brak potwierdzenia skuteczności ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    zczególnie korzystna dla uprawiających sport wytrzymałościowy i dla osób pragnących schudnąć. Zawartość karnityny w ustroju zdrowej osoby dorosłej ważącej 70 kg wynosi około 100 mmol, z czego ponad 98% znajduje się w mięśniach szkie1etowych i w mięśniu sercowym, 1,6% w wątrobie i nerkach, a tylko 0,4% w płynie zewnątrzkomórkowym. Ponad 50% dzienne

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3113 Data: 2004-06-29 23:21:10 Liczba szacunów: 0
  • Power na klatę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o 6 m-cy(jednorazowa)+ ok. 1 mca dodatkowo co roku(sesja:). 3. Trening: cztery razy w tygodniu- 1 dzień klatka: wyciskanie na płaskiej ławeczce- rozgrzewka 12*60kg, 10*90, 6*100,2*110;ławka skośna hantle- rozgrzewka 12*po 30kg, 10*35, 6*40; ściąganie kabelków- 3*12 obciążenie 7,5kg na rękę.przerwy między seriami od 3 do 5 min. 2 dzień biceps i tri

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 894 Data: 2004-01-11 13:40:09 Liczba szacunów: 0
  • 1cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    dietę masz jednak niedostosowaną do swoich osobniczych wlaściwości. sugeruję troszke zjechac z węglowodanami, jednak tak to ustalic aby był minimalny plus w bilansie kalorii- 100, max 200. proponowałbym treningi siłowy plus aeroby, ew. silowy i HIIT trening m. brzucha powinien uwzględniać dążniość do jak najwiekszego wzmocnienia mieśni- trzeba bowi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 2009-03-31 18:45:28 Liczba szacunów: 0
  • Pare pytan z boksem

    Post
    Sztuki Walki

    lej. Edytowac postu dlatego ze ty tak powiedziales nie mam zamiaru. A trening 5 razy w tygodniu na pewno by chlopaka ostro zmeczyl ale tez dal najwieksze rezultaty - nie musi pracowac na 100% caly czas, a moze doszkalac technike ktorej mu zapewne brak. A ty chodz sobie na silownie najlepiej 4x w tyogdniu, napewno bedziesz eksplodowal dynamika...

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2969 Data: 2006-10-30 19:24:00 Liczba szacunów: 0
  • Ku przestrodze

    Post
    Galeria Zdjęć

    in. " Wybrane posty działu Odżywianie " - poszukaj, a znajdziesz. Na tym forum jest wszystko , doslownie wszystko Wiadomo podstawą jest dieta - zgadzam sie z tym w 100% ale do tego warto ,a nawet trzeba dorzucić jakies ćwiczonka (nawet jak nigdy wczesniej nie uprawialas sportu - przykladowo) czyli chociazby: bieganie/plywanie/jazda na ro

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5990 Data: 2005-08-04 09:22:10 Liczba szacunów: 0
  • PROLO + META pomoze ktos ulozyc cykl?

    Post
    Doping

    1. WIEK: 20 2. WAGA: 80 3. WZROST: 183 4. WYMIARY: -biceps: 38 -klatka:100 -udo: -talia:80 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2,5roku + rok w piwnicy 6. DIETA: -białko: 4mg -węglowodany: 4mg -tłuszcz: 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 1 deka + meta 8. TRENING: 5x/tyg 9. CEL CYKLU: M-A-S-A 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 1 ROK 11. PO

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 628 Data: 2010-11-19 18:03:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening Crossfit i spalanie mięśni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z robic-nic sie nie spali.. jakby to tak szybko szlo-ludzie by nie mogli pracowac fizycznie,bo po 8-10 godzinach same kosci by zostaly..:) kiedys kulturysci bali sie przebiec 100 m ,dzis juz biegaja po 30-60 min podobnie z crossfit... zreszta wystarczy poobserwowac treningi sportowcow dyscyplin olimpijskich-crossfit to dla nich rozgrzewka a nie tre

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5167 Data: 2011-12-23 10:18:18 Liczba szacunów: 0
  • Wzrost a strongman!

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    yć - ale nie kilkukrotnie. Normalny czlowiek ma z 5 l - a strongmen może miec z 8 l - gdy stosuje trening aerobowy m.in. biegi). Czyli płuca wiesze tylko o 60% a masa ciała o 100 %. a więc szybko się meczy. Dlatego takie potwory jak Kovac czy Bob Sapp (180/160 kg = w mięsniach) by mieli problemy w zawodach StrongMen - gdzie wytrzymałośc tez się lic

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3519 Data: 2004-01-20 20:18:00 Liczba szacunów: 0
  • Pytania odnośnie diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    edy. I jeszcze jeszcze dwa pytania. 2. Określam swój status jako początkujący FBW, push pull czy split? 3. Jak to jest z dodawaniem kalorii na masie? Co 2 tygodnie dodawać po 100 kalorii jeżeli masa będzie szła około 0.5-0.7 kg tygodniowo? Ad1 musisz wyliczyć zapotrzebowanie http://www.sfd.pl/-t276436.html  Ad2 proponuje skorzystać z tego tematu

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 203 Data: 2017-04-05 22:24:51 Liczba szacunów: 0
  • wino z tesciem

    Post
    Doping

    rochę domasowac wiec wino solo może być mało propek drogi zacząłem myśleć o omce nie wiem doradźcie coś mocnego na szybki efekt najlepiej tyle ze bez wielkiego masowania waga 100 wystarczająca dla mnie teraz trzeba pracować nad siła i wytrzymałoścom nie wiem meta wino, deka wino ?, omka meta wino? Wino musi być od początku , to zarty w tym rozkreca

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1236 Data: 2016-02-15 12:23:28 Liczba szacunów: 0
  • POMOCYYYYY

    Post
    Doping

    czysta masa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 4 m-c 11. POZIOM BF%: wielki ale niewiem 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):TENDENCJA DO TYCIA 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii):niewiem -klata:niewiem 80-100 -martwy ciąg:niewiem -przysiad:niewiem

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2010-03-18 10:08:44 Liczba szacunów: 0
  • Cykl 8 Tyg. 2x E-Stane + M-Drol

    Post
    Doping

    PO OSTATNIM CYKLU: 2 miesiące 11. POZIOM BF%: --- 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Chudnięcia 13. STAN ZDROWIA: W normie. 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: nie najgorsze :] -klata: 105 -martwy ciąg: 160 -przysiad: coś Ponad 100-120 różnie to bywało

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 651 Data: 2010-03-01 22:24:10 Liczba szacunów: 0
  • REDUKCJA - prosze o porade

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kcji, a przesadzając- jak z kazdą grupą- możesz dokladac cegiełkę do utraty ale mięśni. trening stricte silowy nie ma sensu bo szybko zmeczysz ukł. nerwowy - trenujesz bowiem na granicy kalorycznej a to dla najefektywmniejszej pracy w ten sposób nie jest najlepsze. a powyzsze linki popieram; choc oczywiście niekoniecznie musisz zerżnąć to w 100%.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 825 Data: 2009-04-17 19:50:57 Liczba szacunów: 0
  • Trening 300m

    Post
    Inne dyscypliny

    e też sztuką poprawa wyniku oczywiście jeśli zaczniesz trenować już teraz:) oraz nie będziesz opuszczać treningi Plan dość luźny/spokojny ale biegaj tak aby wykonać trening w 100%. Po 2 miesiącach powinna nastąpić zmiana planu !!! 1 dzień: trucht 10 min lekkie rozciąganie 5 min cba x 2 2 przebieżki dość szybkie ok 50 m starty: z wykroku, opadu

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 2014-01-09 21:12:40 Liczba szacunów: 0
  • Jaką dyscypline sportu uprawiacie ???

    Post
    Inne dyscypliny

    cji szkoły i gram w siatkę. Nasze liceum razem ze mną zdobyło 1 miejsce w Zabrzu(dokładnie to zdobywamy je prawie co roku ja tylko 2 razy grałem na mistrzostwach)a później vicemistrza śląska. Moje wyniki na 100 m -12.34 60m - 7.78 1000m - 3.05 Aha byłbym zapomniał jestem też w reprezentacji szkoły w pchnięciu kulą i uwielbiam gimnastykę sportową

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4662 Data: 2002-08-10 18:32:24 Liczba szacunów: 0
  • Trening dzielony

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ODSTAWOWE*************************************** PŁEĆ: M WIEK: 17 WZROST: 177 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: Ponad 2 lata Trenowałem 5 lat judo, 2-3 lata Muay Thai WAGA CIAŁA: 100 Cel : masa ****STAN ZDROWIA***************************************** Zdrowy ****SPRZĘT* Ławka regulowana, sztangi proste,lekko łamana, sztangielki, drążek, klatka rack Die

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 2012-07-09 19:07:42 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia a bieganie

    Post
    Inne dyscypliny

    t jednak powiedziane ze musisz zasuwac jak dlugodystansowiec. mozesz trenowac bardziej szybkosc np. 3xtyg zamiast joggingu idz na jaks bieznie i biegaj na maksa 6-10 serii na 100 m (staraj sie to robic maksymalnie szybko...) a co do klaty, zeby nie robic masy to albo trening areobowy, albo wystrczy ze bedziesz robil wyciskanie na lawce plaskiej ze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 2003-07-28 16:15:22 Liczba szacunów: 0
  • Winko + Prima jaki cykl ?

    Post
    Doping

    Y PO OSTATNIM CYKLU:3miesiace 11. POZIOM BF%:nie wiem 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Jak zaczynalem bylem chudy . . . teraz masa miesniowa jest tkanka tluczowa bardzo znikoma 13. STAN ZDROWIA:bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:100 -martwy ciąg:nie robie -przysiad: nie robie

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2675 Data: 2009-02-23 16:34:10 Liczba szacunów: 0