SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • CYKL NA MASE I SILE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    R LICZBA SERII LICZBA POWTÓRZEŃ 1 1 80% CM (*) 6 6 2 80% CM 2 6 2 3 85% CM 5 5 4 80% CM 2 6 3 5 90% CM 4 4 6 80% CM 2 6 4 7 95% CM 3 3 8 80% CM 2 6 5 9 100%CM 2 2 10 75%CM 2 6 6 11 Bicie Rekordu - - 12 80%CM 2 6

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2043 Data: 2006-08-24 19:47:13 Liczba szacunów: 0
  • [AKCJA!!!] TESTUJEMY Neurocore - JP8X - BLOOD RUSH PUMP od 9 strony

    Post
    Odżywki i suplementy

    POBUDZENIE - SKUPIENIE - SMAK 6/10 ROZPUSZCZALNOŚĆ 9/10 Zobaczymy pójde wieczorem może będzie coś jeszcze czuć najwyżej wyedytuje..... jedyne co teraz mogę powiedzieć już na 100% żaden z tych produktów nie przebije pod względem pompy Nox Pumpa a pod względem p******nięcia starego Meso EDIT bez cudów tyle że teraz nie śpię.... Zmieniony przez - s.m

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 14645 Data: 2011-10-18 16:51:48 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/ Agnese

    Post
    Ladies SFD

    którym cały eyeliner mi spłynął :-D Masakrycznie męczący, ale ja lubię takie. W miarę krótko, intensywnie i satysfakcja gwarantowana :-) Sit-ups Przez pół życia robiłam min. 100 brzuszków dziennie, więc zero problemów :-) Żeby nikt nie pomyślał, że tym się dorobiłam mojego brzucha to dodam, że najbardziej brzuch się zmienił w okresie, gdy ani jed

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 15951 Data: 2013-04-25 19:54:11 Liczba szacunów: 0
  • Jissen

    Post
    Sztuki Walki

    um o sztukach walki. e) Nienawiść jissenowca do konfrontacji z rzeczywistością. Dlatego zaproponowałem zawody z nowo powstałą sekcja. Dla mnie było oczywiste że znajdzie się 1000 powodów żeby odmówić. Jak podał jeden jissenowiec podobno przewinęło się tam 2000 osób – to powinni mieć wychowanków którzy powinni rozbić w pył ćwiczacych kilk

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 8380 Data: 2009-06-18 10:52:16 Liczba szacunów: 0
  • IxN/Dziennik treninigowy/100-400m/

    Post
    Inne dyscypliny

    alnie mnie zawiodło w Spale, w tamtym roku zacząłem trening dopiero w połowie lutego ( przez zmianę klubu, wtedy z nowym trenerem stwierdziłem, że będę się przygotowywał pod 400 m i tak zaczęliśmy przygotowania), wcześniej biegałem 100/200. W tym roku jestem już po 2 miesiącach mocnych przygotowań i po obozie, zobaczymy jak to wszystko wyjdzie ;)

    Odpowiedzi: 170 Ilość wyświetleń: 8320 Data: 2011-02-12 19:28:53 Liczba szacunów: 0
  • Maciej Kazmierski Cf athelete dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    taki teraz swiat ciagle w biegu :) na dziś w planie : trening siłowy od mojej obecnej mentorki moniki olszewskiej : Wycisko : podrzut z klatki piersiowej 4/3 100- 110kg Zarzut z podstawek na siad +GNU 4/2+1 100 – 105kg Ciągi podrzutowe z poniżej kolan 4/3 130 -140kg Rwanie z podstawek +przysiad rwaniowy 4/2+2 70-80 kg Przysiady

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 12507 Data: 2016-10-12 13:22:45 Liczba szacunów: 0
  • 1500 metrów trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w tyg. (tak żeby przerwa między jednym a drugim treningiem nie wynosiła więcej niż 1 dzień), po tym okresie wprowadź po rozgrzewce(trucht ok 4km+gimnastyka) luźne przebieżki 100-200 m w tępie 1 sek/km szybciej od planowanego dystansu przerwa bierna ok 1min (u ciebie 1819s na 100 i 38-40 na 200)<-taki trening przeprowadza góra 2x w tyg pamiętają

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1506 Data: 2004-12-12 09:00:58 Liczba szacunów: 0
  • Szymon07/Blog/SIŁA&MASA POWRÓT STR.10

    Post
    Trening dla początkujących

    ne "potrawy" to nie miałem problemu z przybraniem na masie, ale potem prz chorobie i innych czynnikach spadał waga... Wiec co do tego ze jestem eko to nie jestem na 100% przekonany moze po prostu h... sie odrzywiam. 3 TRENING "5" Biceps i Triceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc 5x18kg 5x18kg 5x23kg 5x23kg 5x28kg 5x28kg 4x28kg

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 6797 Data: 2008-04-03 15:47:31 Liczba szacunów: 0
  • Fuuun/masa-str.30/redukcja-str.56

    Post
    Trening dla początkujących

    10-10 c: 30kg-50kg 2 UGINANIE RAMION Z HANTLAMI MŁOTKOWO 10-10 c: 15,75kg-15,75kg 3 UGINANIE RAMIENIA Z HANTLĄ O KOLANO 10-10 c: 12kg-12kg 4 UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ PROSTĄ 100reps %-) c: sztanga 11kg _______________________ KVRVVA MAM JUŻ DOSYĆ TRENINGU BEZ ASEKURACJI Chciałem sobie ławkę zrobić 100kg na 10 ruchów gdzies ale tak że pierwsze 3 ru

    Odpowiedzi: 622 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-16 22:59:00 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/malgorzatap/ podsumowanie str22

    Post
    Ladies SFD

    Tydzien 10 dzien 1 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3a188c99c0be486ba83f83b030349b6a.png Bonusowy w.1 - 100 w ramach porannego rozruchu poczatkowo przy 60 juz padalam a teraz ciagne prawie do konca i dopiero przy ostatniej 10 jest walka o kazde powtorzenie w ramach rozgrzewki na rowerze na trening /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/66d19521a2644bea99ce294cadb2f075.png

    Odpowiedzi: 271 Ilość wyświetleń: 6957 Data: 2014-05-31 17:59:21 Liczba szacunów: 0
  • Siła Arnolda

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Y OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 94 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 34 OBWÓD BICEPSU: 41 OBWÓD ŁYDKI: 45 OBWÓD UDA: 61 OBWÓD BIODER: 102 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 100 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 115 OBWÓD BARKÓW: 130 OBWÓD NADGARSTKA: 18 OBWÓD KOSTKI U NOGI: 23 ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: - t

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 2013-10-30 20:30:40 Liczba szacunów: 0
  • Energia z tłuszczu do budowy mięśni możliwa??

    Post
    Iron Horse Series

    - czynnik regulujący we krwi udział poszczególnych frakcji cholesterolowych (HDL.LDL). Skład: olej kokosowy zawierający średniołańcuchowe kwasy tłuszczowe (MCT). Zawartość w: 100 g / 1 łyżka stołowa (ok. 15 ml=14 g) Wartość energetyczna - 3470 kJ (830 kcal) / 485,7 kJ (116,2 kcal) Białko - 0 g / 0g Węglowodany - 0 g / 0g Tłuszcz ogółem - MCT: 100 g

    Odpowiedzi: 144 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-17 00:06:47 Liczba szacunów: 0
  • koza DT/ redukcja na korcie tenisowym

    Post
    Trening dla początkujących

    8 sierpnia. Dieta: trzymana na 100%, z powodu upału i sporej dawki tenisa wypite 7 litrów płynów. Trening: przedpołudniowy tenis (sparing) przeciągnął się do 3 godzin. W sumie rozegrane 3 sety, z czego 1 lajtowy, a 2 mordercze. W końcówce dobiegałem do piłek siłą woli i grałem byle przebic na drugą stronę, bo na nic innego nie było sił, ale udało s

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 2902 Data: 2013-08-19 23:05:09 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia ,a dbanie o kondycje

    Post
    Inne dyscypliny

    sz "wywalić" siłownie i skupić się tylko na tym co będziesz miał na egzaminie dzięki temu rozwiązaniu całą swoją energię skoncentrujesz na te 4 sprawności - bieg na 100 1000 3000 10x10 brzuchy 2 minuty basen 50 drągal nie wiem gdzie zdajesz ale takie dyscypliny są w WP. To co Tobie napisałem celowo nie jest planem gotowcem tak jak niektor

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4863 Data: 2007-08-02 13:20:09 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza dieta redukcyjna - proszę o pomoc w ułożeniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    T=27.46) 185 g jogurtu naturalnego (B=7.46 WW=9.80 T=0.09) ŁĄCZNIE: B=7.46 WW=9.80 T=27.55 Szósty posiłek - godzina 22:30 ______________________________ 1 porcja TREC CASEIN 100 (B=22.77 WW=2.84 T=0.24) 15g masla orzechowego bez soli i cukru (B=1.95 WW=1.35 T=10.05) ŁĄCZNIE: B=24.72 WW=4.19 T=10.29 Tak to wygląda po zmianach... Co Wy na to? Minima

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 853 Data: 2012-01-30 21:06:37 Liczba szacunów: 0
  • udoskonalicie mi dietke?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7:30 70g płatków owsianych // 100g platki dorzuc twarog i orzechy lub oliwe 350ml mleka Białko Tłuszcz WW kcal 20.23 12.04 65.66 329.7 10:35(szkoła) 150g chleba razowego // jaki ser? daj bialy i troche wiecej szynki i daj oliwe 40g sera 40g szynki ogórek 25.68 20.029 77.65 565.9 15:00 100g jogurt naturalny 100g chleba razowego 70g tuńcz

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 631 Data: 2006-01-03 17:04:16 Liczba szacunów: 0
  • Infernol droga do startu - pods str 67

    Post
    Dzienniki Juniorów

    10, 80x10, 110x10, 120x8, 125x8, 130x8 60x10, 90x10, 120x10, 130x8, 135x8, 140x8 65x10, 95x10, 125x10, 135x8, 140x8, 150x8 65x10, 95x10, 125x10, 140x10, 145x10, 160x10 70x10, 100x10, 130x10, 145x8, 150x8, 165x8 70x10, 100x10, 130x10, 150x8, 155x8, 170x8 70x10, 100x10. 130x10, 150x8, 160x8, 165x8 70x10, 100x10. 130x10, 155x8, 165x8, 170x8 70x10, 100

    Odpowiedzi: 976 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-03 23:17:36 Liczba szacunów: 0
  • Test sponsorowany Masa z IHS 50/50 - obły, IGM, krisss_zaw - podsumowanie str 40 .

    Post
    Odżywki i suplementy

    ges/2015/12/31/fe63962b6e8847d081f673766fd7f86c.jpg wyniki siłowe obecnie/rekord: przysiad: 140 *3 ATG / 158*3ATG, 170*3 trójbojowo wyciskanie leżąc z zatrzymaniem: 100*3 / 120*1 pompki na poręczach : +40kg *5 x10 / +60*5 wyciskanie z kaptura statyczne : 67,2 *2 Martwy ciąg : 225 *1 http://www.youtube.com/watch?v=0wh5dxZZmQE ht

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 10505 Data: 2012-11-27 00:02:01 Liczba szacunów: 0
  • Zakwasy w przednich głowach barków po treningu klatki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    prostu niektorzy maja taka budowe szkieletowa ze m. naramienne przejmuja duza czesc pracy w wyciskaniu. Co do techniki wyciskania ktora maxymalnie wlacza prace barkow (choc w 100 % wylaczyc sie jej nie da w zadnym cwiczeniu) Kladziesz sie na lawce plaskiej, gryf chwytasz tak zeby ramie tworzylo kat prosty z przedramieniem, kiedy est rownolegle do p

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3657 Data: 2003-11-28 11:59:31 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na mase za 300-400zł

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    efekty dobre były ok.5 kg masy i ok 10kg na klatke albo i troche wiecej i Vitalmax ( 5-6 g , tutaj słabo podziałało z 2 kg góra , mało w siłe ) . Dieta 7.00 - Płatki owsiane 100 g mleko 300 ml , ser biały 100 g 10- Jogurt 500 ml + 2 kanapki z chudą wedliną + smarowanie 13 -ryż 100 g _ 150 g sera białego / mieso chude 150 g + surówka 16 -ryż / k

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3855 Data: 2004-06-30 13:53:30 Liczba szacunów: 0