SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    oków o 0,5 czy 1 kg bo najzwyczajniej w świecie nie mam takich obciążeń na siłowni. 2. Wyciskanie koncentryczne(z zatrzymania) na m. SMITHA (ławka 15% ) 3 x 8-6 --> 70,80,90,100 mega ćwiczenie, nigdy nie robiłem wcześniej. pomaga przy dynamice wypychania z martwego punktu, będę to robił na różnych wysokościowych aby mieć zakodowany ruch. metoda -

    Odpowiedzi: 3749 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-09 08:24:51 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    5(40%CM) + 1x3(60%cm) + 1x3 (70%CM) + 3-5 x 3(75-85%CM) ---> 45,45,45,75,85,105,105,105 2. Wyciskanie koncentryczne(z zatrzymania) na m. SMITHA (ławka 15% ) 3 x 8-6 --> 70,85,100 3. Rozpietki na skośnej ławce(30%) 3 x 12 + 1 x 30 --> 12,5;17,5;17,2; 12,5 4. Wyprosty ramion z drążkiem wyciągu 3 x 12 + Uginanie przedramion z łamaną sztangą 3 x 12 5.

    Odpowiedzi: 3749 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-21 18:22:18 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    ucie jak człowiek pada na pysk ze zmęczenia a ten pysk się śmieje :-D. Radość jest bo wiesz że nie opierdzielałeś się i dałeś na danym etapie w określonych warunkach z siebie 100%. Trochę myślę że za następnym razem dołożę te 5 kg w sztandze oraz 4 kg w kettlach. najwyżej nie skończę na początku stawki a na końcu ale będzie większe wyzwanie - bo pr

    Odpowiedzi: 3749 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-21 10:54:50 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Test -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg Gwid

    Post
    Po 35 roku życia

    Klaty nie golę na 100%:-P włosy na głowie mi sie kończą to przynajmniej na klacie będę iał}:-( Jestem po konsultacji z Łukaszem i jako moje suple na redukcje( bądź co bądź ciężej wybrać niż na masę;-)) zdecydowaliśmy że niezbędne będą nam: Hi-Tec Nutrition - BCAA Powder - 500 g Hi-Tec Nutrition - A.M.G+Tri Creatine Mamate Hi-Tec Nutrition - Whey C

    Odpowiedzi: 323 Ilość wyświetleń: 11248 Data: 2014-01-13 15:25:20 Liczba szacunów: 0
  • DT IKEBANA/WSPol Szczytno

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    TRENING 15.05.2012 35 rzutów piłką lekarską 2 kg 100 flutterkicks, 50 leg levers Najlepszy rzut: 10,10 m Udało mi się zdobyć piłkę lekarską 2 kg, pożyczyłem ze szkoły :) no i zrobiłem dzisiaj trening :) jak na razie wynik słaby, ale z każdym rzutem szło coraz lepiej :-D Później poćwiczyłem brzuch. Nie dałem rady zrobić 100 leg levers. Flutterkicks

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3129 Data: 2012-05-15 13:05:37 Liczba szacunów: 0
  • Trening kondycyjny, szybkościowy

    Post
    Inne dyscypliny

    inteRwały bedą idealnym rozwiązaniem raz w tygodniu zrobisz cos takiego 100m na 70-80% pozniej 100m truchtu pozniej 200m na 70-80% znow 100m truchtu i 300 m na 70-80 % pozniej znowu 100 truchtu 200 na 70-80 100 truchtu i 100 na 70-80 % wszystko w jednym obwodzie ps mozesz cwiczyc 4 razy w tyg ???? moze taka propozycja moja PONIEDZIAŁEK ---->

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4707 Data: 2007-06-14 09:20:55 Liczba szacunów: 0
  • Kiedy atakowac rekord sztangi ??

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    0%/4 70%/4 80%/3 90%/2 80%/3,2 3. wyciskanie wąsko(uchwyt 45 cm) X/10 X/6X3 4. triceps wyciąg X/10X4 Tydzień 10 2. wyciskanie leżąc(sprawdzian)50%/5 60%/3 70%/2 80%/1 95%/1 100%/1 M/1 M/1 M/1 3. wyciskanie wąsko(uchwyt 45 cm) X/8 X/4X4 4. triceps wyciskanie francuskie X/8 X/6 X/4X3 2. wyciskanie leżąc 50%/6X2 60%/4 70%/4 80%/3 95%/2,1,2 3. wyc

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2617 Data: 2006-05-01 22:39:20 Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie Diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    drowy).Taki rozkład makroskładników stosujemy przez 14 dni a później, jeśli ciężko nam wytrzymać(z powodu malej ilości węglowodanów) możemy zwiększyć ich ilość maksymalnie do 100g.Rozklad makroskładników jest sprawa ważna acz drugoplanowa najważniejsze jest:jak obliczyć początkowe zapotrzebowanie kaloryczne? Spróbujemy zrobić obliczenie dla osobni

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1000 Data: 2011-06-17 00:37:29 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/mika/ podsumowanie str.21

    Post
    Ladies SFD

    iedyś nidyłorydy 8-) Pompki na raty system 4+3+3 a ostatnie po 2 %-) wipers-pipers coraz lepiej :-) Strasznie się robi treningi przy takiej pogodzie #-P Micha B 120-130 T 90-100 W 180-200 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/9583323f3f7f48c782b7728fd966c6ff.png zielsko: brokuł, ogórek pipitka: pokrzywa, rumianek, mięta, kawa, woda Suple O-3, ZMA, enzymy Miska

    Odpowiedzi: 247 Ilość wyświetleń: 19196 Data: 2012-05-03 12:20:51 Liczba szacunów: 0
  • Redukcji z Iron Horse Series!!!!

    Post
    Iron Horse Series

    ch 5-6 obwodów http://img.fastshell.pl/images/dieta.png http://imageshack.us/a/img15/4440/rodania.jpg I-200-300 gram udko z kurczaka + masło + sałata Trening Whey Supreme + 100-200gram truskawek http://imageshack.us/a/img824/6559/sropotreni.jpg II-200-300 gram karkówki + pomidory III-200-300 gram karkówki + sałatka IV-200-300 gram śledzi + sałata

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-12 23:33:06 Liczba szacunów: 0
  • sportowa sylwetka

    Post
    Po 35 roku życia

    Widze że wywiązała się dyskusja %-). . Zbrzydlo mi to redukowanie bo zie katuje a efektu jakby nie bylo ;) przy deficycie 500 do 1000 kcal powinny byc lepsze efekty. Mam nadzieje ze efka pomoze ;) wg mnie to jest to http://www.dieta-sportowca.com.pl/2015/04/dieta-juz-nie-dziala.html być może jest w tym trochę racji, może kalorie poszły za nisko i

    Odpowiedzi: 1288 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-27 20:37:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] PAWEŁ SEREMAK - SIŁOWNIA I BIEGANIE, BEZ DOPINGU!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    udnie PULL WORKOUT PÓŁSZTANGA - 3 SERIE Z REGRESJĄ: 80/12, 70/12, 60/12, R1' DRĄŻEK WĄSKO - 3 SERIE Z REGRESJĄ: 20/12, 10/12, 0/12, R1' WIOSŁO SZTANGĄ - 3 SERIE Z REGRESJĄ: 100/12, 90/12, 80/12, R1’ WZNOSY LEŻĄC NA SKOŚNEJ - 3 SERIE ŁĄCZONE: 27+17/10+10, 10+10, 10+10, R1’ WZNOSY BOCZNE - 3 SERIE ŁĄCZONE: 32+22/10+10, 10+10, 10+10, R1’ UGINANIE

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-04 18:22:33 Liczba szacunów: 0
  • Maciej Kazmierski Cf athelete dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ten tydzień treningowy : w piatek troche zabawy na clean plus trening swiateczny : https://www.facebook.com/cfmragowo/posts/587827208094424 zabawa na clean speed tu 100 kg '' X-MASS TEAM WOD '' IN TEAMS OF 2 : 12 rft tc 45' 24 KBS USA 24/16 KG ( PARTNER BAR L HANG ) 24 SDLHP 50/30 KG ( PARTNER BAR L HANG ) 24 BOX JUMPS 75/60 CM (PARTNER PLANK 24

    Odpowiedzi: 250 Ilość wyświetleń: 12507 Data: 2016-12-30 10:47:00 Liczba szacunów: 0
  • 50/50 TEST - Lady M - Flyweight, baby!

    Post
    Iron Horse Series

    zmiany; w drugiej na komendę sprawl, w trzeciej dojście do nóg - okopywanie naprzemienne nóg lowkickami - jeden partner luźno obija drugiego, na komendę drugi robi kontrę na 100% - sparing w stójce: x1 - wejście w nogi z obaleniem - wejście w nogi z przejściem za plecy + potem z wyniesieniem partnera - dojście do skrętówki zza pleców - zadaniówka:

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-07 08:27:16 Liczba szacunów: 0
  • anniczek/blog/Chciec to moc? ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    ebluje pokoj, wiec jej orbitek wyladowal "chwilowo" u mnie, to przeciez sie nie bedzie kurzyc kurzyl sie u niej w domu 15.10.2008 micha: 1. jaja 60 bialko z jaja 100 whey 10 dynia 20 otreby 20 siemie 5 btw-kcal: 35/19/8-348 2. wiejski 200 migdaly 20 btw-kcal: 26/20/6-308 3.4.5. indyk 150 wloskie 10 ogory btw-kcal: 31/7/4-206 6.7. bialk

    Odpowiedzi: 918 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-10-14 11:48:44 Liczba szacunów: 0
  • Aga_921/ Walka z tluszczem

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj czeka mnie trening siłowy i 60 min aero Napisałam w dziale odżywanie, ze nic nie zjechałam no i s.m.p.a. zaproponował obcięcie kcal do 1500 w dni treningowe i nietreningowe Rozklad BTW: 150/60/100 + czit raz w tygodniu Jedziemy Dzisiaj dzień 1

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-17 12:51:24 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    go ktory bedzie uzywany w seriach wlasciwych) 2)75% CD a nastepnie 2 lub 3 (zaleznie od planu) SERIE WLASCIWE NA TYM SAMYM STALYM CIEZARZE. oto przyklad; PRZYSIAD-CD to 100kg. SERIA 0)sam gryf(zawsze warto przy duzych grupach zrobic na samym poczatku jeszcze jedna serie rozgrzewkowa z bardzo malym obciazeniem) SERIA 1)rozgrzewka 50%CD 50kg

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-02 23:14:13 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells & Crossfit by novyneo

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    ał następująco: Warm-up: Row 3 minuty Run 3 minuty 10 rounds of: 5 Pull-ups 10 Push-ups 15 Squats Trochę praktyki z OHS i przeszedłem do WOD'a. Dzisiaj "Pretty Simple", czyli 100 OHS z 3 Burpees for time. A dokładniej, w każdej minucie jak najwięcej OHS i pod koniec takiej minuty 3 Burpees. Użyłem obciążenia 30 kg i wykonałem całość w 20 minut. Spo

    Odpowiedzi: 713 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-05 14:19:24 Liczba szacunów: 0
  • TREC sponsoruje: yosis, podsumowanie str. 34

    Post
    Ladies SFD

    17/84 DT MISKA 1700 BTW 130/100/75 dzień niższy 1/3 +kapusta włoska, brokuł, pomidor, ogórek kiszony, konserwowe TRENING rozgrzewka, HIM (HAMa zapomniałam ) ad: 1. i 2. inaczej rozłozyłam ciężar, ale progresss 3. +2 kg w każdej serii, na dwa razy, bo boooooli.. 4. taka sama ilość 5. progres w ilości przysiadów ciurkiem 7. tempo 2220, bez obciąże

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-17 22:24:05 Liczba szacunów: 0
  • Nastula - Wywiad 07.10.2006

    Post
    Scena MMA i K-1

    o, that you lose to), 4 fights that he lose (3 times to Mirko Filipovic and onece to Pedro Rizzo). Is it courage, madness, challenge or hard work to fight guy like Josh? PN: Records don't fight, man fights. You need to bee 100% redy for the fight. I believe that hard work and good attitude give chance to win with everyone. Source: www.mmaniacs.pl

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2844 Data: 2006-10-08 12:51:38 Liczba szacunów: 0