SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pozostałe max, bez przerw. Tu 2 serie MDS a potem jakieś wydziwianie Szrugsy - rampa 8: 8x 75 8x 95 8x 115 8x 125 8x 135 (poprzednio 130x8) Face pull - rampa 12: 12x 90 12x 100 12x 110 12x 120 (poprzednio 110x12) Uginanie ze sztangą - rampa 6: 6x 25 6x 30 6x 35 6x 40 6x 45 4x 50 (poprzednio 47,5x6) Uginanie ramion siedząc z linkami dolnego wyciąg

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-03 00:35:17 Liczba szacunów: 0
  • DT Anchy - remastered :)

    Post
    Ladies SFD

    v będę trzymać bilans na 1900/2000 bez rotacji. Teraz właściwie nie liczyłam już od bardzo dawna ale jak wklepałam na oko to wyszło 1700, więc podbijamy. Trzymam białko na ca 100, tłuszcze 50 i ww do kaloryczności czyli około 250. Nie zamierzam przesadzać z precyzją i odcinać np 10 gram kurczaka %-) Wahaniami w granicach 10 g nie będę się przejmow

    Odpowiedzi: 652 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-17 09:29:19 Liczba szacunów: 0
  • s.m.p.a rzucisz okiem na dietę?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1 lat Trening: 3 razy siłownia po ~60 min, 3 dni aeroby po ~30min - basen, rower, rolki, bieganie, zależnie od ochoty. POSIŁEK1: (g białko tłuszcze węgle kcal) Płatki owsiane 100 12 7 62 366 WPC 30 24 2 2 128 Orzechy włoskie 40 6 26 1 262 Kefir 2% 250 9 5 12 128 Owoc POSIŁEK2: Kasza gryczana 50 6 2 32 168 Jaja kurze całe 130 14 11 1 157 Sł

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4630 Data: 2009-12-03 17:04:31 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja ze 105kg - podsumowanie str. 170

    Post
    Po 35 roku życia

    ków drobiowych 200g pieczarek 2 cebule ½ szklanki bulionu warzywnego 1 łyżka mąki 5-10 g smalcu sól i pieprz 20-50g pieczwa SERCA DROBIOWE NA OSTRO 500g serc drobiowych 100g pieczarek duża marchewka 1 szklanka bulionu wołowego 2 łyżki przecieru pomidorowego cebula ząbek czosnku 1 łyżeczka suszonej bazylii 0,5 łyżeczki chili sól i pieprz 20-50

    Odpowiedzi: 2527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-15 13:25:28 Liczba szacunów: 0
  • [M] Eveline DT vol.2

    Post
    Ladies SFD

    e". Następnie wracam do liczenia i myślę nad takim rozkładem: - 120/60/150 - stały, bez rotacji (choć nie wiem czy moim zwolnionym metabolizmie to nie jest za dużo) lub - dnt 100/50/150 - dt 100/50/180 Trening póki co bez zmian z naciskiem na bieganie, bieganie, bieganie a za parę tygodni wzięłabym się za "50tki", bo jak sięgam pamięcią to trening

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 11405 Data: 2015-05-04 01:27:14 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Cieśla UNS TEAM ,,Od ćwiczących dla ćwiczących''

    Post
    Dzienniki Treningowe

    http://www.uns-supplements.com/public/assets/Zrzut%20ekranu%202014-12-26%20o%2020.20.51.png SUPLEMENTACJA Classic 100g carbo 100g mass schocker 160g Przed treningowo UNS Bcaa 2-1-1 10g Agmatyna 1g Kreatyna 5g Po treningu Carbo on 100g Classic Whey 100% 50g Kreatyna 5g Na noc UNS ZinMagb6 1tbl UNS Good Night pro 40g UNS VitaMin UNS Flavo 1tbl Plecki

    Odpowiedzi: 1900 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-03 12:29:13 Liczba szacunów: 0
  • Uwolnij stal swoich mięśni - scorch+tight+TSE pods.42-43

    Post
    Odżywki i suplementy

    truskawki ( uwielbiam je ... ) + twaróg 150 + 100 gr , orzeszki 25 gr + 1,5 gr o3 ( zostaął mi ejdna kapsułka 500 mg wiec ją zjadłem ) WYPIS Z TRENINGU Klatka Wyciskanie skos sztanga 12x45 kg / 4x65kg 4x55 kg / 10x45 10x35 / 15x30 20x25 // robiłem na suwnicy , pompa niesamowita , z siłą cienko jeszcze , niełątwo bedzie wrócić do dawnych ciężarów

    Odpowiedzi: 660 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-07-03 22:35:21 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    oboczne=> zachowanie wagi, poprawianie jakości sylwetki planowana dieta - rozkładam dziennie na około 5-6 posiłków: 0,5 kg piersi/schabu, 10 jajek, 150g płatków owsianych, 100 g ryżu, jak jestem głodny to między posiłkami pije łyżkę oliwy+ do tego wszystkiego surówki warzywne mojego wykonania planowany trening split 4 razy w tygodniu (2 razy w

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-05 22:02:55 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dieta: *białko 3g/kg mc *węglowodany 4g/kg mc *tłuszcze 1,8g/kg mc Dieta wygląda mniej więcej tak: 1. 120 owsianych, 15ml oliwy z oliwek 400ml mleka, 30g ostrowii + owoc 2. 100g ryżu brązowego, 250g tuńczyka, 10g oliwy z oliwek+ warzywa 3. 80g ryżu paraboiled, 30g ostrowii, 500ml kefiru, banan, 10g oleju z nasion owoców 4. Przed treningiem: 100g

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-24 10:32:02 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    intensywnościa na zasadzie HIIT, ćwiczenia wielostawowe na ciężarach(przy zmianie kategorii wagowej). Rekordy: wl - 135kg x 1 powt. (w wieku 18 lat przy wadze 75kg)/ obecnie 100 kilka razy(nie robię maxów, niszczę sobie stawy w inny sposób). mc - 100kg x 2-5 powt w serii przysiad - 90kg x 8 powt w serii (ostatnie dwie pozycjie bardzo odstają przez

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-30 15:33:16 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok - najbliższy cel sportowy Dążenie do idealnej sylwetki. ;) - planowana dieta zgodna z celem } Dieta Masowa : I posiłek Jaja kurze całe 160g Słonecznik nasiona 50g Musli 100 g Jogurt Naturalny 2% tłuszczu 100g Jabłko 100g II,III,IV,V,VI Mieso z piersi kurczaka bez skóry 75g + na zmiane ryż biały 100g bądź brązowy 150g Dodatki do diety : Banan

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 23:59:07 Liczba szacunów: 0
  • do Harddude-moja ankieta

    Post
    Inne dyscypliny

    jąc zajęcia w grupie nie moge pływać sobie sama ale zwykle sa to zajecia na sile. napisze ci dla porownania moj ostatni trening sobotni:200m dowolny, 200 m motyl caly styl, 4*100 zmienny, 100 grzbiet, 2*400 dowolny i 50 m na luzie żabką. co do delfina na egzaminie to szczerze mowiac taki jest plan i mam nadzieje ze sie uda go zrealizowac. zabki nie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2298 Data: 2005-01-16 20:56:03 Liczba szacunów: 0
  • michUUUUU/dziennik/redukcja(pierwsze podsumowanie str.7)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 80 Pierwszy trening po przerwie bardzo udany. Była mobilizacja, wszystkie ćwiczenia wykonane w 100%. Zauważyłem tylko lekki spadek siły, ale myślę, że szybko wszystko wróci do normy. Trening: MC 12x60kg 10x70kg 8x75kg PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 5,4,3 WIOSŁOWANIE KOŃCEM SZTANGI 12x20kg 10x25kg 8x30kg ŚCIĄGANIE DRĄŻKA Z WYCIAGU GÓRNEGO 12X25kg 10x30

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 9262 Data: 2011-06-20 19:42:54 Liczba szacunów: 0
  • Sforcia DT vol.2 - rok str. 26

    Post
    Ladies SFD

    jeciaSFD2/b2bc98210fdd490e9d0cf8558d6b9ae3.png ______________________________________ Poniedziałek 16.06. DT MISKA Warzywa - marchew, kalarepa, młoda kapusta. Suple - selen 100, wit., Magnez+ B6, Cynk. Napoje - 2x kawa rozpuszczalna + mleko (wliczone), woda ok 3,5 l. 1 685,1 kcal b: 114,9 g (27,3%) ww: 145,6 g (34,6%) tł: 71,5 g (38,2%) TRENIN

    Odpowiedzi: 508 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-17 23:08:32 Liczba szacunów: 0
  • DT Opalinho

    Post
    Dzienniki Treningowe

    napinka - przyciaganie na maszynie jednoracz - 3 x 15,12,12 z progresja ciezaru - narciarz ze sznurem - 3 x 15,12,12 + 8 - dropset w ostatniej - MC - 80 x 12, 90 x 12, 100 x 20 - dawno MC nie robilem, będę teraz staral sie robic na koniec treningu, ostatnia seria bez pasków ale szedlem jak burza, ostro w kośc dala ta seria, oddech bylo ciezk

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 12103 Data: 2015-02-01 22:10:44 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker - Progress z FitMax'em

    Post
    FITMAX

    warzyw + wody tez pije troche :-P więc bęben wywaliło :-D Trening - Sciąganie linek w bramie z progresją, płynnie 4s 20-10p - Wyciskanie w skosie górnym sztagni 5s po 8p - 60,100, 120kg - tempo 3-0-1-0 - Rozpiętki w lekkim skosie 4s 15,12,10, 8p - 4-1-1-0 - Ściąganie linek leżąc w bramie z przytrzymaniem - film 4s 10-12p - Wyciskanie na maszynie al

    Odpowiedzi: 963 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-01 19:18:47 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker - Progress z FitMax'em

    Post
    FITMAX

    o zależy od formy i osoby, od tego czy było t3, i jak płaski jesteś. Ja przed PP robiłem tak - obnizam nieco ww i duża obj treningowa. Potem na 3dni przed robie ładowanie np. 1000g ww, 2dni przed 500-800g(zalezy jak sie wygląda) jeszcze tu robiłem lekki trening, dzień przed juz totalnie leże jajami do góry, wiec glikogen nie schodzi. Mam dobę przed

    Odpowiedzi: 963 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-15 17:54:58 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Rywalizacja NATURE'S BEST - MASA: Głodziu vs PePoNeNt (pods.str.57)

    Post
    Odżywki i suplementy

    65,5cm + 1cm przedramie 35 +0,5cm talia 85cm -2,5cm łydka 41cm +1cm podsumowanie : Kalorycznosc ustaliłem po drobnych modyfikacjach na poziom zerowy(moze z delikatnym plusem 100-200kcal) dlatego waga szla powoli do przodu("sucha" masa miesniowa + rekompozycja tj spalanie tkanki tluszczowej) mialem duzo aerobow(ok3x tyg45-90min) i zauwazy

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-01 22:19:32 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Treningowy - Songoku80

    Post
    Trec

    n bieżnia 20 min orbitrek SUPLEMENTACJA: Przed Treningiem siłowym: - 10g Stamina Booster - 1 porcja A.M.G - 5g cm3 Po treningu siłowym: - 8g cm3 - 10g BCAA Xtrem - 2 miarki 100% Whey Isolate Na Noc: - 1 kapsułka VITA – PLEX Sport - 1 kapsułka CHELA-MIN Sport - 2 tab Chela MZB - Olimp Dieta: 1 posiłek: 100g płatków owsianych, 50g 100% Whey Isolate

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 18214 Data: 2013-07-07 00:14:19 Liczba szacunów: 0
  • ***Obiecanki-macanki, a głupiemu w kość*** - GRAPPLING SPAM

    Post
    Sztuki Walki

    ę 'kiedy tylko będzie chciał' - 'po prostu czekam aż z moją szyją będzie lepiej.' JĘKAŁA - to gość, który siada, żeby zacząć się kulać i zaczyna jęczeć jakby jego ciała miało 100 lat. Dotyka każdego stawu i raczy nas wyrazami twarzy jakby właśnie dochodził... i wtedy bum, atakuje w furii niespodziewających się niczego kolesi, którym jest przykro z

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-20 12:45:31 Liczba szacunów: 0