SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • femme fatale... nigdy się nie poddają

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tatnio idzie :] 2A. Wioslo oburacz hantlem 26*8/ 30*8/ 34*8 http://www.youtube.com/watch?v=hYloMJPxNuY spodobalo mi sie ostatnio to cwiczenie 2B. Wymach boczny 6*10/ 7*10/ 8*10 3. MDS sciaganie drazka szeroko/ szeroko w pochyle 45stopni/ podchwytem 20*8/10/10 // 25*8/8/7 4. Rackpull 20*100 i przez moja mame mam dosc zakupow na nastepny rok

    Odpowiedzi: 396 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-02 16:54:09 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    ajszybciej. Ciężko się robi. ROZCIĄGANIE - 1 x 30 s na każde ćwiczenie - rowerek stacjonarny - 20 minut (wykonane zaraz po siłowym) Prędkość około 25 km/h przy pulsie około 100. Przejechane 8,55 km, spalone 188 kcal. Inne aktywności: troszkę było ale nic specjalnego m.in. grabienie liści w ogrodzie Sen: położyłem się o 23.30 a pobudka kilka minut

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-11 20:26:14 Liczba szacunów: 0
  • DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

    Post
    Po 35 roku życia

    a mi te 5-10% i na zawodach nie mogę pojechać tak jak na treningach i tutaj wypatruje możliwości swojego progresu na zawodach tzn. poprowadzenie tak treningów aby wykorzystać 100% swoich możliwości na zawodach, podniesienie ftp w tym momencie wiązało by się z adaptacją która trwać może i 2 miesiące, teraz na to nie ma czasu. Mój ostatni test ftp pr

    Odpowiedzi: 1335 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-03 21:45:08 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    na radosc i poparcie, jak bedzie trzeba - pobiegne wolniej, jako pacemaker - a jak bedzie trzeba moge nie biec wcale - by sluzyc jej wsparciem. Teraz dopiero mam raj w domu - 100% zrozumienia dla hobby i niejaki szacunek dla bardziej doswiadczonego zawodnika. Chuda przyznala sie, ze dopiero dzis zrozumiala mniej wiecej, co oznaczal przebiegniety ma

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-04 16:00:11 Liczba szacunów: 0
  • "DT Xzaar. Triathlon, cel Double IronMan 2017"

    Post
    Po 35 roku życia

    tawieni) Ja jakbym sobie lowil ryby i ktos by przeplywal obok to zwinal bym zylke poczekal i dalej bym lowil i nie zrobilo by mi to problemu. To samo jest z jazda rowerem, na 100 km drogi to przynajmniej 4 razy na mnie trabia, tylko dlatego ze jade 1m od krawedzi drogi. Wiedzialem ze na zalewie wisi znak zakaz kapieli bo jest tam odkąd go zrobili (

    Odpowiedzi: 6392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-26 18:26:06 Liczba szacunów: 5
  • xplode07/ .....-----Wszystko albo nic-----.....

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan na 7-14 09.2009 Trening nr 1 - A "15" 60% 80% 100% 1 WYCISKANIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ(GŁOWĄ W GÓRĘ) 30kgx15 40kgx15 50kgx15 2 PRZYSIADY 30kgx15 40x15 50x15 3 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM ŁĄCZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJĄC 7x15 8x15 10x15 4 MŁOTKI NAPRZEMIENNE 8x15 11x15 15x15 5 WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ NA WYCIĄGU DOLNYM 20x15 30x15 40x

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2914 Data: 2009-09-06 15:20:51 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Alri Venom + Olimp Knockout by skorup pods.str.25

    Post
    Odżywki i suplementy

    ) tłuszcze: ~80g (1g/kg) Nie będę wypisywał dokładnej rozpiski bo często zmieniam posiłki, w ogólnym zarysie mój dzienny jadłospis będzie wyglądał tak: I posiłek - 30g wpc + 100g musli z mlekiem 0,5% 50g pestek z dyni/50 g orzechów włoskich/50g ziarna słonecznika II posiłek - pieczywo + szynka/ser żółty + warzywa 50g pestek z dyni/50 g orzechów

    Odpowiedzi: 325 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-05-06 18:08:22 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    it. i min.+ 1 tab. ZMA- do ostatniego posiłku Dzika masa by ELbodybuidler- Dzień 60- 11. 12. 14 r Dziś wolne, więc odbył się trening, a w zasadzie treningi ;) Dieta: 4 jajka+ 100 g indyk+ 100 g ryż+ 150 g kukurydza+ 260 g jabłko+ 250 g pomidor 200 g wołowina+ 200 g ryż+ 300 g mieszanka warzyw 40 g wpc+ 40 g carbo 200 g indyk+ 100 g ryż+ 150 g miesz

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6146 Data: 2014-12-11 22:00:03 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    agedii nie ma (pasek nawet zapięłam dziurkę ciaśniej niż zwykle), tyle że wszystko trochę sflaczałe :/ 18.05.2015 DNT Rower 2x 10km MISKA Białko trochę przeżarte (powinno być 100/155/55 skoro DNT), bo planowałam iść na trening wieczorem, ale stwierdziłam jednak, że poniedziałkowy tłum to nie jest najlepszy pomysł na pierwszy dzień po przerwie, no

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-18 19:31:25 Liczba szacunów: 0
  • Ciągła utrata wagi. Jak zatrzymać?

    Post
    Po 35 roku życia

    wód bicepsu - 36 cm Obwód uda - 54 cm Obwód w pasie - 87 cm Zestaw supli: Active Lab BCAA, Whey Mass Builder, Olimp Pro Long Protein, Active Lab NO Muscle Pump, Trec Creatine 100%, Active Lab Wysokobiałkowy Koktajl odżywczy, Active Lab HMB, L-Glutamine Powder, Olimp Vita-Min Multiple SPORT, proszek zasadowy Langsteiner, Olimp Carbo nox, Megabol Nit

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4864 Data: 2012-08-10 13:21:58 Liczba szacunów: 0
  • Tibes So Fit Dad ! Bieganie, siłownia, triathlon

    Post
    Po 35 roku życia

    legacja w Danii i trening w hotelu. Najpierw basen ok. 10 minut, ok. 300 m. Sauna parowa z 15 minut i reszta czasu relaksik. Godzinę później siłownia: 1. WL 5x 20/40/60/80/90/100/110 2a. OHP 5x 20/30/40/50/55/60/65 2b. Chin Ups 5x/5x/5x/5x/5x/5x/5x 3. One arm KB Snatch 10x 12/16/20/24 4a. Bic hantle 10x 12/12/12 4b. Tric wyciąg 10x 15/20/25 5a. Wzn

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-25 14:14:33 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

          15,9            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 21:27:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

          15,9            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-04 22:53:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           20         23        0,1        5,4        0,0        5,4                

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-22 22:27:37 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato - według - RafalRRRR

    Post
    Po 35 roku życia

    5.2013 - DT Menu: http://img707.imageshack.us/img707/2264/dieta20130503.png Trening: http://img822.imageshack.us/img822/4485/treningi03052013.png Opis: Menu: Bilans dopięty w 100% zgodnie z zaleceniem faftaq'a. Trochę dziwnie, jak rodzinka je kanapki na śniadanie, a ja warzywa gotowane, pierś i ryż %-). Cały dzień najedzony byłem, ale fakt, że póź

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-03 20:06:51 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]amadi -"W pogoni za zdrową sylwetką"podsum/str.36,54

    Post
    Ladies SFD

    da Cisowianka, kombucha, herbata czarna, herbata z czarnej porzeczki WARZYWA: cebula, ogórek małosolny, kalarepa SUPLEMENTACJA I LEKI: Omega3, Tran Mollers 50+ // Euthyrox 100, Asparaginian extra, Vit B6, Tialorid, Selen+E MISKA: http://img211.imageshack.us/img211/6844/dieta20130429s.png AKTYWNOŚĆ: trening siłowy ROZGRZEWKA: 5 min rowerek +H

    Odpowiedzi: 953 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-30 00:32:35 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    DZISIAJ -MOOC! 1. PODRZUT SIŁOWY: Zarzut siłowy sztangi z ziemi + wybicie na nożyce (power clean and split jerk) - ciężko 3 x 80 kg 3 x 100 kg 3 x 110 kg (NOWY REKORD na tym ciężarze, na ilość; DODATKOWO BYŁO 1 WYBICIE NA NOŻYCE BONUSOWO, w sumie ciężar 4 x znalazł się nad głową) 2.Martwy ciąg sumo, z ziemi - lekko 5 x 140 kg 3 x 170 kg 5 x 190 kg

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-20 20:03:30 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    ewka; każde z zatrzymaniem na klacie) 2 x 122 kg (powolne opuszczanie) 1 x 142 kg (powolne opuszczanie) 1 x 152 kg 6 x 132 kg 3. Wiosłowanie sztangą oburącz - średnio 10 x 100 kg 10 x 120 kg 10 x 130 kg 10 x 140 kg 10 x 150 kg 10 x 160 kg 4. SZRUGSY 20 x 120 kg 10 x 130 kg 10 x 140 kg 5. Wspięcia na palce 40 x 140 kg 30 x 170 kg *** KOMENTARZ:

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-12 21:23:49 Liczba szacunów: 0
  • DT Gwid - vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

    nić pozycji z odwrotnej kołyski, robiliśmy z partnerem żeby nas bujał;-) 5) WOD na czas w miarę prosty i szybki o ile umie sięrobić DU bez problemu 150DU/300 SU 50 wall balls 100 DU/200 SU 35 wall balls 50 DU/ 100 SU 20 wall balls Robiłem single - wychodzi że w minucie mogę 100-110 zrobić różnica między mną a laską która robiła DU to 5 min na 12 mo

    Odpowiedzi: 3749 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 22:33:53 Liczba szacunów: 0
  • Test: Body recomposition z canecorso

    Post
    Odżywki i suplementy

    według tej rozpiski na dzisiejszym treningu robie: MC 140x5 140x5 140x5+(125x5+110x5) drop set załozyłe mwykonanie 5 powtórzeń Klatka 95x5 95x5 95x5+(80x5+65x5)w ciezaracj ok 100 kg zdejmuje po 15 kg itd w mniejszych partiach to Military pres 57,5x5 57,5x5 57,5x5+(50x5+42,5x5) a w mniejszych po 7,5 kg Czy zrobic tak ze co kazdy trening dokładam 2,5

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 11911 Data: 2009-03-23 07:13:54 Liczba szacunów: 0