SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • Test:Rywalizacja GOLDEN LION oraz IRON HORSE by radoslaw88 vs canecorso - pods.str.45

    Post
    Odżywki i suplementy

    jdzie uciąłem po 20 gr ryzu z kazde z posiłków co łacznie da odjecie 30 gr wegli tj.130 kcal - bede patrzył co sie bedzie działo czyli dueta bedzie wyglądała tak: 1. Placki z 100 gr owsianych, jaj i białka + owoc 2. 80 gr ryzu paraboli z piersia, jajem i brokułem 3. 80 gr makaronu durum z piersia i warzywami 4. 120 gr ryzu z piersią i jajem +war

    Odpowiedzi: 527 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-13 21:04:28 Liczba szacunów: 0
  • Spawareczka wychodzi z krzaków

    Post
    Ladies SFD

    ego się trzymam pókim zdrowa. Z tym kilomatrażem jestem w zasadzie przygotowana na biegi do 6-8 h ( 45 - 60 km w zalaznosci od profilu trasy) h "z marszu". Przed stratami na 100 km + wydłużam dystans już na kilka m-cy przed startem, pilnując, żeby progresować mniej więcej co drugi tydzień ( dodaję po +/- 5 km) aż dojdę do 50 km na kilka tygodni pr

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-11 10:25:23 Liczba szacunów: 1
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    dnorącz w bok 2x12+Unoszenie linki wyciągu dolnego w bok 2x12 4a. Unoszenie hantli w bok 3x12 4b. Unoszenie hantli w przód 6. MCNPN z sztangą 12/12/12/15/20 110/120/130/105/100 7. Uginanie leżąc 4x12 8. Uginanie stojąc jednonóż 4x15 Po treningu 20min cardio na orbitreku Suplementacja Whey Protein Concenrate (FitWhey)-według braków w diecie Vit

    Odpowiedzi: 1057 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-14 15:58:06 Liczba szacunów: 0
  • Damian Świtala-Pierwszy sezon w seniorach czas zacząć !!! Road to MP 2017...

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    jęczmienna,Schab+6xwafle ryżowe 5. Omlet śmietankowo-jabłkowy 6. Ryż+Schab, Ryż+starte jabłko+rodzynki+śmietana Trening CZWÓRKI + BRZUCH 1. SQ RAMPA 12 + 2 serie regresu 80/100/120/135x12 +2x regres 2. Wyciskanie na suwnicy 12/12/12/15/20 3. Hack Maszyna 4x12 4. Wykroki krótkie na suwnicy smitha 4x12 5. Prostowanie siedząc 4x15 + łydki i brzuch

    Odpowiedzi: 1057 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-15 21:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    44 kg x 2 + 2 48 kg x 1 + 1 48 kg x 2 + 2(w poprzednim cyklu taki sam trening 44 kg) 2) WIOSŁOWANIE PÓŁ-SZTANGĄ JEDNORĄCZ. 60 kg x 5 70 kg x 2 80 kg x 2 90 kg x 2 100 kg x 2 110 kg x 2 110 kg x 2 (w poprzednim cyklu taki sam trening 105 kg) 3) PORĘCZE. CC= ciężar ciała. CC x 5 CC + 11 kg x 2 CC + 21 kg x 2 CC + 31 kg x 2 CC +

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-09 20:59:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening Teutońskiego Monstrum czyli GVT wg Wodyna str 187

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ROKI ZE SZTANGĄ NA KARKU. 30 kg x 10 + 10 40 kg x 10 + 10 50 kg x 10 + 10 60 kg x 6 + 6 (identyczny trening minionego cyklu 45 kg x 10 + 10) 3) WSPIĘCIA NA PALCE. 100 kg x 80 (identyczny trening minionego cyklu 65 kg x 70) 4) PRZYSIADY KLASYCZNE PEŁNE. ATG 80 kg x 3 80 kg x 5 80 kg x 25 (identyczny trening minionego cyklu 55 kg x

    Odpowiedzi: 2355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-31 18:22:26 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik a'la rutkow czyli jeszcze większa motywacja, aktualne foty str 415

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ate Powder - po treningu /SFD/Images/2015/9/7/60d321c5ccc64059b7a6ffd2e0e1017c.jpg 1.205g całe jajka + 250g twaróg póltłusty + garść borówek 2.45g C6 3.200g piersi z indyka + 100g ryż jaśminowy 4.200g pierś z kurczaka + 100 ryż jaśminowy + 25g orzechy nerkowca 5.200g twaróg chudy + 120g makaron pełne ziarno 6.100g ryż brązowy + 20g oliwa z oliwek P

    Odpowiedzi: 4189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-13 17:12:56 Liczba szacunów: 0
  • co trenować?

    Post
    Sztuki Walki

    ach w klatkach Szczegółową analizę skuteczności znajdziesz tutaj Do góry 5. Ceny => Podstawowym argumentem przeciwko treningom krav maga jest ich straszna drożyzna. 100 - 150 zł za 2 treningi w tygodniu po 1.5 godziny? Przecież to tak mało, że jest to śmieszne. Do tego podstaw walki (uderzanie, garda, kopanie etc.) nauczysz się prawdopodo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3977 Data: 2005-06-16 14:29:40 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tml#post6 High pull z kolan - rampa 5: 5x 25 5x 45 5x 65 5x 75 5x 85 5x 95 5x 105 (poprzednio 105x4) Wycisk sztangi leżąc poziomo - rampa 6 : 6x 40 6x 60 6x 70 6x 80 6x 90 6x 100 2+1x 110 (poprzednio 105x5) MDS Power rozpiętki na ujemnej/ rozpiętki pozioma/Wycisk sciskajacy poziom - 10/M/M: Pierwsze ćwiczenie 10 powtórzeń, 2 kolejne max, bez przerw

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-16 22:16:08 Liczba szacunów: 0
  • adzik123 / jak nie urosnę to ban / Plan s133

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    /wyciskanie siedząc - 10/M/M: Pierwszy człon 10 powtórzeń, 2 pozostałe max, bez przerw. 10x 8 10x 10 10x 12 10x 12 Prostowanie na wyciągu - rampa 12: 12x 70 12x 80 12x 90 12x 100 Prostowanie nóg siedząc - rampa 12: 12x 60 12x 75 12x 90 12x 105 12x 150 12x 180 12x 210 Wypychanie ciężaru na suwnicy palcami - rampa 30: 30x 40 30x 60 30x 80 30x 100 Po

    Odpowiedzi: 1628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-04 15:21:29 Liczba szacunów: 0
  • DT MissInvincible

    Post
    Ladies SFD

    /14kg x14/10kg x17 9kg/14kg/16kg x11/14kg x14/10kg x17 Udało się utrzymać powtórzenia jak w ubiegłym tygodniu. Świetnie 6. Odwrotne rozpiętki butterfly Wznosy ramion stojąc 100: 1kg 30/30/30 30/30/30 Zrobiłam tak jak Night kazał i trzymałam stałe napięcie, było sporo ciężej i ostatnią serię już dobijałam od 20p chyba. No i super - mam nadzieję ż

    Odpowiedzi: 3404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-28 12:59:50 Liczba szacunów: 0
  • Polskikoks [BLOG] - moje zmagania z siłownią i powrotem do zdrowia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trening FBW na ustawce w sobotę. Od przyszłego tygodnia przypuszczalnie zacznę minicuta. Tak z pamięci ciężary z ostatnich serii z treningów „10” i „5” 1. Wyciskanie leżąc – 100 kg x 8, 105 kg x 5 2. Przysiad – 100 kg x 10 , 115 kg x 4 3. Wyciskanie żołnierskie – 70 kg x 5 4. Podciąganie na drążku podchwytem - +30kg x 5 Złapałem zajawkę na robieni

    Odpowiedzi: 132 Ilość wyświetleń: 19500 Data: 2018-06-26 19:52:16 Liczba szacunów: 2
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    pozowania( wyjątkowo zrobiłem trening pozowania wieczorem bo wcześniej nie dałem rady i tylko 20 min ale bez zbędnych przerw) Dieta: 4 jajka+ 220 g ziemniaki+ 60 g m zytnia+ 100 g j naturalny( placki ziemniaczane) 100 g kurczak+ 180 g jabłko+ 100 g marchew+ 250 g ziemniaki+ 10 ml olej rzepakowy 200 g wołowina+ 500 g ziemniaki+ 200 g marchew 40 g w

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 6061 Data: 2014-11-07 21:22:22 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem           30         75        0,0       18,0        0,0        0,0       18,0           

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 22:44:23 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           30         35        0,2        8,1        0,0        8,1                

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 21:37:44 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

                17,7            Zapotrzebowanie             3 298           Dieta             3 352           Bilans              54          DIETA / SUPLE miska dziś dograna na 100% ostatnimi czasy przestało mnie ciągnąć do podjadania, brak ssania   MAKRO       Kcal        Białko        Węgle      Tłuszcz      Błonnik        Cukry        3 352       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-24 21:42:15 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

    Waga tłuszczu             17,3            Zapotrzebowanie             3 569           Dieta             3 352           Bilans             -217         DIETA / SUPLE dieta na 100%   MAKRO       Kcal        Białko        Węgle      Tłuszcz      Błonnik        Cukry        3 352        234,6        377,8        102,5        44,0         25,9       MA

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-28 21:28:06 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

        2,3        0,6            Kaczka filet          150        210       42,0        0,0        3,8                                  Ryż brązowy naturalny (30 minut)          100        353        7,1       76,8        1,9        2,3        0,6  15:00     posiłek                     563       49,1       76,8        5,7        2,3        0,6        

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-03 21:11:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

        2,3        0,6            Kaczka filet          150        210       42,0        0,0        3,8                                  Ryż brązowy naturalny (30 minut)          100        353        7,1       76,8        1,9        2,3        0,6  12:00     tłuszcz                     129        3,2        3,6       12,1        1,3                   

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-04 21:52:36 Liczba szacunów: 0
  • PŚ w skokach

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    5 m 49. 8 Emmanuel Chedal FRA 78.0 m 49. 1 Christoph Kreuzer NED 78.0 m Pozdro - Tomek - aktualn, oglonorozw, hobby, strong Ani połowy spośród Was nie znam nawet w połowie tak dobrze, jak bym pragnął. A mniej niż połowę z Was lubię o połowę mniej, niż na to zasługujecie KAIN&Finder Cooperation almost 100 000 read & 30 000 written posts

    Odpowiedzi: 1526 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-01-22 12:15:21 Liczba szacunów: 0