SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 m trening

  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           20         23        0,1        5,4        0,0        5,4                

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-22 22:27:25 Liczba szacunów: 0
  • Tested - Adam Suker UNS Team - Spełniamy marzenia z UNS

    Post
    Dzienniki Treningowe

    stu zrobić serie. Mozesz zrobić trening iść do szatni i w sumie na drugi dzień coś tam czuć, a możesz zrobić trening i zataczać się do szatni. Pełne skupienie i dać z siebie 100% max'a. Tak w sumie ciagle notuje postepy. Nie sugeruj się filmem ze mną. Inaczej jest jak jest kamera, niby masz normalnie trenować, nie zwracać uwagi mimo wszystko się n

    Odpowiedzi: 1720 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-12 20:40:17 Liczba szacunów: 0
  • Hashimotka na redukcji/ str 61półmetek

    Post
    Ladies SFD

    a China Yunnan, 1 filiżanka herbaty Lipton Citrus Delight (niestety w restauracjach zwykle Liptony mają), przefiltrowana woda Posiłek nr 3 trochę na oko. W menu była cena za 100 g pstrąga, więc na podstawie rachunku i danych z www.ilewazy.pl obliczylam ile mogłam go mieć. Surówkę mi dali prawdopodobnie z majonezem, więc na oko wliczyłam. No i zamó

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-17 21:07:07 Liczba szacunów: 0
  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    małym zapasem. 2. Część techniczna Tarczowanie, lowy, middle, highkick, klincz, skracanie dystansu, szarpaniny z klinczu itd. 3. Maksowanie na worku 1. Ciosy proste na ilość, 100 x L+P = 200 technik w ciągu 2. Lowkick na ilość: 1,2,3,4,5,4,3,2,1 = JEDNA PIĄTKA (25 kopnięć) Zrobiłem luźno, prawą poszło 12 x (1,2,3,4,5,4,3,2,1) = 300 kopnięć. Z zapas

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-02 16:12:12 Liczba szacunów: 0
  • Alkohol złem?

    Post
    Badania naukowe

    ż o 73 procent. Obniża cechy motoryczne Spożywanie alkoholu zmniejsza naszą sprawność fizyczną. Badanie wykazały, że jedna lampka wina wypita przez sprintera przed biegiem na 100 metrów wpłynęła na jego szybkość . (zawodnik tracił przeciętnie 1,9 m w stosunku do poprzednich wyników). Z kolei w sportach siłowych wypicie 250 ml wina wpłynęło na spade

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-30 20:02:10 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    informacji na forum (są jakies inne :p) ułożyłem sobie zapotrzebowanie na kalorie: białko 1,8, węgle 4, tłuszcz 1,5, wychodzi: B 148, W 329, T 123 i dzienne zapotrzebowanie 3100 kcal. Nie posiadam wagi kuchennej (za małe kieszonkowe i nie stac mnie, tak samo jak na odżywki, a rodzice nie chcą o tym słyszec:/) tak więc większośc rzeczy odmierzam &q

    Odpowiedzi: 1758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-02-11 20:07:32 Liczba szacunów: 0
  • Test niesponsorowany: Była rzeźba - czas na MASE, teraz Wam pokaże klase! - pods. 33!

    Post
    Odżywki i suplementy

    erobach odrazu wypiłem 35 g białka w prochu razem z 30 g carbo A tutaj już posiłek potreningowy: 130 g piersi 200 g papryki i pomidorów 130 g frytek AVIKO - 3,5 g tłuszczu na 100 g - tylko 130 g bo się skończyły i musiałem dodać troche ryżu basmati A tutaj już piersi na jutro WŁAŚNIE ZJADŁEM OSTATNI POSIŁEK - czyli 5 białek ja i 2 żółtka do tego

    Odpowiedzi: 345 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-06 01:31:31 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    : 1. Naleśniki z twarogiem, kazeiną i kiwi posmarowane masłem z nerkowców. TRENING 2. Płatki śniadaniowe, płatki kukurydziane, kasza bulgur, nektarynki i FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 3. Indyk z kaszą bulgur, makaronem ryżowym, ananasem i warzywami. Babeczka i ciasto (nie)fit by Wolski :-D TRENING KOLARSKI 4. Omlet jaglano-ryżowy z polewą

    Odpowiedzi: 7521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-24 19:09:07 Liczba szacunów: 3
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Rodzynki           20         55        0,5       14,2        0,1        1,3       14,2       

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-13 23:04:57 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Blood and Destroy by pitbull61 - podsumowanie str. 56 !

    Post
    Odżywki i suplementy

    XXL Whey Delicious 40g Płatki owsiane 60g Rodzynki suszone 20g B: 39 ; Tł: 6 ; WW: 55 ; kcal: 432 TRENING Pure Whey Isolate 50g Dymatize Flud 100% Waxy Maize 50g B: 44 ; Tł: 0 ; WW: 49 ; kcal: 371 Tuna Chunks BLACK rose 120g Ryż Basmati Sonko 50g Fasolka szparagowa mrożona 200g Oliwa z oliwek 10g OMEGA 3 2g B: 40 ; Tł: 22 ; WW: 46 ; kcal: 5

    Odpowiedzi: 641 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-23 21:51:18 Liczba szacunów: 0
  • Archibald 68 >>czy da się w wieku 40+ powalczyć o wysportowaną sylwetkę ? << tygodnik

    Post
    Po 35 roku życia

    1,10 x s.w. przysiadu. Tym sposobem wiem , że ćwiczę wszystkie mięśnie RÓWNOMIERNIE. Jeżeli hipotetycznie ktoś na ławce płaskiej wyciska w 1-2 powtórzeniach 100 kg to przy FBW 5x12 będzie ćwiczył początkowo w seriach właściwych wyciskanie leżąc ciężarem 60% ze 100 kg = 60 kg To jest nasza baza dla dalszych obliczeń. Aby równomiern

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-06 22:19:32 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros/Beast Mode ON[Masa foty str.112,181] Redukcja - Start str. 183,Foty 299

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    AAAE_c/Z3wePZehLD4/s640/20140506_214555.jpg https://lh3.googleusercontent.com/-5Sr-4_HSxcY/U2pYDyzlULI/AAAAAAAAE_U/4YP8fzt9Ahg/s640/20140506_212419.jpg Mięso ~300g ziemniaki <100g Keczup/sos 20g Warzywa 2x rogalik Fish oil 20ml II posiłek: sardynki 240g keczup 20g warzywa Orzechy ~40g III posiłek: Ser żółty 80g Jogurt 100g Czekolada 85% 20g & B

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-07 18:09:42 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem           30         75        0,0       18,0        0,0        0,0       18,0           

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-18 22:13:19 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem           40        100        0,0       24,0        0,0        0,0       24,0           

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-04 22:39:00 Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    , węglowodanów i tłuszczy. Zwykłe się przejąć że kulturysta powinien jeść około 6 g węglowodanów i 2 g białka na kilograma masy ciała dziennie. Oznacz to że kulturysta ważący 100 kg w swojej diecie powinien uwzględnić około 600 g węglowodanów i 200 g białka. Co do tłuszczy to nie należy ich eliminować z diety gdyż jest to błędem, jednak spożywając

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-24 11:01:42 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

           0,0        0,0            Sos Carbonara           50         64        2,2        2,2        5,2                                  Makaron pełne ziarno Lubella          100        357       15,2       68,0        1,3        6,2        0,7            Kapusta kiszona          200         40        2,2        6,8        0,4        4,2           

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-30 22:31:47 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem           30         75        0,0       18,0        0,0        0,0       18,0           

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-20 22:46:40 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA 4 osób - Hi TEC , MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

           0,0            Otręby żytnie (Sante)           20         41        3,0        5,2        0,9        7,8        0,6            Płatki owsiane górskie (Melvit)          100        366       11,9       69,3        7,2        6,9        0,0            Dżem light           30         35        0,2        8,1        0,0        8,1                

    Odpowiedzi: 682 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 21:41:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

                Zapotrzebowanie             3 956           Dieta             2 680           Bilans            -1 276        DIETA / SUPLE miska delikatnie przemodelowana ale na 100% dograna pod kątem redu   MAKRO       Kcal        Białko        Węgle      Tłuszcz      Błonnik        Cukry        2 680        221,5        188,9        114,7        23,

    Odpowiedzi: 2507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-22 22:38:09 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    oże jeszcze wieczorem zakręcę coś na trenażerze, bo jest film z treningu Adama z Tomczukiem. Dieta - MC + CHEAT 1. Omlet jaglany z jabłkiem i polewą z z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . TRENING 2. Płatki miodowe, kukurydziane, daktyle i z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate . 3. Pizza. 4. McFlurry, M&M’sy. 5. Lody Ben&Jerry’s, szejk z z Fit

    Odpowiedzi: 7521 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-12 20:45:45 Liczba szacunów: 3