SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 gram piersi w kurczaka

  • Dieta na mase do sprawdzenia prosze :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    20 / 40 / 46 / 631 kcal // daj wiecej płatków i twaróg do tego posiłku II posiłek 10.50 i 12.50~( 2 posilki gdyż jestem w szkole, są to 2 kanapki) Chleb żytni razowy litewski 100 6 / 2 / 47 / 233 kcal Polędwica z piersi kurczaka 50g 10 / 1 / 0 / 45 kcal Pomidor 15g 0 / 0 / 0 / 2 kcal Jabłko 200g 1 / 1 / 20 / 92 kcal Banan 200g 2 / 1 / 44 / 190 kcal

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2007-01-14 09:00:56 Liczba szacunów: 0
  • dam sogi za ocene :P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ść gram białko tłuszcze węglowodany kalorie godzina 7:00 1. Ser twarogowy chudy 175 34,65 0,875 6,125 175 Płatki kukurydziane 100 6,9 2,5 83,6 366 4. Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu 250 8,5 3,75 12,5 120 godzina 10:00 2. Chleb mieszany ze słonecznikiem 200 12,8 9 98,

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 872 Data: 2003-09-01 19:31:40 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ła, ok 3 godziny po śniadaniu: 4 kromki chleba zwykłego z serem żółtym i kiełbasą (szynka, albo cienka pokrojona w plastry) - (chleb 80 gram, ser ok. 80 gram, kiełbasa ok 80-100 gr) jogurt 150-200 gr Zostaw chleb (lepiej żytni razowy), ser żółty i jogurt. Zamaist kiełbasy daj wędlinkę z piersi kurczaka i dodaj warzywa/owoc. Szkoła, ok godz 12-13

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 2007-04-21 16:32:01 Liczba szacunów: 0
  • gubienie brzuszka =)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a dlaczego w potreningowym wyrzuciles ten ryż co tam byl ?? :D:D Dalej nie wiem jak to liczysz bo mi to nie pasuje. Śniadanie wychodzi mi 100Kalori więcej i dużo mniej tłuszczy... Jak ty to liczysz :>? OMG OMG OMG Edit - postanowilem sam wpisać produkty no i wychodzi z leksza coś innego :>? Płatki owsiane 100 Jaja kurze 180 Mleko spożywcze 1

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2533 Data: 2010-04-11 13:29:22 Liczba szacunów: 0
  • Chudy, początkujący prosi o pomoc i rady

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    co mi chodziło - na każdy kilogram masy własnej należy dziennie dostarczyć 4g białka. A co do wartości odżywcych kurczaka, znalazłem coś takiego: Piersi bez skóry z kurczaka 100 21,5 1,3 0 Piersi ze skórą z kurczaka 155 19,3 8,6 0 odpowiednio: Energia Białko Tłuszcz Węglowodany czyli faktycznie nie jest źle. dziękuje bardzo za odpowiedzi i za

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1498 Data: 2007-03-04 19:11:13 Liczba szacunów: 0
  • Co o tym sadzicie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posilek I: -3 jajka (gotowane)/odzywka Bialkowa. -platki owsiane 100 gr. -mleko 250 ml. -owoce 120-150 gram. Posilek II: -tunczyk w oleju(puszka)/makrela 150 gram. -ryz/kasza/makaron/chleb razowy 100 gr. -owoce 120-150 gram. Posilek III: -Kurczak/indyk/cielecina(filet/piersi)/szynka z kurczaka badz z indyka 150 gr. -ryz/kasza/makaron/chl

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2570 Data: 2009-02-13 21:14:56 Liczba szacunów: 0
  • MASA i szybka PRZEMIANA MATERI ;( NIC NIE WCHODZI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ten wsad owocowy to najgorsze dziadostwo Jabłko-50 grachamka-50 / daj orzechy lub pestki ______________________________________________ obiad Dorsz świeży filety b/skóry -100 Ryż biały-100 oliwa z oliwek-5 lub Kasza gryczana-100 Marchew-25 Mięso z piersi kurczaka b/skóry-55 Oliwa z oliwek-5 lub Ser twarogowy chudy-20 Ryż biały-100 Jo

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1710 Data: 2005-01-03 19:17:16 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odzi o tego typu rzeczy.. Zwlaszcza moglem cos pokrecic z gramami ktore dawalem ze tak powiem na oko. Aha.. moim celem jest zwiekszenie masy ciała. Śniadanie: płatki owsiane 100 g rodzynki suszone 20 g mleko 1,5% tluszczu i troche warzyw polanych oliwa z oliwek np ogorek Sniadanie numer 2: chleb zytni razowy na to maslo, szynka z indyka i pomidor

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-09 15:58:29 Liczba szacunów: 0
  • TUTAJ POPRAWISZ SWOJA DIETE part 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ką mezomorfika. Białko: 2,5 g/kg, czyli 182,5 gram Tłuszcze: 1,3 g/kg, czyli 95 gram Węglowodany: 4,2 g/kg, czyli 307 gram Kaloryczność: 2810 kcal I posiłek: Płatki owsiane - 100 g; 80 groszy Banan - 50 g; 50 groszy Rodzynki - 50 g; 50 groszy Kefir 2% tłuszczu (może być też jogurt naturalny 2% lub coś innego) - 200 g; 80 gr WPC - 20 g (nie wliczam

    Odpowiedzi: 849 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-17 02:54:06 Liczba szacunów: 0
  • po zrzuceniu 12 kg waga stanela w miejscu, prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eczone slodkie ziemniaki, cukinia i baklazan Posiłek IV -pierś z kurczaka -ryz brazowy 1/2 szklanki ***TRENING*** Posiłek V -kangur 200 gram (doskonale mieso 22.1 g bialka na 100 g tluszcz na 100g 1.3 g, wegle 0.3 g na 100 g) -ryz brazowy 1/2 szklanki Posiłek VI -tunczyk z curry i chili -oliwa z oliwek -brokuły, seler naciowy -1 jajko czy te produk

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 4744 Data: 2009-10-06 09:33:35 Liczba szacunów: 0
  • Niemożliwe staje się możliwe!moja walka z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    żywcze 2% tłuszczu 200 Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) 120 Cebula 76 Oliwa z oliwek 7 Pieczarka uprawna, świeża 70 ser gouda 50 g . .II odzywka jablko 100 g III Mąka żytnia, typ 2000 40 Oliwa z oliwek 10 Jaja kurze - JEDNO średnie jajko (60g) 120 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 98 Migdały 40 Jabłko 80 maslo felix 30 g

    Odpowiedzi: 1150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-28 18:34:59 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odzynki 30 gram. 0.7/19.4/0.2 Szkoła, ok 3 godziny po śniadaniu: 4 kromki chleba żytniego razowego z serem żółtym i szynką - (chleb 160 gram, ser ok. 80 gram, kiełbasa ok 80-100 gr) 42/73/30 jogurt 150-200 gr 5,6/12/2,3 jabłko 0.5/12/0.5 Szkoła, ok godz 12-13 2 kromki razowego chleba z serem żółtym i szynką albo sałatą (chleb - 80 gr, ser 40 gr,

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 2007-04-21 17:36:25 Liczba szacunów: 0
  • MolderDist + Activlab - urodzony by przegrać, żyje by wygrać!

    Post
    ActivLab

    iem: - 20 g Bcaa Xtra - 15 g Leucine Xtra - 8 kaps Nitro Caps - 5 kaps Creatine Capsules TRENING Klatka 1. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej - 10 x 90 kg - 8 x 100 kg - 6 x 105 kg - 5 x 105 kg 2. Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej - 12 x 37 kg - 9 x 41 kg - 8 x 41 kg 3. Rozpiętki na maszynie siedząc - 12 x 55 kg - 10 x

    Odpowiedzi: 607 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-20 23:41:23 Liczba szacunów: 0
  • Niemożliwe staje się możliwe!moja walka z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    zke mnie tu nie bylo i stesknilam sie za wami poowiedzam was jutro bo do pracy lece... dzieisjsza dieta: sok swiezo wyciskany z pomaranczy 250 ml jaja 120 g Papryka czerwona 100 g Cebula 100 g kielki fasoli mung 20 g II odzywka 35 g Mąka żytnia, typ 2000 56 g Jaja 120 g . Oliwa z oliwek 11 Orzechy pistacjowe 70 III j.w.- podzielima drugi p

    Odpowiedzi: 1150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-30 13:52:05 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 11 OTREBY PSZENNE 60 10 6 19 170 Orzechy włoskie 30 5 20 1 196 ŁĄCZNIE: 420 34 41 25 601 piersi indyka 100 19 1 0 84 SER BIAY 100 18 11 0 177 Rzodkiewka 120 1 0 1 11 Orzechy włoskie 40 6 26 1 262 ŁĄCZN

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-03 00:46:52 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny - 25 kg do zrzucenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zt (60g) 12:00 gotowane Mięso z piersi kurczaka bez skóry 1.00 x szt. (125g) Kasza gryczana pol woreczka 50 g 14:30 SOMLEK - Jogurt naturalny 300 g Ser twarogowy chudy 1 x 100 g (100g) 17:00 gotowane Mięso z piersi kurczaka bez skóry 1.00 x szt. (125g) Kasza gryczana pol woreczka 50 g 19:30 Jaja kurze całe 2.00 x sztuka (60g) SONKO - Wafle ry

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5521 Data: 2012-09-08 21:24:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Dziennik by ViQ

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    etacja: Przed Treningiem glicerol , 5g aakg, 200mg coffeiny, 400mg wit c , pieprz/papryka/imbir, tauryna , kawa Rano yohimbina 6ml (12mg) Jablczan kreatyny witamin a-z 100mg 5-htp 1000mg tauryny Na noc 1000mg witc 1000mg magnez witamin a-z tran tribulus siemie lniane do posilkow Dieta Makaron czekoladowy z dipem z twarogu, kakao

    Odpowiedzi: 861 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-17 19:04:18 Liczba szacunów: 0
  • Niemożliwe staje się możliwe!moja walka z brzuchem

    Post
    Trening dla początkujących

    IV nalesniki: Mąka żytnia, typ 2000 30 gram Jaja kurze - JEDNO średnie jajko 120 odzywka maslo orzechowe felix 20 gram Oliwa z oliwek 8 V Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 RAZEM: B165 T87 W73 1705 +34 KCAL Z GUM DO ZUCIA pojde szybko spac zeby nie patrzec na nic slodkiego DLACZEGO TO WSZYSTKO JEST TAKIE TRUDNE? ciagle wyrzekanie się tego c

    Odpowiedzi: 1150 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-03 19:28:00 Liczba szacunów: 0
  • Chudy z opona...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    odzin 10:00 Vigor Complete-witaminki(w trakcie posilku) Płatki owsiane 80 10 6 50 293 Jaja kurze całe 120 13 10 1 145 - dodaj ser zółty i pomidora. Ser twarogowy półtłusty 100 19 5 4 133 Chleb żytni razowy 100 6 2 46 223- do tego daj orzechy i jakieś warzywo. mozesz przesmarować kromki niedużą warstwą masła (dla smaku) tu sie kończą nasycone (n

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4122 Data: 2007-08-29 22:23:36 Liczba szacunów: 0
  • Ile białka roślinnego i zwierzęcego?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    asy: 1,1 g Ilość białka: 152 g Ilość węglowodanów: 456 g Ilość tłuszczu: 84 gg Dzienne zapotrzebowanie na kalorie: 3184 Śniadanie Produkt g b/tł/ww kcal Płatki owsiane 100 11,9/7,2/69,3 366 Mleko zaw. 2,o% tłuszczu 400 13,6/8/19,6 208 Jaja kurze całe 60 7,5/6,42/0,6 90,6 Słonecznik nasiona 15 3,2/12,06/3,6 130,2 Ogółem: b/tł/ww 36,66/28,

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 8121 Data: 2007-12-02 20:37:40 Liczba szacunów: 0