SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 gram piersi w kurczaka

  • DIETA DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    TAM CZY MASZ POLICZONE ZAPOTRZEBOWANIE KCAL,DOKONANY ROZKłAD N BTW??? posiłek 1- 150 gram płatków owsianych, 5 białek z jaj płatki owsiane,mleko,jajka,orzechy,owoc posiłek 2- 100 gram ryżu, 200 gram piersi z kurczaka + 2 banany ryz+piers+warzywa+oliwa posiłek 3- 100 gram ryżu , 200 gram ryby lub piersi kasza/makaron/ryz+mieso/ryba/jajka+warzywa+orz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 746 Data: 2008-08-22 09:28:17 Liczba szacunów: 0
  • Nie bijcie :P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przed śniadaniem kreatyna 5 gram + 50 gram carbo <0,0,45>/daj mniej tego carbo Śniadanie <B T W> Chleb razowy 100gram <5,2,51> + 4 jajka smozone na smalcu <24,70,1> + płatki owsiane 100 gram <12,7,69> Zrób sobie owsiankę (150 g) z rodzynkami i orzechami.Dodaj do niej te jajka ugotowane na twardo lub miękko. 40 80 12

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 2007-02-16 20:55:25 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do sprawdzenia prosze :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    20 / 40 / 46 / 631 kcal // daj wiecej płatków i twaróg do tego posiłku II posiłek 10.50 i 12.50~( 2 posilki gdyż jestem w szkole, są to 2 kanapki) Chleb żytni razowy litewski 100 6 / 2 / 47 / 233 kcal Polędwica z piersi kurczaka 50g 10 / 1 / 0 / 45 kcal Pomidor 15g 0 / 0 / 0 / 2 kcal Jabłko 200g 1 / 1 / 20 / 92 kcal Banan 200g 2 / 1 / 44 / 190 kcal

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 2007-01-14 09:00:56 Liczba szacunów: 0
  • dam sogi za ocene :P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ść gram białko tłuszcze węglowodany kalorie godzina 7:00 1. Ser twarogowy chudy 175 34,65 0,875 6,125 175 Płatki kukurydziane 100 6,9 2,5 83,6 366 4. Mleko zaw. 1,5 % tłuszczu 250 8,5 3,75 12,5 120 godzina 10:00 2. Chleb mieszany ze słonecznikiem 200 12,8 9 98,

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 863 Data: 2003-09-01 19:31:40 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ialem jeszcze o żółtym serze , tłuszczu wychodzi i tak 1,2 g/ kg czyli prawidłowo , ser zolty ma troche tluszczu z innych drobnych rzeczy nazbiera sie tyle samo co w serze na 100 gram i dojadam czasem masło orzechowe albo pestki czy orzechy i wychodzi mi z 80 gram tluszczu ponad nawet i tego sie trzymam . Wiec jak z ta oliwą ? Wcale jej nie wliczac

    Odpowiedzi: 2957 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-10 17:10:21 Liczba szacunów: 0
  • Panda: codziennie DT! 20/69/152/175 /275

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ożyłem ok 2800. Mimo tego, z wagi spadło około 300 gram, co mnie odrobinę dziwi. Dzisiaj jest dzień Medium Carb i treningu Hiit. DIETA 1,5 godziny przed treningiem paczka (100 g) brązowego ryżu (40-45% całości dzisiejszych węglowodanów), 180 g piersi z kurczaka, 15 ml oliwy z oliwek, pół małego pomidorka 1 godzina przed treningiem mocna kawa 30

    Odpowiedzi: 2864 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-26 17:53:38 Liczba szacunów: 0
  • Dieta Masa Mięśniowa !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i mój plan jakby końcowy wygląda tak: 8:00: - 6 łyżek stołowych płatków owsianych górskich + 300 ml mleka 2% - 3 jaja kurze całe + rodzynki (mogą być rodzynki sułtańskie ? na 100g mają 277kcal, 2,3g białka i 64,7g węgli, tłuszcze 0,5g ile gram ich oddać do owsianki ? ) 11:35: - Makaron pełnoziarnisty 100g - Makrela Wędzona lub 100g Piersi z kurczak

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6435 Data: 2010-07-09 11:04:53 Liczba szacunów: 0
  • MAREK BOROWICZ - WYWIAD TRENING I DIETA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    AA 10 sztuk Glutarolu godzina 14.45 150gr płatki owsiane dwie wody z odżywką białkową 80pr. godzina 17.00 10 sztuk amino. 2300 4 sztuki HMB 10 sztuk Glutarolu godzina 17.45 100 gram ryżu + filet z piersi kurczaka 200 gram + 2 banany godzina 19.00 BCAA 4 sztuki HMB 4 sztuki 250 ml magnez godzina 19.30 Trening - podczas którego wypijam 100 gram Ca

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-08-12 10:13:48 Liczba szacunów: 1
  • Dietka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. 6.30 80 gram płatków owsianych plus o,5 litra mleka 2% plus twaróg półtłusty 100 gram //TWARÓG CHUDY, ZA TO DORZUĆ DWIE ŁYŻECZKI OLIWY Z OLIWEK. 2. 9.30 Chleb razowy cztery kromy plus półtłusty twaróg 100 gram //DOŁÓŻ 10g ŁUSKANEGO SŁONECZNIKA 3. 12.30 Obiad w szkole nie wiem co, ale do tego 0,5 litra mleka plust mleko odłuszczone w proszku w ta

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 754 Data: 2004-02-25 13:56:18 Liczba szacunów: 0
  • Jak dawkowac????

    Post
    Odżywki i suplementy

    ki dodawaj 20 gram Oliwy z Oliwek. 17,00 4. 2-3 kanapki z tuńczykiem lub wędliną. 20,30 5. 3 jajka, chleb z serem twarogowym. 2 dzień : 7,00 1. Płatki owsiane 100 gram + 300ml mleka. 10,00 2Ryż z jogurtem, banan 14.00 3. 200 gram mięsa (wołowina) + kasza + surówka z z białek kapusty z Oliwą z Oliwek. 17,00 4. 3 kanapki z łososiem wę

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1923 Data: 2008-09-25 10:31:42 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ne 20 g Mięso z piersi kurczaka bez skóry/twarog/szynka z piersi kurczaka/poledwica sopocka - ilosc nie wiem jaka, do kanapek Orzechy włoskie 20 g Jogurt naturalny - caly, 100 gram chyba masło wywal i daj oliwe,dodaj warzywa Przed treningiem : Makaron z maki durum 50 g Mięso z piersi kurczaka bez skóry 50 g ok Zaraz po treningu carbo 40g b

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1336 Data: 2008-09-13 21:33:13 Liczba szacunów: 0
  • redukcja i słodycze

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ek, smalec 10 g, płatki kukurydziane 40 gram 2) mięso mielone wieprzowe 250 g, pierś z kurczaka 200 g, warzywa mrożone 225 gram (jakieś brokuły, kalafior, marchew itp) 3) ryż 100 gram, rodzynki 30 gram, pierś 175 gram - po treningu 2449,35 184,67 200,27 99,465 kcal /b/w/t opcja2 1) jajka 7, kukurydziane 40 2) wątroba wieprzowa 235, pierś z kurczak

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 974 Data: 2016-01-24 01:17:22 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę dla początkującego do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    6.50 Płatki owsiane 60 gram Mleko 2% 300 ml orzechy włoskie 20 gram serek wiejski II około godz 10-11 (szkoła) Chleb żytni razowy ~160 gram Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 gram warzywa III około godz. 16 ryba nie wedzona i nie z pizki Kasza gryczana 100 gram Kalafior 70 gram Pomidor 130 gram oliwa warzyw nie liczysz za długa przerwa miedzy p

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1168 Data: 2010-10-30 07:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Dieta by Trakashi - potrzebna korekta.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wej i serem zoltym x2 20 g Orzechow wloskich. DODAJ WARZYWA. JEZELI MASZ MOZLIWOSC BIERZ DO SZKOLY POJEMNIK I W NIM SZAME. 4.Obiad - Przed Treningiem godzina 15 00 - 15 30 100 gram ryzu parabolicznego 150 gram piersi z kurczaka OK. 5. Po treningu (18 00) 100 gram Profi whey mass z woda 6.Pierwszy posilek w domu po treningu (19,00) 100 g ryz

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2008-02-28 22:08:21 Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ła, ok 3 godziny po śniadaniu: 4 kromki chleba zwykłego z serem żółtym i kiełbasą (szynka, albo cienka pokrojona w plastry) - (chleb 80 gram, ser ok. 80 gram, kiełbasa ok 80-100 gr) jogurt 150-200 gr Zostaw chleb (lepiej żytni razowy), ser żółty i jogurt. Zamaist kiełbasy daj wędlinkę z piersi kurczaka i dodaj warzywa/owoc. Szkoła, ok godz 12-13

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1057 Data: 2007-04-21 16:32:01 Liczba szacunów: 0
  • maksyn / Bijemy mase w dwu metrowca

    Post
    Trening dla początkujących

    aweczce podoszenie tulowia 3x - unoszenie nog w zwisie 2x Po treningu oczywiscie rozciaganie( zawsze lepiej sie czuje ja sie porozciagam troszke) Dieta: 1.3 jaja,250ml mleka, 100g owsianych, kromla ciemnego chleba+30 gram bialka z woda - okolo 900kcl 2.250g piers+ 110 gram makaron,warzywa - okolo 600kcl 3.przed treningem 250g piers+ 110 gram makaro

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3204 Data: 2013-01-07 00:53:10 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ( ok 0,5l) /może być, aczkolwiek stosuj wymiennie z jajkami (jajka są niezastąpione na śniadanie) II ok 10. 30 chleb razowy + 2 plasterki szynki /nie 2 plasterki szynki tylko 100g piersi z kurczaka, a jak już bardzo się upierasz to 100g chudej szynki. acz lepsza pierś. do tego warzywa (pomidorek i ogórek) i 10g oliwy z oliwek III ok 13.30 ryz lub m

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-15 21:58:54 Liczba szacunów: 0
  • ...:::Dieta??=>:::...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziwnie to rozpisales i ciezko mi sie rozczytac. - Mleko 2% (300ml) 141,6 / 9,6 / 13,2 / 6 -Płatki Owsiane (100 gram) 366 / 11,9 / 62,4 / 7,2 -Rodzynki (30 gram) 92,3 / 0,8 / 21,6 / 0,1 -3 jajka na miekko (ok.200 gram) 278 / 15,0 / 1,2 / 19,4 =877,9 / =37.3 / =98.4 / =32.7 Daj jakies zrodlo tluszczy.Orzechy wloskie np. 2.Kalorie pomiędzy śniadaniem

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 484 Data: 2007-10-14 15:45:41 Liczba szacunów: 0
  • KOBIECE OKRAGLOSCI-reaktywacja:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    stego mleka. w szkole(jestem tam codziennie 7 godzin:)2 kanapki z razowym chlebem(jedna z szynka, druga z serem zoltym)+jakis owoc posilek przedtreningowy(okolo16:00)najpierw 100 gram piersi kurczaka, po 10 minutach 50 gram ciemnego ryzu /kaszy gryczanej albo makaronu pelnoziarnistego jak jestem glodna to jeszcze 2 marchewki posilek potreningowy:na

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3725 Data: 2006-11-06 17:17:12 Liczba szacunów: 0
  • Metanabol kilka pytań

    Post
    Doping

    oliwek, do tego 200 gram chleba pełnoziarnistego II posiłek - białko jedna porcja trec (30 gram) + 200 gram chleba pełnoziarnistego III posiłek - 200 gram piersi z kurczaka, 100 gram ryżu + jakieś warzywa IV posiłek (przed treningowy) - białko i 100 gram ryzu V posiłek (po treningowy) - 30 gram białka VI posiłek - 200 gram piersi z kurczaka + 10

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 832 Data: 2015-04-29 18:41:11 Liczba szacunów: 0