SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

100 gram piersi w kurczaka

  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    zek, poręczek, sztangielki, sztangi, wyciąg dolny, górny Dieta : D I E T A !! 1. platki owsiane 80 gram. 3 duze jaja lub 4 mniejsze (180 gram) mleko 200 ml 2. chleb razowy 100 gram tuńczyk z wody 100 gram samego miesa odcedzonego! warzywa: pomidor ogorek 3. Tran 10 gram ziemniaki 300 gram (wazyc przed ugotowaniem) Dorsz lub inna ryba 130 gr

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-06 12:35:23 Liczba szacunów: 0
  • Musisz Zobaczyc Tą Diete ! :]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3 000 Kcal = 1 200 Kcal z W. co daje 300 Gr. Węglowodanów Dziennie 0.3 * 3 000 Kcal = 900 Kcal z B. co daje 225 Gr. Białka Dziennie 0.3 * 3 000 Kcal = 900 Kcal z T. co daje 100 Gr. Tłuszczy Dziennie IV. Etap ( Trzeba to rozłozyc na Posilki ) PRACUJE ... Na 2 Zmiany Wersja Kiedy Jestem na Pierwszą Zmiane ! :] 1. Posilek po 5 Rano :] Płatki Ow

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1086 Data: 2007-08-14 12:16:55 Liczba szacunów: 0
  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    drązek, poręczek, sztangielki, sztangi, wyciąg dolny, górny Dieta : D I E T A !! 1. platki owsiane 80 gram. 3 duze jaja lub 4 mniejsze (180 gram) mleko 200 ml 2. chleb razowy 100 gram tuńczyk z wody 100 gram samego miesa odcedzonego! warzywa: pomidor ogorek 3. Tran 10 gram ziemniaki 300 gram (wazyc przed ugotowaniem) Dorsz lub inna ryba 130 gram wa

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-15 20:25:12 Liczba szacunów: 0
  • ratunku! czy ktos moze mi pomoc?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ie ustalilam sobie taki jadlospis: 1 dzien sniadanie (przed cwiczeniami) jabłko, mała pomarańcza, 2 jajka na miękko, jogurt owocowy 150g. 2 sniadanie tunczyk w sosie własnym- 100 gram, sałata z peczkiem rzodkiewki i łyżką oliwy z oliwek obiad brokuły-250 gram, twaróg chudy 100gram, 150 gr piersi gotowanej z kurczaka, jabłko kolacja makrela wedzona

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4456 Data: 2006-03-23 15:53:42 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sci o Posilki Czy Wszystko moze byc bo wiadomo ze np. Posilek Przed Treningiem Prowinien Sie roznic od innych :] DIETA NA MASE WSTAJE 7.00 RANO POSILEK 1 - SNIADANIE 7.30 100 Gram Płatków Owsianych 250 Gram Jogurtu 50 Gram Pestek Slonecznika 300 ML. Mleka SUMA : POSILEK 2 Godz. 10.00 100 Gram Kaszy Gryczanej 100 Gram Pie

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-04 12:32:04 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    lo brzuch ( mięśnie na nim ) lepiej widać i lepsza rzeżba tak więc po tym wnioskuje że wskoczyło mi trochę suchej masy mięśniowej co mnie bardzo cieszy bo ciężko trzeba na te 1000 gram suchej beztłuszczowej masy mięśniowej zapierdzielać, cóż chyba mam dobre geny do uprawiania tego sportu za co mogę być wdzięczny jedynie Bogu i Rodzicą, bo napewno n

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9583 Data: 2009-05-17 20:05:14 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę. Ocena + pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3055 kcal(3169 kcal); (96%) 6 posiłków: I: 5:30 3 jajka kurze 20 g orzechów włoskich 150 g płatków owsianych tran marchewka jabłko 775 kcal B: 40 g W: 96 g T: 39 g II: 10:00 100 g piersi z kurczaka 20 g orzechów włoskich 2 kromki chleba żytniego sałata, pomidor, ogórek 410 kcal B: 28 g W: 41 g T: 14 g III: 14:00 – 15:00 (w zależności od szkoły) 10

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 783 Data: 2013-01-17 11:35:03 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna- prośba o ocenę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Białka:243g 33.57% Tłuszcze:120g 36.44% węglowodany:230g 31.77% I posiłek ok 6.30 B/T/W 25.6%/28.02%/53.62% 100 gram płatków owsianych 125 gram sera białego chudego 10 gram oliwy z oliwek B/T/W 31.39%/31.89%/33.28% II posiłek ok.8.45 125 gram sera białego chudego 10 gram oliwy z oliwek 50 gram płatków owsianych III posiłek ok 10.35 B/T/W 50.94%/4

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 663 Data: 2009-04-10 00:17:44 Liczba szacunów: 0
  • Biniu,BST Bardzo Proszę o Pomoc !!!

    Post
    Trening w domu

    ele i wykonuje następujący zestaw ćwiczeń. 4 x 50 spięcia , 4 x 15 unoszenie nóg do klatki wisząc na drążku, 4 x 20 nożyce z przytrzymaniem na końcu 10 sekund nad ziemią, 2 x 100 pełne brzuszki, 4 x 20 skłony na boki z hantelką, 2 x 100 skręty z kijem. Co drugi dzień zamiast spięć robię pompki kółkiem 4 x 20. JAK PISALEM POWYZEJ NIE MA POWODU, ABY

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2002-01-31 12:33:02 Liczba szacunów: 0
  • Nowa dieta na masę - oceńcie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 100 gram owsianych górskich + 150 ml mleko UHT 0,5% + 3 surowe jajka - wrzucam do gara, miksuje, zjadam...wole tak niż smazyc z tego placek. Do tego 1 łyzka słodziku, ktorego nie wliczam w BTW i bilans. /z surowymi jajami ostrożnie, zrób większą przerwe do treningu ok 1.5-2h BTW = 28,1g B + 16,9g T + 70,4g WW za godzinę trening Trenin

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 2010-08-31 19:30:47 Liczba szacunów: 0
  • Zaczać juz czas najwyższy i zmienić się na lepsze

    Post
    Trening dla początkujących

    kg. i 1 x 9 pwt. 35 kg. 3.Zginanie nóg na maszynie 2x8 bezpiecznie : 1 x 5 pwt. 10 kg. i 1 x 9 pwt. 5 kg. 4.Martwy ciąg na ugiętych nogach 1 x 5 pwt. 110 kg. i 1 x 9 pwt. 100 kg. 5.Podciąganie sztangi w opadzie tułowia 1 x 5 pwt. 85 kg. 1 x 9 pwt. 80 kg. 6.Wyciskanie sztangi na skośnej ławce 1 x 5 pwt. 70 kg. i 1 x 9 pwt. 65 kg. 7.Wyciskanie

    Odpowiedzi: 228 Ilość wyświetleń: 9583 Data: 2009-06-19 20:16:17 Liczba szacunów: 0
  • Detoxik/Dziennik/Masa - time to gain some...muscles

    Post
    Trening dla początkujących

    Od jutra jade z tą dietą: Posiłek 1 100 gram owsianych górskich + 150 ml mleko UHT 0,5% + 3 surowe jajka - mix BTW = 28,1g B + 16,9g T + 70,4g WW za godzinę trening Trening, po treningu Odżywka 30 gram WPC + 100 ml mleka UHT 0,5% BTW = 27g B + 3g T + 7g WW Posiłek 2 100 gram piersi z kurczaka + 65 gram ryzu brązowego / parabolicznego BTW = 2

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2482 Data: 2010-08-31 22:04:20 Liczba szacunów: 0
  • Detoxik/Dziennik/Masa - time to gain some...muscles

    Post
    Trening dla początkujących

    70 ale zrezygnowalem jak podnioslem sztange) Podciaganie 8x-22,5 kg przeciwwaga 8x-15 6x-7,5 6x-7,5 Wioslowanie sztangielka 8x12 kg (za lekko) 8x16 kg 6x18kg 6x20 kg Micha: - 100 gram wołowina + 50g brązowy ryz (takie sniadanie bo z wczoraj zostalo) - 300 gram piersi z kurczaka + 80g ryz brazowy - kawa + knoppers :P - trening - 30 gram wpc + 100 ml

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 2482 Data: 2010-09-06 20:19:03 Liczba szacunów: 0
  • Biniu,BST Bardzo Proszę o Pomoc !!!

    Post
    Trening w domu

    ele i wykonuje następujący zestaw ćwiczeń. 4 x 50 spięcia , 4 x 15 unoszenie nóg do klatki wisząc na drążku, 4 x 20 nożyce z przytrzymaniem na końcu 10 sekund nad ziemią, 2 x 100 pełne brzuszki, 4 x 20 skłony na boki z hantelką, 2 x 100 skręty z kijem. Co drugi dzień zamiast spięć robię pompki kółkiem 4 x 20. --------------------------------------

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1732 Data: 2002-01-30 18:07:59 Liczba szacunów: 0
  • Adam Jabłoński JABI - Mistrzostwa Polski 2013 - Przygotowania

    Post
    Trec

    Moje jedzonko robione wczoraj na 2 dni : http://img835.imageshack.us/img835/7484/jabiadamfasolka.jpg Oczywiście bez płatków owsianych i wołowiny. Na zdjęciu 8 x 200 gram piersi z kurczaka, 8 x 100 gram ryżu basmati, 8 x 70-80 gram fasolki. Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2013-02-04 17:12:30

    Odpowiedzi: 823 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-04 17:10:23 Liczba szacunów: 0
  • Praca nocą. Dieta i plan dnia do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    T 8 15.15 TRENING 16.30 15 min. po treningu 500 ml Lucozade (33 g węgli) 2 wafle ryżowe ( 10 gram węgli) ok. B 0 W 43 T 0 18.30 Posiłek potreningowy 90 gram piersi z kurczaka 100 gram ryżu warzywko do smaku dodaj piersi B 20 W 80 T 0 21.00 Posiłek przed pracą 100 gram makaronu (razowego) twaróg (jakiś jogurtowy angielski) poltlusty najlepszy,dorzuc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 2008-11-21 16:14:09 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    ku a więc; Redukcje zaczynalem od : waga przed redukcja 93 teraz 85 na czco Pas ladne zleciał o 6-7 cm ,biodra zleciały z fetu / biceps -1cm dieta 1 posilek platki owsiane 100 Białko jaja kurzego 250 2 posilek kasza 70 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 Białko jaja kurzego 50 3 posilek kasza 70 Mięso z piersi kurczaka bez skóry 100 Białko jaj

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-26 19:18:52 Liczba szacunów: 0
  • ćwicze ponad rok i nic mi nie idzie ... Pomocy!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    120g / Wolowina 120g Orzechy wloskie / archaidowe 30 g Warzywa: pomidor, ogorek, salata, rzodkiewka POSILEK PRZEDTRENINGOWY (na 60-75 minut przed treningiem) Ryz paraboliczny 100 g Piers kurczaka 120g Warzywa: brokuly 15 MINUT PO TRENINGU Odzywka bialkowa WPC 80% : 30 gram Odzywka weglowodanowa Vitargo/Vextargo/Carbo: 40 gram POSILEK POTRENINGOWY (

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3774 Data: 2010-03-21 11:40:48 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o Pomoc Masa !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rano 100 Gram Piersi Z Kurczaka ZOSTAW SOBIE PIERSI NA KTORYS Z POSILKOW PZRED/PO TRENINGOWYCH ALBO WIECZORNYCH Z RANA DAJ JAKIS TWAROG LUB JAJA. 500 ml Mleka 0,5% DO 300 SIE OGRANICZ z Owsianymi Płatkami 50 DAJ Z 70-80 BRAK ZDROWEGO TLUSZCU! b= 40g T = 11 W = 55g Szkoła serek wiejski 200 gram + 3 Jajka Gotowane Całe TE JAJA DAJ NA SNIADANIE, k

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2007-02-25 18:22:16 Liczba szacunów: 0
  • Dobra dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    NAJLEPSZYM POMYSLEM ZE WZGLEDU NA CUKIER! LEPIEJ JAKIES WARZYWA EWENTUALNIE BANAN.JESLI JUZ MUSISZ CHLEB WYBIERAJ TEN PELNOZIARNISTY (NIE CIEMNY BARWIONY KARMELEM),SER CHUDY 100-150GR 2. Drugie śniadanie : Ryż z jogurtem Po zjedzeniu ryżu zalecam banana (najlepszy owoc na masę). Ryż będe jadł codziennie codziennie RYZ BRAZOWY , JOGURT ODTLUSZCZONY

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2422 Data: 2006-11-29 18:54:44 Liczba szacunów: 0